Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vincent 26-04-2020

Toen ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik spijtig genoeg onmiddellijk een mail dat door de drukte het product niet meer voorradig was alhoewel op de website wel zo was aangegeven...
Ik dacht ja dit gaat even duren maar dat was buiten allesvoorbbq.nl gerekend!
Dezelfde week nog stond de bezorger voor de deur met alle bestelde producten!
Top service!!!!

KP 25-04-2020

Snelle en korrekte levering.
Zelfs in de coronacrisis.
Prima product voor een scherpeprijs.

Harrie Luijs 25-04-2020

Netjes en snel geholpen in de winkel, leuke deal kunnen sluiten voor een mooie Boretti. BBQ snel geleverd. Enig minpuntje is dat de hoes er niet bij zat waarvoor ik zelf moest bellen. Na het belletje was de statis snel in orde en binnen 5 dagen geleverd

Marcus 25-04-2020

Great Service and quick delivery! Ordered a weber premium grill with accessories, was packed safely! Very satisfied with the purchase, and prices are quite competitive.

Gerard 25-04-2020

Prima aankoop, nu 1 week in gebruik en super tevreden over de Weber. Genieten! Ook de service is prima. Er bleek een beschadiging aan de bbq te zitten, maar binnen een week een nieuw onderdeel van Weber ontvangen. Top!

Carlo van den berg 25-04-2020

Top goed geholpen fijne jongens weten wat ze verkopen neemt de tijd voor je helpen je de goede keuze te maken mooi winkel ontspannen met een heel goed gevoel weg gegaan met een top barbecue volgende keer gaan we voor en tv te kopen heel mooi spul gezien voor en scherpe prijs👌

Gezinshuis Windmee 25-04-2020

Prima en snel goed geholpen door een medewerker in Breda. Hij adviseerde mij de BBQ die ik zelf al in gedachten had.

Hanneke Stikkers 25-04-2020

Op zoek naar uiteraard een bbq kwamen wij bij de webshop uit, die op zich al een aanrader is. Duidelijk met ruim voldoende contactmogelijkheden. Uiteindelijk toch naar Breda gereden om alles live te zien. Wat in deze corona tijd wat aanpassingen vergde.
Was keurig opgelost , bij binnenkomst handen ontsmetten en constant werd er gelet op de 1.5 mtr.maatregel. Hele vriendelijke medewerker met verstand van zaken. Kom graag nog een keer terug. Ik zal jullie aanbevelen. En wij zijn zeer tevreden met onze Oatton Kamari Premium Grill.

Ginette 25-04-2020

Alles netjes geleverd, volgens afspraak. Fijn dat tijd gecommuniceerd wordt en nagekomen. Geen beschadigingen, aardige jongens.

Jeroen 25-04-2020

Veel verschillende keuzes in de aantal bbqs. Goede service. Ook voor vragen snel reactie via de email. Mooie weber bbq ontvangen!

A.kroon 25-04-2020

Geweldige winkel goede service artikel uitverkocht binnen 2 dagen weer binnen werd per mail op de hoogte gehouden met de mededeling binnen een half uur op het adres afgeleverd super

Tabak 24-04-2020

Nette levering,
en het product is zoals het omschreven staat👌🏻
Dus beveel deze website zeker aan.

John 24-04-2020

Super shop, snelle levering en hele goed prijzen! Een product van de bestelling was niet direct leverbaar maar dat laten ze meteen weten via de mail en je kan dan gelijk aangeven of je wil wachten of dat je de koop ongedaan wil maken. Maar natuurlijk heb ik er op gewacht, en dat duurde ook slecht één dag :-)

Luke R. 24-04-2020

Goede en snelle service. Netjes verpakt en duidelijke communicatie over de status en levering van je order.

Alex 24-04-2020

Gebruiksvriendelijke site. Assortiment erg volledig.
Snelle en correcte levering van m'n barbecue met accessoires.

Hein 24-04-2020

Duidelijke shop en makkelijk te navigeren. Klein puntje is dat er meer accessoires voor een BBQ zijn dan wordt weergegeven. Misschien om deze allemaal in een scherm samen brengen

Maas 23-04-2020

Direct reactie dat levering langer zou duren, kon wel opgehaald worden in één van de filialen. Goede snelle service, heel erg viendelijk zowel klantenservice als in de winkel.

Riane klouwen 23-04-2020

Ik heb voor allesvoorbbq.nl gekozen omdat deze de goedkoopste waren. Ik had mijn bestelling op zaterdag geplaatst maar tot onze verbazing was deze 3 dagen eerder thuis afgeleverd. Word gewoon netjes verstuurt alles erbij. Top gewoon

Rieks 23-04-2020

erg mooie bbq en hij is snel geleverd in deze moeilijke periode
we zijn erg blij hiermee en gaan gauw aan de slag om m uit te proberen

Coopmans 23-04-2020

Goede BBQ maar slechte service mbt de levering. Komen wanneer ze willen en plaatsen de bbq gewoon aan de weg, ook als er niemand thuis is.

Arnaud 23-04-2020

Ik geniet van mijn aankoop bij allesvoorbbq te Amsterdam. Het had wat voeten in de aarde daar i.v.m. een constructiefout van Boretti ik tot 2x terug moest naar de winkel.
Echter de verkoper heeft er verder alles aan gedaan om mij te helpen en met een prima gevoel de deur uit te wandelen. Daarnaast veel tips en uitleg ontvangen en dit alles voor een nette prijs.
Dank!

Camiel Jacobs 23-04-2020

Jullie wat jullie beloven, voor 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Eric Mulder 23-04-2020

Op 24 maart een bestelling geplaatst voor een barbecue met accessoires, levertijd 1 week.
Na 1 week geen status update ontvangen. Na 3 chat sessies kom ik er achter dat hij vertraagd is in levering en nu gegarandeerd op 17 april wordt geleverd. Op 16 april wordt dat nogmaals gegarandeerd. Op 17 april nog geen statusdate ontvangen dus neem maar weer eens contact op. Gaat dit keer velen malen moeizamer en het kost me 4 dagen om fatsoenlijk contact te krijgen. Chatmedewerker onpersoonlijk en grotendeels afwezig omdat ze meerdere mensen tegelijk helpen denk ik. Een reactie op je bericht duurt met regelmaat 5 tot 10 minuten. Er wordt me nu medegedeeld dat de levering 100% gegarandeerd op 15 mei plaats vindt.
Als goedmakertje €10 korting op een accessoire, al weegt dat niet op tegen de vele uren die ik erin gestoken heb om gewoon informatie te krijgen over mijn order van een significant bedrag.
Het is een goede winkel met mooi assortiment en prijs, maar service verlening kan echt beter. Personeel is heel vriendelijk maar in mijn geval vaak niet in staat te helpen omdat ze van het logistiek centrum afhankelijk zijn en daar geen inzage in hebben.
In plaats van een dikke 9 daarom een 7

Kelvin kaptein 22-04-2020

Een hele fijne bbq en goed geholpen via de chat. Echter moest ik circa 45 min wachten op een chatmoment. Weet je al welke bbq je wil dan zou ik hem hier zeker bestellen. Wil je telefonisch of via de chat advies, dan moet je even geduld hebben

frank de winter 22-04-2020

In Breda hadden ze de pizza spatel van weber even niet op voorraad maar in de winkel afgerekend en via centraal magazijn verstuurd en een dag later in huis, dat is service