Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Diego 02-06-2021

Wij zijn zeer professioneel geholpen door X! Wij wilden de zilveren Boretti Luciano bestellen en de laatste werd net besteld, voordat wij het konden doen.
X heeft over vakkundig geadviseerd de Boretti Liciano Nero te bestellen en Wij kregen van hem een gratis set erbij. Zeer tevreden!

Albert 02-06-2021

Heel fijne shop, mits alles voorradig is. Moet het nageleverd worden, dan kan de klantenservice je koeien met gouden hoorns beloven, maar alleen **** was degene die zijn belofte na kwam. Na twee weken wachten dan toch eindelijk de hoes. Nu nog even wachten op de smoker, die is al twee weken niet leverbaar.

Ronald 01-06-2021

Heb een Weber 215 GBS gekocht bij Allesvoordebbq.nl in Eindhoven. Geholpen door een deskundige medewerker xxxx. Hij kon goed de verschillen tussen de verschillende merken benoemen en daarmee gaf hij ons het juiste advies.

Jetze Dijkstra 01-06-2021

In Breda geholpen door xxxx. Fijne persoon. Smeert niet aan en geeft gericht advies. Gaf mooie adviezen over hoe je kunt bbq-en. Na het helpen bij het inladen zegt hij: ga eerst lekker zelf uitproberen en kom dan nog eens langs voor accessoires waar je dan echt iets aan hebt. Mooie koopervaring! (Als ik een nieuwe TV wil, ga ik die ook hier halen😁)

Een zeer tevreden klant! 01-06-2021

Ik zag dat iets niet meer voorradig was, heb daar een vraag over gesteld en ben daar super goed bij geholpen! Het reageren was snel en super vriendelijk. Jullie klantbeoordeling is nu een 9,3 maar van mij verdienen jullie een 10!!!

Kyrill 31-05-2021

Ik heb een 9 gegeven voor, je krijgt wat je hebt besteld en gratis op tijd xtra-kwaliteits-post.NL verzending, Geen 10 omdat ik geen duidelijk idee heb, hoe een 10 eruit ziet. Waarschijnlijk bij een uitstekende after sale service, maar die ik heb ik nog niet mogen meemaken.
Na de vriendelijk en heldere email wisseling heb ik de BBQ unit gekocht met een prachtige prijs-kwaliteitsverhouding. Wat wil je nog meer?
Daarbij helder en mooie website met veel gegevens . Aanrader

Bjorn Schelstraete 31-05-2021

Mooie bbq voor een prima prijs en snel en netjes geleverd ook de vragen via mail werden vlot beantwoord en ook duidelijke ondersteuning

Jan van Viegen 30-05-2021

Allesvoorbbq maakt alles waar van wat ze beloven. In eerste instantie werd niet alles geleverd van wat er afgesproken was. Maar na wat mail contact werd het beloofde spit toch geleverd. Wij zijn zeer tevreden met de afhandeling hier van.

Mattijs Bekkers 30-05-2021

Ik heb een aantal producten besteld via allesvoorbbq De website is heel overzichtelijk en ook de functie zoeken naar vind ik zeer prettig. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de status en wanneer de producten werden verzonden.
Kortom het gehele plaatje klopt wat mij betreft en daarom de hoge beoordeling!

Leffring 30-05-2021

Heldere website, super goed geholpen bij het maken van mijn keuze, klantvriendelijk.

C 29-05-2021

Ruim assortiment locatie Amsterdam, online een van de bbq’s uitgezocht en konden het 2 dagen later (eigen keus) ophalen. Goed geholpen door een van de medewerkers, erg vriendelijk en behulpzaam! Tilde zelfs de bbq in de auto, super service!

Th Polman 29-05-2021

De Boretti Barilo bbq is snel geleverd met een handige handleiding erbij.
Als nieuwe online gebruiker kreeg ik een leuke korting bij de aankoop.
De service was perfect via de online chat en op iedere vraag werd duidelijk antwoord gegeven.

Sander 28-05-2021

Heldere website, eenvoudige bestelprocedure en levering stipt op tijd. Perfect en heerlijk genieten van onze nieuwe BBQ

John W 28-05-2021

Het gezochte artikel was snel gevonden. Duidelijke site. En goedkoper dan bij andere aanbieders. Het werd snel geleverd en goed verpakt.

AGA 28-05-2021

Duidelijke omschrijving van producten, enorme keus makkelijk te bestellen en snel in huis.
Top.

Johan 27-05-2021

Komen afspraken na, mooier nog dacht het dinsdag zou komen maar kwam maandag al. Verrassing.

Vermeulen 26-05-2021

Wat een toppers!! The Bastard Large solo was niet meer op voorraad maar een medewerker heeft ons via de chatfuntie super geholpen. Bestelling geplaatst en toen ze weer op voorraad waren zijn we netjes gebeld.
The Bastard zelf zijn we ook heel blij mee, super aanvulling in de buitenkeuken!!

Bos 26-05-2021

De webshop is overzichtelijk in gebruik en je kan makkelijk filteren op merk.
De hoes die ik zocht had ik zo gevonden!
Past ook perfect.

Alex J 25-05-2021

Ik was al weken op zoek naar een Weber rookrek voor mijn Weber Smokey Mountain. Dit rek bleek echter overal uitverkocht en zou ook niet meer geleverd worden. Tot mijn verrassing vond ik er een bij Allesvoorbbq.nl.

Na de online bestelling bleek dit rek toch niet op voorraad te zijn, maar Allesvoorbbq.nl zou proberen alsnog zo spoedig mogelijk te leveren. Ondanks dat het rek nergens meer te bestellen leek, is het Allesvoorbbq.nl gelukt om er binnen een week een te leveren.

De communicatie via e-mail verliep uitstekend. Mailtjes werden keurig binnen 24 uur beantwoord. Allesvoorbbq.nl is voor mij dan ook beslist een aanrader.

Peer 25-05-2021

Op donderdag een BBQ besteld, en op vrijdag geleverd. Service levering was ook top. Gewoon via postnl, maar dan met extra service. Tot binnen aan toe geleverd, en niet tot aan de voordeur.
Ook is het simpel je gewenste product te kiezen. Volop keuze, en ook genoeg voorraad om direct uit te kunnen leveren.

Harrie Diender 24-05-2021

Het ging hierbij om een garantiegeval van een Patton divide and conquer systeem waarbij de pootjes van de houder los lieten. Allesvoorbbq.nl heeft met Patton geregeld dat ik deze gratis om kon wisselen. Superservice zou ik zeggen, ook van Patton!

Johan Helmond 22-05-2021

Super goed geholpen met het kiezen van een gasbarbecue . Hoewel ik dacht dat ik een goede bbq had gekozen, kwamen we in de chat toch tot een betere keuze voor ongeveer hetzelfde bedrag.
Andere winkels beloven dat ze snel kunnen leveren, maar allesvoorbbq.nl krijgt het voor elkaar inderdaad de volgende dag te leveren.
Ik beveel allesvoorbbq.nl van harte aan!

Michel 22-05-2021

Dit is service met een hoofdletter ‘S’! De winkel wordt in orde gemaakt zodat ik m’n gewenste barbecue goed kon zien, de medewerker Anne nam de tijd om me de verschillen te laten zien en adviseerde me meer dan prima! Hij deed me vervolgens ‘an offer I couldn’t refuse’! Strakke korting en goede afspraken omtrent de gratis levering aan huis! Voor dit soort winkels rijd je graag een blokje om. Dit kan ik iedereen aanraden!! Dikke 10!

Vincent Deblauwe 22-05-2021

Dinsdagmiddag geïnformeerd of de Bastard large nog voorradig was. Een kwartier later antwoord gekregen. s'Avonds besteld en donderdagmorgen geleverd op het afgesproken uur. Topzaak!

Chris 22-05-2021

Na veel vergelijken met andere aanbieders van bbq toebehoren ben ik uitgekomen op de site allesvoorbbq.nl. Omdat ik specifiek op zoek was naar flexibele grill spiesen tegen een gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Allesvoorbbq-site is voor mij gebruiksvriendelijk, betrouwbaar, snelle levering en scherpe prijzen. 👍 dus!