Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ali 20-08-2020

I got to find the shop for Allesvoorbbq by chance in Amsterdam Zuidoost. The service there was exceptional and the staff guided me very well. At the end we were able to negotiate a decent price for the BBQ set I liked.

Marvin 20-08-2020

Goede service in de winkel met een duidelijke uitleg wat noodzakelijk was voor de aanschaf van mijn Bastard. Levering super snel en ook netjes geregeld door post NL. Kom zeker terug bij de winkel

Bart 19-08-2020

Kennis op het product is goed (the basterd). Echter over de bijproducten, zoals kennis over houtskolen is beperkt.

JB 19-08-2020

Langs gegaan in de winkel in Breda. Top service en goed (en eerlijk) advies. We zijn uitgebreid geholpen, men nam de tijd en deed extra moeite om direct ook Weber te bellen voor (lastige :)) vragen die wij hadden. We zijn geholpen door JM.

Arthur 17-08-2020

Helaas is mijn ervaring niet goed. Een bbq met hoes besteld. De bbq werd snel geleverd. Helaas zonder opgaaf van reden ontbrak de hoes. Nadat ik zelf contact heb opgenomen, werd mij verteld dat deze niet in voorraad was. Op de website stond vermeld dat er zeven in voorraad waren. De medewerker gaf aan dat ze bij de leverancier besteld moesten worden en dat ik dezelfde dag nog een mail zou ontvangen wanneer deze wel geleverd zou worden. Die dag ontving ik, ondanks de belofte geen mail. ‘S avonds voor de tweede keer geprobeerd contact op te nemen. Bellen kan helaas niet dus via de chat. Ondanks de belofte dat de wachttijd 3 minuten was (dat mag best een paar minuten langer duren) heb ik mijn contactpoging na 30 minuten gestaakt. Zonder verdere melding werd de hoes de volgende ochtend geleverd terwijl mij verteld wat dat deze besteld moest worden bij de leverancier. Dit kan ik niet hard maken maar het lijkt er dan op dat de hoes wel op voorraad was maar vergeten te verzenden. Dus bij 1 bestelling wordt 4 keer niet juist gehandeld.
1. Bestelling was niet in voorraad ondanks de website
2. De moeite wordt niet genomen om dit door te geven.
3. Beloofde mail wordt niet verstuurd.
4. Wachttijd is minimaal 10 keer zo lang als aangegeven.
5. Hoes lijkt wel in voorraad.
1 of 5 mag naar keuze worden weggestreept. Uiteindelijk heb ik alles snel geleverd gekregen maar ik moest er wel 2 keer zelf achteraan zitten. Dat heeft me inclusief wachttijd een uur gekost. Daar heb ik dus geen zin in. Theoretisch heeft de bbq me dus een uurloon meer gekost terwijl het jullie 1 minuut zou kosten mij even een mailtje te sturen dat de ‘hoes niet in voorraad’ was. Klanten lijken hierdoor erg weinig voor jullie te betekenen. Helaas ontbreekt hieronder de keuze; nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen. Dat had met 1 mailtje van een minuut voorkomen kunnen worden..... Tel uit je winst.

Arjet 17-08-2020

Hele goede service en snelle levering! Ik had van tevoren gebeld voor de maten van de bbq hoes, omdat ik het typenummer van de bbq slecht kon lezen en kreeg goede uitleg en advies! De dag erna had ik hem al in huis, supergoed geregeld en vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!!!!

Hans de kiewit Noordwijk 17-08-2020

Mijn bbq was niet voorradig in Amsterdam de verkoopster was zo vriendelijk deze op te halen in Naarden. S'Morgens voordat ze naar werk ging. Zodat ik mijn bbq daar kon ophalen. Top👍

Vervoort 17-08-2020

Da Vinci Bianco beschadigd afgeleverd
Ontbrekende middelen om de BBQ te kunnen gebruiken
Ben benieuwd hoe de service werkt

F. Braams 17-08-2020

Ik was in de vestiging Breda. Alsof je een snoepwinkel binnenstapt. Zo veel keuze.
Door verschillende medewerkers prettig te woord gestaan. Afstand houden is door de opstelling van de BBQ's en opzet van de zaak goed te doen.

Rob 16-08-2020

Fijn bedrijf, dat flexibel op leveringssituaties inspeelt. Heb black basterd inbouw besteld, product had veel leverproblemen. Ik was wat kritisch hierover . Hebben toen meegedacht en een vervangend product voorgesteld van de basterd lijn dat uitgebreider was en wel snel leverbaar was.

Ferry 16-08-2020

De zaak ken ik niet de webshop wel,ik heb er geen spijt van om hier te kopen,super snelle levering,super snel contact bij vragen via app of mail,dus ik zeg topservice zoals het hoort.

reinier schoon 16-08-2020

via de website werd duidelijk dat er voldoende sortering was van bekende merken. .Hoopte op professionele uitleg t.o.v een tuincentrum en dat was ook zo.

Sander 15-08-2020

Online besteld en een dag later afgehaald in de winkel in Doetinchem.

Prima ontvangst in winkel, afhaalbalie was 50 meter verder en alles stond al klaar. Kortom echte aanrader.... over een paar maanden eens kijken voor een buitenkeuken.

Michiel 15-08-2020

Ik ben op dinsdag per chat heel goed geholpen en wist al snel dat ik de bastard op woensdag in huis kon hebben met nog een leuke korting ook. Volgende dag bezorgd en meteen s avonds de bbq ontmaagd met de eerste bavette!!

Marcel 15-08-2020

De BBQ die we wilden was helaas uitverkocht. Er is een mooi alternatief gezocht en aangeboden voor een mooie prijs. Wij zijn er blij mee.

Erlend 15-08-2020

Een fijne, gebruiksvriendelijke barbecue.
Alleen jammer dat de prijs in en paar dagen € 17,- lager werd. En daar heb ik niet van geprofiteerd.

DWT 14-08-2020

Ik heb deze winkel gekozen voor het uitgebreid assortiment en om dat ik in België soms niet soms het juiste product vindt.
Ook voor de snelle levering en zeer goed verpakt .
Dus super en zeer tevreden DOE ZO VOORT!!!

familie harbers 14-08-2020

Deze shop heeft een perfecte service en wij zijn uiterst tevreden met de aankoop! Na de bestelling, via hun zeer toegankelijke site, werd deze de volgende dag al geleverd.

Adrie 14-08-2020

Uitstekende service van Allesvoorbbq. Zonder omhalen en snel pakken zij de levering en afhandeling van het door hun geleverde product aan.
Dit geldt ook voor een vraag en/of een probleem.
De Q2200 is een mooie en prima BBQ.

RuCa 13-08-2020

Wij hebben de Weber Q1200 met stad gekocht, dit is een mooie en compacte gas bbq
Installeren snel gedaan, ziet er verzorgd uit. Pas 1 keer gebruikt (tot nu toe) warmt erg snel op en laat zich goed regelen, dit valt af te lezen door de op de buitenkant aanwezige thermometer.

Eddy 12-08-2020

Ruime keuze en alles makkelijk te vinden op de website.
Via de live chat goed verder geholpen geweest.
Snelle levering zoals beloofd.

Ferdy 12-08-2020

Erg overzichtelijke site. Duidelijke productomschrijvingen en afbeeldingen. Alles voor BBQ is ook echt zo!

Verheye 12-08-2020

Voor de eerste keer op allesvoorbbq besteld en echt enorm tevreden van mijn aankoop. Smiddags besteld en de volgende ochtend reeds geleverd. Alles prima verpakt en goede prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader!

Fam Römer 11-08-2020

Door een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker heeft het ons te doen besluiten om de weber genesis 2 e410gbs dezelfde dag nog te doen bestellen.De bestelling is de volgende dag nog volgens afspraak precies op tijd bezorgd en de bezorgers waren top netjes geleverd en de schoonmaakborstel(accecoires) is na een mail en snelle terugkoppeling de volgende dag geleverd.Top winkel Top medewerkers.Bedankt Fam.Römer ps echt een aanrader

Johndk 11-08-2020

Goede website, supersnelle levering. Ik had tijdens de bestelling zelf een fout gemaakt en de reactie hierop was zeer correct. Perfect geleverd door postNL en ben er erg blij mee met deze zeer scherp geprijsde barbeque.