Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anton Boer 22-07-2020

Ik ben uiteindelijk zeer tevreden over de afhandeling van mijn aankoop bij het filiaal in Amsterdam. Bij thuis komst kwam ik er achter dat de slang en drukmeter niet werden meegeleverd terwijl ik dit duidelijk heb gevraagd aan de verkoopster of het erbij zat. Ik vindt het jammer dat ik, nadat ik meteen heb gebeld naar 4 verschillende filialen, niemand de telefoon aanneemt om mij te woord te staan. Gelukkig nam het filiaal in Zoetermeer de telefoon wel op en heeft ervoor gezorgd dat uiteindelijk alles naar tevredenheid werd geleverd door het filiaal in Amsterdam.

exellent 22-07-2020

Ruime keus,goede prijs,snelle levering ,gebruiksvriendelijke website.
Kortom prettig winkelen.

Monique 21-07-2020

De bestelling was geheel volgens onze verwachting, een goed product, goede prijs. Snelle bezorging.

Tamara 21-07-2020

Goede producten en uitgebreid assortiment. De producten zijn makkelijk te vinden en te bestellen. Verder een snelle levering en goed stevig verpakt.

Zahida 21-07-2020

Goed geholpen door de medewerkers! Superblij met mijn keus. Door hun deskundigheid heb ik veel sneller een keus kunnen maken. Aanrader, zowel de BBQ van Weber als het personeel hier die je erg goed helpen!

astrid 21-07-2020

Onderdeel afgebroken tijdens het monteren. Zeer slecht gelast kwam het uit de doos. we zijn nu 1,5 maand verder en hebben nog geen vervangend onderdeel gekregen, ondanks beloftes,l mail- en chatcontact. Verschrikkelijk!!

Antoinette Boulogne-Smits 20-07-2020

Goede service en snelle levering. Kwaliteit is super. We hebben gruwelijk veel plezier van onze Boretti BBQ en Boretti gereedschap. En vooral onze verkoper uit Amsterdam gaf ons superadvies. we kunnen het iedereen aanraden.

Jeff 20-07-2020

Kundig geholpen. Veel bbq’s om te bekijken en super veel tips. Ik ben dan ook erg blij met me aankoop. Wel duurde het invoeren van alles in het systeem wat lang, buiten dat een hele fijne ervaring.

Peet 20-07-2020

Duidelijke site met alles voor je BBQ welke dan ook. Sterk concurrerende prijzen. Gemakkelijk bestellen en genoeg betaalmogelijkheden. Snelle levering die goed te volgen is met tracktrace. Product zoals verwacht. Al met al dus dik tevreden.

maurice1805 20-07-2020

Goed, breed assortiment in Breda. Kundige mensen op vloer. Actief in aanbieden kopje koffie. Kleine moeite groot plezier. Verkoper probeerde nog een ander merk, iets duurder aan ons te verkopen. Prima, kan ik wel waarderen. Zeer behulpzaam om de bbq toch snel geleverd te krijgen.

J. 19-07-2020

Duidelijke instructie en uitleg over de diverse mogelijkheden. Jordy van de vestiging Breda heeft hierin goed geadviseerd en meegedacht. Snelle en correcte levering!

Reno christodoulou 19-07-2020

Quick delivery. Product as expected. Cheapest in the market. Would shop again

Jarno 18-07-2020

Veel keuze, scherpe prijzen mijn Weber nergens goedkoper kunnen vinden.en razendsnelle correcte levering. Gewoon top

Arno 16-07-2020

Handige overzichtelijke shop met scherpe prijzen. Ook de levering kwam snel, keurig en verzorgt binnen (zelfs de briketten waren beschermd ingepakt).
Gezien deze plus punten kan ik iedereen allesvoorbbq.nl hartelijke aanbevelen.
Ga vooral zo door!

Harmen 16-07-2020

Nette, complete en toegankelijke site.
Net toen ik zocht was er veel uitverkocht, vandaar een 9 ipv 10.

Toon 16-07-2020

Snelle levering van BBQ's aan heel competitieve prijzen. Danke voor de goede dienstverlening. In de woorden van iemand beroemd : I'll be back

Ray Schuurink 16-07-2020

Veel producten waar je uit kan kiezen en ook heel veel producten op voorraad aanwezig en in deze tijd ook zeer snel bezorgd. Had later op de dag nog iets anders besteld en kwam allemaal met de zelfde levering mee.

Overzichtelijke website.

thomas 15-07-2020

kreeg precies wat ik wou en past perfect bij mijn bbq. was snel binnen en goed bezorgt zeker een aan rader

Anita 13-07-2020

Vriendelijk geholpen in de winkel, de volgende dag thuis bezorging van de bbq.

Tas 13-07-2020

We waren op zoek naar hout chunks voor de bbq en die hadden we met enige haast nodig. Liever gisteren dan vandaag:-) Nou dat is allesvoorbbq bijna gelukt. En geen verzendkosten, helemaal top. We gaan hier zeker vaker bestellen. Of een keer naar de winkel, als een echte bbq fan moet je volgens mij ook een keer naar een allesvoorbbq winkel zijn geweest.

Karin snoeys 13-07-2020

Prima service., goede uitleg en prijs kwaliteit dik in orde, een aanrader.

Sonny Petersen 12-07-2020

ik heb onlangs de bastard compact urban 2020 gekocht.

Ik had hier eerst nog wat vraagjes over, via de chat werd ik netjes beantwoord.
De volgende dag kreeg ik mijn bestelling binnen, zeker top!! Gelijk uitpakparty gehouden, en gelijk aangestoken!!

Zeer blij met de versterkte info en levering.

Ik ga zeker hier vaker rondkijken om leuke accessoires te bestellen voor mijn nieuwe kamado.

Marijke 12-07-2020

Hele relexte rustige eerlijke en deskundige gezellige mensen!
Gewoon top... want dat zie je niet vaak!

Kees 12-07-2020

Snelle bezorging en goede communicatie! Mooie apparaten. We zijn er blij mee.

Sander 12-07-2020

Ondanks, dat ik in de eerste instantie boos was dat de bestelde barbq niet op voorraad was, terwijl dit wel als zodanig stond op de website, hebben jullie mij nadat ik een mail stuurde hierover direct gebeld en een mooie oplossing geboden. Ik heb nu een prachtige barbq staan dikke duim