Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 51 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 31-03-2017 Via de website gekocht

geweldige snelle bezorging hoor!!

deze site is fijn vanwege dat ze zo veel hebben en ze leveren de volgendedag bij je in huis
dat is nou fijn toch ik kwam heb tegen op internet toen ik een ding voor mijn pc kocht

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud Looijer 31-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en accurate levering

De door mij bestelde vloeistfcontainers van Braun zaten in de originele verpakking, werden snel geleverd en waren het laagst in prijs van alle aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

coque van Schie 29-03-2017 Via de website gekocht

Prima Toko ze doen wat ze zeggen koop al jaren producten ??

Zoals al eerder gezegd prima Toko doen wat ze zeggen snelle levering.
Een opmerking pas de website dusdanig aan zodat het ook op smartphone
Op het beeld past

Pleun Zellmann 29-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Geweldige service een Top bedrijf en zeer kundig personeel.

Doordat ik een fout gemaakt had met het verkeerd monteren van de Processor, en het moederbord had beschadigd . Kreeg ik een nieuw moederbord aangeboden voor 15 euro, en werd de Processor er door het personeel er keurig ingezet en getest. Alles werkt perfect top klasse. Hartelijk dank voor deze service.

Alex 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Website is overzichtelijk en prettig om te navigeren. Het is ook heel fijn dat er verschillende betaalmethodes zijn.
Bestellen is simpel en levering gebeurd snel. Ik heb vaker bij Alternate bestelt en ze zitten daarom ook in mijn favorieten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Op vrijdagavond een bestelling geplaatst en op zaterdagochtend stond de bezorger al voor de deur. Pakket zelf was ook goed verpakt en had voldoende opvulmateriaal om beschadiging te voorkomen, wat toch erg belangrijk is voor PC onderdelen!
Ook de koppeling met PayPal vergroot het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LvH 23-03-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel, snelle levering, prima garantie

Prima ervaring met dit bedrijf. Ze leverden de gekochte spullen heel snel, en een retour van 1 van de producten was geen probleem en werd intern door Alternate afgehandeld. Super service, en ik ga hier zeker vaker bestellen! :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 23-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Goede service, veel kennis en kunde.

Wordt snel en vakkundig te woord gestaan. De medewerkers weten waarover ze praten, Top! Als je bijvoorbeeld wilt weten of een product past bij de laptop of pc die je al hebt, dan hebben ze dat in no-time voor je uitgezocht.

Henri 22-03-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Mijn zoontje had voor zichzelf een goede gaming muis uitgezocht, en deze was beschikbaar bij Alternate. Toen ik het artikel wilde bestellen kreeg ik de aanbieding om dit artikel via de outlet store voor 10 Euro minder te kopen. Bij aankomst bleek het echter een compleet andere muis te zijn en niet degene die hij besteld had. We mochten de muis terug sturen, en kreeg toen een telefoontje dat de muis niet meer beschikbaar was en dat ik mijn geld terug kon krijgen. Ik heb hier toen mee ingestemd, maar wat schetst mijn verbazing, de muis is nog gewoon beschikbaar. Dus in plaats van sportief te zijn en hun fout te corrigeren ging Alternate dus gewoon een flauwe smoes verzinnen om de speciale aanbieding maar niet te hoeven leveren.

A.Wissink 22-03-2017 Via de website gekocht

Super snel

De prijzen zijn goed. Scherp geprijst,
De site is overzichtelijk. Alles is goed te vinden.
De levering is super snel. Geweldig.
Toppie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben v.d.Berg 21-03-2017 Via de website gekocht

Lego BMW motor

Zeer snelle en correcte levering voor een minimum prijs voor dit top product.
Laat in de middag besteld, `s morgens ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paraat 21-03-2017 Via de website gekocht

Perfekte bezorging.

Ze zijn bijna sneller dan het licht. Gisteren besteld vandaag binnen voor 12 u .
Heb er elders weleens een week of twee op moeten wachten.

Ruud 20-03-2017 Via de website gekocht

Een goede Website!

Ruime keus en altijd snelle levering.
Wat ik ook belangrijk vindt, is een goede verpakking, en hier voldoet Alternate altijd aan.
Kortom, een aanrader!

Mieke 20-03-2017 Via de website gekocht

Vervangen SSD in garantieperiode kost mij helaas geld.

Gigabyte brix aangeschaft, na ca half jaar problemen met opstarten PC. Vermoeden was dat de SSD defect was. In overleg met servicedesk Alternate nieuwe SSD gekocht, de oude SSD vervangen door de nieuwe en systeem draaide na herinstallatie wel goed. Oude SSD opgestuurd en inderdaad bleek deze defect. Helaas kostte dit me wel het prijsverschil van 38 euro, de SSD was nl. 30% duurder geworden in dit half jaar.
Jammer dat het door mij meedenken bij dit PC-probleem me behalve veel ongemak ook nog eens 38 euro kost!

Siem 20-03-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede voorraad en prima prijs!

Overzichtelijke en vlotte website met duidelijke informatie waarop snelle bestelling en aflevering volgt. Ruime keuze, goede voorraad en prima prijs!

Arjo 20-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed voor een redelijke prijs!

Alternate heeft altijd het meest actuele aanbod. Meestal gebruik ik hun om als 'standaard' om te kijken wat er te krijgen is aan mogelijkheden, daarna ga ik meestal prijs vergelijken. Meestal blijkt dan ook nog dat ze de goedkoopste zijn.
Ik heb al regelmatig dingen bij hun besteld en ze leveren altijd zoals vermeld en ik heb nog nooit problemen gehad.
Hun "Upgrade Kits" zijn ook erg fijn! Ik heb er al 2 gekocht en werken allebei nog top!

Ryan Turner 19-03-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik gebruik deze site voor al mijn pc aankopen en upgrades het is allemaal duidelijk te vinden en wanneer je vragen hebt over onderdelen of iets niet helemaal klopt word je meteen geholpen via de mail of telefoon. dus zeker een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 19-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Altijd goede ervaringen mee gehad!

ik kom al jaren in deze winkel voor al mijn computer gerelateerde producten en ben altijd positief over de klantvriendelijkheid en de service, ook is de winkel dichtbij wat voor mij ook een pre is.

prijzen zijn vaak ietsje hoger dan de goedkoopste webshops, maar ik betaal graag iets meer met de zekerheid dat het goedkomt. plus dat als er iets mis is ik zo naar de winkel kan rijden voor persoonlijk contact.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wout 18-03-2017 In de winkel gekocht
Online

Fijnste online computer winkel!

Vaak na bestellen zijn de producten de volgende dag of de dag daarop in huis. Soms ook niet, maar dan wordt je gebeld als de levertijd die bij het product staat wordt overschreden.
Ik vind ze altijd het zeer netjes doen.
Groetjes, Wout

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

anneke 18-03-2017 Via de website gekocht

fantastische winkel

komt de afspraak goed na . s'avonds om 19.00 uur besteld en de volgende dag geleverd. waren meteen op de mail om te laten weten g=hoe het met mijn bestelling is. fantastisch. goed voor de toekomst

I7 5820K 17-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijs voor het product dat ik nodig had hier het laagst was, voor de rest na wat gedoe met het winkelmandje waarin de producten niet bleven staan heb ik mijn aankoop kunnen doen , de levering was op het aangegeven moment en goed verpakt.

Hans 17-03-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en service

Snelle service, goede kwaliteit, ook van samengestelde systemen. Het blijft m'n favoriete pc winkel!

Karin 17-03-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

Wij hebben het artikel besteld via internet en konden het meteen ophalen. Ervaring over service hebben wij niet maar de prijs / kwaliteit vinden wij goed.
De soundbar van Razer bevalt onze zoon erg goed.

Marianne de Jong 17-03-2017 Via de website gekocht

Alternate, de goedkoopste en thuis voordat je het weet!

Een manicuurset gevonden voor de laagste prijs en de volgende dag al in huis, Dacht dat het apparaat het niet goed deed en heb hierover een mail gestuurd naar ALTERNATE en kreeg gelijk antwoord en een kundig advies, waaruit bleek dat ik iets verkeerd deed. Prima service! En heel blij met mijn goede en goedkope aankoop.

P.M. Smiers 17-03-2017 Via de website gekocht

Te snel!

1 SSD besteld en betaald maar moesten 2 zijn. Direct binnen een minuut gebeld maar was niet mogelijk om nog 1 te betalen en bij de reeds bestelde te voegen want deze eerste was reeds verwerkt. Ik moest maar weer 1 bestellen met verzendkosten. Pas na langdurig aandringen gingen ze nog 1 na betalen opsturen zonder verzendkosten.

Niet echt vriendelijk, en niet flexibel. Ik hoop dat ze daar wat aan doen want voor de rest zijn ze snel met versturen en wordt de telefoon snel opgenomen.
Kleine verbetering dus en het komt helemaal goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Wouter 16-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle service

Nog niet zo vaak een bestelling geplaatst bij Alternate, het is dus een onderzoekende koop geweest maar wel eentje met een zeer goede prijs. Afwikkeling en duidelijkheid waren goed in orde wat het tot een betrouwbare partij maakt waar ik nu eerder weer een nieuw product zou kopen. Ik kom altijd via Tweakers en heb vaak een goede keus tussen webwinkels om te kiezen. Alternate staat nu hoger op de lijst met geprefereerde winkels.

HAMSTIE 15-03-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging en veel informatie over een product.

Het is een betrouwbare website met altijd een snelle levering en het is meestal een goedkope prijs. En je kan ze altijd alles vragen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

tevreden klant 15-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Ondanks dat 1 artikel niet direct leverbaar was ,kreeg ik mijn volledige bestelling binnen 48 uur. Best snel dus ! Alles compleet en in orde. Het enigste minpuntje is dat bij de zelfbouw p.c.'s , je geen windows erbij kon bestellen.

ERIKJAN 15-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden!!

mooie snelle pc samengesteld. je kunt reviews lezen en kiezen wat je belangrijk vind. je kunt de prijs zo goedkoop of duur maken zoals je zelf wilt. je krijgt ook een melding indien bepaalde hardware niet samen gaat. verder zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Will 14-03-2017 Via de website gekocht

Nog steeds mijn eerste keus

Jaren geleden mijn eerste online aankoop hier gedaan toen dat nog niet zo normaal was en de service is nog steeds net zo goed als destijds.

Geven advies als ik er om vraag, vragen worden beantwoord door mensen die weten waar ze het over hebben, als iets niet op voorraad is bieden ze iets gelijkwaardig en over ruilen wordt niet moeilijk gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Huub de Vrede 14-03-2017 Via de website gekocht

Alles perfect en duidelijk.

Er zijn veel websites waar je spullen voor je PC kan kopen, maar ik ken er geen een die zo goed is als ALTERNATE. Er is super gereageerd toen ik hulp nodig had bij mijn pc en dankzij de vriendelijke mensen loopt mijn pc nu perfect! Ik had een best grote levering en alles was perfect verpakt zodat het alles aankon, alles was precies hoe het moest zijn.

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram 14-03-2017 Via de website gekocht

Perfect

Snelle reactie op mijn klacht, alleen jammer dat ze maar een vestiging in Nederland hebben. Ik had een defect moederbord en deze werd meteen vervangen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ErikvH 14-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en nette prijzen

Ik koop regelmatig bij Alternate, omdat ze een breed aanbod aan producten en accessoires voor computers hebben de levering is erg snel, of als het niet op voorraad is krijg je bericht en de prijzen zijn heel netjes. Net een mooie 2TB externe harddisk gekocht voor een superprijs, de volgende dag al geleverd.

Koen kuipers 14-03-2017 Via de website gekocht

Super klanten service

Mijn toestenbord ging kapot ik werd super snel en goed geholpen om hem te vervangen helemaal geen problemen gehad echt een super service

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

N.Tindal 13-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering.

Bestel al geruime tijd computeronderdelen en altijd geleverd binnen een dag.
Goed verpakt en nooit problemen.
Ook telefonisch contact en eventueel terug zenden verloopt zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Devbizz 13-03-2017 In de winkel gekocht

Oplichters, uitermate slechte service

Ik geef 4000 euro uit in 4 orders, 4 maal een kapot product ontvangen. Service? nee hoor "kan gebeuren" zeggen ze. Vervolgens een nieuwe PC aangeschaft namelijk AMD Ryzen op dag van release. Ook daar een kapot product (de CPU koeler). "We sturen hem wel op, 2-3 weken meneer". Ik koop hem net nieuw maar service nee.

Daarna ZES KEER in de winkel geweest omdat ze mij ZES KEER een verkeerde CPU koeler (elke keer met meer geld als bijbetalen) verkochten.

Uiteindelijk zelf onderzoek gedaan en een nieuwe koeler opgehaald en ja, paste perfect.

Zo is er in korte periode nog meer gebeurd, maar service hoef je niet te verwachten bij deze oplichters, zelfs een "onze excuses meneer" kon er niet vanaf.

Ik kom nooit meer bij deze xxx, dat weet ik in elk geval wel.

Verder ook foutieve informatie en leugens verteld door de verkopen. Letterlijk "Perfect beeld, geen pixels" werd verteld maar in de praktijk was het geheel anders... en dat voor één product van 1000 euro.

Eerlijkheid duurt het langs, ik had het sowieso gekocht maar feit blijft dat er gelogen is om iets te kunnen verkopen.

Zo kan ik nog wel een uur door gaan maar zonde van mijn tijd. Kennis bij Alternate is NIET op orde, zeker niet bij nieuwe producten terwijl ALLES al bekend is en -of op internet te vinden is.

Klantvriendelijkheid, inlevingsvermogen en begrip (hart) hoef je niet te verwachten want alles is "procedure" bij hun en als je iets koopt wat kapot is kan je in veel gevallen 2-3 weken wachten op een reparatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Justus 13-03-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Super winkel!!!

Ik heb hier bijna alle onderdelen voor mijn game pc gekocht en ook een videokaart gekocht die niet helemaal perfect werkte dus ben terug gegaan en kreeg de volgende dag direct bericht dat ik een nieuwe kon komen halen of thuis kon laten bezorgen.alles bij elkaar ben ik meer dan tevreden met alternate!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Philip 13-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service! Netjes geleverd, dik te vreden!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat je hier vrijwel alle onderdelen kan bestellen die je nodig is en je bij veel sites slechts de helft kan bestellen. Ook heb ik voor Alternate gekozen omdat ik had gehoord dat jullie betrouwbaar waren

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ad van Die 12-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik bracht mijn computer weg voor een kleine uitdaging zullen we maar zeggen. Wat blijkt de de SSD schijf was toch niet meer zoals het zou moeten zijn. Wat gebeurt heb ik nog garantie op de SSD en Alternate was zo vriendelijk om een aantal belangrijke bestanden voor mij even over te zetten en een nieuwe SSd en Windows er opnieuw op te zetten. Kijk dat noem ik nou een geweldige service. Ik vindt van wel en ik mag iets vinden. Kanjers bedankt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bosman 12-03-2017 Via de website gekocht

nette aflevering zoals belooft

Makkelijk bestellen en kwalitiet prijs verhouding is meer dan oké , concurrerend zelfs. Het afleveren is dan ook volgens afspraak verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Casper 12-03-2017 Via de website gekocht

Goede winkel met veel keus en deskundige medewerkers.

Snelle levering, veel keus en goed geprijsd (niet de goedkoopste, maar dat maakt het grote assortiment weer goed). Enige minpunt vind ik het gebruiksgemak op mobiel, 2017 en geen mobiele website, een gemiste kans.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Marcel 12-03-2017 Via de website gekocht

Al jaren een zeer tevreden klant

In december 2016 ben ik begonnen met het upgraden van mijn server.

Ik heb voor de upgrade 3 bestellingen bij Alternate gedaan over een periode van 3 maanden. De leveringen gingen zeer voorspoedig. De benodigde hardeschijven waren keurig in "rammelvrije" speciale doosjes verpakt en de overige items waren afzonderlijk ook netjes verpakt in een grote doos.

Omdat ik overdag werk heb ik telkens voor een avond levering gekozen. Ik werd keurig via SMS op de hoogte gebracht dat het pakket die dag zou worden afgeleverd.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik iets bij Alternate bestel. Ik bestel daar al vele jaren al mijn hardware. Voor mij een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric the red 12-03-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht!

Een kleine upgrade gekocht om weer wat games te kunnen spelen. Nu heb ik weer een normale fps, levering was ook binnen een dag geleverd! Top service, top levering en gemakkelijk de drivers te installeren via de bijgeleverde cd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daan 12-03-2017 Via de website gekocht

Super webshop

Ik heb ondertussen een paar duizend euro besteed bij deze webshop. Lage prijzen, geweldige klantenservice en snelle levering. Functionele website, maar helaas geen mobiele versie. Kortom: geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Stevan 12-03-2017 Via de website gekocht

Alternate zeker geen alternatief!

Één keer in de zoveel tijd schaf ik voor mijn pc het één en ander aan. Dit moet voor mij aan een aantal eisen voldoen voordat ik het daadwerkelijk aanschaf. Of het nou soft- of hardware is, ik ga eigenlijk altijd eerst op onderzoek uit. Nu ben ik al een aantal keer bij Alternate terechtgekomen en ik moet zeggen dat het geen teleurstelling is. De website an sich is overzichtelijk en duidelijk. Ik kon vrij vlot tussen de vele producten manoeuvreren. Daarbij viel mij op dat de keuze groot is, het assortiment is groot en volledig. Ook als je de prijzen gaat vergelijken met andere vergelijkbare aanbieders kom je gauw tot de conclusie dat Alternate gemiddeld genomen vaak op of onder de prijs zit van de goedkoopste aanbieder. Reken daar een snelle service en kwaliteit producten bij op en je snapt waarom ik bij Alternate shop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 12-03-2017 Via de website gekocht

Nooit meer naar een ander gaan .

Deze shop bestaat al heel lang , altijd betrouwbaar en als er dan toch iets niet naar wens is zijn ze heel klantvriendelijk . Overzichtelijke site geen poes pas daar houd ik van .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dion Roelofs 12-03-2017 Via de website gekocht

Gewelig bedrijf en service

ik haal altijd mijn game artikelen/pc artikelen bij alternate vandaan want daar zijn ze voor mij altijd het goedkoopst en er is nooit wat mis mee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 12-03-2017 In de winkel gekocht

goede ervaring

Ze weten problemen goed op te lossen. Zeer goede ervaring alleen 1 puntje van kritiek is: afgelopen week had ik een simpel sata kabeltje van een paar euro nodig maar ook daarvoor moet je wachten bij het afhaalpunt. Dit is een verbeter puntje maar verders alleen maar lof.

Hans Gerards 12-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slechte service bij gebleken defect aan laptop. PC drie keer opgestuurd binnen tijdsbestek van 5 maanden. Probleem niet opgelost en ook geen goed alternatief aangeboden. Na inschakelen media (Vara/Belbus) uiteindelijk geld teruggekregen.

Maarten van Keulen 12-03-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en levering

Al een aantal maanden ben ik lid van Alternate. Met plezier en vertrouwen bestel ik artikelen van de website. De reden dat ik voor Alternate kies is omdat ik de service, snelheid van levering en de kwaliteit van de producten erg goed heb ervaren vanaf het punt dat ik lid ben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -