Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jamille 25-12-2020

Ik heb een bbq besteld van Weber via deze site omdat deze er betrouwbaar uitzag en omdat de bbq's op de site op voorraad stonden en vandaag besteld morgen in huis en met de aankomende feestdagen was dit wel een pluspunt maar jammer genoeg heb ik deze niet mogen ontvangen, pas na een kleine maand... Door de coronamaatregelen kan ik dit ergens nog verstaan maar dan zou dit op de website moeten aangegeven staan.
Waar ik me toch wat in ergerde was dat de communicatie via mail niet altijd vlot verliep.
Ook staat op de site dat de bbq in voorraad is maar dat was het jammer genoeg niet maar dan zou dit ook niet op de site zo mogen staan.
De weken wanneer ik wist dat de bbq niet voorradig was stond er constant op de site van wel,wat niet leuk is voor de mensen die willen bestellen.
Als er communicatie was was die wel duidelijk en vandaag mail gekregen (nadat ik zelf contact opnam) dat de bbq 'normaal' maandag wordt geleverd dus ben ik blij.
Zijn natuurlijk wat rare omstandigheden dus is het wat dubbel.

Patrick K 23-12-2020

Zeer vlotte service ook in België. Proactieve en persoonlijke aanpak, vlotte en snelle levering. Zeer tevreden over het produkt .

Bianca Raijmakers 22-12-2020

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik nog wat zocht als cadeautje voor mijn lotje voor de feestdagen en het assortiment was ruim dus kon van alles vinden. En netjes bezorgt op tijd. dus top tevreden, aanrader voor zeker een ander. Mocht ik weer eens wat zoeken voor de bbq waar mijn man en broer zo gek van zijn weet ik waar ik voor hun kan bestellen.

Xander 21-12-2020

Net voor de kerst spullen besteld. Door drukte hoopte ik dat het snel geleverd zou worden. Een dag later werd er al aangebeld! Super snelle levering en netjes verpakt ! Zeer tevreden over dit bedrijf ( ben hier nieuw maar kom zeker terug)

Ferry 19-12-2020

Hallo,

Ik weet zeker dat ik tevreden ga zijn maar ik heb nog geen mening want mijn bestelling is nog niet binnen.
Tot nu toe ben ik erg tevreden met de berichtgeving van jullie en zal dan ook zeker in de toekomst gebruik maken van jullie site!

Misschien komt de e-mail met de beoordelingsvraag net iets te vlug!

Vriendelijke groet,
Ferry van Nimwegen

Martin 18-12-2020

Desondanks dat mijn bestelde patton thermometer niet naar behoren werkt toch een 10 de bestelling was snel binnen en mijn weber bbq kolen kunnen lekker met kerst hun werk doen.

yoeri 17-12-2020

Bestelling geplaatst op 18 november, ruim voor Sinterklaas.
23 november bericht dat de orders harder waren gegaan dan de voorraad, maar dat het met 5 werkdagen weer beschikbaar zou zijn.
5 december, TPG post heeft het heel druk, dus nog even wachten
11december gebeld, telefoon wordt niet opgenomen, mail gestuurd, wat is de status van mijn order
16 december nog geen response gekregen, nog maar een mail gestuurd.

wat een slechte service, heb voor 170 euro bestelling uit staan, maar het lijkt erop dat ik kan fluiten naar mijn producten en geld.

Carolien Santi 10-12-2020

Weber barbecue met extra's gekocht. Voor aankoop duidelijke en eerlijke uitleg/advies gekregen. Ook fijn dat de barbecue snel thuis werd geleverd. De wokpan kwam later, maar werden versch. keren over de vertraging gebeld. De communicatie was doorlopend dus prima. Jammer is dat meer Weber producten pas ergens in maart kunnen worden geleverd. Al met al erg tevreden. Nu nog een keer monteren.

BBQér 08-12-2020

Een Weber Master Touch Premium gekocht bij Allesvoor BBQ. Was niet voorradig maar op aangegeven levertijd, 5 dgn, werd deze bezorgd. Super BBQ voor een mooie prijs. Keurig

D 05-12-2020

Tijdens bestellen van producten status op voorraad!! , zaterdag besteld en zou dinsdag binnen komen. Maandag mail ontvangen dat het toch niet op voorraad was. (komt met 2 tot 5 dagen) uiteindelijk 2 weken moeten wachten.

Shelly 02-12-2020

Waardeloos bedrijf. Ik heb een bbq besteld van meer als 800 euro. Na een week ontvang ik een bericht dat het leveren niet mogelijk is op korte termijn. Levering is pas mogelijk over 4/5 maanden. Omdat het een online aankoop was heb ik al betaald. N.a.v. de mail contact opgezocht met alles voor de bbq. Echter telefonisch onbereikbaar (door de drukte..). Oke dan maar reageren op de mail met een bericht of ze mij terug kunnen bellen over de levering. Nee dat konden ze niet. Zeer onvriendelijk. Alles ruikt bij dit bedrijf naar oplichting. Volgens de onvriendelijke medewerker die mij alleen maar te woord kon staan via mail (want telefoons bestaan blijkbaar bij dit bedrijf niet) zou ik mijn geld terug hebben binnen 3 dagen. Na het indienen van een klacht bij het bedrijf, krijg ik weer een reactie van een andere medewerker. Ja helaas, alleen contact via de mail, jammer allemaal dat het zo gelopen is maar u geld krijgt u binnen 5 dagen terug. TOT OP HEDEN NOG GEEN GELD TERUG!!!! Tevens de bbq die ik besteld heb, staat nog steeds als vooradig op de website.

PPS 02-12-2020

Snelle levering, netjes en stevig verpakt en goede prijzen. De Patton Premium is ook echt heel mooi en van goede kwaliteit.

Gioia 18-11-2020

Alles voor bbq kan ik aan iedereen aanbevelen. Zeer goede service, snelle en correcte levering. Een echte topper!

De bruin 13-11-2020

Op internet kwam ik bij bbq ,zou nog op voorraad staan ,ik met de auto er heen , 80 km gereden ruim 20 min in de winkel gestaan ,moest zelf zoeken naar een verkopen, bleek er een fout te zijn ,geen voorraad .in de winkel dan maar betaald en werd gezecht maandag heeft u hem in huis , 80 km terug .maandag was hij er niet vanaf dinsdag Tot vrijdag gebelt ,gemailt geen antwoord of gehoor , eindelijk iemand aan de lijn moesten even wachten na half uur werd de tel verbroken , weer gebelt nu alle winkels en geen contact na 1,5 uur geprobeerd te bellen eindelijk iemand aan de tel ,was dus niet als oorde gedaan , nu wel en de zaterdag hadden we hem eindelijk in huis.
Toen kregen we een duim wij zeer ontevreden .
Zouden contact met ons op nemen nou zitten nog te wachten , de green egg gaan we zeker Hier niet kopen , en zeker niet aanprijzen . Wat een slecht bedrijf

Karen 10-11-2020

- Site zeer gebruiksvriendelijk
- Levering supersnel
- Had extra vragen rond geleverd product en deze werden heel snel beantwoord.
Bereikbaarheid ook na verkoop is top en dat vind ik erg belangrijk.

Alexandrov 02-11-2020

Mijn bestelling Is supersnel verzonden en volgende dag geleverd! Ongelovelijk!
en alles volgens verwachtingen👍 Bedankt! 😀

Jo uit Oostkamp 26-10-2020

Goede website, correcte service en interessante prijs. Blij jullie ontdekt te hebben. Tot later!

M splinter 24-10-2020

Ten eerste horen we na de aankoop dat de bbq toch niet direct leverbaar is, hebben 5 dagen gewacht.
Post nl is een drama, eerst een berichtje met wordt vandaag niet meer geleverd maar morgen.
2e berichtje zelfde dag, levering is maandag, 3e berichtje toch vandaag.
Bij alle 3 stond geen huisadres, dus geprobeerd in contact te komen met post nl.
Een telefoonnummer zoeken op post nl site is een drama.
Uit eindelijk via de site een push button, je zou dan door geschakeld worden.
Dit nummer was niet in gebruik. Na lang zoeken nog een nummergevonden.
Krijg je te horen: het is erg druk en dit nummer is tijdelijk niet in gebruik.
Toen kreeg ik weer een ander mailtje met het goede adres en levering tussen 1700 en 2000 uur.
Toen weer een mailtje met dat het pakketje in het depot ontvangen is.
Uit eindelijk kregen we toch nog ons pakket binnen.
De bbq is top, op het deurtje na, deze sluit niet goed.
Is een bekend probleem.

Karin Rotmensen 19-10-2020

Ten eerst kregen we een supermooie offerte voor
onze Bastard Urban Large! Ten tweede werden
wij super geholpen toen er, waarschijnlijk tijdens transport/levering
een ring gebarsten was, fijn persoonlijk contact en
uiteindelijk konden wij toch nog diezelfde dag bbqen.
Echt super goeie service!!!

Agnes 17-10-2020

Ik was al een tijdje op zoek naar een passende hoes voor mijn boretti bbq.
Jullie hadden precies wat ik zocht.
Snelle bezorging en prachtig product.
Ben er erg blij mee.

Ees 16-10-2020

Een mooie overzichtelijke winkel met een enorme keuze aan bbq's. Ondanks dat we voor aanvang al online een keuze hadden gemaakt wist de verkoper ons het eea uit te leggen/vertellen.

Boed 14-10-2020

Makkelijke site om je nodige bbq spullen te bestellen online.
Genoeg keuze voor ieders wat en een snelle levering.
Alles is goed voor mekaar show.

joop 10-10-2020

Door toeval kwam ik terecht bijde bbq winkel.Ik bestelde op vrijdag mijn bbq met de belofte dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, want ik ging die dag op vakantie, en ja hoor keurig op tijd .tijdens het uitpakken van mijn bbq bleek er een kleine beschadiging aan te zitten . dat is door de vakmensen van de bbq winkel zeer goed en snel opgelost naar 100% tevredenheid,mijn hartelijke dank hiervoor.

Rene 06-10-2020

In deze groot opgezette zaak heb ik de ervaring dat er personeel aanwezig is met veel expertise. De medewerker die ik sprak was bijzonder vriendelijk, gedreven en echt bereid om mij een goed product tegen een aantrekkelijke prijs te leveren. Vrijdagochtend rond 12.00 uu aangekocht, gratis geleverd op zaterdag om 09.00 uur. Topservice en supergoed georganiseerd.

Marc 05-10-2020

Weber performance besteld. Werd keurig in 1 dag geleverd tegen scherpe prijs. De barbecue is eenvoudig te monteren. Nu alleen nog mooi weer