Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

rob de lugt 16-05-2020

Ik geef een ruim voldoende ....
Ik wist wat ik wilde hebben en zodoende was ik snel klaar. De jongens boden aan om thuis te brengen omdat de verpakking niet in auto paste. De jongen denkt mee gaat naar de winkel ,komt terug en zegt voor 100 euro heeft u hem vanmiddag nog. Dat was ook bedoeling. Na goed mee gedacht ....

Neline 15-05-2020

Prima op de hoogte gehouden. Artikel was toch niet aanwezig, waardoor er langer gewacht moest worden en het niet op tijd was om het als cadeau te geven. Maar zoals ik zei goede communicatie. Artikel was wel ietsje beschadigd of gedeukt. Niet vreselijk ofzo, maar wel wat je bij een helemaal nieuw artikel niet hoeft te verwachten wat mij lijkt.

Sven 14-05-2020

Gemakkelijk een bestelling te maken en zelfs in deze coronatijden in 4 dagen thuis geleverd in België.

Pascal 14-05-2020

Moest nog wat kleine spullen hebben als een BBQ gereedschapset en een Weber pizza steen. Had vorig jaar onze Weber ook al bij AllesvoordeBBQ gekocht, zeer naar tevredenheid. Ook nu weer snel geleverd voor een goede prijs.

Joost 14-05-2020

Top geholpen door Jordy! Mooie acties en service, Boretti gekocht tegen een mooie scherpe prijs!

Freek Schulz 14-05-2020

Erg goed geholpen door J.W. van het filiaal in Breda. Verstand van zaken, meedenkend en klantgericht.

Kevin 14-05-2020

Overzichtelijke website, brede aanbod, en snelle levering! Erg tevreden met zowel het product als de aankoopervaring. Wordt mijn vast adres voor BBQ-spullen.

Harry 13-05-2020

We werden prettig en deskundig geholpen
Gaan zeker vaker terug en zal ook family en vrienden aanraden er zeker naar toe te gaan

Leon 13-05-2020

Beschadigde bbq geleverd (transport schade), afwikkeling van retourneren ging erg moeizaam, komen afspraken niet na en bereikbaarheid/respons is slecht...

Sander 13-05-2020

As je een BBQ wil kopen moet je hier zijn! Ik ben vandaag zeer vakkundig door X in Eindhoven geholpen. Hij was goed op de hoogte van de verschillende modellen en het was een aangenaam gesprek. Het assortiment is heel breed en voorraad was er genoeg.

Zeer fijne winkel met, zoals de naam al zegt, alles voor BBQ!

R. Meeuwenoord 13-05-2020

Bij alles voor BBQ, kolen, rooster, roosterverhoger en smokerbox besteld.
Alles hadden wij binnen een dag al binnen, de producten zijn van uitstekende kwaliteit
Ook de bezorging en verpakking was dik in orde
Al met al een dikke 10

Danielle 13-05-2020

Enorm snelle levering , zaterdag besteld en maandag al geleverd.
Goede communicatie via mail en per sms over het uur van levering.
BBQ zonder problemen ineens achteraan de oprit gezet.
Kortom heel tevreden van , niks op aan te merken .

Tom 13-05-2020

Uitstekende levering van een ontzettend goede BBQ. Voor 18:00 besteld is inderdaad de volgende dag geleverd. Enige minpuntje was dat er een week verstreek en de BBQ nog steeds niet op het ophaalpunt aanwezig was. Daardoor order maar gecanceld en opnieuw besteld met de optie thuis laten bezorgen. Wat resulteerde in levering de volgende dag.

Rhuynen 12-05-2020

perfecte uitleg en hulp bij de keuze van de bbq en accesoires.
bij het inelkaar zetten van de bbq, kwamen we er achter dat het deksel beschadigd is.
gelijk hebben we een mail gestuurd en de ochtend er op hebben ze gelijk contact op genomen met ons.
erg tevreden!

Eduard 12-05-2020

Waren op zoek naar nieuwe BBQ. In de showroom is veel keus. Hebben gekozen voor de Boretti Magiore in RVS. Werden prima geholpen door verkoper JM.
Hebben destijds hier ook onze TV gekocht.

Eric 12-05-2020

Very good! Fast delivery in NL. High Quality products. They had good discounts when I bought a set of products.

NicoStam 12-05-2020

Het is bijzonder dat in deze tijd van Corona de ene dag besteld de andere dag de complete bestelling werd geleverd. Alles keurig aanwezig en goed verpakt, een compliment waard.!!De barbeque staat nu in de veranda en we gaan hem binnenkort "corona - proof" inwijden.

Ursula 11-05-2020

Duidelijke indeling van de webshop, goede prijzen en makkelijk te vinden op Google.

Lennard 11-05-2020

Een bijzonder prettige en heldere webwinkel. De site is overzichtelijk, de zoekfunctionaliteit werkt goed, het taalgebruik is goed en duidelijk. Helaas was één van de producten die ik had besteld een technisch defect. De communicatie hieromtrent ging helder, vriendelijk, snel en doelgericht.

Ik zal hier zeker mijn toekomstige spullen bestellen.

Eddo 11-05-2020

Goede service, Prima prijs, snel antwoord op vragen, alles super afgehandeld, pakket werd afgeleverd tot in de schuur. Gewoon top!

A&B 11-05-2020

Zeer goede en deskundig advies in de winkel gekregen voor onze buitenkeuken. Levering was goed, snel en behulpzaam. Zijn erg blij me onze aankoop en genieten er volop van.
Ga zo door.

Armand 11-05-2020

Ik ben zeer tevreden over allesvoorbbq, het is een zeer duidelijke site.
En er zijn zeer gunstige prijzen en zeer snelle levering.
Ik zou deze site zeer aanbevelen en zeker vaker bij bestellen.

Armand

PeterG 11-05-2020

2 weken geleden kocht ik mijn nieuwe weber bbq. Via deze website is er veel scherp geprijsde keus en werd ik goed voorgelicht. Het product is ook snel geleverd. Inmiddels hebben wij de bbq diverse keren gebruikt en bevalt erg goed.

Frans 11-05-2020

Nette en vakkundige behandeling van onze vragen in het filiaal in Eindhoven. De door ons gekozen bbq was ondanks voorraadvermelding op de site niet in de winkel beschikbaar. Toch de bestelling op dinsdag geplaatst met het vertrouwen dat de levering uiterlijk zaterdag zou plaats vinden. De logistieke afdeling van "allesvoorbbq" heeft zijn uiterste best gedaan en ondanks de drukke periode voor Moederdag is men geslaagd om alles tijdig uit te leveren. Een compliment voor de verleende service.

COUMANS Sylva 11-05-2020

Juiste product, verzorgd verpakt, zeer competitieve prijs en op tijd geleverd. Dus niets negatiefs op aan te merken!