Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kevin 20-06-2020

Erg fijne webshop. Hier mijn Weber besteld en ben zeer tevreden. Goede prijs en zeer snel geleverd. Volgende keer bestel ik hier weer.

Ron 20-06-2020

Snelle levering en de beste prijs voor mijn kipspit van weber. Hier gewoon op voorraad.

Bruno 20-06-2020

Super vlotte en eerlijke service! Ook de dienst naverkoop deed z'n uiterste best.
Niets dan lof

Rob 20-06-2020

Super winkel top personeel . Mooie producten televisies en bbq . Goede locatie

Jan van der Lans 19-06-2020

De bediening was heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Zeer concurrrerende prijs voor de artikelen die ik gekocht heb. Werd snel en adekwaat voorgelicht en geholpen. Minpuntje is de chat en het telefonisch niet bereikbaar zijn. in de chat moest ik herhaaldelijk zeer lang wachten voor ik geholpen werd.

Coen 19-06-2020

Goede shop met prima beschrijvingen en scherpe prijs.
Verzending zoals aangegeven, gewoon snel. Volgende dag alles al binnen.

Wim de Jongh 19-06-2020

Makkelijk gevonden en perfect geholpen. Na het binnenlopen van de winkel in Eindhoven hebben we binnen enkele minuten de juiste BBQ en toebehoren gekocht en meteen mee genomen. Gemak en snelheid dient de mens.

Bart van der Wel 19-06-2020

Mooie winkel, goed bereikbaar en vriendelijk personeel. Puntje van zorg: online voorraad klopt niet.

Bemaba 19-06-2020

Een fijne shop om te winkelen, via Google heb ik voor jullie gekozen om de gratis verzending, en de verzending was supersnel, Zondag besteld maandag in huis sneller kan niet, bedankt daarvoor. Ga zo door! 👍

Jack Reijnders 19-06-2020

in filiaal eindhoven geweest. erg vriendelijke verkoper, goed en snel geholpen.

Dries 19-06-2020

Jullie hadden wat andere niet hadden.
Snel geregeld na twee dagen goed afgeleverd
Ik ga jullie zeker weer zien!

Maup 19-06-2020

Veel keuze, makkelijke te bedienen webshop. Mijn product werd gebroken geleverd en de klantenservice heeft me razendsnel geholpen en direct een nieuwe geleverd. Kom hier ongetwijfeld terug!

JM 19-06-2020

Goede professionele hulp gehad met de aanschaf van mijn Bastard veel know how aanwezig binnen de vestiging in Naarden. Goed geholpen en daarna wederom aankomen gedaan. Ook mijn buurman heeft er daardoor een aangeschaft.

Berg 19-06-2020

Snelle levering, producten precies zoals op de website omschreven!
Zeer tevreden!

Urs 19-06-2020

Te slecht! 1e keer en laatste keer hier geweest/gekocht. Vooraf moeten betalen, afgesproken datum niet geleverd. Telefonisch contact proberen te krijgen, wat een eeuwigheid duurt!! Uiteindelijk via mail. Uiteindelijk is de bbq geleverd, maar fout en niet volgens afspraak. Er werd ons in de winkel gezegd dat de kip-spit en motortje erbij zou zitten. Dit werd dus niet meegeleverd. Nu trekken ze terug, want het is een optie! Maar dat is ons niet verteld!! Mooie verkooptruc..daarom vooraf betalen dus. In de winkel een bakplaat gekocht maar in de doos bleek een rooster te zitten. Ook al fout. Vandaag weer terug moeten gaan dus, vanaf België, om het rooster tegen de plaat te ruilen.
Dus niet deskundig en geen eerlijk personeel.

Thessa 19-06-2020

Ik vind het een hele overzichtelijke site , en ook heb ik wel eens om advies gevraagd.
Erg behulpzame mensen , die ook echt de moeite nemen om je te helpen. Helaas was er bij onze vorige aankoop iets kapot gegaan ( rooster van bbq Lasnaad) , ik heb toen een nieuw rooster ontvangen. WAT EEN SERVICE!!
Ik koop nergens anders meer bbq spullen , nu voor de 2 e x accessoires voor onze weber bbq gekocht En het is weer goed bevallen. Hele snelle levering.
Ga zo door!

John 19-06-2020

Ik heb voor allesvoordebbq gekozen omdat zij door een kennis van mij zijn aanbevolen voor de aankoop van een gas barbecue. Scherp geprijsd en ik kreeg een drukregelaar gratis bij de aankoop. De snelheid van levering is uitstekend , op woensdagavond besteld en op vrijdagochtend thuis bezorgd. Goed verpakt in 2 dozen. Goede nederlandse handleiding voor het in elkaar zetten was bijgevoegd. Binnen 1 uur was de BBQ in elkaar gezet en klaar voor gebruik. De BBQ is nu al een paar keer gebruikt en voldoet aan de verwachtingen. Ook de mailing rondom bestelproces en facturering is keurig en compleet. Kortom, neem zeker een kijkje op hun site als je voornemens bent om een BBQ te kopen.

Corne 19-06-2020

Toen ik op zoek ging naar een bbq, bezocht ik ook deze site. Veel keuze en info gevonden. In de winkel ben ik keurig geholpen en al mijn vragen werden beantwoord. Een mooie bbq uitgezocht en besteld in de winkel. De volgende dag is deze compleet thuis bezorgd. Niks geen gesjouw of geprop in de auto. Top nu alweer een aantal keren lekker genoten. Spareribs en een pilsje, wat wil je nog meer.

Wim 19-06-2020

De shop is prima en keurig ingericht, het personeel is zeer goed op de hoogte van de producten die zij verkopen, en zijn zeer duidelijk en gedreven in hun uitleg daarvan.
Tevens een compliment voor de aftersale, bij een voorval wordt je duidelijk en snel op de hoogte gebracht en opgelost, en bellen zij daarna op of alles naar tevredenheid is gegaan. Top

Gjw coolen 19-06-2020

Order geplaatst in een weekend en al geleverd op maandag.communicatie Is goed.
Websites is duidelijk en overzichtelijk en een ruim aanbod van diverse merken.

Jean 19-06-2020

Accessoires voor Weber Pulse 2000 correct, vlug (1dag) en goedkoper dan bij Weber zelf ontvangen. Had ook een bestelling van accessoires bij Weber, die niet bij AllesvoorBBq te verkrijgen waren, besteld en heb er 11(elf) dagen op moeten wachten. Vooral de dienst van DPD verdient geen note van 1 op 10

Gurkan Turan 19-06-2020

Fast delivery, great product and service quality
I was hesitant to buy an electric BBQ. But after the first try, it performed as well as the other types of BBQs.

Touria Labrid 17-06-2020

Gisteren hebben wij Boretti Totti BBQ bij u gekocht, wij zijn door Thoren geholpen. Hij heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd, hij nam echt tijd voor zijn cliënten. De BBQ hebben wij nog niet in huis maar wij weten zeker dat wij dit zomer heel veel van gaan genieten. Als klant zijn wij heel tevreden over jullie dienstverlening en aandacht. Houd het zo, dat hebben wij met zn allen echt nodig.
Wij zijn van plan in de toekomst terug te komen voor een TV scherm.
Heel veel succes met alles.

Urs 16-06-2020

Vriendelijk geholpen in de winkel. Vooraf moeten betalen, maar afspraak betreft levering niet nagekomen. Zeer triest.

Gert Vanhees 14-06-2020

Is steeds de beste prijs en hebben geregeld leuke kortingen
Word goed en altijd op tijd geleverd
Mooie en duidelijke website !