Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Merlijn 07-07-2021

In het ruime assortiment gevonden wat ik zocht, voor een bijzonder vriendelijke prijs (lees: aanzienlijk goedkoper dan elders).
Niet alles on mijn bestelling bleek voorradig, dat had ik wel verwacht. Nalevering liet lang op zich wachten.
Evengoed: hier kom ik terug.

Jos 07-07-2021

Heldere communicatie, duidelijke aanbieding, goede korting, goede service, vriendelijke in contact. Geen aandringen om meer te kopen dan nodig is en aansluiten op wat er gevraagd wordt.

Kate 05-07-2021

Absolutely top quality customer service from JM from Breda - wonderfully accomodating to our lack of speaking dutch, extremly kind and knowledgable - all in all it was just a pleasure to spend our money in the shop. Will surely be coming back.

joost 03-07-2021

ik heb een aantal nieuwe artikelen voor mijn weber bbq aangeschaft via deze site. wat ik erg prettig vind is dat de website erg overzichtelijk is en de omschrijving van de producten is top. ook de verzending was snel en alles netjes ingepakt. kortom zoek je iets voor je bbq is deze site zeker een aanrader wat mij betreft.

leow 01-07-2021

product :weber is prima.
jammer dat de service van deze winkel uiterst pover is.
als je een probleem met de betaling meldt, krijg je als antwoord de volgende dag:is er al contact met u opgenomen?indien niet ,wat kan ik dan voor u betekenen.

hoewel betaling via ideal wordt aangeboden ,lukt dat niet en moet je op weinig efficiënte wijze eerst zelf een vooruitbetaling zorgen.na ontvangst van betaling gaan ze dan binnen 3 dagen versturen.
slechte website

Gerd Baeyaert 30-06-2021

Had interesse in bepaalde bbq maar had nog enkele vragen. Had meteen contact met een vriendelijke medewerker via chat op een vrijdagavond nog wel en kreeg een helder antwoord op al mijn vragen en bovendien nog een leuke korting daarbovenop. Vlak daarna bestelbon in de mailbox en de dag daarna opgehaald in Breda! Ik kan aan alle Belgen in de grensstreek deze shop met een dikke like aanbevelen.

Rooswinkel 29-06-2021

Goede service in verleden. Verkoper vriendelijk en niet opdringerig.
Bracht doos naar de auto.

Sandra K. 28-06-2021

Mijn aandacht werd getrokken door de naam. Want ALLES voor de bbq?! Ja dus! De indeling per categorie (incl. top 5) maakte het zoeken eenvoudig. Door de uitgebreide product omschrijving weet je welk product het beste bij jouw wensen past. De keuze was dan ook snel gemaakt, en de snelle levering maakte het compleet!

Jeffrey 27-06-2021

Ik heb al bij diverse BBQ shops besteld, en bij deze shop loopt het helemaal goed en vlot. Voor 16u bestel, en de volgende dag al in huis, mijn volgende bestelling zal ik ook zeker hier plaatsten. De reden dat ik dan 'maar' een 8 geef is omdat de website zelf erg gedateerd is, en niet mobiel vriendelijk.

Miranda 25-06-2021

Na de levering kwamen we erachter dat onze bestelling niet compleet was. Na 1 uur telefinisch in de wacht te hebben gezeten de verbinding maar verbroken. Spijt het artikel te hebben aangeschaft via deze onpersoonlijke webshop. Teveel massa verkoop met als resultaat het verlies van persoonlijk contact en service

J.Ploegman 23-06-2021

wij werden heel vriendelijk en met zorg uitgelegd wat het voordeel was van onze BBQ. Er werden vergelijkingen gedaan in de zaak waardoor wij beter konden kiezen. service is geweoon goed. Vrijdag de BBQ gekocht en zaterdag stond hij al in de tuin.

Matthijs 22-06-2021

Duidelijke site en een snelle levering. Jammer van de zeer grote omdoos voor de 3 tal kleine producten. Dit kan milieuvriendelijker en efficiënter, voor zowel de vervoerder als het afvalstroombeheer. Verder zeer blij met deze leverancier, een aanrader!

Aanrader bbq 22-06-2021

Mooie winkel, goede voorlichting, rechtvaardige prijzen en producten op voorraad

Lambert 22-06-2021

Top, super geholpen! vakkundig personeel met een glimlach. Leggen alles perfect uit en hebben echt aandacht voor de klant. Bedankt Jordy

Niels De Bruin 21-06-2021

Hele fijne winkel om naar toe te gaan! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam( winkel in Utrecht en Naarden)! Vele goede tips en zelfs professionele materialen! De prijzen zijn zeer scherp en vindt het niet zo snel goedkoper ergens anders! Beveel de winkel 100% aan.

Hans Velders 21-06-2021

Wat zijn jullie service gericht en hebben jullie verstand van zaken. Ik krijg zelfs de verhoging voor de barbecue mee uit showroom. Dank dank dank 👍

Lineke 20-06-2021

Fantastische service ik kan niet anders zeggen TOP BEDRIJF
Vorig jaar al een barbecue gekocht en nu de spit die erbij hoort😛
Als ik iets nodig heb dan weet ik jullie zeker te vinden.

Christina 20-06-2021

Snelle levering.
Duidelijke website. Product is zoals de beschrijving .
Netjes verpakt.

E.T 20-06-2021

Snelle en duidelijke levering
Heel goed ga zo door
Op naar de volgende bestelling

Monique Peeters 18-06-2021

Superrrrr vriendelijke én duidelijke uitleg! Nemen de tijd voor je.... Gewoon erg prettig, wij komen hier zeker terug!!

Antoine Kunst 17-06-2021

Overzichtelijke site waar een goed vergelijk te maken is. Uiteindelijke keuze gemaakt voor een inbouw bbq. Snelle levering en goede klantenservice bij vragen.

Monique 16-06-2021

Ik ben naar de winkel gegaan nadat ik online heb ge zocht naar de geschikte BBQ. Ik kon de BBQ gelijk mee nemen. De hoes werd na gestuurd omdat die er in de winkel niet meer was. Goede snelle service. En 's avonds de BBQ gelijk gebruikt!

Lex Goverde 16-06-2021

Op internet heb ik deze gasten gevonden, hadden heel veel bbq spullen. Een heat defelctor voor de 15” kamando was er op deze zaterdag niet. Deze is de maandag erop kosteloos thuis bezorgd. Verder was alles op voorraad wat ik nodig had 👍🏻👌🏼

Top service!

Guus 16-06-2021

Boretti Ligorio TOP, hij staat nog in de doos en nu al is mijn ervaring een 10 waard. Snelle levering maar, bij het openen van de doos constateerde ik een deuk in de deksel. Mailtje op zondag met mijn ervaring en zowaar dezelfde dag een antwoord. Twee dagen later wederom een mail, nu van Boretti zelf, met de mededeling dat een nieuwe deksel naar mij onderweg is. Vandaag de levering! Nu nog snel mijn buitenkeuken afmaken.

Blom 14-06-2021

Duidelijke website. Zeer snelle levering. Professioneel verpakt. Echt waar voor je geld.