Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 91 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Menno 06-08-2024

fijn (snel) contact, duidelijke afspraken kunnen maken nu de levering afwachten of dit ook vlot verloopt door de pakketdienst.

Tom 06-08-2024

Top service. Kort op de bal, daarbovenop een mooie korting ontvangen.
Bedankt R. voor de goede zorgen.

Elke De Vos 06-08-2024

Zeer vlotte en vriendeljke service van R. en leuke extra korting. Ten zeerste aan te raden

Harry 06-08-2024

Hele goede service en adequaat reageren op het feit dat een onderdeel beschadigd was. Snelle actie om dat te herstellen waardoor we snel heerlijk konden bbq-en

Ja k 06-08-2024

Praktische uitleg gekregen en bij een bijbestellen nog een leuke korting gekregen

I. Hen 06-08-2024

Dankzij (*). Een mooie aanbieding mogen ontvangen. Snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan.

Stepan 05-08-2024

ik ben zeer prettig te woord gestaan door Medewerker
Bij deze Medewerker heb ik een mooie korting kunnen krijgen op mijn zojuist aangeschafte BBQ.

Ad 05-08-2024

Mooie grote barbecue van prima kwaliteit. Prijs was ook prima in orde dankzij een mooie korting. Jammer dat post.nl er 5 dagen over doet om de barbecue te leveren.

Nils 04-08-2024

Prima advies prima keuze en veel op voorraad. Keurig geholpen en mooie prijs

Erik 03-08-2024

Heel goed geholpen met de chat functie. Mooie aanbieding gekregen voor de Boretti Carbone 2.0 met hoes. Snelle levering. Ook deze Boretti Carbone bevalt super. Degelijk en wezenlijk verschil met de imitaties.

Pascal 02-08-2024

Heldere en fijne website. Goede uitleg over de producten.
Klantenservice reageert heel vlot en netjes (....).
Goede deal kunnen sluiten.
Aanrader

Hilde 02-08-2024

Makkelijk te bestellen via de website. Super snelle levering, kortom super service!!

M.F 01-08-2024

Een erg fijne Bastard aanbieding kunnen vinden , gratis hoes en korting kunnen vragen gaven de doorslag. Via email nog eens wat korting ontvangen op benodigdheden uit het assortiment . Levering was uitstekend . Er miste een bijbesteld onderdeel , dit is enkele dagen later keurig na geleverd . Ook over de garantieregeling prima contact via email . Live chat ook erg makkelijk bij evt vragen , erg vriendelijk geholpen. Dat er ook een fysieke bezocht kan worden is erg fijn , zelf door tijd gebrek geen gebruik van gemaakt , ook aangezien ik mijn keuze al bepaald had . Toch ga ik als ik in de beurt ben wel even een keer langs. Enorm veel keuze , dus voor ieder wat wils . The black Bastard gaat hier overuren maken .

Jan 30-07-2024

Goede prijs en snelle levering. 1 klein onderdeel was niet goed maar ook dat snel opgelost prima service.

Jack 26-07-2024

De levering verliep niet zo vlot omdat niet alles aanwezig was zoals afgesproken.
Dag nadien is dit wel goed gekomen doordat ik met foto's en verschillende mails waar wel snel op gereageerd werd heb gecorrespondeerd.
De uitleg in de winkel was matig maar dat kwam weer omdat er nieuwe werknemer mij hielp die nog niet genoeg van kennis was.

Menno 23-07-2024

Wat een geweldige Shop. Alles binnen handbereik en snel bezorgt tegen een betaalbare prijs.

Jaco 19-07-2024

Zeer goede ervaring met deze shop, hele goede communicatie, zeer vriendelijk en behulpzaam, correcte levering. Alles dik in orde

Jeroen 15-07-2024

Goed geholpen in de winkel. De verkoper had goede kennis van the basstard Kama do. Als tip gaaf hij een website waar je goed vlees kan bestellen.
Vlotte bezorging de dag na de bestelling door vriendelijke bezorgers van PostNL.

Jacques 11-07-2024

Snelle levering en begeleiding. Bij onduidelijkheid over product of levering klantvriendelijk.

Van der steen 07-07-2024

Goede en leuke winkel je wordt goed geholpen en klantvriendelijk personeel en ze nemen de tijd voor je en geven een goede uitleg over de BBQ en hoe je hem moet gebruiken.

Karel 07-07-2024

Bestelling heel vlot verlopen en goedkoper kon ik mijn bbq niet vinden!
’s’avonds besteld en de volgende dag tegen de middag al kunnen uitpakken.

Hans 07-07-2024

Op zoek naar een nieuwe elektrische barbeque kwamen we terecht bij de BarbecueShop. Ruime keuze en gunstige prijzen. Gekozen voor een Weber die snel en netjes is geleverd. Prima BBQ en de BarbecueShop is een aanrader!

Chris 07-07-2024

Goed advies en snelle correctie levering.
Bovendien een scherpe prijs en een goede deal op accessoires.
Top!

Rene 07-07-2024

Had een aantal accessoires nodig voor mijn bastaard en dacht die de volgende dag in huis te kunnen hebben. Daar ging het dus mis. Die kwamen pas na het weekend. Niet het einde van de wereld natuurlijk maar wel vervelend als je ergens vanuit denkt te kunnen gaan.

WouterWS 04-07-2024

De barbecueshop heeft alles op het gebied van buiten koken. Ze reageren zeer dnel op je e-mails en geven een leuke korting als je erom vraagt. Mijn bestelling werd vlot verzonden en werd prima afgeleverd door PostNL Zware Goederen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.