Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simon 11-04-2021

Snelle levering. Alleen productinfo week af van het geleverde product maar werd snel geholpen door de klantenservice via de chat. Info op de site bleek verouderd.

Carlo 10-04-2021

Op zoek naar een nieuwe BBQ kwam ik terecht bij allesvoorbbq.nl

Op mobiel is de website niet geweldig omdat het niet is geoptimaliseerd, daarom bekeken op een desktop.

Ik wist ongeveer wel wat ik wilde maar had toch een paar vragen die ik nergens anders beantwoord zag.

Bij allesvoorbbq.nl zijn videos toegevoegd wat al wat toegevoegde waarde heeft, maar het meest verassende was de call to action om een mooi prijsaanbod te laten maken.

De chat is zeer welkom en hiervan gebruik gemaakt waarin it te woord werd gestaan door John Wendriks die me perfect heeft geholpen. Resultaat, de BBQ besteld met wat goede accessoires en hiervoor is een mooi aanbod gedaan wat ik direct heb geaccepteerd en de bestelling heb geplaatst.

Dit werd bevestigd met een aantal emails wat wel wat onoverzichtelijk was en niet eenvoudig 1-2-3 de betaal link gevonden maar na goed lezen toch gelukt.

Afhandeling was goed, snel en duidelijk, een extra vraag mbt levering werd snel beantwoord.

De bestelling werd netjes geleverd binnen de afgesproken tijd en helemaal compleet.

Goede service, top!

Marjolein 10-04-2021

Goed opgebouwde webshop. Bestellen ging snel, prijs prima ivm andere leveranciers. Supersnelle verzending. Produkt zal wel in veel te grote doos zonder extra verpakkingsmateriaal/vulling dus is tijdens transport alle kanten op gegaan. Enige punt van aandacht!

Jerry z 09-04-2021

Heel erg Klant vriendelijk! Snelle feedback bij vragen en de goedkoopste in nederland en omstreken

RRm 09-04-2021

Als ik iets bestel dan hoop ik dat het precies is wat ik voor ogen heb. Precies dat is het geval. Het bestelde voldoet volkomen aan mijn verwachting. Prachtige, solide bbq-set van Boretti. En .... zeer snel en correct in huis.

Patrick 08-04-2021

Bijzonder goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe Weber, zowel online via de chat als per telefoon met de winkel in Breda was het contact prettig en vakkundig.

Allesvoorbbq heeft mij goed geadviseerd in het maken van de juiste keuze.
Is een echte aanrader voor iedereen die een goed advies zoekt en kwalitatief goede producten.

Nu nog een mooie lange zomer om te genieten van mijn aankoop

Peter 06-04-2021

Bestel hier nooit meer. 2 artikelen besteld en betaald wat blijkt niet op voorraad terwijl Internet het wel aangaf. Maar goed dan verwacht je de terugbetaling toch de zelfde dag of uiterlijk een dag later nou niet dus wacht nog steeds.

Wil 06-04-2021

We hadden verkoper *** en die heeft ons enorm geholpen. Veel kennis en kunde

Harry 06-04-2021

Duidelijke website, veel keuze. Contact opgenomen met de winkel om te vragen of de bbq die wij op het oog hadden ook fysiek aanwezig was. Afspraak gemaakt en zeer vriendelijk geholpen.Binnen paar dagen werd de bbq geleverd.

K vd M 06-04-2021

Goede prijzen en snelle levering!
Ik ben zeer tevreden over allesvoorbbq.nl
Site zelfs al aangeraden bij vrienden van ons!

Marie-José 02-04-2021

Prima (web)shop om je aankopen te doen. Ik heb afgelopen jaar meerdere aankopen gedaan, dat zegt dus eigenlijk al genoeg. Je wordt telefonisch goed ondersteund, vriendelijk te woord gestaan en alles is perfect geregeld.

Mathieu 01-04-2021

Product was uiteindelijk toch niet op voorraad wegens drukte, maar snelle communicatie en 2 dagen later toch netjes geleverd al! Top!

Nick 31-03-2021

Duidelijke en toegankelijk site waardoor ik de producten snel had gevonden. Ik werd duidelijk op de hoogte gehouden van het gehele process en kreeg vandaag netjes mijn pakket binnen. Een goede ervaring die uitnodigt om hier vaker te bestellen, iets wat ik dan ook zeker zal doen!

Ellen Forterie 28-03-2021

Na 8 jaar de weber 1000 nu de weber 2000 gekocht bij alles voor de BBQ.nl. Onze eters worden groter! Mooi de volgende dag bezorgd. Ellen Forterie

Michiel 26-03-2021

Afgelopen zondag hadden mijn vrouw en ik een afspraak in Breda. We zijn erg tevreden over de service (xxx). Prima uitleg en we zijn erg blij met onze nieuwe BBQ, aanrader deze winkel!

R.Nye 25-03-2021

Na het maken van een winkelafspraak voorde winkel in Naarden werden mijn vrouw en ik op de afgesproken dag en tijdstip plezierig welkom geheten door de medewerkers.. Wij hadden ons vtv op de zeer overzichtelijke website al georiënteerd en wij twijfelden tussen een Weber q2200 en een Spirit 215. De medewerker die ons hielp was zeer kundig en vriendelijk ( niet zo'n opdringerige verkoper) en nam alle tijd voor ons en dacht echt met ons mee. We hebben de Weber Spirit met beschermhoes gekocht en voor een zeer scherpe prijs. Als iemand ons zou vragen waar hij/zij een BBQ zou moeten kopen dan raden we zondermeer Alles voor BBQ aan. En nu nog even wachten op een iets hogere temperatuur en dan gaan we heerlijk bbq-en. We kunnen niet wachten!

Luc 24-03-2021

Zeer snelle en correcte afhandeling van de transactie. Prima barbeque en prachtig design.

Arjan 19-03-2021

Zeer snelle levering. Tijdens het selecteren contact gehad van chat voor persoonlijke aanbieding. Goed en vriendelijke beantwoording.
Kortom erg tevreden

Jeroen 18-03-2021

Zeer klantvriendelijk. Goed geholpen tijdens live chat. Ook tevreden over de prijs. Aanvankelijk werd gezegd dat product volgende dag geleverd zou worden. Dit bleek niet haalbaar, echter dit werd pro actief gecommuniceerd. Dat vind ik netjes en dat geeft vertrouwen voor een volgende bestelling.

Niels 17-03-2021

Ik heb hier 2x wat besteld en ben 2x goed geholpen. Goede deals en klantvriendelijk.

Bestel hier graag weer

Ronald 15-03-2021

Zoals zo vaak, wisten wij afgelopen week weer eens niet wat we moesten eten. Wij, een gezin met 2 pubers en een kind van 7, steggelen vaak over het eten. Die lust dit niet, die lust dat niet... Het koken en avondeten is dan geen pretje. Tijd voor verandering, dacht ik.. Ik ga lekker BBQ-en. Enige probleem was wel, dat ik geen BBQ had.

Allesvoorbbq.nl heeft dit probleem prima verholpen. Een duidelijke website, supersnelle levering en een meer dan prima (after) service. Men reageert erg snel.
Ik kan iedereen aanraden om via deze shop zijn/haar BBQ benodigdheden aan te schaffen. Ik kan niet wachten tot de workshop!

Coen 15-03-2021

Snelle levering en adequate afhandeling.
Duidelijk site met duidelijke omschrijving van hetgeen besteld is.

Jolanda 13-03-2021

Vriendelijk werden we ontvangen.
Legden duidelijk uit over bbq.
Geduldig en namen de tijd voor je in de winkel.

Koomans 12-03-2021

Eerst laten ze je bestellen en betalen. Daarna komt er zo'n automatisch gegenereerd bericht dat het produkt niet op voorraad is. Slecht!!!!!!
Dit moet je niet doen. Zo verkoop je maar één keer iets. Ik trap hier niet meer in. Produkt uiteindelijk ontvangen. Niet eens even een extra beschermingsverpakking er omheen. Gewoon artikel met adresstikker erop.

David M 09-03-2021

Snelle levering aan scherpe prijs ... aangegeven levertermijn is spot in. Nergens goedkoper te vinden.