Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ellis Claassen 05-10-2020

Product was na bestelling toch al uitverkocht. Er was er ook nog maar een. Kreeg keurig een mailtje, dat het een aantal dagen langer zou duren. Had de keus of ik het product nog wel of niet meer wilde. Daarna werd het keurig bezorgd.

Kris 04-10-2020

Heel overzichtelijke, duidelijke webpagina.
Kwaliteitsvolle produkten aan mooie prijzen, een aanrader !!

Ben 03-10-2020

Het produkt, de prijs en de aflevering in de winkel in Doetinchem waren prima in orde. We werden goed en vlot geholpen. Vandaar de voldoende.
Mijn slechte ervaring gaat met name over de bereikbaarheid. Daar ik in het buitenland woon, had ik een aantal vragen m.b.t. de bestelling en aflevering. Ik heb meerdere keren en op diverse tijdstippen, bij verschillende filialen, geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen. Dit is niet 1 keer gelukt. Zeer frustrerend en niet echt een goede reclame voor het bedrijf.
(Een gehouden chatsessie leverde op dat moment wel resultaat op).

Marc V 28-09-2020

Super snelle service. Ondersteuning bij vragen via chat . Bij retourneren goede en correcte afhandeling.

Kolkena 28-09-2020

Prima shop, snel kunnen vinden wat ik zocht. Snelle levering.
Keurig verpakt. Doet wat er moet worden gedaan.

Bart 27-09-2020

Ik was gister na de winkel geweest in Breda , hoe wel het heel druk was heeft Anne een zeer vriendelijke man mij heel goed geholpen en echt de tijd genomen om de verschillen van camado’s te vertellen en mij gevraagd wat ik er mee wil doen en alleen de dingen verkocht wie op dit moment voor mij van toepassing zijn , dus geen druk of verkooppraatjes over dit en dat , ik ben blij dat ik na de goede uitleg de bastard heb gekocht en al ik het een beetje onder de knie krijg ik weer trug na de winkel kan voor uitbreiding van mij spullen en advies kortom top zaak en personeel !

Ed van Essen 27-09-2020

Hebben voor deze winkel gekozen, omdat die op redelijke afstand van ons huisadres is te vinden, slechts 110 km en na de chat met hen is gebleken alles op voorraad zou staan.

Helaas dat was dus niet waar. Het model wat ik had aangegeven was niet op voorraad. Dus de gehuurde aanhanger. . . . . . . dat was zonde geld.

Dan blijkt (achteraf) het feit dat er aan aanbiedingskorting zou zijn . . . . . . . uh . . . op internet is hetzelfde model tegen uw aanbiedingsprijs, nee nog goedkoper zelfs, te verkrijgen.

Desondanks het feit dat wij vriendleijke zijn te woord gestaan, gaan we (indien nodig) weer richting Breda.

fam. Ammerlaan 18-09-2020

Op vrijdag de weber gas bbq aangekocht in Zoeterwoude, deze is op zaterdag keurig afgeleverd op ons thuis adres. Omdat in de winkel in zoeterwoude geen gasflesjes verkocht worden!!?? moesten wij deze in een andere winkel aankopen. Echter deze winkelier (verkoopster) begreep de term " opschroef fles" niet met ándere woorden wij hadden de verkeerde gasflessen. Deze werden zonder problemen omgeruild en hebben daarna heerlijk kunnen bbq-en.

fam. Ammerlaan 15-09-2020

Stefan 13-09-2020

Snelle levering, 2 maal goed product Geleverd. Juiste omschrijving.
Een 9 ivm beschadiging van doos bij levering.

Bart 13-09-2020

Producten zijn goed. Bestelling is snel binnen ook al zou het niet direct op voorraad zijn. Vragen waren ook vooraf netjes beantwoord

Thea 11-09-2020

Wilde een WGA kopen. volgens de website was die op voorraad, dus op naar het filiaal in Son. daar bleek dat de enige WGA op voorraad in Doetichem stond. kon hem laten bezorgen maar gezien een eerdere ervaring en de korte tijd mbt vertrek vakantie was dat geen optie voor mij. Ook geen probleem X woont in Doetichem en wilde na zijn werktijd wel naar de shop in Doetichem rijden en de WGA ophalen zodat ik hem de volgende dag op kon halen in Son. Dat noem ik nog eens service. Nogmaals bedankt, wij kunnen nu op vakantie genieten en BBQ' en

Henk sloos 10-09-2020

Nadat mijn bbq op 19 juni was geleverd heb ik in de winkel in Zoeterwoude melding gemaakt van een beschadiging. De verkoper zou contact opnemen met de dealer.
Daarna werd het oorverdovend stil, een aantal mails gestuurd de winkel zelf bezocht maar geen afdoende antwoord. Het was allemaal moeilijk i.v.m. Corona. Uiteindelijk heb ik zelf contact met de dealer opgenomen en direct resultaat. Bij de dealer was niets bekend over mijn klacht. Jammer het is een mooie bbq maar de klantenservice bij alles voor bbq Zoeterwoude is waardeloos

Schuster 06-09-2020

Ben afgelopen woensdag in de winkel geweest om een Weber bbq te kopen. Deze was helaas niet aanwezig. De verkoper bood aan om de bestelling te plaatsen en dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Hij heeft even gebeld of het op voorraad was en dan zou het de volgende dag bezorgd worden. Dat is ook netjes gebeurd. Het was jammer dat ik hem niet direct mee kon nemen maar er werd een super oplossing geboden. Dank jullie wel. Helemaal blij mee.

Mast 30-08-2020

Duidelijke indeling, hoop artikelen en diverse merken. Voor ieder wat wils. Artikelen netjes verpakt en snelle verzending

Paul 30-08-2020

Ik vind deze webshop erg overzichtelijk, eerlijk en zeer klantvriendelijk. De bestelling werd precies op de afgesproken tijd geleverd.
Gewoon top!

Marchel 27-08-2020

Heb een geweldige Weber bbq besteld en deze met wat heen en weer mail netjes en vlot geleverd gekregen.
De Weber bbq had een zeer nette prijs en met een leuke korting de bijpassende hoes erbij aan kunnen schaffen.

Goede service en meedenkend personeel.

Heidi Verlinden 25-08-2020

Ik ben door een medewerkster geholpen via chat. Ongelooflijk hoe goed en vlot ze mij geholpen heeft. Echt super tevreden. Echte aanrader!!!

Alex 25-08-2020

Duidelijke omschrijving op de website. Vraagje gesteld via e-mail binnen 15 minuten al antwoord. Zeer snelle levering.

P. Knoop 23-08-2020

Naar deze winkel in Eindhoven gegaan om een nieuwe Houtskool BBQ te kopen. Had van te voren op hun een site gekeken. Daarbij viel mij op voorhand de voorkeur op een zogenaamde Kamado BBQ.
Bij aankomst in de vestiging Eindhoven, werden we netjes aangesproken door een van de medewerkers.
Onze wensen duidelijk toegelicht. Hierop een goede rondgang door de winkel gemaakt.
Na alle vergelijkingen van de diverse Houtskool BBQ, hebben we de keuze gemaakt voor een BORETTI Houtskool BBQ.
Kunnen zeggen dat we door duidelijke en eerlijke uitleg een goede keuze hebben kunnen maken.
Ze nemen de tijd om je goed te helpen.
Ook goed gewezen op de garantie bepalingen.

Manu 23-08-2020

Ik had voor de gas bbq Weber q 1000 serie gasbussen, aluminium druipbakjes en opvangschalen nodig. Deze heb ik besteld bij Allesvoorbbq daar in België hiervan niets meer te verkrijgen is wegens probleem voorraad bij Weber.
Dag na bestelling kreeg ik bericht dat wegens enorme drukte alles uit voorraad was maar dat de bestelling binnen een 4 zou geleverd worden. Allesvoorbbq heeft woord gehouden en binnen deze termijn werd alles geleverd. top!

Leon 23-08-2020

Naast de scherp geprijsde artikelen ook super snel, goed en vriendelijk geholpen! Top!

Henk 21-08-2020

We hadden een bbqG4 built in besteld op vrijdag en op zaterdag kwamen deze met toebehoren afleveren, alles was aanwezig top👍

Vermeulen 21-08-2020

Fijne winkel, prima geholpen. Alleen jammer dat de bij levering een onderdeel miste en we daar nog een week op moesten wachten. Verschillende keren met de winkel proberen te bellen maar wordt nooit opgenomen. Nu die helemaal staat hebben we een hele mooi BBQ.

Jos Kaethoven 20-08-2020

Goede uitleg gekregen over de Everdure 4K BBQ en deze is keurig op tijd afgeleverd.