Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elke 02-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik alleen maar goede recensies had gelezen en ik ben blij dat ik dit gedaan heb. Perfecte service, communicatie is top! Aanbod, prijs, kwaliteit, kortom een juiste keuze! Levering was ook snel en correct. Bedankt!

M B 02-05-2020

Het benodigde artikel (flavorizer bars) was snel te vinden en daarna eenvoudig te bestellen. Levering geen snel en netjes.

Wouter 02-05-2020

Geleverd volgens afspraak. Vragen netjes beantwoord via de mail................................

daan 02-05-2020

Boretti ibrido bbq besteld en supersnel geleverd.
Keurig netjes afgeleverd zonder schade
Communicatie voor afleveren zou beter kunnen.
Vervoerder stond ineens voor de deur zonder berichtje.
Gelukkig was er iemand thuis.

Bert van den Berg 02-05-2020

Nadat ik online een bbq (weber spirit 210) heb gekocht werd deze supersnel binnen 2 dagen geleverd. Het toestel (helaas geen Nederlandse beschrijving) gemonteerd, blijkt er geen gasaansluiting (gasslang met drukregelaar) bij te zitten. Na contact te hebben gehad ben ik naar het filiaal geweest in Eindhoven en ben daar keurig te woord gestaan en heb alsnog een gasslang gekregen.

Daniël 01-05-2020

Heldere website, prima prijs en een snelle levering. Alles was keurig verpakt en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Keurig netjes, kan niet anders zeggen.

Jojo 01-05-2020

Top shop! Mooie aanbieding, conform afspraak op tijd geleverd en keurig bezorgd tot over de eerste drempel :-).

Smotske 01-05-2020

Niet erg goedkoop, maar zeker niet de duurste.
Communicatie via mail erg goed. Saai maar overzichtelijk. Ik miste nog wel een verzendbevestiging met een track and trace code. Beide zijn wel gebruikelijk.
Mocht ik nog iets nodig hebben ga ik zeker hier weer kijken.

Kees Machielse 30-04-2020

To the point en met duidelijke deskundigheid geholpen. Kwam binnen met een zoekvraag en ging naar buiten met een bbq die bij mij past

Martine 30-04-2020

Duidelijke website en zeer snelle levering, maar helemaal onder de indruk dat 1 zak houtskool gratis wordt thuisbezorgd. We willen nog wat accessoires hebben voor onze Egg en komen dan zeker terug bij jullie.

Jan 30-04-2020

Prima advies gekregen in de winkel in Breda, de verkoper was vakkundig en eerlijk in voor- en nadelen over de diverse bbq mogelijkheden. De workshop lijkt me erg leerzaam en leuk om te doen, het is nog even afwachten wanneer de workshop daadwerkelijk plaats kan vinden. Enige minpuntje is de slechte telefonische bereikbaarheid.

Wesley 30-04-2020

Heel fijn geholpen door de medewerker, en voorzien van het juiste advies met het kiezen van een nieuwe BBQ

Andreas 30-04-2020

Mooie en duidelijk website, goed zoekfuncties en de nodige uitleg.
De link naar de video's heeft mij ook geholpen.
Maar ik ben ook erg blij met de snelle en correcte leveringen naar België. Zelfs in deze corona tijden.

Metselaar 30-04-2020

Uitstekende service, snel en vriendelijk geholpen. Ze hebben een uitgebreid assortiment voor lage prijzen. Hier ga ik zeker nogmaals wat bestellen.

Jeroen 30-04-2020

Overzichtelijke en zeer uitgebreide site. Scherpe prijzen en mooie combinatie-aanbiedingen. Mijn Weber Master Touch met brikettenstarter en gratis hoes kwamen keurig op tijd binnen.

Eric 30-04-2020

Topservice en klantvriendelijkheid ten top. Klantenservice denkt van stap A tot Z mee

Hans 30-04-2020

We hadden een Weber gasbarbeque besteld en zijn heel tevreden over de snelle en accurate levering tegen een zeer concurerende prijs.

Puck 29-04-2020

Snelle service, veel contact over de status van de bestelling. Erg tevreden over de mooie barbecue.

Erikk 29-04-2020

Het is een goede en duidelijke site, met veel informatie over de producten
De bbq is makkelijk te bestellen en word snel geleverd.

Rene 29-04-2020

Na mijn bestelling werd met mij contact gezocht met een verzoek of mijn BBQ op mijn huisadres kon worden bezorgd ipv ophaaladres. Dit noem ik nu klantvriendelijkheid. Deze mensen denken mee in deze moeilijke tijd.

Pim 29-04-2020

Goed advies en uitleg, vriendelijk personeel en vooral de goedkoopste, aanrader!!!

Niki 29-04-2020

Goeie shop, snel en netjes geleverd, hoge klantvriendelijkheid! Een aanrader!

Karen de Visser 29-04-2020

De shop ziet er overzichtelijk en netjes uit. De medewerkers beschikken over de juiste kennis en kunnen je hierdoor dus beter helpen met het kiezen van de juiste bbq. Wij hebben, na een gesprek met de verkoper, de perfect passende bbq uitgekozen en deze voor een mooie prijs gekocht. Door de kennis van de medewerker weten wij nu de ins en outs van de BBQ en de leverancier en zo weten wij dat wij nog jarenlang plezier zullen hebben van de BBQ. Wij adviseren ook iedereen om er eens een kijkje te nemen en je vragen te stellen aan de medewerkers.

Martijn 29-04-2020

Overzichtelijke site, scherpe prijzen. Verzorging ondanks corona-drukte zeer snel. Alles bij elkaar hele positieve ervaring.

E. de Keyzer 29-04-2020

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat deze als goedkoopste te vinden was.
Ondanks de lage prijs heb ik toch de BBQ hoes ontvangen die ik hebben wilde, en keurig op tijd bezorgd.