Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

lieven 09-03-2021

Ik was al een tijdje op zoek naar een BBQ met toebehoren en na grondig onderzoek uiteindelijk bij Allesvoorbbq.nl terecht gekomen. Ze hebben een groot gamma aan aantrekkelijke prijzen.
Ik had op een vrijdag besteld en was aangenaam verrast de BBQ al de volgende dag ontvangen te hebben zodat we hem direct konden testen.
Alles is dus zeer vlot verlopen.
Het heeft alvast gesmaakt!

Rudi Desmet 06-03-2021

Ik vond de site via Google.
Alles wordt hier zeer duidelijk weergegeven, zeer ruime keuze
Mijn bestelling had vertraging maar ik werd hier onmiddellijk van op de hoogte gebracht.
Ook zeer vlotte en correcte ervaring met de klantenservice.
Ben zeer tevreden over mijn Patton Gas BBQ. dankzij de duidelijke handleiding kon hij vlot opgebouwd worden. en nu gaan we ervan genieten.
Ik raad deze verkoper aan bij mijn vriendenkring.

Hendri M 06-03-2021

De informatie bij de producten helpt goed om de juiste keuze te maken. De levering werdt wat verlaat door de drukte maar kreeg er netjes een bericht van en alsnog was het er snel.

Jan Hermans 06-03-2021

Zojuist de BBQ gemonteerd. Zo gepiept. Goede beschrijving erbij. Nu nog hopen op snel goed weer.
BBQ is zoals ik verwacht had. Fijne grote met de juiste afmetingen.
Heb wel 'n weekje moeten wachten op levering (hij was niet op voorraad) maar werd goed op de hoogte gehouden wanneer hij wel kwam.
Prima service

George 03-03-2021

De BBQ had wat ontbrekende gaatjes in sommige delen, de handleiding was erg moeilijk te interpreteren en het mechanisme dat het hout omhoog en omlaag beweegt werkte niet goed. Zonder elektrisch gereedschap was het onmogelijk om deze BBQ correct te maken werken. Na het eerste gebruik kwam de verf af door het vuur. Voor het geld, was dit een zeer onbetrouwbare en kwetsbare BBQ en de enige reden dat ik hem kocht was omdat deze in de top 5 van houtgestookte BBQ's op de website stond (wat dus niet waar was).

Kristof 02-03-2021

Super service
Snelle levering
Origineel materiaal
Een sterke aanrader en heel uitgebreide website

Niek 01-03-2021

Goeie service & snelle levering. Mooie prijs gekregen na contact over een package deal

Daniëlle 01-03-2021

Overzichtelijke site en factuur. Snelle levering! We zijn heel benieuwd naar de gratis workshop die we kregen bij onze BBQ. We gaan voor een heerlijke zomer!

Nick 27-02-2021

Parts of the BBQ were damaged - the side burner part was visibly damaged and bent. The instructions were VERY basic and didn't provide much comfort in the self-assembly required - in particular parts didn't fit easily, or at all, and it required a fair bit of self-judgement and multiple attempts before items installed correctly. Overall it took some 2 hours to assemble. I chose to fix the damaged parts myself rather than return the unit and wait another 10 days for delivery...Very poor experience for a product that is meant to be high quality.

Fred 26-02-2021

Wij hebben sinds kort een weber E-summit 470 GBS gekocht bij een opheffing uitverkoop van tuincentrum Overvecht in Lisse. Er zat geen bescherm hoes bij en hadden de hoes ook niet op voorraad. Even op internet gezocht en kwam op de site van alles voor de bbq.nl uit Het is gemakkelijke site, met een groot assortiment van toebehoren voor de bbq. Wij konden kiezen uit twee hoezen, dus na een vriendelijk advies via de chat de keuze gemaakt.De bbq staat even in een opslagruimte i.v.m grote verandering van onze tuin. We weten wel als de bbq straks in gebruik genomen wordt, en iets zouden missen dat alles voor de bbq veel voor ons kan betekenen.

Stefan 26-02-2021

Prima prijs en een prima levering, de volgende bestelling zou ik hier weer plaatsen.

Joost 25-02-2021

uitstekende snelle levering en goede klantenservice.
ik heb een BBq Garden Grill Experience / Evolution 3+1 maar er worden hier geen hoesen meer voor geleverd. de Hoes voor Patton Patio en Master Chef 4 past ook perfect op deze

Laura 13-02-2021

Fijne, overzichtelijke site met goede zoekfunctie. Ook scherpe prijzen en snelle levering van de producten.

Jacqueline Grommen 10-02-2021

Ik heb deze shop gekozen, omdat ze het product wat ik zocht konden leveren.
Snelle levering en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Daan 08-02-2021

Goede prijs kwaliteit. Vragen worden snel beantwoord en ze hebben verstand van de producten. Snelle levering alles perfect

AJB 05-02-2021

Hoewel ze zelf het de bbq niet zelf verkocht hebben. Hebben ze toch uit garantie iets voor mij geregeld. Super

mascha 26-01-2021

duidelijk en vriendelijk en snel.
geholpen bij een probleem bij levering.
telefonisch contact gehad en super opgelost.

o.ottema 22-01-2021

de juiste artikelen die ik zoek
goede kwaliteit
en snelle en goede levering

Koen 16-01-2021

Ik heb toevallig deze shop ontdekt. Ik heb een paar reviews gelezen en het zag er goed uit. De prijs van de BBQ was zeer goed en ze leveren ook gratis in België. Fijn meegenomen!
Besteld en de BBQ werd zeer snel en correct geleverd. Alles liep dus prima ;-)

henny 14-01-2021

vriendelijke en meedenkende medewerkers. kwam via hun andere site platte tv ook hier terecht vanwege de aanschaf voor mooie prijzen voor een online pub quiz.
enig minpunt en daarom geen 10 is klein stukje communicatie, nadat ik een gedeelte van platte tv wel ontvangen had maar de bbq nog niet heb ik zelf gebeld, moest vervolgens opnieuw een betaalbewijs sturen omdat men mijn betaling niet kon vinden.
heb gevraagd om een telefonische terug koppeling hierover, deze niet gehad maar de volgende dag stond wel ineens de bestelling op de stoep maw het was dus toch goed gegaan. dat had iets beter gekund vandaar geen 10 maar een 9

verder wel super tevreden

Jan Kruijsse 12-01-2021

Via Google bij deze site gekomen. Beste prijs. Vrijdagmiddag half 5 besteld, 3 kwartier later al bericht van verzending. Zeer snel. Mooie overzichtelijke site. Over de BBQ kan ik nog niks zeggen even wachten op zomers weer

T. Riet 08-01-2021

Vanaf het eerste contact via de chat tot en met de levering een prima contact. Snelle reactie op vragen en komen afspraken keurig na. echt niets dan lof! super geregeld allemaal.

janvanpoecke 07-01-2021

Had de Weber q2000 besteld maar achteraf bleek die voorlopig niet leverbaar.
Dan doet AllesvoorBBQ een geweldig voorstel zij hadden de Q2000 met stad in voorraad tegen een heel klein meer prijsje.
Natuurlijk gedaan en ja hoor de andere dag al geleverd.
Zijn hier erg blij mee Prima service van AllesvoorBBQ dank jullie wel.

Jeroen 04-01-2021

Een prachtige Boretti buitenkeuken gekocht. Voor aankoop ging alles heel soepel en keurige levering. Helaas 1 klein onderdeel was defect. In eerste instantie vriendelijk geholpen. Maar daarna schiet het niet op. Krijg verkeerd onderdeel geleverd, moet er telkens zelf achteraan, wordt doorverwezen naar de leverancier en vlak voor de kerst (twee maanden later) krijg je een email van de leverancier dat het betreffende onderdeel op zijn vroegst in maart geleverd kan worden. Nu maar hopen dat het dan wel luk, maar zal er ongetwijfeld zelf achter aan moeten gaan. Ben het mailen inmiddels beu en schrijf nooit reviews, maar wellicht helpt het...

Eric 31-12-2020

Ondanks dat de bestelling niet op voorraad was, toch snel geleverd.
Ook keurig op de hoogte gebracht over de status van de bestelling