Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeffry 29-04-2020

Wat een heerlijke (mannen) webshop! Helder, snel, duidelijk en een prima prijs met bezorging voor nop. Was zelf nieuw bij allesvoorbbq.nl, maar is erg goed bevallen!

R. Lagendijk 29-04-2020

Super snelle levering en word netjes op de hoogte gehouden over je bestelling

W. van den Hof 29-04-2020

Prima levering, netjes verpakt en snel bezorgd. Verreweg de laagste prijs van dit product (bbq-hoes voor Weber gas-bbq) op internet

marion 28-04-2020

Ik had al eerder iets besteld en als iets goed werkt kom je er op terug. Helaas was mijn artikel deze keer uitverkocht en de leverancier kon niet voor juni afleveren dus ik kreeg netjes mijn geld terug op mijn rekening binnen een 4 werkdagen .
Als ik weer iets nodig heb kom ik zeker weer terug.

Jilles Copal 28-04-2020

Ondanks deze situatie waar we nu in op dit moment mee te maken hebben(Co-vid19), ben ik in de winkel goed geholpen, kreeg een duidelijke uitleg op mijn vragen. Na mijn keuze werd de bbq (Boretti Fratello) voor mij uit het magazijn gehaald en na betaling liep de persoon die mij geholpen had nog mee naar de auto om de bbq in te laden. Echt top service geleverd. Ik ben dan ook heel blij met mijn aankoop.

André 28-04-2020

Zéér uitgebreid assortiment met kwalitatief hoogwaardige producten tegen een mooie prijs!
Erg klantvriendelijk, ik kreeg namelijk een mail met de mededeling dat mijn product niet op voorraad was en dat het 3 tot 4 dagen kon duren voordat ik mijn product zou ontvangen. Hierbij kreeg ik de keuze om mijn order kosteloos te annuleren. Uiteraard had ik genoeg geduld, maar dit is écht klantenservice! Ik zal hier in de toekomst zeker vaker producten bestellen👍

frank 28-04-2020

goede service en snelle levering.
alles netjes op tijd en onbeschadigd ontvangen.

Richard van Diest 28-04-2020

* zeer overzichtelijke site
* voordelige prijzen tov andere aanbieders
* zeer snelle reactietijd op vragen (binnen 5 minuten had ik antwoord
* extreem snelle bezorging!!! 's avonds om 17:30 bestelling gedaan, volgende ochtend om 08:30 bbq in huis
* persoonlijke deal aanbieding uit jullie zelf kan ik zeer waarderen

waarom dan geen 10.....dan moet alles perfect zijn...en bij mijn bezoek aan de winkel in zoeterwoude was geen personeel te bekennen in de winkel....hierdoor kon ik geen vragen stellen

Al met al super tevreden om mijn bbq bij jullie besteld te hebben. Vrienden hebben jullie site nu ook gevonden ;)

Janine 28-04-2020

Ze Geven altijd erg goede voorlichtingen, en je kan alle modellen goed bekijken. Daarnaast hanteren ze scherpe prijzen. Erg vriendelijk personeel.

Pieter 28-04-2020

Wij zijn erg tevreden van onze aankoop van de Weber Performer Premium, ook het aankoopproces verliep vlot. Enkel jammer dat de chatfunctie nogal moeilijk was, misschien was deze overbelast op het moment dat wij hier zaten. De levering was vlotjes en correct. Er wordt geleverd met PostNl, zij geven vlot en correcte info over het leverproces. Gemakkelijke montage van de BBQ. En vanaf het eerste gebruik de dag van levering reeds erg positief verrast van het grote verschil met onze oude, goedkope grill barbeque. Dag nadien ook al bake-off broodjes gebakken op de mee bestelde pizzasteen. Wat een verschil met de gewone oven...

Bart Vanbaelen 28-04-2020

De website is zeer duidelijk met een absoluut scherpe prijs, correcte service en levering.

Oli 28-04-2020

Zeer overzichtelijke site, ruim aanbod, en super snelle levering in België!

Wilco 28-04-2020

De service en leveringssnelheid is, ondanks de huidige situatie, top. Conform hetgeen op de site staat, de volgende dag geleverd.

Caroline 28-04-2020

Snelle levering en prima product. Als ik weer BBQ spullen nodig heb dan weer bij AllesvoorBBQ.nl

Richard 28-04-2020

Heb onlangs de Patton Master Chef aangeschaft. Helaas was door de drukte de levering vertraagd en ook de levering door Post.nl liep niet vlekkeloos. Gelukkig werd ik goed op de hoogte gehouden door AllesvoorBBQ. Ik heb 2x een chat sessie gehad waarbij ik goed ben geholpen. Bij mn 2e sessie viel mn laptop uit en hebben ze me zelfs na gebeld met de info. Hele mooie service. Product is goed verpakt aangekomen en met de handleiding ook heel goed te monteren. Al met al ben ik super tevreden en zou AllesvoorBBQ aanraden aan anderen.

Muyser 27-04-2020

Via de site gechat met verkoper. Had een Boretti gezien die me beviel. De verkoper attendeerde me nog op een andere Boretti BBQ, met meer mogelijkheden, nog betere prijs/kwaliteit en ook nog eens extra korting. Binnen enkele minuten via mail de factuur en doorgelinkt om te betalen, 2 dagen later thuis, perfect op tijd conform afspraak, afgeleverd op de plek waar hij komt te staan. Had nog een vraagje bij de opbouw, even chatten en antwoord, met foto en alles erbij, super service en ook nog 2 jaar garantie!

Wim S 27-04-2020

Goed geholpen bij het kopen van een Borreti bbq,vriendelijke service en duidelijk.We zijn na onze aankoop nog eve in de winkel gebleven en hebben wat rond gekeken.

Danny 27-04-2020

Webshop is overzichtelijk. Met de zoekfunctie zijn de artikelen goed te vinden. Tevens aantrekkelijke kortingen. De klantenservice via de chat werkt ook prima. Ben goed geholpen door de servicemedewerker.

Eric 27-04-2020

Topservice en klantvriendelijkheid ten top. Klantenservice denkt van stap A tot Z mee

BDC 27-04-2020

Snelle en correcte levering, groot aanbod en een eerlijke prijs, meer moet dat niet zijn!

Fre 27-04-2020

Tja, wat moet je zeggen: weber rooster 47 cm nodig voor wonings/koningsdag en allesvoorbbq.nl heeft het gewoon in huis EN binnen 24 uur geleverd! Gelijk ook weer verleidt om door te shoppen, ze hebben alles!

Manon 26-04-2020

Duidelijke uitleg op internet. Super snelle bezorging, waargemaakt wat er staat

Jochem 26-04-2020

Zelfs in de tijd van Corona alles goed geregeld. Fijn dat je in de huidige tijd van webshops ergens terecht kunt voor persoonlijke ondersteuning.
Medewerkers weten alles goed over te brengen en leggen dingen ook zonder problemen een 2e keer uit.
Daarnaast is het prijsniveau ook zeer net te noemen.

Laura 26-04-2020

Zeer vriendelijke service. Wij hadden een hoes besteld voor de bbq en die werd heel snel geleverd.

Martin 26-04-2020

Alles dik in orde. Duidelijke goed werkende site. Op tijd geleverd. Nu genieten van het geleverde. Laat de zon maar komen