Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Barry Heeten 22-05-2020

Zeer goed geholpen
De persoon in de winkel nam alle tijd om alles goed uit te leggen.
En had zeker verstand van bbqen.

Mich3 22-05-2020

Betrouwbare webshop met een snelle levering. Prijzen liggen heel goed. Alles verliep vlekkenloos.

Versteegh 22-05-2020

Ik zocht een vervangendonderdeel voor mijn Weber gasbbq. Bij “ alles voor de bbq” vond ik het onderdeel. De naam van de website dekt volledig de waarheid. Ik beveel deze winkel dan ook graag aan

Ralph 21-05-2020

Prima en eerlijke shop. Nadat ik de bestelling had geplaatst direct de bevestiging en ondanks alle coronatoestanden en druktes in de transportwereld, de produkten op de juist aangegeven datum gekregen. Keurig. Erg blij met de geleverde produkten.

Marlou 21-05-2020

Heel vriendelijk en duidelijk uitleg gehad over verschillende soorten bbq. Bij aankoop heel behulpzaam geholpen.

Arthur 21-05-2020

Prachtige winkel in Naarden! Vandaag een nieuwe bbq wezen uitkiezen. Top geholpen en erg vrolijk met mijn nieuwe aanwinst richting huis gegaan! Service, diversiteit aan bbqs en accesoires dikke prima!

Joost 21-05-2020

Ik kom al meerdere jaren bij deze winkel. Wanneer ik iets nodig heb m.b.t. een BBQ of televisie dan ben ik bij deze winkel te vinden. De verkopers zijn goed op de hoogte wat ze in de winkel hebben te staan en kunnen met mijn wensen elke keer een goed product vinden met een prijs wat binnen het budget valt. Ik ben nu al een paar keer door Ralf geholpen. Complimenten voor zijn kennis en expertise. Mij zal je nog vaker bij deze winkel zien!

R. Moonen 20-05-2020

Zeer overzichtelijke site met een heel groot assortiment !! Prijzen zijn bijzonder concurrerend. Levering gaat supersnel, zaterdag aan het eind van de middag besteld, maandag al in huis !! Ook de klantenservice is super, ik had wat kleine onvolkomenheden aan de BBQ, maar dit is dezelfde dag nog opgelost !!! Ga zo door !!!

Steven 20-05-2020

Bastard Medium Compleet 2020 besteld. Wat een mooi apparaat! Goede service en perfecte levering. Erg tevreden.

G A A bossers 20-05-2020

Werd heel netje geholpen door ****f filiaal Breda mooie winkel ook beetje korting dus zeer te vrede klant en goede prijs

Erik 19-05-2020

Super snelle levering tegen een goede prijs. Alleen jammer dat ik in de winkel in Zoeterwoude niet geholpen ben.

Robbert 19-05-2020

Snelle levering. Heldere beschrijvingen. Goed assortiment om uit te kiezen.

Ruud Zonneveld 19-05-2020

Wat een ongelofelijke snelle levering ( zeker in deze coronatijd) de ene dag besteld en de volgende dag geleverd...super! Het monteren van de buitenkeuken was wel een klus(-je) maar wat een goede beschrijving wordt erbij geleverd helemaal superduidelijk.
Ik vind dat jullie de 10 moeten halen want ik heb sowieso geen negatieve opmerkingen.

Timo Don 19-05-2020

Ik ben supergoed voorgelicht wat de beste bbq voor mij zou zijn. Goede prijs en alles is vlekkeloos verlopen. Erg tevreden over de klantvriendelijkheid!

Jane 18-05-2020

Vooral in deze crisis-tijd van de corona hebben jullie dit de volgende dag nog kunnen leveren!!! Supervet!!! Was een beetje laat voor een cadeautje voor mijn partner, dus dacht...die komt niet op tijd. Maarr...onverwacht voor mij, kwam het toch nog op tijd binnen! 3 uurtjes eerder voordat mijn partner binnen kwam. SUPER SERVICE van jullie!!! Complimenten!!!

Stefan vd Veld 18-05-2020

BBQ besteld en snel geleverd.
Doos geopend en ontdekte meerdere krassen en deukjes in de BBQ.
BBQ in elkaar gezet en contact opgenomen met de klantenservice.
Ik werd snel en netjes beantwoord en wat foto's gestuurd.
Samen met de medewerker tot een mooie compensatie gekomen .
De medewerkers hielpen mij netjes en snel, zonder moeilijk te doen (wat je niet vaak meemaak).
De BBQ die ik heb genomen zal ik nooit meer bestellen maar 1 ding is zeker, de volgende BBQ koop ik sowieso weer bij allesvoorbbq.nl

Jaap 18-05-2020

Duidelijke website, snelle service en goede prijs.
BBQ in een dag geleverd inclusief gratis hoes.

M vd Eng 18-05-2020

Snelle keurige service. Mailupdate over levering. Ik kan het product nog niet beoordelen aangezien het een kado is.

Paul 17-05-2020

Mooie ruime winkel met een zeer breed aanbod aan bbq spullen. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg.

Luciën Suderée 17-05-2020

Overzichtelijke site met leuke aanbiedingen zoals de door ons gekozen Boretti compleet met mooie beschermhoes.
De levering ging snel en netjes, ik werd constant op de hoogte gehouden zelfs op de dag van de levering zelf.

Thagai 16-05-2020

Vandaag een Weber spirit E320 Premium gekocht op advies van A. Wat een geweldige adviseur, met veel rust en tijd alles uitgelegd en de vele vragen beantwoord. We wilden graag een kleine instap buitenkeuken. Hij heeft goed aangevoeld wat wij belangrijk vonden en de juiste bbq aanbevolen. Eenmaal thuis aangekomen hebben we deze inelkaar gezet (koste iets meer tijd dan verwacht) en in gebruik genomen. So far so good! We zijn blij dat we vanuit Rotterdam het ritje Breda gemaakt hebben!
Ontzettend bedankt voor je expertise A!

Ron 16-05-2020

Snelle site veel mogelijkheden zeer veel op voorraad tegen goede prijs
Vlotte levering duidelijk alles weer gegeven

Yvonne 16-05-2020

Héle fijne bbq. ‘Nieuw’ gekocht. Alleen jammer dat de schroefjes in een Ikea zakje zaten en er koffie gemorst was over de gebruiksaanwijzing.
Eerlijkheid had meer charme gehad.

Mark Verwijmeren 16-05-2020

Grote keuze en je kunt er eerst rustig rond kijken.
En je wordt er verder vlot en vriendelijk geholpen.

A Steur 16-05-2020

Wij zijn geweldig geholpen,hele goede informatie gehad.Nam alle tijd voor ons ,zeer prettig.Vandaag voor het eerst gebruikt wat een top BBQ .Daar gaan wij heel veel plezier aan beleven .