Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.Nierkes 29-06-2020

Ik vind het een fijne winkel, op de site van de winkel is alles makkelijk te vinden en goed omschreven. Bij het bestellen wordt je goed door de procedure gestuurd.
De levering van het product wordt gedaan volgens de gemaakte afspraak.

Sander Oorthuijs 28-06-2020

Super netjes geholpen door Ralf uit vestiging Breda.
Hij heeft een mooie deal kunnen maken. Ik kwam binnen voor een vlees thermometer en ging erg met een BBQ.

Fijne winkel! Zeer aan te raden!

Rob 28-06-2020

Ik had de bbq “ the bastard compact 2019 eerst bij een ander bedrijf besteld en na twee weken werd mij verteld dat deze niet geleverd kon worden, maar men zou model 2020 leveren als ik 50 euro zou bijbetalen. Op 9 juni betaald en op 20 juni (mijn verjaardag) nog steeds niet geleverd. Dus gecancelled, en geld terug. Bij ALLESVOOR BBQ woensdag besteld en zaterdag was hij binnen, superblij een geweldig ding. En dan krijg je ook nog een masterclass workshop gratis. Alles perfect geregeld, complimenten.

Harrie 28-06-2020

BBQ besteld en Opgehaald in Utrecht. Alles klopt en super vriendelijk geholpen. Een dingetje heb ik wel: Ik heb juist voor deze winkel gekozen omdat er een workshop bij zat teR waarde van € 79, Na het pinnen zei de jongen Dat in verband met corona de workshops even stil liggen. Op zich wel netjes om dat te vermelden voordat de klant besteld via internet. Maar ik wacht af wat er gebeurt. En ik ga er vanuit dat dit goed wordt opgelost.

Cees besseling 28-06-2020

Ik ben super geholpen daar goede uitleg over alles wat ik vroeg
Ik zal allesvoorbbq zeker aanraden om daar heen te gaan

René 28-06-2020

Kwam deze winkel tegen op internet de prijs stond me aan en het parkeren
Kwam binnen onder de pauze waardoor we langer moesten wachten op een medewerker maar we zijn goed geïnformeerd over de bbq dat was een pluspunt en we konden hem direct mee nemen

Bas 28-06-2020

Wij zijn goed geholpen in de winkel in Breda. We hebben een bbq gekocht, was helaas niet op voorraad maar word gratis thuis bezorgt.

Ine bijnen 27-06-2020

Ik heb voor de shop in Eindhoven gekozen daar dat dicht bij was en veel goede referereties van hoorde en warempel werd goed ontvangen en zeer goed geholpen moet goede uitleg.

Ine bijnen 27-06-2020

Jeroen 27-06-2020

Goede klantenservice via de chat waardoor ik het juiste product heb gekocht en snelle levering

M Peeters 27-06-2020

Een hele mooie winkel met heel veel keus aan bbq! Goede uitleg gehad! Een echte
aanrader als je een nieuwe bbq wil. Top winkel.

Koos 27-06-2020

Vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg en veel BBQ's om te bekijken.

Rob 27-06-2020

Ik heb mijn barbeque bij jullie gekocht d.m.v. telefonisch contact en kan wel zeggen dat niet eerder zo goed ben geadviseerd en een zeer duidelijke en begrijpelijke uitleg kreeg over de barbeque die ik besteld heb. Een buitengewone klantvriendelijke instelling. Als het aan mij ligt een 10 met een griffel voor jullie.

Sander kloppenburg 26-06-2020

Winkel ziet er goed uit. Maar bij deze winkel heb ik nu voor de tweede keer ervaren, dit keer met mijn bbq, dat wanneer de website zegt dat het op voorraad is in de winkel het er helemaal niet is. Ik ben er speciaal heengegaan voor deze bbq. Toen ik er was stond er 1 iemand in de zaak en moest er meermaals worden gemeld dat ze van achter moesten komen om klanten te helpen. Toen bleek ook dat de bbq er niet was en hij besteld werd. Dat bleek, mogelijk door postnl eerlijk gezegd, dat het ook nog bijna een dag later werd met de bezorging. Dus: 2 dagen verspeeld en teleurgesteld. Zelf heen en weer gegaan voor niks en mogelijk nu ook niet kunnen zoeken naar goedkopere websites, want hij moest toch bezorgd worden.

j.samdeg 26-06-2020

Mijn patton barbecue was helaas niet meteen leverbaar. R heeft het opgezocht en binnen ander halve week zou hij binnenkomen. Maar hij was er al naar drie dagen. Meteen opgehaald in Breda. Ze hebben hem keurig voor mij in de auto geladen. Het was toch 97 kg. En nu tijdens het schrijven van deze review ligt er zo meteen een lekker stukje zalm klAr op mijn bordje. Zo uit mijn patton kamado

Alain 26-06-2020

Duidelijke website, prachtige deals, snelle verwerking en top levering.
Ook voor ons Belgen 😬.
Dit was mijn grootste online aankoop ooit dus toch wel even getwijfeld over het online of in de winkel, maar een korte chatsessie stelde me gerust.
De bbq staat hier nu dag 3 en zal ook voor de 3e keer gebruikt worden.
Ik kijk al uit naar de workshop!

Eddy 25-06-2020

Goede overzichtelijke webwinkel met prima en snelle service en goede prijzen!

Jochen 25-06-2020

Prima service in de winkel. Jammer dat ze het model dat ik wilde niet op voorraad was, maar ben goed geadviseerd over een ander model. De BBQ was een succes.

R. Snijder 25-06-2020

Snelle reactie op vragen. Goedkoopste op het moment dat wij een BBQ kochten...Gewoon goed!!!!!!!!!

Fam Ritzen 24-06-2020

Meteen gevonden wat ik zocht, goeie prijs en snel geleverd.
Alles probleemloos verkopen, super goed.

Andri 24-06-2020

Overzichtelijke website, veel keuze en leuke acties!
Retouren van producten is geen probleem. Allesvoorbbq kan je ook via whatsapp bereiken bij vragen. Top dus!

Hilde Baele 24-06-2020

Overzichtelijke website. Gemakkelijk om bestellingen te plaatsen. Zeer vlotte levering.

K. 24-06-2020

Op zoek naar een specifieke barbecue kwamen we erachter dat deze nauwelijks leverbaar was. Toen we bij Allesvoorbbq kwamen stond daar nog een showroommodel dat we helaas niet mee mochten nemen. De jongeman die ons hielp heeft wel naar andere filialen gebeld tot hij nog een exemplaar had gevonden. Dat werd meteen opgestuurd en de volgende dag konden wij barbecuen. 😃

Uranela de Goey 24-06-2020

Uitgebreid aanbod, mooie producten en een goede prijs. Snelle en correcte service! Wat mij betreft een aanrader!

Dirk lentacker 23-06-2020

Prima service maar bbq was niet in voorraad terwijl dit wel op de website was aangegeven. Correcte oplossing voorgesteld.