Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

DeMennooos 31-07-2020

Ruim assortiment. Overzichtelijk shop met handige meest gekocht / assortiment links. Had in no-time gevonden wat ik nodig had. Mijn lijstje met BBQ benodigdheden is nog langer, maar ik kom hier zeker terug voor de rest. Snelle verzending, prima communicatie.

Annemarie 31-07-2020

Door de medewerker werden wij vakkundig geholpen.
De service is perfect, nadat we een mail zonden, dat iets niet paste en wij een onderdeel miste. Werden keurig gebeld en alles zal zeker goed verwerkt worden.

H.v.Ommeren 30-07-2020

Zeer slechte communicatie, e-mails ( 4 in totaal) worden gewoon genegeerd en niet beantwoord. Levering op zich was in orde. Telefonisch contact was wel goed.

Marcel 30-07-2020

Super mooie en zeer schone en nette winkel De medewerkers zijn netjes gekleed en verzorgd ik heb goede uitleg gekregen en geen overdreven gedoe om extra zaken te verkopen. Al met al een top winkel

G. Vriens 30-07-2020

Supersnelle levering van The Bastard. Alles compleet, dus meteen klaar om aan de slag ta gaan.

Carlo64 30-07-2020

Een breed assortiment voor de stoere BBQ gebruiker en vaak voor een scherpe prijs. Mijn levering kwam iets later maar was correct vooraf aangekondigd. Levering was zoals verwacht en alles prima verpakt. Erg tevreden dus over shop en product!

Martin B 29-07-2020

De website van allesvoorbbq.nl is duidelijk, niet omslachtig en met scherpe prijzen. De bestelde Weber werd binnen 3 werkdagen geleverd.

jan 29-07-2020

De winkel is erg dichtbij mijn woonplaats. Ik ben er erg goed en proffesioneel geholpen. De prijs was mijn inszien goed en de volgende dag stond mijn 100kg zware basterd bbq bij mij op de stoep. Prima geregeld

Helmut koel 29-07-2020

Vandaag een grandhall G3 BBQ gekocht in de vesteging in Breda en geholpen door Jordi. Een fijne ervaring en een goede deal. Ik raad het iedereen aan die een BBQ zoekt om daar te gaan kijken, super service..

Jasper 29-07-2020

Heb een inbouw bbq besteld, was een snelle levering , met goede instructies erbij voor het monteren .

Laura 29-07-2020

Mooie prijs, bbq netjes verpakt, geen beschadiging, pakje aangekomen op de door mij gekozen dag. Alles prima!!

Peter Parmentier 28-07-2020

Ruime keus in BBQ's van houtskool/briquettes gas en pellets BBQ's
Deskundig advies.
Komen hun afspraken na.
Vlotte communicatie over de mail.

Arie 28-07-2020

Het bestellen van artikelen is heel eenvoudig. De bezorging is op beloofde afspraak binnengekomen (voor 18:00 uur besteld volgende dag in huis. De 10 is niet gehaald omdat de mail met informatie over de bezorging niet is verstuurd. Hiervoor heb ik apart moeten chatten. Met de chat was het vlot opgelost doordat ik de track en trace gelijk heb gekregen.

Martyn Zwanenburg 27-07-2020

Heldere communicatie en supersnelle service. Ik heb na via de chatt contact te hebben gehad een Bastard Urban Compact besteld. Nog geen 24 uur later stond hij al in mn achtertuin. Niets anders dan goed!

Mireille 27-07-2020

Top service via chat behulpzaam fijne duidelijke uitleg, wordt netjes op de hoogte gehouden van de zending, vooraf ontvang je sms'jes met de tijden van vertrek en belt de chauffeur netjes op dat ze er met 20min zijn. Producten zijn netjes in de gang gezet👍

T. Wong 27-07-2020

Deze webshop had als enige nog de plate setter small op voorraad. Was wel enigszins wantrouwend erover, dacht dat na bestelling/betaling een vertragingsbericht zou komen. Maar niets is minder waar! En gewoon de volgende dag in huis! Ook slim is het recyclen van dozen.

mees 27-07-2020

Goede service en aardige medewerker die heel behulpzaam was. Meneer hielp goed en had er verstand van.

Meijer 26-07-2020

Duidelijke webshop met een snelle levertijd incl. correcte leveringsupdate. De prijs voor de producten is concurrerend.

Anton Bervoets 25-07-2020

Voor deze shop gekozen vanwege uitgebreide keuze mogelijkheden. Daar aangekomen hebben we eerst uitgebreid rondgekeken om de bbq’s onderling te kunnen vergelijken. Daarna zijn we ontzettend goed geholpen. Het enthousiasme en kennis waarmee onze vragen beantwoord werden was geweldig. Er werd zoveel advies gegeven waardoor we zeker terug zullen komen omdat er zoveel meer kan met bbq dan we nu weten en op advies eerst ervaring op gaan doen en vervolgens verdieping op gaan doen. Verkoper A.V. super bedankt en tot spoedig. Anton Bervoets

Bjorn 24-07-2020

Groot aanbod, scherpe prijs en zeer goede service. Heb mijn bestelling nog kunnen aanpassen naar een ander toestel na bestelling en dit zonder enige voorwaarde of probleem na eenvoudig contact via de chat.

Mario 24-07-2020

Het dichtste bij en ik werd er zeer goed behandelt.ik had eerst op de site gekeken en daar stond dat de BBQ die ik zocht niet op voorraad was en toen ik in de winkel kwam had ik de vraag gesteld wanneer ze de BBQ weer op voorraad hadden en de verkoper ging bellen en kwam even later terug dat ze er nog 2 op voorraad hadden in het magazijn en de volgende dag werd hij thuis afgeleverd goed service mag ik wel zeggen

Bernard 23-07-2020

De verkoop van BBQ (Kamado) ging erg goed: goed advies tevens omdat er goed geluisterd werd naar onze wensen. Heel tevreden.
Probleem was echter de service. De Kamado kwam kapot binnen (transport schade). Het koste 20 telefoontjes, waarvan 4 werden opgenomen met steeds geen oplossing: vervangen van ketel....Na 6 weken (...) en gesprek met hoofdkantoor was het geregeld.
Jammer dat het zo lang moest duren.

Nico 23-07-2020

op 23/6 bestel ik een bbq ,alles zou volgens de website op voorraad zijn , na een dag krijg ik een email dat er 2 delen in bo zijn en binnen 5 dagen word nageleverd,nou dat duurde dus een maand ,tussentijds contact via chat , de chat word gewoon afgebroken ,geen antwoord dus!!!!! 2 X geprobeerd , een telefoontje op 21/7,na 25 minuten in de wacht, blijkt het gewoon op voorraad , en een dag later opgestuurd ,
Rare gang van zaken , word er niet blij van , nooit meer allesvoor BBQ

Pepijn 23-07-2020

Goed bereikbaar, gratis parkeren voor de deur, niet meteen een opdringerige verkoper in je gezicht maar gewoon eerst op het gemakje kunnen rondkijken. En op het moment dat je iemand nodig hebt, staan ze voor je klaar. Ik werd super vriendelijk (en met gevoel voor humor) geholpen. Alle producten die ik wilde hebben waren op voorraad. Kortom, helemaal goed!

Riny Bergervoet 23-07-2020

Goede informatie en uitleg gekregen,daardoor ook bij u product gekocht,ook enkele andere bijproducten gekocht,goede verkoper,complimenten voor deze medewerker.