Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Mark 04-05-2021

We hadden een BBQ op het oog en hebben een afspraak gemaakt in de winkel te Breda. In de winkel bleek de specifieke BBQ niet geheel als verwacht. Op basis van onze wensen heeft de verkoper ons een passend type aanbevolen en deze hebben we ook gekocht.
De levering was netjes volgens afspraak. Laat nu het BBQ weer maar komen...

Lena 01-05-2021

Aangekocht als 2 de BBQ, andere BBQ is een Weber. Minstens even goed, zeker om te reinigen. Super tevreden!

M. Vlaming 30-04-2021

Eenvoudig bestellen via de overzichtelijke website, product veel goedkoper dan in de winkel (€20,-!) en super snel geleverd! Bedankt daarvoor!!

Bryan 30-04-2021

Via de chat een bestelling geplaatst nadat ik informatie had opgevraagd. Zeer positief!

Helaas na aankomst een beschadiging op de bbq maar ook dat lijkt prima op te lossen

Hans 30-04-2021

De aangekochte Boretti Terzo is van hoge kwaliteit. Het bouwpakket werd keurig op tijd geleverd. Het grillen kan beginnen. Jammer daar Boretti er voor dat geld geen hoes bij levert. Deze ga ik dan nog maar nabestellen

Arie 29-04-2021

Perfecte combinatie tussen internet orientate en bezoeken van de winkel. Informatie op het internet en in de winkel is goed. Perfect geholpen bij het filiaal Zoeterwoude.

Natasja Plasmans 29-04-2021

We zijn in de winkel in Breda geweest en zijn zeer goed geholpen. Een zeer enthousiaste verkoper die alles van Weber weet en zelfs recepten deelde. De Smoker werd ook keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Kortom een goede complete service

Rob 28-04-2021

Prima service. Vraag gesteld en ondanks het weekend heel snel e reply. Er was ook iets mis met mijn betaling en ook dat werd direct rechtgezet! Levering stipt en snel

Marleen 24-04-2021

Prachtige en fijne bbq gekocht voor een heel mooi prijsje!
Wij hebben de Weber Master-Touch GBS Premium SE E-5775.
Dankzij Raymond van de klantenservice hebben we deze voor een goede deal kunnen kopen! Aanrader, we gaan hier zeker vaker bestellen.

Rob Almere Harbour 23-04-2021

Mooie, leuke en duidelijke website.
Bestelling snel in huis, keurig verpakt.

Deze review maak ik ook omdat je bij kieskeurig.nl iedere maand kans maakt op € 250,00.
Mocht ik deze € 250,00 winnen dan kan ik weer leuke BBQ accessoires aanschaffen bij allesvoorbbq.nl

Quido 22-04-2021

Via Google kwam ik op de website terecht...fijn dat er de mogelijkheid is voor een chatfunctie is! ik heb contact met Jari gehad. Jari heeft mij vriendelijk geholpen. het fijne van het gesprek is dat Jari mee denkt met de klant. Mede op advies van Jari heb ik zojuist een mooie Black Bastard aangeschaft. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat Jari de moeite heeft genomen om een mooie deal te realiseren voor mij...zelf op de soms wat brutale vragen (#ondersteuitdekan) is Jari bij zijn meerdere gaan informeren naar de mogelijkheden. Mede dankzij Jari zal ik op korte termijn kunnen genieten van de maaltijden afkomstig van de bbq. Daarnaast heeft Jari mij op een fijne manier geïnformeerd in de in zijn ogen noodzakelijke accessoires, deze heb allemaal aangeschaft. Mocht ik in de (nabije) toekomst nog dingen nodig hebben kom ik hier zeker terug!

Anne 22-04-2021

Alles voor BBQ heeft een groot assortiment en dus ook precies de BBQ die wij zochten. De combideal met extra accessoires was ook ideaal. De BBQ werd goed en snel geleverd. Wij zijn tevreden klanten!

Tim 21-04-2021

Helemaal tevreden over AllesvoorBBQ.nl! Zeer goed geholpen en ook met de bezorging alles zeer goed geregeld! Beveel deze site helemaal aan

H.S. 21-04-2021

De chat support was super. Zaterdagmiddag BBQ gekocht, cadeau voor verjaardag. Levering zou donderdag zijn, werd reeds op maandag geleverd, mijn verjaardag! Dat is service met hoofdletter S!

Hilde 21-04-2021

Heel vlotte website en eenvoudig en efficient voor plaatsen bestelling , correcte info over behandeling leverin

Wil 18-04-2021

Makkelijk online zaken doen in deze tijd. De vragen die ik stelde in de chat werden super snel beantwoord. Daarna toch nog even snel een bezoekje gedaan in de winkel, waar ook nog super tekst en uitleg werd gegeven. Kortom deze winkel is een aanrader om zaken mee te doen.

Adhemar 18-04-2021

Klaar en duidelijke site.
Eenvoudig en simpel te bedienen.
Snelle en correcte levering.
Artis prima verpakt.

Joost 17-04-2021

Goed geholpen via de chat om het juiste product te selecteren tegen een scherpe prijs.

Pierre 17-04-2021

Super goed geregeld. Zondagavond besteld en dinsdag al in huis. Nu hopen op mooi Bbq weertje dit weekend.

Frank 17-04-2021

Black Basterd Large, het advies daaromheen en de hulp in de winkel is helemaal top! Werd goed in staat gesteld om de juiste keuzes te maken. Het transport kan wmb wel beter. Nu levering tot op de stoep; mijn advies zou zijn om afspraken te maken met een transporteur om tot te bezorgen tot waar het product komt te staan. Gaat positief bijdragen aan de journey rondom de aanschaf van deze kamado!

Bart 15-04-2021

Goed geholpen bij mijn keuze via chat. Snelle reacties en antwoorden die ter zake waren. De levering was iets vertraagd door een foutje in het voorraadsysteem, maar de belofte dat mijn bestelling na 2 a 3 werkdagen weer op voorraad zou zijn, werd exact nagekomen. Mijn vrouw en ik moesten ook hartelijk lachen om de enorme penis die op de zijkant van de nogal grote doos was getekend. De tekst die bovenop was gekrabbeld: "where is my dick?" was daarmee meteen beantwoord. Ik kan me voorstellen dat iemand anders minder geamuseerd zou zijn. Al met al heel tevreden over het hele proces.

Michael 13-04-2021

Wat een fijne levering. Mooie prijs en direct geleverd. Ik kon zaterdagavond al weer bbqen. Ga zeker vaker bestellen bij allesvoorbbq.nl.

Mvg,

Michael

Bas 13-04-2021

Weber bbq besteld. Duidelijke pagina met ruime beschrijving. Ook de goedkoopste prijs in vergelijking met andere(blijf een gierige hollander natuurlijk). Bestelling was dik op orde , rond 12 uur besteld en volgende dag netjes in huis.

Jo VC 13-04-2021

Super service ! Zelfs met Pasen quasi direct geholpen via de chat. Ook later toen ik effectief mijn bestelling ging plaatsen ook dadelijk via chat geholpen omtrent een artikel dat niet onmiddellijk voorradig was. Ook de levering netjes in orde en helemaal in lijn met de beloofde termijn.

Robert 13-04-2021

Allesvoorbbq heeft een gebruiksvriendelijke webshop en door bbq's te vergelijken kon ik een goede keuze maken.
Bij het online vergelijken van de prijs bleek dat ze ook nog eens de laagste prijs hadden.
Levering was binnen 24 uur dus ik ben dik tevreden.