Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marianne de Jong 12-03-2017 Via de website gekocht

Alternate, de goedkoopste en thuis voordat je het weet!

Een manicuurset gevonden voor de laagste prijs en de volgende dag al in huis, Dacht dat het apparaat het niet goed deed en heb hierover een mail gestuurd naar ALTERNATE en kreeg gelijk antwoord en een kundig advies, waaruit bleek dat ik iets verkeerd deed. Prima service! En heel blij met mijn goede en goedkope aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond 12-03-2017 Via de website gekocht

Op alle vlakken de beste winkel

Vanaf de bestelling tot de levering wordt je de hele tijd op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Zeer snelle levering aan huis en altijd goed ingepakt.

Vriendelijke en ervaren hulp als je om assistentie vraagt bij het uitzoeken van de juiste componenten.

Verder heeft Alternate een zeer uitgebreid assortiment aan top klasse producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shawn Sparks 12-03-2017 Via de website gekocht

Fantastic, fast service!

I work from home and my computer is my working lifeblood. When my couple year old PC went down I needed something to replace it ASAP. I called Alternate and the extremely helpful gentlemen were able to work with me and tell me that I could a PC built and sent within the next couple days. I ordered my PC and it arrived extremely fast, and works amazingly well.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny Snijders 11-03-2017 Via de website gekocht

fijn toetsenboard

het is een fijn toetsenboard enkel jammer van de numpad dat er een toets niet goed zit en verkeerd bedrukt is . dit is waarschijnlijk een fout van de fabrikant. mijn ervaring is dat alternate dit altijd netjes en juist oplost, ga hier nu ook van uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Lars van der Woude 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik had een bestelling geplaats, maar wou hieraan een aanpassing maken. Hoewel dit niet mogelijk was, heeft de klantenservice mij goed geholpen met het vinden van een passende oplossing. Ze gaven zelfs advies over de aanpassing en of deze nodig was.
De levering was okay, er was een fout met de track n trace waardoor ik hierlangs geen informatie kreeg. Dit was jammer

Jousif 11-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik zou je computer onderdelen bij alternate halen omdat het een goede site is, daar mee bedoel ik dat de levering op tijd komt. Netjes allemaal in de doos onbeschadigd en maakt je blij bij aankomst van je computer onderdelen. Wat wil je nog meer? uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kevin 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Via Tweakers pricewatch op deze site terecht gekomen omdat ze de laagste prijs hadden voor een toetsenbord dat ik zocht. Snel geleverd en het product was netjes ingepakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rudy 11-03-2017 Via de website gekocht

Netjes verpakt en snel geleverd.

Eigenlijk precies zoals een aankoop moet gaan.
Kiezen, Bestellen, betalen en een snelle levering.
Geen gedoe.

Anique Smit 11-03-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en kwaliteit

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik deze al via via kreeg, maar naar mijn eigen ervaring ga ik hier zeker meer en meer bestellen! Heb het ook als aanrader naar anderen gegeven, het is een topsite en ze zijn altijd tip top met hun service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

phek 11-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snel reagerende klanten service

Momenteel speelt er een issue met een gamekey die je je mee kreeg met het bestellen van een ASUS ROG notebook echter de key werkt niet meer. Het spel werkt nog niet maar gezien de adequate reactie snelheid en kunde ben ik ervan overtuigd dat de zaak snel wordt opgelost. Ook is de logistieke afhandeling van de order prima geregeld netjes met een trackingnummer .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GamePC 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Game computer via de site in onderdelen besteld, en laten bouwen bij Alternate. Snel in huis. Echter 1 HD defect, Na kontakt met klantenservice pc retour gestuurd, en onder garantie vervangen. Ook hierna de pc weer snel in huis

Jim 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ben al jaren klant bij alternate en ben tot op heden uiterst tevreden. Bij mijn laatste bestelling had ik door een verhuizing het adres verkeerd ingevoerd, Alternate heeft me die dag meerdere malen gebeld om ervoor te zorgen dat het adres in orde kwam en de bestelling alsnog de zelfde dag de deur uit kon. Super dus! Uiteindelijk alles netjes bezorgd gekregen enige minpunt is dat de pakket bezorger een pakket van een x aantal euro in een onbeveiligde brievenbus heeft gestopt. Dan had ik liever gezien dat het bij de buren afgeleverd was

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Bas 10-03-2017 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

Na meerdere sites te hebben bezocht voor het product, kwam ik uit bij Alternate. De uitgebreide en overzichtelijke informatie en de scherpe prijs hebben mij doen besluiten en het product bij hen te kopen. Het product was op voorraad leverbaar en werd dan ook direct de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tojo 10-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Zéér gedetailleerde productbeschrijving

Als je ècht wat over het product wil weten, ben je hier bij het juiste adres. SUPER uitvoerige beschrijving van de ter zake doende eigenschappen van het aangeboden product. Menige website kan hieraan een voorbeeld nemen! Heerlijk op deze site te "snuffelen".

Justin 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle besorging goed assortiment en goede service

Deze winkel is de bekenste winkel voor mij die veel producten voor computers verkoopt en het word ook binnen een dag geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 10-03-2017 Via de website gekocht

Geen goede service voor zakelijke klanten

Ik heb voor Alternate gekozen, omdat ik vroeger vaak met mijn vader mee ging om producten bij jullie te halen waarmee wij onze eigen computers bouwden. Toen kregen wij altijd goede service. Dit was een paar jaar geleden. Nu is het tijd om een nieuwe computer te bouwen en helaas vind ik jullie service helemaal omgedraaid.

Ik heb meerdere producten: RAM geheugen, fans, een waterkoeling en een ITX case bij jullie gekocht.

Allereerst krijg ik een case zonder schroeven, ik had zelf net niet genoeg waardoor we naar buiten moesten om schroeven te zoeken. Helaas niet gevonden, dus moest langer wachten met het bouwen van mijn computer. Dit vond ik op zich niet zo erg, maar toen gebeurde er het volgende.

Mijn fans bleken binnen de tevredenheidsgarantie van 14 dagen niet genoeg te koelen. Mijn hardware werd te heet en de computer liep weleens vast. Ik heb toen besloten om deze om te ruilen voor een duurdere waterkoeler. Helaas was ik de doos kwijt, dus ik belde de klantenservice en die vertelden mij dat er een waardevermindering zou zijn, maar hoeveel wist hij niet zeker. Dat snap ik natuurlijk goed. In de winkel werd mij echter verteld dat ik blijkbaar de fans teveel had gebruikt (ze zagen er nog heel goed uit en werkten prima) en dat ze het dus niet in konden nemen. Wat ik heel raar vond.

Ook werd mij verteld dat omdat ik het zakelijk gekocht had, ik minder service kan krijgen. Omdat ik als zakelijk persoon zou moeten weten wat ik koop. Dit vind ik ontzettend raar, omdat ik juist naar jullie toe kom voor jullie kennis en specialisme, zodat ik hulp kan krijgen. Blijkbaar is dat niet zo.

Alsnog heb ik de waterkoeling gekocht bij jullie, omdat ik niet zonder een werkende computer wilde zitten.

Overigens had ik voor de aankoop van de waterkoeling de klantenservice gebeld om te vragen of die past op de case die ik bij jullie besteld had. Mij werd verteld dat dit niet het geval was. Omdat het de enige waterkoeling was die RGB kleuren had en leek te passen, ging ik zelf op onderzoek uit. Kostte aardig wat tijd en piekeren, maar ik heb het toen toch maar gedaan omdat ik zag dat het wel kon. En wat blijkt? Het past gewoon en werkt heel goed. Oftewel, ik ben ook nog eens verkeerd geïnformeerd.

Dit is 3x een negatieve ervaring bij jullie en dat vind ik teveel. Jammer.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Sdh 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Goede en duidelijke site! Fijn om te zoeken naar upgrades en accessoires. Heb hier mijn nieuwe headset gevonden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Via Alternate op vrijdag middag een nieuwe grafische kaart (Gigabyte GTX 1070) besteld. De levering was precies zoals aangegeven de dag erna (zaterdag) voor het einde van de middag binnen. netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

BOB 10-03-2017 Via de website gekocht

Very good service

I find the Website very clear.
Product picture and description are available
You know what are you buying

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Matthew Koster 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede Winkel

Alternate is een erg goede winkel.
Erg goede service en levering.

Krijgt alles netjes op tijd binnen en goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jdewinter 10-03-2017 Via de website gekocht

ZEER tervreden.

Ik wilde een pc bouwen dus via kweakers naar onderdelen gaan zoeken.
Ik kwam op de site alternate tegen.
Zodra ik mn bestelling gedaan had had ik alles de volgende in huis.

Scherpe prijs altijd wel een aanbieding.
Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emil Halbe 10-03-2017 Via de website gekocht

Altijd perfecte service en goede kennis van medewerkers

Kom al sinds dag 1 bij Alternate, altijd al een winkel gevonden voor en door computer geeks.

Er werken mijn soort mensen met een echte passie voor het product en de branche.

Mijn laatste 3 PC's daar samengesteld of gekocht als pre-build en altijd met een enorme tevredenheid mee gewerkt.

Daarnaast ook aanvullingen, upgrades of bij producten besteld bij Alternate, niet alleen voor de service en garantie maar ook voornamelijk voor de prijs.

Al met al een super goede winkel met enorm goed personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dhr. Hart 10-03-2017 Via de website gekocht

De Toppers genaamd Alternate :)

Al jaren trouwe klant bij Alternate. Echt aan te raden want ze leveren goede service en topproducten voor een mooie prijs! Kort geleden mijn hele PC samengesteld, monster van een ding!

Niels 10-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal prima.

Alles gaat extreem makkelijk en je hebt het de volgende dag(indien op voorraad natuurlijk)

Niks op aan te merken ik haal hier waarschijnlijk vaker mijn computer componenten weg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pepe 10-03-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Turbo Service, geweldig !!

Geweldig, ook met een oud systeem, wordt even een ssd-schijf ingebouwd en windows 10 even ge-herinstalleerd. In natuurlijk wel volgens de gegarandeerde betrouwbare snelle service van de vaklui van Alternate, ongekende klasse.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jerry 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Bestelde artikel bleek niet voorradig waarbij medewerker vergelijkbaar artikel heeft aangedragen waardoor levering snel kon plaatsvinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees wiersma 10-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Netjes goede verpakking en prima op de hoogte gehouden van de levering en scherp met de prijs in een woord TOP.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Patrick 10-03-2017 Via de website gekocht

Goed verpakt, snel geleverd

Afgelopen week heb ik een MSI Gaming laptop gekocht, hierbij kreeg ik zonder te weten een X-mas special, waarbij ik een tas en muis van Steelseries kreeg! (Wel een beetje laat voor een X-mas special?!). De verpakking was goed gesealed en verpakt in een aantal lagen dozen, zag er heel netjes uit. De dag ervoor besteld, en de dag erna in huis...top! En ohja, ze waren de goedkoopste van alle webshop met mijn laptop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roan 10-03-2017 In de winkel gekocht

prima

De service hier is heel goed en de producten worden op tijd geleverd! als iets niet meteen beschikbaar is dan laten ze je dat ook meteen weten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mooi werk. 10-03-2017 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd.

Goede keuze mogelijkheid en snelle levering
Leuke producten.
Verrassend ook speelgoed.
Leuke producten

Bram de Mooij 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede telefonische service

Telefonisch kreeg ik deskundige antwoorden op mijn vragen waarna ik tot een bestelling over ging. Aflevering volgde snel. Mijne nieuwe PC voldoed aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

nick keeris 10-03-2017 Via de website gekocht

goede prijs snelle levering

bij alternate een MSI Radeon RX 480 GAMING X 8G, videokaart gekocht voor 249 euro (is bij andere winkels 299 euro) , op zondag besteld en is dinsdag geleverd .
verpakking was goed en kaart werkt perfect.

Ferdi Kharag-Ram 09-03-2017 Via de website gekocht

Super geweldig goede service (zonder gekheid)

Ik wou graag een game pc kopen en deze webshop werd mij aanbevolen door mijn zwager die ook vaak spullen voor zijn pc via deze webshop besteld.

Ik koos er voor om zelf een pc te samenstellen en door alternate te laten assembleren en ik kan er maar 1 ding over zeggen en dat is geweldig.

Eenmaal besteld werd ik de volgende ochtend gebeld met de mededeling dat de systeemkast niet op voorraad was en of ik ook graag een andere wou zodat de pc op tijd verzonden kon worden, want anders zou het nog een week duren. Ik koos er voor om toch een week te wachten, maar na drie dagen kreeg ik hem thuis gestuurd! Super service van alternate.
Ik ga hier zeker vaker shoppen en ik beveel deze shop iedereen aan!

Medewerkers van alternate bedankt!

Mvg, Ferdi Kharag-Ram & Hilly Haakma

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B 09-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Geen echt verstand van computers

10 jaar terug kwam ik bij Alternate omdat zij echt verstand van zaken hadden. Helaas is de ervaring nu anders. Ik was bewust naar de winkel gegaan om een PC samen te stellen met specifieke wensen. De verkoper was zeer vriendelijk, maar gebruikte hun eigen website om producten en specs op te zoeken. Dat kan ik thuis ook. Ik had een vraag over wisselframes (deze verkopen ze al jaren), maar daar had de verkoper en geen van zijn collega's verstand van. Daarnaast had ik specifieke wensen voor videobewerking, maar helaas is mij een dure gaming videokaart geadviseerd die absoluut niet ondersteund wordt door de videobewerkingssoftware die ik gebruik. Ik heb de klantenservice gebeld, zij boden mij een alternatieve kaart aan die eveneens niet werd ondersteund. Ik heb expliciet gevraagd of deze kaart wel ondersteund werd door de software, zij beweerden van wel. De softwareleverancier heeft zelfs een lijst gestuurd en desondanks bleef Alternate beweren dat de kaart wel geschikt was. Uiteindelijk zijn ze wel zo netjes geweest om aan te bieden mijn geld terug te geven. Alternate wilde achteraf ineens kosten in rekening brengen terwijl zij een verkeerd advies hebben gegeven. Na meerdere discussies en mailwisselingen uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen.
Zonde dat dit bedrijf zo achteruit is gegaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Riesje 09-03-2017 Via de website gekocht

After sales is erg slecht, prijzen zijn scherp

De site is overzichtelijk en ik kon snel vinden wat ik zocht. De bestelling is snel gereed en ook de bezorging gaat lekker vlot en is tegen geringe prijs ook 's avonds mogelijk. Als er echter wat mis blijkt te zijn, dan wordt het vervelend. Laptop werkte niet goed, er werd eerst moeilijk gedaan. Nadat ik zelf met MSI had geschakeld en die aangaf dat het om een DOA ging, gaf Alternate zelf ook aan dat ze hem zeker als DOA zouden behandelen en dat ie omgeruild kon worden. Nieuwe laptop bleek hetzelfde probleem te hebben. Dit heb ik direct met MSI afgehandeld, echter terugbetaling geschiedt via de webwinkel.
Als je als webwinkel schadeloos wordt gesteld door de fabrikant middels een creditatie, betaal je eigen klant dan ook zo snel mogelijk terug en loop het proces niet te vertragen!! En houd geen bullshit verhaal op als de terugbetaling mislukt is. Mij werd verteld dat de terugbetaling geblokkeerd was, en dat ze het meteen opnieuw zouden proberen. Dat gebeurde dus niet en toen ik weer belde werd gezegd dat de terugbetaling bij de boekhouding in behandeling was. Is ook niet waar, hij ging gewoon pas de volgende week met de creditatie-batch van Alternate mee, want mislukt is mislukt, een nieuwe creditering voeren ze dezelfde week niet meer uit en dan heb je als klant gewoon pech. Maar zeg dan gewoon dat deze de volgende week meegaat en beloof niet iets wat niet waar is! Ook de reden waarom de creditatie mislukt was is nooit boven water gekomen. Dat schept weinig vertrouwen.
Ik zal heel eerlijk zijn: bij Coolblue doen ze dit honderd keer beter!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Klantenservice

Daniel 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Goed product, snel ontvangen en voor een zeer goede prijs. Naast de laptop ook een controller en een game gekregen. Al met al zeer tevreden!

De laptop werkt op zich prima, alleen niet tevreden over de touchpad die telkens nadat de computer in slaapmodus heeft gestaan niet meer kan scrollen/zoomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bram dekker 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima qwaliteit

Kwaliteit prima zat wel deukje in me case, ach kan alternate ook niet zo veel aan doen. Voor de rest prima

Lithion 09-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Betrouwbare snelle levering, daar mag de prijs een paar pleuro hoger voor zijn dan de competitie, Alternate levert kwaliteit in goede transportverpakking.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

NilsEggink 09-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijke website met genoeg informatie. Prima communicatie en mooie producten. Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Etocom 09-03-2017 Via de website gekocht

Defecte SD Schijf

2 jaar gelden een SD schijf aangeschaft via Alternate, maar vorige maand bleek deze defect te zijn.
Via een relatie in de buurt snel een andere schijf kunnen aanschaffen en vervolgens daarna Alternate gebeld en er bleek dat er nog garantie op de schijf zat.
Ik kon voor aankoopbedrag een ander product aanschaffen. Dit werd een printer en restant van het bedrag werd keurig terug gestort,
De printer was binnen 2 dagen in huis en ik wil Alternate bedanken voor de goede en snelle service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Anna 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Bij Alternate heb ik een stijltang gekocht vanwege de goede prijs. Het werd de volgende dag, keurig verpakt, thuis afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mitchel 09-03-2017 Via de website gekocht

Alternate

Alternate, Alternate is een winkel met vele producten binnen de elektrotechniek. Zo heb je onderdelen voor pc's maar bijvoorbeeld ook monitoren en tuinbouwapparatuur. Alternate is een bedrijf welke gepassioneerd hiermee omgaat, de service is op top niveau, de werknemers weten waar ze het over hebben en de levering gaat zoals ze het aangeven. Ik heb hier al meerdere malen producten besteld, van PC onderdelen tot kleine kabels. En van alle plekken waar ik onderdelen of dergelijke heb besteld blijf ik Alternate een van de beste vinden.

Ik heb al meerdere malen deze site aan mensen aanbevolen en heb besloten dit nu ook via de review op de site te doen. Mocht je iets nodig hebben, en je wilt zeker weten dat je krijgt waar je om vraagt. Zoek dan niet verder Alternate is de place to be.

Voor alle werknemers van Alternate, blijf zo doorgaan!

Ik hoop dat mijn review heeft geholpen met een verder besluit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HK 09-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en netjes ingepakt!

Snel geleverd en netjes ingepakt. Ook een van de weinige betrouwbare webshops die mijn product aanbood. Een klein nadeel is dat je voor iets van 130 euro en wat 'bijna' door de brievenbus pas toch nog 3 euro verzendkosten moet betalen. Anders dan dat altijd of voor Alternate!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

Peter Schilt 09-03-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment, goede en snelle levering en service!

Vaak komt deze shop naar boven via tweakers pricewatch als meest complete en een van de goedkoopste winkels. Bovendien altijd snelle verzending en goede service als het nodig is.

Pinkpanther 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Gemeld dat mijn artikel defect was, opgestuurd, door jullie nog een keer getest of ook echt kapot was. Naar maker terug gestuurd, mijn hele aankoopbedrag terug ontvangen! Zeer snel en fijn geregeld. Heb meteen weer iets nieuws besteld.

Jo 09-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met levering

Enkele malen vragen gesteld via mail en ook telefonisch, telkens snel antwoord en ook vriendelijk!
Eenmaal bestelling geplaatst ook snelle afhandeling van de facturatie. Ook een zeer snelle levering levering.
Super handig via de lever plaatsen!

Zeker een aanrader... volgende keer weer!!!!

Nicky Serpenti 09-03-2017 Via de website gekocht

tevreden

ik heb all een aantall keren besteld en het komt altijd op tijd aan en als er iets mis is word het optijd verteld wat er gebeurt is.

ik heb ook wel eens vragen gesteld en krijg altijd wel goeden informatie terug.

website is heelduidelijk voor mij

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emile 09-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede webwinkel. Alternate heeft mij goed geholpen. Mijn SSD is binnen de garantie stuk gegaan. Deze kon ik terug sturen en de volgende dag had ik al bericht dat ze de SSD hadden getest en ik een nieuwe kreeg. Heel fijn dat het zo snel geregeld is.

Marvin de Jong 09-03-2017 Via de website gekocht

Top online store!

Ik heb een aantal dingen voor mijn pc gekocht. En het is zeer goed verpakt! Heel veilig met lucht platic. En het is niet al te duur (na mijn mening) ik moet alleen nog een upgrade kit voor mijn pc te halen en dan heb ik mijn pc compleet :)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AFL 09-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

een erg breed en verrassend assortiment tegen scherpe prijzen. ook snelle reactie op vragen/ verzoeken via de web site