Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is gebaseerd op 94 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

tipi306 26-09-2023

Al jaren klant bij alternate en alleen maar goeie ervaringen, zowel service als afhandelen garantie.
Zojuist weer een nieuwe pc in onderdelen besteld. misschien elders een tientje goedkoper geweest maar geef mij maar een goeie bekende webwinkel.

Martin 26-09-2023

Wordt hier altijd keurig geholpen, het assortiment is uitgebreid en de prijzen zijn zeer competitief.

Nicole 26-09-2023

Duidelijke webshop, werkt soepel en is praktisch.. Goede aanbiedingen en snel geleverd . Ze hebben een ruim assortiment. Wij zijn erg tevreden.

Yahya 25-09-2023

De prijzen op google gecontroleerd en Alternate was de goedkoopste. Ook door het vertrouwen in Alternate hier besteld. Enige jammere vond ik dat ik bezorgkosten moest betalen.

Jeffrey 23-09-2023

In de afgelopen jaren al 2 complete PC’s via de builder in elkaar gezet met wat ik wil, Alternate monteert het netjes en houden je op de hoogte wanneer de levering plaats vind.

Al verschillende pc onderdelen besteld en nu weer een 3de monitor scherm bij Alternate besteld en heb er alle vertrouwen in dat deze begin volgende week binnen zal komen!

Top bedrijf, betrouwbaar, snel en vriendelijk!

Reginald 23-09-2023

Altijd bestellingen bij Alternate gedaan voor mijn PC onderdelen. Verzending is altijd goed en het is heel fijn dat het mogelijk is om voor een PostNL ophaalpunt te kiezen. Foto's van de bestelde items kloppen tot nu toe altijd en je krijgt wat je besteld. Alternate gebruik ik ook altijd vanwege hun PC builder, die heel prettig werkt en goed controleert of bepaalde onderdelen goed bij elkaar passen.

Louis 23-09-2023

Betalen zonder account is echt een drama.
Heb het 6 x moeten proberen om te betalen. Staat er, lukt het niet stuur een email.
Alternate moet zelf maar eens wat proberen te bestellen bij zichzelf.
Wel een verbeterpunt.
Verder altijd prima winkel met goede spullen.

J. Koele 22-09-2023

Nog nooit geen problemen gehad door de jaren heen en soms gebruik ik de PC-builder om anderen te helpen bij het uitzoeken van hun PC.

Mark 22-09-2023

Laagste prijs voor het product. En een zeer groot aanbod in computer onderdelen

boa 22-09-2023

Alternate, de website is heel overzichtelijk.
Ik heb besteld en ga het de volgende dag ontvangen.
een verkeerde item is zo omgeruild.
geen probleem.

Dirk 22-09-2023

Ik vind de shop erg handig en betrouwbaar de onderdelen zijn erg goed en krachtig.

Erwin van Wendel 20-09-2023

Al meer dan 25 jaar een betrouwbare webshop met eerlijke, marktconforme, prijzen. Behoort vaak tot de voordeligere webshops.

Veel uit eigen voorraad leverbaar: Bestellingen die voor 22.00 geplaatst worden daardoor veelal de volgende dag bezorgd.

Toch ook wat kleine kritiek: Ook bij grotere bedragen worden er nog steeds verzendkosten berekend. Daarnaast werkt Alternate, volgens eigen website, naast PostNL ook met DHL en DPD als koerier. Zeker laatstgenoemde staat niet bekend om hun fantastische werkwijze.

Al met al een prima webshop.

Soran Sinjawi 16-09-2023

alles ging soepel er was geen moeite met de bestelling, de klanten service is heel goed, ALTERNATE go zo door.

Vaidas 15-09-2023

Competitive prices and easy to build your own PC or select components compared to the other websites

Rochus 13-09-2023

Vaak kom ik weer terug bij Alternate, soms zijn ze iets duurder dan andere bedrijven maar dat compenseert zich weer in de service, voorraad en snelle levering! zeker een aanrader om hier iets te zoeken, kom je er niet uit vraag het ze dan gerust!

Bren Da 09-09-2023

Makkelijke site, makkelijk bestellen en goede spullen voor een geweldige prijs!

François 03-09-2023

Heel veel keus, voor ieders wat wils en dit alles voor een prima prijs, dus wat houdt je tegen om hier te shoppen.

Henk Steenwijk 28-08-2023

Alternate, the one stop shop voor alles pc.

Mn kids hebben recent beide een tweedehands pc gekocht, echter helaas voorzien van 8gb ram (4 x 2gb) beide hadden dus een upgrade nodig.

Nou dan even snel naar alternate, binnen een paar tellen gevonden wat ik zocht tegen een super gunstige prijs.

Klik klik en Klaar. Betalen via iDeal en zsm geleverd krijgen.

Top ervaring keer op keer weer.

Ben 27-08-2023

Altijd tevreden over mijn aankopen bij Alternate altijd goede kwaliteit en als er wat is super goede service meer winkels zouden zo moeten zijn

Nick 26-08-2023

Al meerdere producten besteld bij Alternate. Fijne klantenservice op het moment dat je vragen hebt en de levering van bestellingen zijn tot nu toe altijd in goede order binnen gekomen.

Steven 25-08-2023

Website is goed overzichtelijk. Heb zelf een pc samen gesteld. Prima advies en veel keuze voor een goede prijs.

Robin S 24-08-2023

Geweldige PC builder tool, efficient, snel met bezorging en de assembly van PC ook prima. Al 3 PC's door de jaren heen bij ze laten bouwen, altijd prima! (ze doen het alle 3 nog steeds ook!)

Patrick 24-08-2023

Duidelijke website qua artikelen en betalingsafhandeling.
Duidelijk e-mail verkeer betreffende voortgang levering.
Top

niek 23-08-2023

ik wilde een harde schijf kopen en alternate is gewoon het goedkoopst. Daarbij betrouwbaar en snel.

Wijnand van Doorn 17-08-2023

Een fantastische computer laten bouwen, heel veel plezier van. Wat een beest hebben we staan, fluisterstil en uitstekend werkend.
Inmiddels mijn cadeaubon in gewisseld voor het aanschaffen van nog 2 extra harde schijven. Helemaal top.