Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stephan 11-05-2020

Vlotte communicatie, alle bestelde artikeken waren goed verpakt en dezelfde dag nog verzonden. Super!!

Mark Wouters 11-05-2020

AllesvoorBBQ heeft een zeer ruim aanbod aan BBQ's en accessoires. Ondanks de coronacrisis hadden ze het goed voor elkaar in de winkels en de verkopers zijn bereid je uitvoerig informatie te verschaffen.

Deko 10-05-2020

Today was my first BBQ-uing with the new E-4710 Kettle. It's awesome experience. I was afraid that it is going to be too big cooking for 3 people, but it is the perfect size to go for. I tried some online tips for slow-cooking ribs and they got so perfect.
Fast delivery and really easy assembling. I love the BILT app with 3D instructions, it took me literally 20 minutes straight ahead. The only remark I have is towards the rack, it doesn't fit fully, there is 1-2 cm gap and it's sliding between the walls. Looking forward to try baking an entire chicken.

Niek Stam 10-05-2020

Vriendelijke verkoper. Wist precies wat ik wilde. Maar probeerde wel iedere keer een tandje ( hogere prijsklasse) bij te doen.

Jolanda 10-05-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat deze bovenaan kwam in Google toen ik zocht op BBQ. Medewerkers van filiaal Eindhoven waren zeer behulpzaam, hebben goed mee gedacht, kundig advies, en namen alle tijd voor ons. Tevens nog een paar goede tips gekregen mbt BBQ.

Ron 10-05-2020

Overzichtelijke website heel snel gevonden wat we nodig hadden prima service en snelle bezorging

Fam. Noije 10-05-2020

Wat een goede service echt een 10 waard
Was niet voorradig mocht andere kleur uitzoeken die duurder was en volgende dag al bezorgd 🤗 echt toppie 👍 dat maak je gewoon tegenwoordig bijna niet meer mee daarom de tien

Helena 10-05-2020

Ik was op zoek naar een specifiek vervangonderdeel voor mijn Weber bbq. Gelukkig was dit onderdeel verkrijgbaar op allesvoorbbq.nl en ook nog voor halve prijs. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Heel tevreden.

Rob Riesthuis 09-05-2020

Duidelijke website met goede advisering. Keuze was snel gemaakt en ondanks de drukte vwb Corona was de bbq snel bezorgd,erg fijn! Ik verheug me op de workshop en wil jullie bedanken voor de service.

Christine De Nijs 09-05-2020

Degene die ons hielp vriendelijk en was goed op de hoogte van het product en gaf goede uitleg en advies
Al met al fijn geholpen en komen zeker nog terug en zullen ook familie en vrienden zeker adviseren om er ook naar toe te gaan

Anne 09-05-2020

Via internet bij jullie terecht gekomen. Mooie georganiseerde winkel en prima geholpen door Anne.

Marc Sollman 09-05-2020

Mooi veel keus, goede toelichting door de aanwezige verkoper.
Ook goede tips gekregen betreffende schoonmaak en bv roken van vlees

Dorit 09-05-2020

Prima shop, snelle levering, no nonsens, what you see is what you get.
Vandaag meteen getest, makkelijk in gebruik en een pronkstuk in de tuin.
Klein minpuntje, de dozen waren klein beetje beschadigd, door het vervoer denk ik, en een minuscuul krasje op de bbq.
Maar,he, het eindresultaat is fantastisch.kortom,heel tevreden.

Lennard Bestman 09-05-2020

Geweldig geholpen en goed geïnformeerd door de verkoper. De beleving en passie waarmee hij vertelde was echt genieten. Ik weet zeker dat ik niet voor de laatste keer in deze mooie, nette winkel ben geweest.

Nick 09-05-2020

Of je nu een beginnende BBQ'er bent of een echte ervaringsdeskundige en liefhebber, Alles voor BBQ is dé plek voor barbecues en toebehoren.

Prettige en betrouwbare webshop. Product precies zoals omschreven geleverd gekregen. Over de levertijd word je goed op de hoogte gehouden, ook als er een vertraging optreedt. Product zeer goed en zorgvuldig verpakt bezorgd gekregen, met een duidelijke handleiding. Het assembleren was daardoor goed te doen en het staat ook als een blok.

Zelf de Patton C2 charcoal chef besteld. Meer dan tevreden, goede kwaliteit en vooral een erg fijn gietijzeren grillrooster.

Alles perfect, dikke 10!

J.W. Koelee 09-05-2020

Ik ben erg enthousiast over deze website omdat via de chat je snel en helder uitleg krijgt, De bestelling en levering verliepen vlot. Een ontbrekend onderdeel werd alreeds na 2 dagen rechtstreeks en kosteloos thuis afgeleverd. Top!

Edwin 08-05-2020

Via vrienden op de site terechtgekomen; een waar paradijs en keuze te over; goede navigator; en belangrijk, via de chat direct contact (sneller dan de timer aangeeft) en keurig geholpen; ik ben allergisch aan "10" maar deze verdiend hem écht wel
levering ook keurig; morgen is het zover en gaan we BBQ'en :-)

Jordy 08-05-2020

Zaterdag een bestelling geplaatst voor een weber master touch omdat deze hier aangeboden stond aan dezelfde prijs als bij de concurrenten maar kwam dan met een gratis beschermhoes! Reeds maandag heb ik de bbq ontvangen terwijl er werd aangegeven dinsdag. Top service dus! De bbq kwam zonder beschadigingen toe.

Pascal 08-05-2020

Mooie weber bbq hoes voor mijn spirit. Super scherpe prijs en snelle levering. Product was netjes verpakt en past perfect.

Wim 08-05-2020

Immense keuze EN met zeer democratische prijzen. Met vragen kan je steeds terecht bij een medewerker via de chatbox. Ook via e-mail wordt er snel gereageerd. Dit is écht DE BBQ-SHOP!

Ekkelenkamp 07-05-2020

Wij hadden bij onze nieuwe BBQ ook een draaispit besteld waarvan wij dachten dat het de goede was. Ik werd gebeld door iemand van logistiek met de mededeling dat deze niet paste bij onze BBQ. Wij vinden het zeer attent dat deze meneer zo goed heeft meegedacht. Zeer tevreden over het product en de vlotte bezorging.

Sjoerd 07-05-2020

Goede hulp en advies in de winkel, snelle levering per speciale XtraHome service van PostNL.
Leuke actie voor gratis BBQ workshop.

Alex 07-05-2020

Correcte informatie en levering. IN deze tijd van Corona voor mij een vertrouwde website.

tcj 07-05-2020

eerder kochten we een big basterd pan voor op de Green erg. nu ook de houtskool. prima site, snelle afhandeling
TOP!

Beau roelofsen 07-05-2020

Super lieve mensen, goed gehlopen. Goede uitleg, nette prijs , ik heb veel gekocht en kreeg wat items gratis. Dat is ver te zoeken tegenwoordig. Oprecht , super personeel. Ik ben zelf eigen ondernemer, ik zou een moord doen voor zulk personeel. Wat een aardige vriendelijke behulpzame mannen allemaal. Echt proficiat.