Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dimitri 08-04-2020

Ik heb deze shop gevonden via Google en doordat er pp deze shop een gunstigere prijs werd gehanteerd dan elders en het verzenden was gratis, was de keuze snel gemaakt. Het product is keurig verpakt op de beloofde dag geleverd.

Joey 08-04-2020

Door de huidige situatie was de barbecue helaas uitverkocht, maar ik werd direct netjes op de hoogte gebracht met de mededeling wanneer de barbecue geleverd zou worden, daar hebben ze zich netjes aan gehouden (en tijdens het proces netjes geïnformeerd). Ze hebben ook goede YouTube videos voor als je een beter beeld wilt krijgen bij de barbecues, dat samen met de gratis Boretti hoes heeft mij over de streep getrokken om bij Allesvoorbbq te bestellen. Al met al super tevreden dus!

Thomas 08-04-2020

Ondanks deze moeilijke tijden, snel en alles geleverd.
Groots assortiment op bbq gebied!

Mylène 08-04-2020

Met het product wat ik besteld heb is niets mis. Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Ik heb het toen besteld en kreeg de volgende dag bericht dat de voorraad niet klopte (is nog steeds niet aangepast op de website). Heb toen contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het er voor stond (2x). Beide keren werd ik niet echt vriendelijk te woord gestaan. Ook vind ik de communicatie vanuit allesvoorbbq niet echt geweldig, als klant zou ik het fijn vinden wat beter op de hoogte gehouden te worden.

Willem de Graaf 08-04-2020

wij waren hier voor het eerst en werden goed en vriendelijk geholpen en waren op zoek naar een gas BBQ en zijn naar volle tevredenheid geslaagd

Rob 07-04-2020

Wij hebben voor allesvoorbbq gekozen, omdat de bbq die wij graag willen hebben volgens de site op voorraad is. Als we de bbq online besteld en betaald hebben, blijkt de bbq niet op voorraad te zijn. Nadat We een klacht verstuurd hebben, worden wij niet serieus genomen. Gelukkig wordt de bbq 2 dagen te laat keurig afgeleverd.

Sven 07-04-2020

Waanzinnig handige site, klikken bestellen en zelfs in deze drukken tijd volgende dag in huis.

R de graaf 07-04-2020

Ik kwam binnen voor een nieuwe keramische bbq en ik werd direct goed geholpen door mensen die echt verstand hebben van de producten die ze verkopen, dat is natuurlijk al een 10 waard. Ik had mijn oog direct op 1 van de bbq’s laten vallen en heb deze gekocht voor de nette prijs die ze mij hadden aangeboden, ik kon hem direct meenemen ( showroom model ). Binnen no time stonden er 3 werknemers bij om mij te helpen met de bbq in de auto te zetten en kreeg een deken mee om alles te beschermen. Kortom echt een aanrader voor iedereen die een mooie barbecue of accessoire wilt kopen!

Ronald Hendriks 07-04-2020

Zeer duidelijke en overzichtelijke site en had dus snel onze keuze gemaakt. Zeer gebruiksvriendelijke aankoop site en hadden binnen drie dagen onze Boretti bbq in huis. Hoop dat we ook hier weer veel plezier aan gaan beleven.

M.ORENS 06-04-2020

Dit is de snelste levering ooit, woensdag besteld en vrijdag de Wever Q1400 in huis.
PERFECT!! Ook prettige communicatie met Allesvoorbbq.nl
Een echte aanrader en helemaal happy met het toestel.

MMESS 06-04-2020

BBQ besteld en werd direct geleverd. Dat is fijn. Prijs ook scherp. Echter beschadigd exemplaar geleverd. Balen natuurlijk. Foto’s via mail (bleken) door allesvoorbbq.nl naar de fabrikant te zijn doorgezet. Bij navraag werd dit aan mij meegedeeld. Meteen ook het zwakke punt van deze partij: goede heldere communicatie.

Inmiddels heeft de fabrikant (Weber) blijkbaar ingezien dat ze een fout hebben gemaakt. Het vervangende onderdeel is binnen.

Per saldo nu dus wel tevreden.

Jan meereboer 06-04-2020

Het artikel wat ik bestelde was op voorraad. Aanvankelijk zou het product twee dagen later geleverd worden. Een Dag latere werd het al bezorgd.

Stefan 06-04-2020

Dat ik al de 4 x de zelfde mail krijg en al bij de eerste mail al antwoorden heb gegeven !!
Hoe vaak krijg ik de zelfde mail nog ??

Ger 06-04-2020

Goede chatservice. Product prima. Scherpe prijs. Snelle en correcte levering

Lieke 06-04-2020

Goede levering en en goede service. Er bleek 1 rooster van de bbq niet in de doos te zitten. Contact opgenomen per mail met hoofdkantoor. Ook volgende dag naar bijgelegen winkel gegaan waar wij gelijk het rooster meekregen van het showmodel. Die middag ook een mail gekregen van het hoofdkantoor om het op te lossen. Dat was niet meer nodig gelukkig. BBQ tegen scherpe prijs kunnen bestellen. Tevreden dus.

Psa 06-04-2020

Ik heb een patton kamado besteld. Echter was deze niet meer op voorraad en hierover kreeg ik een mail, nadat ik de bestelling had geplaatst.
Het zou nog 2 a 3 dagen kunnen duren voordat deze weer op voorraad was.
Helaas 5 dagen later nog geen gehoor en hierdoor ben ik zelf gaan bellen. Door drukte ben ik doorgeschakeld naar een filiaal. Een werknemer zou het voor mij uitzoeken en mij hierover terug bellen.
Helaas is dit niet gebeurd en heb ik net voor sluitingstijd zelf opnieuw gebeld. Ik kreeg een andere werknemer aan de telefoon.
Hij heeft alles gecontroleerd voor mij en de bestelling kunnen bevestigen, waardoor ik deze de volgende dag in huis had.
De patton kamado deluxe mat zwart, ziet er erg stoer en mooi uit.
Doet niet onder aan een green egg of bastard qua uiterlijk, maar wel qua geld! Echter heb ik de BBQ nog niet kunnen gebruiken, dus hierover kan ik niks schrijven.

Johan Bosmans 06-04-2020

Goed product , goed omschreven en vooral supersnelle service.Vrijdagavond besteld en zaterdagnamiddag al geleverd.

Ed 06-04-2020

Op vrijdagmiddag een bbq besteld en op zaterdagmiddag staat deze al in de tuin!!!!
Perfect en dat in deze coronatijd.
Daar neem ik m'n petje voor af.

Eddy Slingers 05-04-2020

Dit is de beste keus die ik al gemaakt heb door een bestelling te plaatsen voor een gas bbq bij AllesVoor BBQ.Wat een prijs kwaliteit- verhouding waar geen enkele web winkel kan aan tippen en een perfecte service.De levering in deze moeilijke omstandigheden door het corona virus was perfect op tijd.Deze web winkel Alles voor BBQ maakt een mens blij.In de toekomst ga ik voor BBQ benodigheden zeker mijn bestelling bij hen plaatsen.Tot weldra en verder doen zo top service!

Tamara Bonestroo 05-04-2020

Snelle levering, fijne prijsverhouding.
Alleen 1 puntje van aandacht, de bbqhoes zat in een doos zonder enige bescherming. Nu maakte mijn man de doos open met een mes en doordat er geen bescherming in zit had hij bijna door de hoes gesneden. Gelukkig niks gebeurd, maar misschien wel goed om iets van luchtkussentjes te gebruiken bij dit soort producten.

Leon Donkers 05-04-2020

Super BBQ kunt lekker een hele middag relaxed bbq.
Heerlijk een gezellige dag met vrienden bbq alleen met vrienden moeten we helaas even wachten.
We hebben hem vandaag gebruikt en we hebben ervan genoten. Super bbq.
Makkelijk in gebruik.
Ik zeg een blijvertje waar we veel gebruik van gaan maken.

Erwin 05-04-2020

Zeer goede uitleg over bbq's. De keuze voor mij werd alleen maar bevestigd.

Mark 05-04-2020

Ik was al een tijd opzoek naar een BBQ. Na enige tijd zoeken kwam in op de site van allesvoorbbq. Hier waren de prijzen al lager in vergelijking met andere winkels en websites. Aangezien ik tegelijkertijd twee barbecues wilde kopen was er nog de mogelijkheid om een speciale korting te krijgen.
De volgende dag kon ik deze twee barbecues ophalen bij de winkel in Naarden.
Helaas was de bbqset (spatel, spies etc) niet voorradig welke thuis bezorgd zou worden. Door een menselijke fout werd het helaas niet bij mij thuis afgeleverd maar bij het kantoor in Naarden. Zonder enige moeite heeft toen een werknemer deze set bij mij thuis afgeleverd. Al met al, topservice!

Massing 05-04-2020

Het bestellen van de bbq was makkelijk en overzichtelijk. De levering was top. De bbq werd zelfs in de tuin gezet! Mooie en handige bbq, die makkelijk in gebruik is.

Reinier 05-04-2020

Zeer goede prijzen en een snelle levering. Het bestelde product was binnen een dag geleverd. Enige minpuntje is dat de website niet goed werkt op een mobiel. Je krijgt dan de reguliere website te zien wat niet prettig werkt.