Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cora 12-07-2020

Hele snelle verzending, alles keurig verpakt. Enige minpunt dat je zelf geen datum van bezorging kunt kiezen.

Arno vr Weetering 11-07-2020

Mooie ruime opgezette winkel. Wij zijn er goed en vriendelijk geholpen door vakkundig personeel. Geen standaard verkoop praatje maar eerlijke en duidel ijjke antwoorden op onze vragen gehad wat ons deed beslissen om over te gaan op de aankoop van een Boretti bbq.

nancy 11-07-2020

De stock werd niet correct aangegeven, mijn BBQ stond op stock, maar dat was blijkbaar niet zo. Dan krijg ik een mail met een levertijd van 3à4 werkdagen, daar kon ik nog mee leven, uiteindelijk meer dan 1 maand moeten wachten en voor de hoes zelfs 3 maanden. Ter compensatie werd er mij een bamboeborstel beloofd, maar daar ik heb ik 3x moeten naar vragen.

Mona 10-07-2020

Duidelijke omschrijving, goede service en pracht product, snelle en zorgzaam bezorgd

van Hassel 10-07-2020

Goede, uitgebreide keuze en een snelle levering. Er is goed en duidelijk gecommuniceerd.

susan soeters 09-07-2020

Ik was zeer verrast met de snelle levering. Ook hebben ze een groot aanbod op voorraad. Kortom aanrader!

JMCW 08-07-2020

Groot assortiment. Makkelijk bestellen en snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

dennis 08-07-2020

Alles was netjes verpakt en binnen 3 dagen geleverd.
Veel keuze en een goede prijs.

A Bokhoven 07-07-2020

Er werd een hele goede uitleg gegeven, omdat BBQ voor ons vrij nieuw is. Er werd niet gelijk het duurste aangeprezen, maar wel een goed merk, en alles wat er bij hoorde. Door de uitstekende uitleg hebben we ook gelijk gekocht.

Vinkie 06-07-2020

Veel keuze in verschillende prijsklassen. Goede merken. Prima uitleg van Marco.

Peter Duivesteijn 05-07-2020

Overzichtelijk winkel en een uitgebreid assortiment. Goede service en uitleg van het product. Vriendelijke verkoper, ...., die luistert naar je wensen en je dan de producten laat zien die daar bij passen.

Peter-Paul 04-07-2020

Goed advies betreft aankoop Kamado bbq. Anne nam de tijd en weet waar hij over praat. Shop local, zeker in deze tijd bij deze winkel!

Willy Michielsen 04-07-2020

Perfecte BBQ en zeer goed te onderhouden
Iediaal voor iedereen en snelle levering

Jelten 04-07-2020

Ruime keuze en uitstekende levering. Bovendien een voordelige shop. Zeker een aanrader.

Joore 03-07-2020

Heel klantvriendelijk
Eerlijk en oprecht advies
Kennis van zaken
Meedenken met de klant

Stefaan 02-07-2020

Zeer snelle en correcte levering van mijn Weber gasbarbecue genesis ii 335GBS black naar België. Indien je vraag wilt stellen kun je dit via chat, en krijg je binnen de minuut een antwoord .Binnen 2 werkdagen al geleverd in prima verpakking aan huis. Vriendelijke courier aan huis geleverd en dit binnen het afgesproken tijdstip. Zeker een aanrader.

Marieke Van Der Veer 02-07-2020

Vooraf via chat contact gehad over voorraad en levertijd. Super snel antwoord en “belofte” nagekomen. Keurig op tijd en goed verpakt.

Patrick 02-07-2020

Super mega snelle levering!
Zondag avond besteld, maandag ochtend al geleverd.
Beste prijs die ik vond op de markt voor mijn aankoop.

Geen 10 gekregen want ik mis de voucher die normaliter voorzien was en niet bijgeleverd werd.

Rob 02-07-2020

Webshop is overzichtelijk en uitgebreid, helaas is de fisieke winkel in Son dat niet. Alleen veel van weber en borretti, en een enkel ander model. Omdat we wisten wat we wilden hebben uiteindelijk dus via de website besteld. Produkt de volgende dag geleverd tot in de woonkamer. Helaas door corona maatregelen werd het Produkt niet uitgepakt en gecontroleerd zoals wel werd vermeld in de email. Wij hadden gekozen oor het Demo model met een leuke korting en accessoires.
Hebben de eerste bbq er op zitten en wij zijn erg tevreden over deze bbq.

Cees 01-07-2020

Ruime kennis van producten en juiste aanbevelingen waarvoor ik dit product, BBQ, wil aanschaffen. Zeer vakkundig en vriendelijk te woord gestaan, kortom super en van harte aanbevolen bij mijn vrienden en kennissen

Martijn 01-07-2020

Goede duidelijke uitleg. Luisteren naar wat we zoeken. Combineren van diverse merken waardoor je koopt wat je wilt en wat je nodig hebt. Complimenten om ook niet voor de duurste variant te gaan maar meer te denken

Marielle 30-06-2020

We werden heel vriendelijk geholpen , de verkoper heeft ook moeite gedaan om te kijken of hij ons aan het product kon helpen dat we speciaal wilde hebben

Laurens 30-06-2020

Prima service snel en keurig volgens afspraak geleverd, enig punt van aandacht is dat ik geen factuur als pdf heb ontvangen in de e-mail voor mijn administratie dit zou ik wel wenselijk vinden gezien het aankoopbedrag, derhalve een 9 in plaats van een 10

Marianne Stoker 30-06-2020

Een duidelijke site en prettig om iets op te zoeken.
Snelle levering van het product en ook de voordeligste.
Het scheelde €30 met een andere webshop.

Tineke Cornege 29-06-2020

Supervriendelijk en behulpzaam personeel.
Nemen de tijd voor je en helpen waar ze maar kunnen.
Altijd druk, dat is niet voor niets!