Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 97 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.1

Kevin 11-07-2018 Via de website gekocht

Schadevergoeding??

Heb een Game-PC Besteld voor 750 euro. Snel bezorgd en deed het goed. Na 2 dagen deden de audio-jacks het niet meer en ik heb de computer dus teruggestuurd. Na 2 weken kreeg ik de computer terug. De audiojacks deden het nog steeds niet en ze hebben nu ook de microfoon drivers compleet overhoop gehaald. Ik heb de computer nogmaals teruggestuurd en ze zouden nu de audiojacks en de microfoondrivers herstellen. Na circa 11 dagen kreeg ik bericht dat de computer weer volledig functioneerde en dat ik hem op kon halen in Rotterdam. Ik heb 45 minuten gereden om vervolgens te horen dat ze de computer naar de verkeerde vestiging gestuurd hadden (lekker bezig manbrow). Nog een week later kon ik eindelijk mijn PC ophalen. En ja hoor, nog steeds doen mijn audiojacks en drivers het nog steeds niet.
Conclusie: Ik heb meer dan 1000 euro bestaald aan benzine en een niet functionerende computer :D

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

J 06-07-2018 Via de website gekocht

defect binnen garantie tijd willen ze niets mee doen..

keyboard gekocht van corsair, maar kwam defect binnen en na 2x terug sturen nog steeds stuk willen nu ook niet meer retour nemen en geld terug geven! slechte winkel!! en bij de 1e x router hadden ze hem incompleet terug gestuurd terwijl ik hem compleet had verstuurd. nu mis ik dus een toets van het keyboard en ze doen hier moeilijk om! pff jullie raken iets kwijt en dan is het mijn schuld? nee toch?

Ik ben al meerdere jaren een tevreden klant maar dit slaat nergens op!
dus zit nu met een keyboard die het niet doet incompleet is en buiten garantie nu zit omdat ik hem eerst 2x heb terug gestuurd om alternate de kans te geven om hem te maken. en het is nu mijn schuld dat het buiten de retour tijd zit? terwijl ik al melding had gemaakt binnen garantie tijd!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Patrick 03-07-2018 Via de website gekocht

Levertijden

Bij alternate staat op de site dat er binnen 2 dagen geleverd kan worden.
Eenmaal de onvriendelijke klantenservice gesproken krijg je te horen dat het minimaal een week gaat duren!
Coolblue verkocht de producten niet vandaar dat ik dacht ik probeer alternate eens uit.
Volgende keer gewoon weer naar Coolblue!

Myles Windsma 09-06-2018 Via de website gekocht

0 service, bested ergens Anders

Headset besteld, krijg verkeerde product binnen. Blijkbaar van een andere klant, ik mag het pakket terug sturen en stuur bewijs van verzending zodat ik de headset optijd krijg als verjaardag cadeau. Krijg ik als reactie dat ze moeten wachten op de retourzending omdat ik misschien leeg pakket terug stuur. Zij maken een grote fout en leggen alle verantwoordelijkheid en werkzaamheden bij mij, daarnaast heb ik nu geen cadeau voor de verjaardag. Kan iedereen afraden hier te bestellen!

Myrthe 14-05-2018 Via de website gekocht

Levering: prima. Klantenservice: verschrikkelijk.

Als je goed de reviews op deze paginas leest, zie je dat de goede reviews alleen van mensen komen die geen beroep hebben moeten doen op de “klantenservice”. Is er namelijk iets mis met je aankoop, dan kun je 0 service verwachten.

Nog geen jaar geleden een msi laptop €1200 euro gekocht bij alternate. Was ruim 200 goedkoper dan andere leveranciers. De eerste dag dat ik de laptop had: 99% memory usage; onbruikbaar. Dit zelf opgelost dmv mijn vriend met ICT kennis, anders had die dezelfde dag al terug gemoeten. Een maand later stoppen 3 toetsen met werken. Uiteindelijk deze opgestuurd naar alternate na lang contact met MsI zelf, welke klantenservice net zo waardeloos is overigens.
Na een maand krijg je een mail: het defect is user abuse; valt niet onder de garantie. Je kan 170 euro dokken voor reparatie of 80 voor retour zonder reparatie. User abuse my xxx. Ben niet akkoord gegaan met deze oplichterij, heb om bewijs gevraagd van de zgn “user abuse” maar deze kan na 2 weken ( ben mijn laptop nu al meer dan 6 weken kwijt) nog steeds niet geleverd worden. Het enige wat alternate hiertoe hoeft te doen is te bellen naar MsI en te vragen om bewijs ban user abuse. Dit laten zij na en staan je te woord met steeds dezelfde toon dat je maar moet wachten, en tja; jij was toch degene die niet akkoord ging met de prijsopgave?

Conclusie: koop hier niets indien je ooit gebruik wilt maken van je garantie; dit wordt je (let ook op de andere reviews) zeer lastig gemaakt tot onmogelijk.

Freek 12-05-2018 Via de website gekocht

Alternate.nl Koop hier niet!!!!!!

Erg slechte service.
Nog nooit zo slecht behandeld bij geen enkele winkel en of webshop.
Vertellen dat ze binnen 24 uur kunnen leveren maar doen dat niet.
Ook terug betalen na annuleren is te moeilijk.
En wordt je behandeld alsof het jouw fout is.
De enigen fout is het bestellen bij Alternate

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

wim 09-05-2018 Via de website gekocht

waardeloze service en slechte communicatie vooraf!!

Ik heb bij Alternate een Inventum melkopschuimer gekocht, model MK750. Dit ding blijkt echter geen goede schuimkraag te maken, dus ik wilde de koop ongedaan maken. Alternate dacht daar anders over en laat mij in de kou staan. ze verwijzen daarbij naar hun leveringsvoorwaarden. Als je dat doet, meldt dit dan ook als een consument het product koopt en wijs op de beperkingen van het terugsturen van de aankoop. Nu voel ik mij bekocht. Voor mij dus nooit meer Alternate, want service vind ik wel superbelangrijk!

Stabjack 01-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Koffie machine van Krups gezocht en bij Alternate was deze het goedkoopst. Enkele jaren terug kocht ik daar regelmatig computeraccesoires en had hel goede ervaring met service van Alternate.
Dat blijkt nu heel anders...
Apparaat ontvangen en bleek niet goed te werken. Koffie zo slap als heet water. Dit was niet in te stellen, dus ik stuurde het terug in de veronderstelling dat ik dan een vervangend apparaat zou ontvangen. Mooi niet het zou opgestuurd worden naar Krups want ik had het gebruikt en was dus niet in nieuwstaat (er zat gemalen koffie in het maalmechanisme)
Anderhalve maand moest ik wachten voor ik het gerepareerde apparaat wat het nooit gedaan had zou terugkrijgen.
Zeer slechte service en raad iedereen aan niet meer bij Alternate te kopen. Uiteindelijk kon ik door 100 euro toe te leggen van de koop af. Hij zou dan in de tweede kans etalage komen. Weet je wat je daar krijgt!
Daarnaast zeer onheuse converstaie met klantenservice. Ze waren wel de goedkoopste.....

Kas 24-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Kan mn bestelde afstand bediening niet ruilen en krijg mijn geld niet terug. Had hem binnen twee dagen teruggestuurd. Het ging gelukkig maar om € 60.- ... bestel er voor honderden euro per jaar al jaren.... maar nu niet meer. Altijd al een k. service maar dit is de druppel

Mo 11-04-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Ik heb deze wekkerradio besteld die nergens goedkoper was. Na twee dagen in huis. Super.
Zal er zeker weer bestellen

RuudpV 28-03-2018 Via de website gekocht

weer een tientje verdient

Vandaag wou ik bij Alternate een WD elements 2Tb externe harde schijf bestellen samen met een creative geluidskaart. Leuke actie de harde schijf wordt gratis thuis bezord... Echter de bezorgkosten voor de Creative blijven... dus i.p.v. gratis bezorging betaal je gewoon de bezorgkosten. Belachelijk en 'verneukeratief' [excusez le mot] Al vele jaren vaste klant, al enige duizenden euros besteed en je wordt op deze manier gewoon puur in de maling genomen. Nu is Alternate niet de enige in Nederland dus?......... Media-Markt, de schijf vijf euro goedkoper en... jawel, heel klantvriendelijk alles gratis bezord. Das weer een tientje verdiend.
Alternate, vriendelijk bedankt dat jullie op deze kinderachtige manier, en met achterdeur praktijken je klanten de deur uit jagen in de armen van je concurrent. Niet dat het enige impact zal hebben die paar duizend euro van mij kunnen jullie makkelijk missen.en zal jullie echt geen slapenloze nachten bezorgen

Raul 18-03-2018 Via de website gekocht

Nog zo'n slecht service gezien

Ik heb mijn tandenborstel onder garantie teruggestuurd. Snel (1 week na het opsturen) kreeg ik de confirmatie dat het toestel effectief defect was en bij de leverancier moest teruggestuurd worden (Philips).

6 weken later wacht ik nog op een herstelde of nieuwe toestel of een terugbetaling.

Ik had zoiets meegemaakt met MediaMarkt. Op de dag, ik het toestel terugbracht, krijg een kadobon voor de aankoopwaarde.

Raad waar ik mijn volgende tandenborstel gaat kopen?

Leo de Blaauw 09-03-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service en retourrecht ho maar..

Processor, moederbord en geheugen besteld wat snel geleverd werd. Toen begon de ellende processor heeft nog issues met drivers, op diverse fora van AMD bekend probleem. Dus gebruik maken van het retourrecht...Vervolgens foto´s ontvangen met verbogen processorpin dus geen retourrecht meer aldus alternate. Bewijslast ligt bij mij natuurlijk geen foto´s gemaakt maar ik ga uitermate zorgvuldig om dit soort spullen en het is niet de eerste pc die ik in elkaar zet! Hun woord tegen die van mij en dus verlies je het altijd....175 euro weggegooid. Ze gaan nog even kijken of ze het moederbord en het geheugen wel retour nemen ! Waardeloos ! Het bestaat niet dat er op een processor bij het plaatsen of verwijderen slechts 1 pinnetje verbuigt in mijn lange ervaring nog nooit gezien! Zorg dan voor een oplossing maar dat doen ze niet !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

carl 05-03-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

wij bestellen twee pc's bij alternate Nederland.
pc nummer 1 :
na twee weken start deze niet meer op == terugsturen naar alternate en 2 maanden zonder pc. Deze komt terug en geeft dan de melding CMOS batterij te vervangen.
ik vraag een reserve pc of een creditnota, maar krijg enkel het bericht dat we de pc moeten retourneren...
pc nummer 2 :
bij opstarten geeft hij de soms de melding dat hij de harddisk niet vindt.

het gaat over :
[Ticket#201801083000935] Alternate Nederland Retourzending 439114

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij alternate bestel !!!!!

Carl 05-03-2018 Via de website gekocht

alternate nederland : slechte kwaliteit - slechte service

wij bestellen twee pc's bij alternate Nederland.

pc nummer 1 :
ik vraag een reserve pc of een creditnota omdat ik al 'uitkijk' naar het volgende defect, maar krijg enkel het bericht dat we de pc moeten retourneren.

pc nummer 2 :
bij opstarten geeft hij de soms de melding dat hij de harddisk niet vindt.

dus mijn oordeel : slechte kwaliteit - slechte service.

Richard 24-02-2018 Via de website gekocht

Snel leveren, maar service bij defect ho maar!

Ze zijn heel snel met leveren, maar als je aanspraak maakt op garantie moet je de consumentenbond er bij halen.
De showroom is tegenwoordig helemaal leeg en wat er staat zijn geen computerartikelen.

Martijn 24-02-2018 Via de website gekocht

Correcte levering en goede service.

Vlotte afhandeling van bestelling in de webshop. Eerder al mijn computers gekocht in de winkel zelf.

charles 22-02-2018 Via de website gekocht

Waardeloos!

Al langer was ik aan het kijken voor een laser meter, deze vond ik bij Alternate, de side oogde goed en ik bestelde een meter, er van uitgaande dat deze snel geleverd zou worden want ik had hem dringend nodig. Met een mail dat het druk was begon het maar goed, dat kan gebeuren. Ik kreeg de meter geleverd en was in eerste instantie tevreden, echter dit was van korte duur, na een paar uur wilde ik deze nog eens goed uitproberen, echter hij weigerde ook maar iets te doen. Ik dacht, mogelijk oude batterijen, dat kan wel eens voorkomen, maar dat was niet zo. De volgende dag deed hij weer gewoon zijn ding, ik snapte het ook niet, gebruiksaanwijzing nogmaals doorgelezen maar je kunt er gewoon niets fout aan doen. Een paar uur later, ik denk probeer nog eens, deed hij het weer niet, grrrrr.... niet fijn als het donderdag is en je hebt die maandag nodig. Gebeld, gemaild, nou stuur maar terug wij bekijken de zaak, foutcode erbij gezet, die heb apparaat van Stanley gaf ook er bij gezet. Kreeg de beoordeling terug, apparaat mankeert niets aan, wij sturen het weer naar u toe. Ik gebeld, gezegd, ik hoef dat apparaat niet meer, stuur maar een nieuwe want die is niet betrouwbaar. Nee werd er gezegd, dan krijgt u uw geld terug. Nou, Je schiet er niets mee op, nu had ik nog geen apparaat, maar goed ik zei oke dan maak het maar over. Nu, dat ging ook mis, moest ik nogmaals voor mailen, toen werd het bedrag overgemaakt zonder de verzendkosten. Nu vergoeden ze de verzendkosten niet omdat men zegt, dat is belijd, het apparaat was niet stuk.... tja, Ben ik nu dom of hoe zit dit.... Ik bestel iets en wil het hebben en ga toch dit echt niet terug sturen als het in orde is. Alternate doet er verder niets aan, nou bedankt Jeremy Schenk van Alternate, zo moeten jullie goed verder gaan Stanley neemt ondeugdelijke apparaten zeker wel terug, wat is hier uw winst???? Een slechte naam maken? Ik koop hier dus nooit meer iets. Nu heb ik bij een andere firma dezelfde besteld en ben tevreden, levering en alles top. Hoe dom kan iemand zijn.... Bedankt Alternate!

FrankB 22-02-2018 Via de website gekocht

Alternate: de prefecte webshop voor iedereen

Vandaag besteld, morgen in huis.
Overzichtelijk en duidelijke website.
Goed en juiste product informatie.
Artikelen zijn zeer scherp geprijsd.
Producten worden goed verpakt opgestuurd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CNR 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke site. Levering snel met goede prestatie externe schijf.
Zal aan een ander Alternate aanbevelen

Darkashter 13-02-2018 Via de website gekocht

Hoezo "op de hoogte houden?"

Ik heb op 3 feb zelf een pc samengesteld en besteld op deze website, omdat ze een grote variatie aan onderdelen hebben om uit te kiezen, en ze zetten het tegen een prijsje nog in elkaar ook, inclusief software. En als ik het goed begrijp stoppen ze er ook nog een game bij, gewoon omdat je lekker geld uit heb gegeven, cadeautje!

Ik heb deze computer nodig voor mijn bedrijf. Mijn huidige computer valt van ellende uit elkaar, en is niet betrouwbaar. De Alternate website vertelde mij rekening te houden met 5 dagen assembly tijd, waar ik dan mee kan leven, kost me dagen werk, maar 5 is te doen, en niet onredelijk. Als het goed is heb ik daarna een computer die de verloren tijd weer inhaalt.

5 februari kreeg ik de melding dat de cpu koeler die ik had gekozen op 9 feb aan zou komen. Vervelend, Maar ik zal dan zelf niet goed hebben gekeken. Kost weer een week, maar neem ik zelf in rekening.

Vandaag een verzoek ingediend voor bevestiging van de aankomst van het onderdeel en twee andere vragen. Nog geen uur later krijg ik 3 emails:
1. Een ontvangstbevestiging van mijn bericht.
2. Een melding dat de cpu koeler de 23e wel komt en dat ik dan rekening moet houden met 5-7 dagen assembly tijd.
3. Het bericht dat ik word doorgestuurd naar zakelijk en ze voortaan op dat en dat email adres kan bereiken.

De andere vragen zijn overgeslagen. Ik heb ze gebeld om de koeler voor iets anders te laten vervangen, maar waarom heb ik moeten vragen om een bevestiging van de aankomst van het onderdeel en word mij geen optie gegeven om een ander onderdeel in te laten bouwen?

Ik vind het erg vervelend om de boeman uit te hangen, en als particulier zal ik dat een stuk minder snel doen omdat de druk en het belang wat lager is, maar op het moment dat je als zo'n groot bedrijf zakelijk levert hoop ik toch op zijn minst op de hoogte te worden gehouden.

Ik heb hier echt een heel slecht gevoel bij, en ik hoop echt dat het goed komt met de bezorging en dat alles verder in orde is, maar tot die tijd zal ik mensen zeker eerder afraden om een pc te bestellen bij Alternate.

Fingers crossed op een goede afloop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Celine 12-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service

In september 2017 mijn asus vivobook besteld via alternate, een week gebruik van kunnen maken voordat de eerste zwarte strepen op het scherm zichtbaar werden. Na een maand toch opgestuurd, omdat ik deze laptop niet kan missen vanwege mijn studie. De laptop is opgestuurd naar het hoofdkantoor van Asus en er is een nieuwe software opgezet, maar geen probleem kunnen vinden. Gek! want toen ik hem terug kreeg, had ik binnen 2 uur een zwart scherm in plaats van alleen de zwarte strepen. De dag erna kon ik de laptop weer op gaan sturen. 1 maand later kreeg ik een telefoontje dat er weer geen defect werd gevonden en dat de laptop weer retour gestuurd zou worden. Apart ! want ik zag wel degelijk een defect.
Uiteindelijk op verzoek van Alternate een filmpje gemaakt van het defect, dit is ontvangen door hun. Ze hebben het gezien en erkennen dat er een probleem is, en dus de laptop weer opgestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik de laptop weer retour gestuurd, met de boodschap dat er weer geen defect werd gevonden.
Ondanks mijn bewijs, wordt het een welles nietes spelletje. Ze kunnen niets voor mij betekenen is de boodschap.
Als het even kan, bestel dat je apparatuur bij een andere webwinkel.

Kees. 11-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Na ontvangst van een redelijk geprijsd artikel (Logitech unifying receiver) bleek het niet te functioneren. Aan de klantenservice telefonisch gemeld, die mij toezegde een retourformulier te sturen.
I.p.v. het retourformulier, een berichtje ontvangen, dat bij nader inzien het defecte artikel niet behoefde te worden geretourneerd maar dat het zelfde nieuwe artikel zou worden opgestuurd.
Het artikel twee dagen na mijn melding ontvangen en het functioneert prima!
Ik vind dit een bijzondere coulante service en raad deze website zeker bij kennissen aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marion 05-02-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Snel in huis en tegen de laagste prijs die ik heb kunnen vinden op het internet, deze winkel is zeker een aanrader om er meer te gaan kijken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Driessens 04-02-2018 Via de website gekocht

snelle servies en laagste prijs

Overzichtelijk goede en duidelijke informatie mooie prijs snelle levering wat wil je nog meer. Super!

Peter Broekhuizen. 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit geleverd. ??

Wat ik heb besteld , binnen 24 uur het goede artikel in huis. Perfect geleverd.
Al diverse keren besteld en op tijd geleverd.

Frans 29-01-2018 Via de website gekocht

Niemand thuis bij service

Veel keus en en de shop werk goed, helaas kreeg ik bij 1 van de twee items een beschadigd exemplaar. De doos zag er wel goed uit anders had ik hem niet geaccepteerd bij het postkantoor.

Helaas thuis bij het uitpakken zag ik dat mijn video kaart beschadigd was. Er zat ook geen plastic om de doos heen dus het lijkt erop dat dit een 2e hands product is.

Contact formulier ingevuld maar niemand reageert, zeker wachten totdat de 8 dagen omruil garantie om is.

2e bestelling hier en ook de laatste.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

ReCorn066 20-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levering, goede service

1 onderdeel was niet meer beschikbaar, na kort overleg, snel alternatief gevonden, en zonder problemen was de betaling geregeld en de bestelling compleet in orde

Jan T 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering / goede services.

Ik heb gekozen voor Alternate, omdat zij de nieuwste Synology NAS type 218 binnen 4 dagen konden leveren tegen een prijs die lager lag dan andere internet leveranciers.

Damian 17-01-2018 Via de website gekocht

RX560 maar RX560 low profile ontvangen

besteld by Alternate 1 x JEXY0D12 GiBy4GB D5 RX 560 Gaming OC 4G . Geleverd goedkoper model met 1 ventilator. Naar winkel gereden voor omruiling. Product niet leverbaar. Voorgesteld werd een ASUS ROG Strix RX560 O4G EVO Gaming met bijbetaling
Na een paar weken kwam ik erachter dat dit een lite versie van de RX560 is met minder steamprocessors

WD 11-01-2018 Via de website gekocht

Goed product, snel geleverd!

Informatie vooraf was goed en prettig en nazending van een ontbrekend accessoire prima geregeld! Ik werd steeds vlot teruggebeld of via de mail op de hoogte gehouden over de nazending.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

een zeer ontevreden ex-client 09-01-2018 Via de website gekocht

Zeer teleurstellende service van Alternate e Ridderkerk

Alternate NL te Ridderkek levert slechte batch video kaarten en is niet bereid deze in te nemen en per direct goede uit te leveren. Is wel bereid om de kaarten in te nemen en deze naar de fabrikant(!) ter analyse en eventueel reparatie te sturen, duur: "maar" 5 weken! Verschuilt zich achter gebreken van hun leverancier zonder zich service gericht naar de koper op te stellen. Call centre wordt bemenst door technische niet capabele personen die keurig call centre scripts oplezen, maar dan alleen maar dat. Absoluut geen intentie om ooit nog maar iets te kopen bij (NL) vestiging van Alternate in Ridderkerk. (ps rekent €4,95 transport kosten bij een order van enkele duizenden euro's!)

mike9801 10-01-2018

Ik heb precies het zelfde meegemaakt met mijn laptop. Eerst de verkeerde laptop binnen gekregen, opgebeld en te horen gekregen dat ze de andere laptop nooit hebben gehad. uiteindelijk de laptop gehouden. Het keyboard zit los en de shift toets blijft hangen. een mailtje gestuurd met mijn klachten en ontevredenheid, ik kreeg een standaard retour mailtje als reactie zonder extra informatie. Hier heb ik voor terug gebeld en ik kreeg een klant onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die het al irritant en moeilijk vond om mijn enigszins makkelijke vragen te beantwoorden. En ja natuurlijk is de retour tijd 3-5 weken!

Edwin 08-01-2018 Via de website gekocht

Super snel perfect verpakt top .

Heel goedkoop super snel perfect verpakt ik koop er zo weer .en je kan via ideal betalen dus ook heel handig

G. Jansema 07-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Ze hadden een 10 gekregen als ze geen gebruik zouden maken van PostNL want die maken jullie belofte niet waar en laten je gewoon het pakket zelf afhalen op een afhaallocatie.

Richard Duinhouwer 03-01-2018 Via de website gekocht

Topservice....vandaag besteld, morgen binnen.

Videokaart besteld..scheelt best veel op de prijzen in de winkels. En ze hebben veel meer keuze. Volgende keer weer daar bestellen. En...heel goed verpakt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dave 02-01-2018 Via de website gekocht

snel en goed zo als gewoonlijk

koop al jaren hier bij alternate...en zal dat wel blijven doen...alles gaat snel en vakkundig en veel computeronderdelen op voorraad. meestal via de website maar ook vaak in de winkel

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Biezen 01-01-2018 Via de website gekocht

goede prijs kwaltijd verhouding

Goede service bezorgen op tijd en ze doen wat ze beloven
ik zou ze bij al mijn vrienden en kennissen aanraden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingen Visser 30-12-2017 Via de website gekocht

Alternate heeft een goede service geleverd

De verwerking en afhandeling van de bestelling werd goed en op tijd verzorgd. Dit kwam goed uit zeker met het jaaruiteinde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ronald 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik had voor Alternate gekozen omdat ik in het verleden ook al een zelf samengestelde systemen had gekocht, en dat is redelijk to goed verlopen, ze hadden bepaalde onderdelen niet, omdat deze waren uitverkocht!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Marinus 26-12-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Heb bij Alternate al eens meer besteld en naar wens ontvangen snellen leveringen,goede prijs/kwaliteit zekere aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A de Waal 26-12-2017 Via de website gekocht

Voordelig en snelle levering

Duur speelgoed was bij Alternate een paar tientjes voordeliger. Vlak voor kerst besteld, maar toch zelfs op tijd aangekomen. Super.

danielle w 26-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service

zeer geweldige website, zeer duidelijk, snelle levering wanneer item beschikbaar is. goede garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

manfred 25-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ik heb corsair glaive ge kocht ik ben er heel blij mee soft ware is goed je kan je muis daar alle kleuren veranderen en je kan je muis aan passen aan snelheid en natuurlijk goede service van alternate netjes verpakt . ga zo door met je mooie bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margreet Koster 24-12-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Goede en duidelijke website. Prima service. Bepaald artikel was niet meer voorradig. Werd hier keurig over gebeld met de vraag of ik misschien een alternatief had of dat ik het prima vond. Voor alternatief gekozen zodat mijn bestelling direct verzonden kon worden. Alternatief was nog iets goedkoper en kreeg een mailtje dat het restant teruggestort werd op mijn rekening. Prima geregeld zo vlak voor kerst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Prima website, makkelijk te bestellen en betalen en snelle levering van artikelen die op voorraad zijn, goede service. Al meerdere keren een bestelling gedaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sebas781 18-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en keurig op tijd geleverd

Ik heb alle losse onderdelen besteld om complete PC inelkaar te zetten. De levering is heel snel geweest en ben hier te vreden over. Een puntje; het viel op dat de grafische kaart eruit zag alsof deze al eens is gebruikt, want de seal was eraf en het folie gekreukeld. Verder ben ik heel tevreden en zal dan zeker weer opnieuw bestellen in de toekomst! Fijne feestdagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter de geus 18-12-2017 Via de website gekocht

voor je pc hebben ze alles,nou ja bijna alles

bij mijn laatste bestelling is alles is alles perfect verlopen. bij de bestelling daarvoor is 2x verzendkosten gerekend, 1 product bestelde ik 5min later en werd in 1 doos afgeleverd maar toch 2x leveringskosten. 2,5 jaar geleden op advies van medewerkers van alternate am3+ 1866mhz geheugens besteld ,werkten geen van allen 2 sets terug gestuurd bij de derde set kon ik niet meer lopen . en toch blijf ik bij deze winkel kopen

Zwhein 17-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Geleverd zoals besteld , snel en voor een scherpe prijs, zelfs toen het ijzelde :-).
Was op dat moment het beste geprijsd .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. van Bentum 15-12-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het ! goed helder en snel Prima

Professioneel en goed. Alles vlot verwerkt en direct geleverd. Informatie op de site is uitstekend en zeer uitgebreid

Erwin 12-12-2017 Via de website gekocht

Prima ondersteuning

Mijn D-link DHP-P509AV AV 500 HD starter kit ging na 1,5 jaar defect binnen de garantieperiode. Ik nam contact op via de site. Een erbarmelijke site vol taalfouten en een totaal gebruiksonvriendelijke interface uit de jaren '00. Gevraagd werd om het aankoopbewijs toe te voegen, dus dat deed ik. Na twee dagen kreeg ik een reactie: of ik het aankoopbewijs wilde opsturen. Dat heb ik nogmaals gedaan (via e-mail, met daarbij de mededeling dat ik deze al had toegevoegd) en vervolgens bleef het stil. Al ruim twee weken. Ondanks meerdere vragen van mijn kant. En het telefoonnummer op de site (010 - 799 43 44) wordt niet opgenomen, na een muziekje wordt de lijn verbroken. Voor mij nooit meer D-link.
Ik heb nu contact opgenomen met Alternate, de verkoper en die hielp mij binnen een kwartier verder. Snel een retourformulier in de mail met de belofte dat ik een vervangend product krijg of anders geld retour.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -