Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W. Stofregen 19-04-2020

Super! Bbq heel snel in huis, op vooraf afgesproken moment, terwijl het in deze tijd bij veel webwinkels toch allemaal net wat langer duurt. Ik was blij verrast. En nog voordeliger ook, dan op de website van Weber zelf. Afgelopen weekend lekker van het weer kunnen genieten met mijn nieuwe Weber.
Ik kom zeker terug op deze site, voor onderdelen en accessoires.

Mark 18-04-2020

Mijn ervaring op de site is in 1 woord, top.
Site is duidelijk, een gigantisch aanbod aan artikelen. Als echte BBQ fan kun je hier je lol op!
Daarnaast is de levering snel gegaan, voor 1800 uur besteld, volgende dag netjes geleverd in huis. Kreeg bij het afronden van de bestelling ook gelijk de factuur en de orderbon in mijn postvak in.

Hilko 18-04-2020

Dinsdagavond besteld, Woensdag bericht gekregen dat artikel vanwege drukte niet op voorraad was. Maar Zaterdag alsnog geleverd.Heel blij met deze mooie Weber genesis e-335.

Kris 18-04-2020

Bbq die we besteld hadden is geweldig. Alleen de hoed was vergeten bij levering, maar dat werd prima opgelost.

Roelof 18-04-2020

Een dikke Weber besteld, en betaald, de volgende dag een mailtje: “niet op voorraad”. Vanaf dat moment ging alles goed, aanbod voor direct geld terug en de toezegging dat de volgende week geleverd werd. Akkoord gegaan met latere levering en is prima gegaan, met een presentje er bij. En ook nog een medewerker die belt dat alles er aan komt . Top!

Joyce Meertens 18-04-2020

Super service, binnen enkele minuten antwoord, zelfs in deze gekke tijd super snelle levering,

Roel 18-04-2020

Prettige site. Ik moest een reserve onderdeel hebben. Prijs was gunstig hier en pakketje kwam netjes ingepakt aan.

Ruud 18-04-2020

Op een drukke zaterdag naar de vestiging in Eindhoven gereden om de online bestelde BBQ af te halen. Keurig en deskundig geholpen door 1 van de medewerkers. Goed aanvullend advies over aanvullende materialen, zoals handschoenen, kolen, tang, rookhout etc.
Men heeft een ruim assortiment in de wnkel staan om te kunnen bekijken en vergelijken. Ik kan uiteraard niet oordelen over andere vestigingen, maar wel vestiging eindhoven aanraden! :-)

L muller 18-04-2020

Twee bestellingen gedaan. Perfecte service, snelle levering en duidelijke website. Bedankt!

Jeffrey 18-04-2020

Super shop.... veel keuze en materialen. Was op zoek naar een bepaalde bbq, die hadden ze net binnen gekregen. Ter plekke werd de bbq in elkaar gezet en kreeg en direct goed advies bij..

Chris 18-04-2020

Ik was op zoek naar een Borreti Barilo en heb mij op internet georienteerd. Ik kwam uit bij allesvoorbbq omdat deze de beste aanbieding voor mij hadden. Ik kende het bedrijf niet maar na enig research besloot ik te bestellen. Vanaf de bestelling tot aan de levering van mijn Borreti Barilo werd ik goed op de hoogte gehouden van de status levering. Tijdens de paasdagen besteld en de woensdag erop in huis. Helemaal top. Bij het in elkaar zetten van mijn BBQ was er een klein onderdeel niet helemaal in orde. Dit heb ik direct gemeld bij de klantenservice en dit hebben zij tot volle tevredenheid opgelost. Ik ben zo onder de indruk van service van allesvoorbbq dat ik het nodig vond in een review achter te laten. Ik kan iedereen allesvoorbbq aanraden.

Erwin 18-04-2020

Goede en snelle levering 'klantendienst heel vriendelijk en behulpzaam en prijs is goed

Ronald Gerrits 18-04-2020

Duidelijke website, overzichtelijk! Uitgebreid assortiment. Snelle levering van producten.

jacques 17-04-2020

was op voorraad en en bezorgd op de afgesproken dag. Alleen de verpakking vond ik niet zo, handgreep was niet beschermd.

Dick van Santen Nieuwendijk 17-04-2020

Perfect geholpen door medewerker goede informatie geven mooie barbecue goed in gebruik mooie uit straling sier stuk in de Thuin

JD Verwoert 17-04-2020

Goede duidelijke website en snelle levering. Juiste communicatie en zeer tevreden.

Tom 17-04-2020

Nam speciaal contact op via de live chat (want vanuit BE enige manier van contact). Beloofden tot 2 x toe dat BBQ binnen was totdat bedrag betaald werd en dan bleek dit niet het geval. Finaal werd BBQ met NL-aansluiting geleverd maar dit bleek pas na installatie. Men stelde voor omterug te sturen maar dan diende BBQ volledig gedemonteerd te worden wetende dat alles op voorhand goed doorsproken werd. Alles gaat vlot tot je betaald hebt en dan loopt alles veel stroever. Geen goede interne communicatie, veel beloven maar beloftes niet nakomen, stroeve houding én onmogelijk om er iemand (verantwoordelijke of manager) aan de lijn te krijgen.
Eerste maar zeker ook laatste ervaring! Echt NOOIT MEER! Volgende keer bestel ik liever bij lokale handelaar maar omwille van lockdownmaatregelen was dit nu niet mogelijk.
Zelfs als je de moeite doet om met hen mee te denken probeert men er je nog op te leggen.
Veel liever had ik reclame gemaakt voor allesvoorbbq.nl/be maar nu kan ik niets anders dan ontraden om hier te bestellen!

J!kjuh 17-04-2020

Veel keus, snelle levering en niet duur!
Ging wat fout met de betaalsite, maar via chat toch alles op tijd op kunnen lossen!

Habets 17-04-2020

Snelle levering zelfs in deze bijzondere periode. Artikel was degelijk verpakt. Informatie voorziening door Allesvoorbbq was dik in orde.

Claire V. 17-04-2020

Supersnelle service, zelfs in volle COVID-19 crisis: 's namiddags besteld, de dag erop geleverd (in Antwerpen, België). Was op zoek naar een specifiek Weber BBQ-model + mobiel onderstel en vond dat enkel bij allesvoorbbq.nl als combinatie. Als ik die twee elders had moeten kopen kwam ik stukken duurder uit.
Erg tevreden met mijn aankoop!

Robert 17-04-2020

Ik bestelde zaterdagmiddag 11.04 2020 een Weber Q1400 (elektrische barbecue) voor op het balkon. Dinsdag werd het al bij mij thuis geleverd. Alles voor BBQ heeft een prima en overzichtelijke website, gunstige prijzen voor merkproducten en een zeer snelle en volledige levering. Ik ben zeer tevreden en heb ze ook aanbevolen bij mijn vrienden en kennissen.

grobke 16-04-2020

Mooie originele premium hoes voor onze Weber Spirit E-210 Classic BBQ uit 2014, voor een zeer concurrerende prijs inclusief gratis en zeer snelle levering . Kortweg, we zijn 200% tevreden.

Marcel 16-04-2020

Onlangs een hoes voor mijn bbq gekocht. erg tevreden over de kwaliteit van de hoes en de snelle levering

Ringoir 16-04-2020

Allesvoorbbq.nl heeft een plate setter voor een 11 inch Kamado (Bastaard small) als een van de weinige gewoon op voorraad. Besteld en de volgende dag in huis. Dit terwijl de pakketdiensten overuren draaien. Erg tevreden dus!

Janny 16-04-2020

Zeer gebruiks vriendelijke website. Je kunt er echt alles vinden voor je BBQ. De volgende dag staat het op je stoep. Goed verpakt en een duidelijke handleiding. Ik verklaar bij deze het BBQ seizoen geopend. Hier een zeer tevreden klant.