Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. de Jong 09-03-2017 In de winkel gekocht

vakkundig advies

Telefonisch contact gehad waarbij er goed is geluisterd naar onze wensen en daarna een heel goed advies gekregen welke printer voor onze situatie het beste zou passen.

kingkil34 09-03-2017 Via de website gekocht

Geen problemen

Het is een goeie webshop met genoeg spullen. bestellen gaat heel makkelijk na bestelling krijg je gelijk een mail en meestal dag erna afgelevert. conclusie een goede webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luuk 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit

Na alle benodigde componenten op te hebben gezocht kwam Alternate er uit als snelste levering en goedkoopste prijs. Na de bestelling werden alle componenten bij elkaar geleverd. De kwaliteit is ook nog eens top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

annemij 09-03-2017 Via de website gekocht

Prettig en correct !

Het bedrijf was voor mij nieuw maar na wat googelen viel hier mijn aandacht op qua scherpe prijzen en duidelijkheid.

M. de Jong 09-03-2017 Via de website gekocht

Switch snel en goedkoop geleverd

Bij Alternate vind je snel wat je nodig hebt door hoe alle artikelen in de categorieën zijn ingedeeld. Verder zijn de verzendkosten laag. De bestelde artikelen hadden we ook snel in huis, 's avonds besteld de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Heycop Systemen 09-03-2017 Via de website gekocht

Heucop systemen koopt bij Alternate!

Een heerlijk zakelijke shop waar je goede antwoorden én service krijgt!
Betrouwbaar en degelijk, dat is Alternate!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Bart 09-03-2017 Via de website gekocht

Veel op voorraad,duidelijk omschreven en een snelle levering

Vanwege aankoop nieuwe hardware pc voor alternate gekozen vanwege de leversnelheid, voorraad en betrouwbaarheid. De omschrijving van de producten zijn ook altijd duidelijk en correct. De volgende dag werden de artikelen gelverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen 09-03-2017 Via de website gekocht

Alternate, naast de levering ook een goede service!

Alternate bood de beste prijs en levertijd. Product voldeed niet volledig aan mijn verwachting. Er werd snel gereageerd vanuit Alternate. Uiteindelijk hebben zij mij geholpen en werkt het product naar behoren. Let op! Dell geeft aan dat het compatibel is met de U2715H en dit klopt qua bevestiging. Het is echter niet mogelijk om het geluid via de usb poort van de monitor af te spelen.

alisa 09-03-2017 Via de website gekocht

zo als het moet

ja, het is gewoon een goede winkel. ik heb een paar keer hier dingen besteld. de producten zijn altijd goed ingepakt en komen onbeschadigd aan. ook is de klantenservice goed, emails beantwoorden ze zeer snel terug.

Jelle Meijer 09-03-2017 Via de website gekocht

Goeie snele service, mooi assortiment top pc winkel.

De website is hier en daar wat lastig maar dit is niet erg hinderlijk. Er zijn erg veelproducten hier te vinden. De meeste pc/pc onderdelen winkels zijn vrij saai en hebben weinig in huis terwijl je bij alternate een zeer ruim assortiment heeft. Het bestellen bij deze winkel was simpel en zonder enig probleem had ik de volgende dag mijn bestelling in huis. Netjes verpakt in een doos van alternate met daarin de orginele msi doos van de laptop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

lejovi 09-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Toen een bestelling niet op tijd kon worden geleverd werd ik gebeld en vroeg A of ik wilde wachten of mijn geld terug en de bestelling annuleren!

keira 09-03-2017 In de winkel gekocht
ridderkerk

prima en snelle service

Mijn desktop deed het niet meer en deze nar alternate gebracht voor een diagnose.

Zeer snel antwoord gehad, dat de voeding defect was en deze is gelukkig snel gemaakt.

Verschillende keren een terugkoppeling gehad, gewoon top.

M. Laluan 09-03-2017 Via de website gekocht

Onderdelen voor 13 PC's te bouwen

Voor ons VMBO-onderdeel ICT hebben wij veel onderdelen besteld. Alternate denkt met je mee. Met hun PC-builder kun je je eigen configuratie maken met grote verscheidenheid aan onderdelen. Als er onderdelen niet op voorraad of leverbaar zijn, dan komen ze met een goed alternatief. En je wordt snel per e-mail op de hoogte gebracht van je levering.
Zelfs als particulier kom ik er graag, ook voor een rooster voor mijn barbecue.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.Evenhuis 09-03-2017 Via de website gekocht

Foutloos en snel

Ik heb nu drie computers met de PC builder samengesteld, deze worden altijd netjes werkend geleverd, zelfs inclusief de originele verpakkingen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

In2Integration BV 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

1 van de 2 geleverde producten had een probleem, deze kon zonder morren, uiteraard met een geldige terugstuur redenen, worden teruggestuurd en vervangen door een nieuw exemplaar. Hierdoor konden we het product uitstekend toepassen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

janssen.s 09-03-2017 Via de website gekocht

super snelle bezorging!

Alternate heeft een hele snelle bezorging. Had een GTX 1060 besteld voor 22:00. Was de volgende dag al voor 9:00 in huis! Verder helpen ze je ook goed wanneer je problemen hebt met je hardware.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zoi Smits 09-03-2017 In de winkel gekocht

Kennis en kunde

Alternate geeft deskundig advies. Ben je zelf geen computerfan dan kunnen zij je stap voor stap, op een heldere manier voorlichten over beste koop en alternatieven. Ben je wel op de hoogte van alle computer ins en outs dan is Alternate een volwaardige gesprekspartner.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul Hofma 09-03-2017 Via de website gekocht

Beste Service Ever!!!!!!!!

Ik vind deze webshop meer dan geweldig, ten eerste is de bezorgtijd enorm snel, de producten zijn perfect ingepakt en komen altijd netjes aan , bij vragen en problemen of je wil een product omruilen kan je contact opnemen met de klantenservice die je altijd begripvol en vriendelijk te woord staan, de klantenservice lijkt te beschikken over werknemers die weten waar ze mee bezig zijn en weten wat ze moeten doen, wat resulteert in een snelle afhandeling.
De website bechikt ook over afterpay wat enorm handig is zodat je eerst kan zien of het product echt is wat je wil en je de kans geeft om pas te betalen zondra je het product in huis hebt

Al met al lijkt deze webshop zich gespecialiseerd te hebben in alles wat een webshop moet zijn en krijgt van mij een dikke 10, ik heb nog geen nadelen kunnen vinden op deze website, ga zo door!

Door de ervaringen die ik heb opgedaan bij deze webshop ben ik zo enthousiast dat al mijn bestelling via deze site zullen gaan als zij over het product beschikken.
Super Betrouwbaar!.

Groeten Paul

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 09-03-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijke website

Het zoeken van de juiste laptop voor mijn toepassingen was snel gevonden. Ondanks dat ik wist welk merk mijn voorkeur had kon ik toch goed vergelijken en in mijn budget klasse zoeken. Beetje jammer alleen dat toen ik een laptop had gekozen met "gratis"verzend actie, ik wel 2,95 moest betalen voor de losse muis die ik erbij gekocht had....die uiteraard in de doos van de laptop werd meegeleverd. Maar dat is meer een software ding denk ik dan slechte bedoelingen van Alternate! (ga ik van uit) ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul van 't Hoff 09-03-2017 In de winkel gekocht

Altijd genoeg keus en voorraad

Makkelijk te bestellen, snel geleverd of direct op te halen bij de balie! ik wilde dezelfde dag nog aan de slag... dankzij Alternate was ik snel klaar.

Jorian 09-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden alternate klant

Afgelopen week een toetsenbord gekocht bij Alternate (corsair k95 rgb). Aanbod is goed, prijzen zijn goed, levering was snel. Ik ben daardoor zeer tevreden over mijn bestelling! Garantie en service kan ik nog geen oordeel over vellen. Alternate bewijst zich echter telkens weer als een goed e-commerce bedrijf, dit zal dus wel goed zitten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christalex 09-03-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Goede kennis producten aan balie

Vanwege productadvies nodig en de aanwezige kennis producten aan balie. Bij aanspraak garantie zijn ze er ook.

D.sjoerdsma 09-03-2017 Via de website gekocht

The place2be

Heb bij alternate meerdere producten gekocht.
alles werkt naar wens, Snelle levering grotendeels van hun producten de volgende dag al binnen. vriendelijke&behulpzame klanten service.

Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Found Sound Music 09-03-2017 In de winkel gekocht

Prijs kwaliteit uitstekend

Ben erg blij met mijn nieuw systeem en het advies tijdens de verkoop. Het was sneller klaar dan verwacht en werkt perfect.

Wim 09-03-2017 Via de website gekocht

PC Builder werkt duidelijk en goed

Nieuwe PC samengesteld via de PC Builder en laten assembleren door Alternate. PC Builder werkt duidelijk en goed. Assembleren door Alternate is goed gegaan. Alles is netjes verpakt met alle oorspronkelijke dozen meegeleverd. Alleen bezorgen door Post NL pakket service was wat lastig omdat je geen dagdeel kan aangeven dat je thuis bent en ze ook niet op zaterdag bezorgen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tony 09-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk/barendrecht

Super service

Bij alternate altijd super service aardige medewerkers met verstand van zaken , beantwoorden je vragen altijd duidelijk en leggen het evt goed uit .

Emmanuel 09-03-2017 Via de website gekocht

Beste Computer Webwinkel van Nederland

Hele goede webshop, alles wordt snel bijgewerkt. Ik ben zelf ICT medewerker en ik koop allee mijn ICT spullen hier.

Martijn 09-03-2017 Via de website gekocht

Goed, kan beter

Fijne webshop werkt goed.
Wel jammer dat ik na het bestellen eerst zelf contact moest opnemen om te vragen waarom het veel langer dan de aangegeven levertijd duurde. Ik kreeg als antwoord dat er een onderdeel niet op voorraad was maar dat ik deze wel kon vervangen voor zelfde onderdeel van een ander merk.

Netjes geregeld verder, maar erg jammer dat ik er zelf achter aan moest om hier achter te komen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

EVD 09-03-2017 Via de website gekocht

Elektrische Muizenverjager 20 - 50 kHz

Het zoeken en vinden van het artikel ging makkelijk en snel. Bestelling was zoals gezegd de volgende dag binnen. goede en betrouwbare webshop dus...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Guilaron 09-03-2017 Via de website gekocht

Puike service

Goede prijzen, snelle verzending, en mogelijkheid tot afleveren bij een winkel om de hoek. Prima tevreden over hoe alles gegaan is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maargen 09-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon prima

Had nog nooit besteld bij Alternate omdat ik een andere huisleverancier heb. Deze keer was Alternate echter significant goedkoper. Pakket was snel bezorgd en netjes verpakt. Zat nog wat reclame van andere bedrijven in het pakket. Alles prima voor elkaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boelo 09-03-2017 Via de website gekocht

Snel bereikbare en goede klantenservice (zakelijk)

Ik had een SSD-kit besteld, deze bleek niet op voorraad. Snel werd een oplossing voorgesteld zodat ik snel aan de slag kon. Was goedkoper, teveel betaalde bedrag werd snel teruggestort.

zalmuta 09-03-2017 Via de website gekocht

kwaliteit

je krijg waar voor je geld. wat je ook maar nodig hebt hebben ze hier liggen. ik ben meer dan tevreden met alles wat ik hier heb gekocht.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Liz 09-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

zeer tevreden met het product en ook veel voordeliger dan ergens anders. Lage verzendkosten en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. Blokland 09-03-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf

Goede service, zeer snel geleverd tegen een uitermate goede prijs!
de volgende bestelling loopt weer via alternate.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

A. Noniem 09-03-2017 Via de website gekocht

Breed assortiment, goede prijzen

Online had Alternate de beste prijs. Vandaar deze keuze. Daarnaast geven ze een uitgebreide omschrijving, specs en foto's.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

David 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Harde schijf besteld. Ging lekker makkelijk. Werd snel en goed ingepakt bezorgd op gewenst adres. Goede prijs.

Hans 09-03-2017 Via de website gekocht

Computer probleem correct opgelost

Laptop gekocht hier waren naar een paar dagen toch problemen mee, e.e.a gemeld instructie gekregen hoe je het op moest sturen, en naar een paar dagen een nieuwe laptop ontvangen

koenwijnans 09-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Mijn hoofdtelefoon was kapot gegaan, had binnen 3 werkdagen een nieuwe. Top service en communicatie!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Warrens 09-03-2017 In de winkel gekocht

Perfect geholpen !

Na wat onderzoek te hebben gedaan kwam ik erachter dat alternate aan scherpe prijzen de producten leverde die ik nodig had op een goed werkende site.

Verder ben ik zeer tevereden hoe ik in de winkel zelf geholpen ben zeer vriendelijke mensen.

Dus al bij al een super winkel ik kom hier zeker meer.

Beauvd 09-03-2017 Via de website gekocht

topservice en snelle levering

het is een fijne winkel om spullen te bestellen worden snel geleverd.
mochten er ooit problemen zijn lossen ze die ook op binnen een aantal dagen.
op mijn werk een complete computer besteld in losse onderdelen waren er wat pinnetjes van het moederbord verbogen netjes teruggestuurd en kreeg binnen 2 werkdagen een nieuwe binnen.
dat noem ik nog eens service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.P.Huigens 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Al jaren lang klant hier en nog steeds tot tevredenheid. Nog steeds levering binnen één dag, degelijke verpakkingen, geen klachten over garantie of kwaliteit.

E de Jong 09-03-2017 In de winkel gekocht

Snelle service, na 1 dag stopte onze pc ivm kapot geheugen

Snelle goede service echter na 1 dag de pc aangehad te hebben pc kapot, wachten 2 weken, was het ram geheugen defect. Opgelost maar voor 1400 euro verwacht je tocht iets speciaals. 3e keer naar Ridderkerk gereden a 75km.

Simon. B.C 09-03-2017 Via de website gekocht

Zeer Goede Service

Van af het begin af aan had ik altijd bij Alternate mijn computer benodigd heden besteld, omdat het de beste verzorging krijgt.

Guido Tigchelaar 09-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met snelle levering

Ik heb nu al meerdere dingen gekocht bij Alternate en ze zijn allemaal goed en snel aangekomen. zelfs terwijl er een minimale levertijd van 9 werkdagen stond kreeg ik het binnen 3 dagen binnen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

P. Hopman 09-03-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levering en goede service

Ik heb al vaker pc onderdelen besteld bij alternate. 3 weken terug wilde ik een nieuwe pc bouwen en ik hoefde niet lang te twijfelen over welke webshop ik zou kiezen. Alternate heeft scherpe prijzen, altijd goedkoper dan in reguliere winkels en meestal goedkoper dan andere webshops. Tot 22:00 u 's Avonds besteld op een werkdag is de volgende dag in huis. Ik had meerdere onderdelen besteld die ik dezelfde week nog nodig had. Per ongeluk een behuizing besteld die pas na 8 dagen zou worden geleverd. Alternate gebeld en er werd gelijk een prima alternatief geboden. Ik hoefde maar 1 dag extra te wachten, alles werd netjes de afgesproken dag geleverd. Ik kan werkelijk niks negatiefs melden over deze webshop. Zou er zo weer bestellen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ryan 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima Winkel!

Heb hier alle onderdelen voor mijn pc vandaan. Was allemaal nieuw voor mij en ben telefonisch goed geholpen door de medewerkers. Bezorging was erg snel, vrijdag avond bestelt en had zaterdag alles al in huis.

Paul 09-03-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken en kwaliteit

Regelmatig wat gekocht en over het algemeen goede en eerlijke service.
Je hoe nooit lang te wachten voordat je wordt geholpen. Zowel thuis alsook in de shop zelf.

Floris V. 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede prijs

Mijn product is snel geleverd tegen een goede prijs. Voor het kopen van een moederbord zou ik deze site wel aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maikel 09-03-2017 In de winkel gekocht

Gespecialiseerde verkopers

Ik kon regelmatig bij alternate om mijn computer spullen te halen, ik ben zelf best handig in een computer maken maar toch wordt ik graag hier geholpen voor de service die ze bieden. Enkele jaren geleden een nieuwe pc samengesteld en toen werd mij aangeraden om ipv een 300 watt voeding. Er eentje te nemen die 10.00 duurder was, maar die 550 aan kan... Nu jaren later een upgrade gekocht maar daar hoefde geen voeding bij, want de mijne was sterk genoeg... Scheelt je zo weer een hoop geld