Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

bjorn 30-03-2023

ruime keuze goede website en snelle levering wat wil je nog meer. prima service tegen een goede prijs

André 16-03-2023

Ik geef een 9, maar het had ook een kunnen zijn als ik de winkel iets makkelijker had gevonden.
Vriendelijk en goed geholpen. Verkoper hielp mee om de bbq in de auto te zetten.

Robert 12-03-2023

Naveen heeft me keurig geholpen, kon snel een keuze maken, prima uitleg.

Had verwacht dat de winkel iets meer accesoires zou hebben staan en aanvullende bbq benodigdheden, zoals rubs etc etc, maar verder prima tevreden. Aflevering moet nog gaan gebeuren, op eigen verzoek pas over 2 weken

Robert 13-02-2023

Zeer goed en vriendelijk geholpen in de zaak te Naarden. De BBQ moest besteld worden en keurig een mailtje gekregen toen ie binnen was. na het drinken van een kop koffie ( ik heb hem in Naarden gehaald) tevreden huiswaards gereden. Nu alleen nog even (:-) )monteren en hup..... de stukken vlees erop.

Steven 13-02-2023

Wij hebben deze BBQ onlangs via Allesvoorbbq.nl aangekocht en zijn hier zeer tevreden over!
Voor dat we dat we deze BBQ hebben aangekocht hebben we via mail nog redelijk wat vragen gesteld en hier kregen we telkens snel deskundige uitleg van de klantendienst. Scherpe prijs tov andere websites en winkels en snelle levering! Bij levering was wel 1 onderdeel beschadigd, maar na 1 mailtje en 2 dagen later ontvingen we vervanging van onderdeel.

Dike duim voor AllesVoorBBQ.NL! 👍

Van bladel 11-02-2023

Hij gaf goede uitleg en liet ons mederen bbq's uittesten en gaf daar ook uitleg over

Lucas 24-01-2023

2 weken geleden bij allesvoorbbq in Breda een The Bastard VX gekocht. Ik ben door Anne die zelf een enorme BBQ liefhebber is, super goed geholpen. Hij wist alles over de apparaten en accessoires te vertellen en gaf eerlijk advies over de verschillende apparaten en waarom die wel of niet bij jou passen. Ook de laagste prijs garantie werd netjes opgevolgd, Kortom dikke aanrader!

Marysia van der Heiden 15-01-2023

ik ben in de winkel geweest (alles voor de BBQ) in Breda. Hier ben ik door Ralf professioneel geholpen. Duidelijke uitleg gekregen waardoor ik een juiste keuze kon maken. De bestelling is 2 dagen later netjes bij mij thuis geleverd. Dank je Ralf!!!

Willem 06-01-2023

Slecht bereikbaar
Lang wachten op bestelling
Komt ook niet met een oplossing

Dave 03-01-2023

Onlangs accessoires voor de Bastard besteld. Bestelling werd snel geleverd. Communicatie is goed, snelle reactie per mail.

AntoineDB 31-12-2022

Purchased BBQ SPIRIT. On time delivery even if website announced there might be some delays due to the holidays season. Thank you very much!

Eva 29-12-2022

Zelden zo'n slechte ervaring gehad met een webshop. Levertijd zou 1 tot 3 dagen zijn. Uiteindelijk was alles binnen na 1 maand. En dat omdat ik zelf ten einde raad voor normaal contact naar een winkel ben gereden en iemand mijn bestelling in een volgende fase bracht. Bellen, mailen, chatten kon wel, maar kreeg ik vooral automatische antwoorden die niks hielpen. Daarbij vind ik het storend dat er ondanks meerdere emails met over de niet-komende levering en vervolgens onvolledige leveringen geen enkele toenadering kwam om het goed te maken of te compenseren.

Pascal 28-12-2022

Goeie prijzen, fijne sales afdeling. Top bedrijf. Koop hier uw weber spullen.

Geert 28-12-2022

Op 3 december een bestelling gedaan van artikelen die op voorraad zijn en in alle winkels beschikbaar. Bestelling ontvangen op 23 december. Ik vraag me af waarom er op de website staat "binnen. 3 dagen verzonden" als dit niet zo is. Na een mail krijg ik antwoord dat alles besteld is. Dus geen voorraad?

Marieke 28-12-2022

Communicatie slecht
Bezorging slecht
Oplossingen slecht
Klanten slecht behandelen: super goed
Klanten negeren over mail: super goed
Klantvriendelijkheid: slecht!
Ik zal nooit meer bij jullie wat bestellen of kopen. En zeker afraden bij al mijn vrienden en familie!

Stephan 23-12-2022

Top geholpen door.. van alles voor bbq.
Erg vriendelijk en behulpzaam. Ik wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel proces.

Jan 19-12-2022

Nadat ik gisteravond een bbq accessoire heb aangeschaft kreeg ik vanmorgen een bericht dat het niet op voorraad was. Verder kon ik met mijn.vragen bij de klantenservice terecht.
Helaas bleef de klantenservice totaal.onbereikbaar.
Je gaat dan wat anders proberen en toen heb ik naar de winkel in Breda gebeld. Werd daar geholpen door Stephan. Stephan was begripvol en luisterde naar mijn probleem, hij zorgt ervoor dat de bezorging alsnog voor de kerst zal gebeuren. Stephan zorgt er persoonlijk voor dat mijn negatieve gevoel over dit bedrijf is veranderd in een positieve ervaring. Complimenten.

Monique 09-12-2022

De order online geplaatst en er voor gekozen om deze in de winkel op te halen.
Ik werd in de winkel netjes begroet en Matthew heeft mij vriendelijk geholpen, zelfs nog een kletspraatje over de mist.
Matthew heeft zelfs nog de bestelling naar mijn auto gebracht en in de kofferbak gelegd. Wat een top service!

Ank 04-12-2022

Verschuilen zich achter Black Friday, onderstel Kamado zou 26-11 geleverd worden, tot nu toe nog niks ontvangen.
Reactie van verkoper dat mijn betaling was ontvangen maar dat was 1-12. Nu bestelling geannuleerd na alle slechte reviews en telefonische onbereikbaar heid, ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg

Jos 02-11-2022

Groot assortiment en snelle en correcte levering. beveel dit bedrijf aan want de keuze is erg groot

Frans 01-11-2022

Keurig geholpen in de zaak inzake mijn aankoop door personeel die verstand hebben van wat ze verkoopen.

Johan 28-10-2022

TOP ervaring!
Na op het gemak eerst de ruime voorraad in de showroom bekeken te hebben, werden we zeer vakkundig en vriendelijk verder geholpen. Uiteindelijk een bestelling van een mooie Kamado pot met inbouw kast en handige accessoires tegen een zeer scherpe prijs mogen plaatsen. Inmiddels is de bezorging geheel volgens planning en naar volle tevredenheid verlopen en hebben we de eerste overheerlijke biefstukjes al gegeten.

Weber fan 25-10-2022

De enige reden dat ik besteld heb via deze site, was om het feit dat alles op voorraad zou zijn en dan "voor 18.00u besteld, morgen in huis"! Bij al mijn bestelde artikelen stond de "Berzorgvoorraad" op GROEN, dat zou betekenen "voor 18.00u besteld, morgen in huis"! HELAAS dat morgen in huis werd een aantal dagen later en een aantal artikelen ruim een week later en een aantal helemaal niet (eigen keus) omdat deze voorlopig niet leverbaar zouden zijn.
De geleverde artikelen (alles van Weber) is van goede kwaliteit, maar daarvoor hoeft AllesvoorBBQ niet de credits te krijgen.
Service in de winkels Ekkersrijt (Eindhoven) en Doetinchem jammer, te druk met online waarschijnlijk geen tijd voor klanten in de winkel.
Tja en dan uiteindelijk thuis alles online toch maar bestellen omdat het de volgende dag allemaal in huis zou zijn. Voor ons nooit meer via AllesvoorBBQ. Ik hoop ook geen aanspraak te hoeven maken op garantie, want de klantenservice is zeer slecht bereikbaar!

Dupkecoel 16-10-2022

Na een lange zoektocht te hebben gemaakt om me een kamado ( The Bastard)aan te schaffen, kwam ik uit bij de site: AllesvoorBBQ...Mag gezegd worden, een heel overzichtelijke en klantvriendelijke site. Na wat zoeken besloot ik het hoofdkantoor in Amsterdam te contacteren. Aan de lijn kreeg ik de perfecte uitleg op m'n vele vragen, waarna ik besloot om m'n bestelling bij allesvoorbbq.nl te plaatsen. Ik kreeg een mooi en bespreekbaar prijsvoorstel van de verantwoordelijke doorgestuurd. Na enkele aanpassingen kwamen we tot een supermooie deal (met voor mij als klant nog een mooie korting op het totaalpakket) dit met levering aan huis kon ik dit niet laten liggen!!! Na het bestellen van dit pakket had ik ondertussen nog enkele vragen over het hoofdproduct alsook over de levering. Alles werd in korte tijd duidelijk en correct beantwoord. Ook de leveringsdag kon ik kiezen en dit werd perfect nageleefd van zowel AllesvoorBBQ als van de leveringsfirma die zowel per mail alsook via SMS je perfect inlicht qua levering, kortom TOP organisatie van jullie!!! Besluit, als je producten, toestellen of andere benodigdheden nodig hebt voor bbq dan mag je niet twijfelen
... Allesvoorbbq.nl...😉 Blij dat ik jullie heb leren kennen. Nogmaals directe dank aan Sanne, Jeroen en het ganse team!!!

Digidrib 05-10-2022

Medewerkers staan klaar voor de klant met goed advies geven die ook als je zelf een ander idee hebt. Hierdoor zelf betere keus gemaakt.