Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 51 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zaleo 08-03-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk product aanbod

Groot aanbod, verschillende producten worden overzichtelijk aangeboden en kunnen overzichtelijk vergelijkt worden.
Bij prijs vergelijkingen op andere sites scoort Alternate ook altijd erg goed.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sigmar 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed assortiment

Altijd een groot en goed assortiment.
De klantenservice is ook altijd snel en goed geweest in mijn ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hpted 08-03-2017 Via de website gekocht

Topzaak

Fijne webwinkel, snelle service. Doen niet moeilijk over terugsturen. (helaas was dat terugsturen wel nodig, eerst door een vergissing van mij, daarna door een vergissing van de winkel)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joke 08-03-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!

Eerst ging ik voor de goedkoopste handmixer. Dat was bij Alternate. Toen bleek dat één van de gardes kapot was, werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik advies hoe ik dit het beste kon afhandelen. Binnen een week had ik een nieuwe garde in huis en stond niets meer in de weg voor het bakken van heerlijke taarten. Alternate: complimenten!

Hugo 08-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Je bestelling is altijd heel snel binnen. Mocht er iets defect raken is dit heel snel opgelost. het wordt gerepareerd of gewoon vervangen als reparatie niet mogelijk blijkt.
Is is een hele goede winkel waar je veilig kan winkelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floris 08-03-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Ik koop al jaren mijn pc onderdelen en randapparatuur bij Alternate. De reden dat ik telkens terugkom is de service. Bij omruilen en terugsturen wordt niet moeilijk gedaan. De bestelling wordt (wanneer er voorraad is) de volgende dag geleverd. Toen het een keer voorkwam dat ideal een storing had en daardoor mijn bestelling niet binnen 24 uur geleverd kon worden werd ik netjes gebeld. Hierdoor kon ik mijn bestelling nog aanpassen naar betaling via PayPal. Dus alsnog volgende dag mijn bestelling binnen. Alle bestellingen worden altijd netjes geleverd in een doos opgevuld met schokabsorberend materiaal. Het enige minpuntje is dat ze vaak niet de goedkoopste optie zijn.

+ Vriendelijk personeel
+ Goede service
+ Snelle levering
+ Kennis van hun producten

- De prijzen zijn soms wat hoger dan directe concurrenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Job Kemner 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede Service en Uo to date

Nooit problemen gehad met de service van alternate, altijd keurig gehandeld en producten ingeruild zelfs een keer buiten de garantie, omdat hun hun fout erkende. Het bedrijf is altijd up to date geweest met hun hardware, zelfs de nieuwe Ryzen amd cpus's TOP

Montell.K 08-03-2017 Via de website gekocht

Supper snelle levering!

Ik vind het een goeie winkel/webshop. Kon het snel en makkelijk bestellen en het was er de volgende dag al binnen.

Ik heb deze winkel/webshop gekozen omdat ik de prijs wel redelijk vond en ik kreeg een gratis gamekey voor mijn aankoop.

Verder heeft de winkel een goeie service en is het makkelijk om te gebruiken als je bv. pc hardware wil kopen.

Zeker een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jelle666NL 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Savonds besteld en volgende dag in huis. Duidelijke site van Alternate en is overzichtelijk. Qua prijs met andere webshops is gelijk, heel af en toe leuke aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering

De site heeft goede prijzen. Blijkt er iets niet goed leverbaar te zijn, bellen ze je netjes op met een advies voor een ander product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Firatguclu 08-03-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor alles!

Het is het perfecte site. Heel erg bedankt. Ik heb dit site zelf door gekregen van mijn vrienden. Ze vertelden me dat ze er blij mee zijn en heb ik het ook uitgeprobeerd heel erg bedankt en ga zo door!
ik raad iedereen aan. Het bezorg is ook heel snel. Gelijk morgen in huis en alles ook nog netjes heel.

Martin 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen scherpe prijs

Op zaterdagavond geheugen besteld, na eerst rondgekeken te hebben op internet. Nergens zo goedkoop als bij Alternate. maandagmorgen lag het al op de mat! Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. v/d Glas 08-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Een luisterend oor voor digibeten

Op 23 februari 2017 vertoonde mijn beeldscherm na opstart van mijn computer allerlei rare en bibberende stukken.
Daar ik voor mijn bedrijf grotendeels van de computer afhankelijk ben, moest er spoorslags naar een oplossing worden gezocht.
Daarna Alternate gebeld en aangegeven dat ik naar de vervanger (opvolger) van dit scherm op zoek was. Op de vraag welke aansluitingen mijn computer had moest ik als ras digibeet en non computerdeskundige het antwoord schuldig blijven.
Daarna afgesproken dat ik met m'n overleden scherm inclusief de bijbehorende kabels langs de winkel te Ridderkerk zou komen. Aldaar door een verkoper geholpen die niet in de modus van voor mij onbegrijpelijke afkortingen en turbotaal schoot, maar rustig de tijd nam om mijn probleem aan te horen.
Vervolgens kon er na uitleg en advies van de verkoper een weloverwogen keuze worden gemaakt.
Hierbij vond ik van belang dat er niet gelijk voor de duurste oplossing werd gekozen, maar de keuze op de wens en de gebruiksmogelijkheden van de klant werd afgestemd. Resumerend; Los van service en de snelle levering was ik aangenaam verrast door het feit dat er gewoon de tijd werd genomen, om een klant op een geduldige en rustige manier wegwijs te maken, waarbij de voor- en nadelen van een eventuele keuze ook goed en begrijpelijk konden worden afgewogen. Een stukje service wat je tegenwoordig nog maar weinig tegenkomt. Kortom; een zeer tevreden klant !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Matteo Basaneze 08-03-2017 Via de website gekocht

Awesome service nooit problemen gehad!

De shop is geweldig alle elektronica die je nodig hebt kan je hier vinden voor een goeie prijs en de kwaliteit is perfect service die je krijg bij het bestellen of vragen is goed nog nooit problemen gehad

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fenny 08-03-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

Alternate bood het product aan voor de laagste prijs, er stond een goede uitleg bij en er werd snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Siebren 08-03-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Alternate is zeker geen alternatief. Het is een goede webshop die vaak goedkoper is dan de andere ook leveren ze bijna altijd de volgende dag al je bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arno 08-03-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

Het produkt was hier het goedkoopst. Ik moest misschien wel even wachten omdat het niet op voorraad leek. Toch was het er na twee dagen. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yannick 08-03-2017 Via de website gekocht

snelle feedback

geweldige snelle service en goede feedback van de klanteservice als je ze een berichtje stuurt. ik had namelijk het verkeerde ram besteld en ze vroegen om welk moederbord het ging en hielpen me met uitkiezen van het nieuwe ram. het was goed verpakt. zeker een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zerodigit 08-03-2017 Via de website gekocht

Top winkel!

Service is perfect, snel gelevert en als je een vraag hebt staat Alternate altijd klaar voor je. Heb hier 2 monitoren / ssd / hdd en een toetsenbord gekocht alles super snel gelevert en in een mooie doos verpakt bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

G.J. 08-03-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Harde-schijven voor mijn NAS gekocht.
Een goede prijs/kwaliteit en bijna alle producten zijn uit voorraad leverbaar.

Ad 08-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Een gebruiksvriendelijke site, enorme sortering, snelle verzending en alle onderdelen voor mijn pc heel netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

G. van Overbeek 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Al meerdere keren bij Alternate besteld, zowel privé als zakelijk.
Pakketten zijn goed verpakt, en voor 22.00 uur besteld de volgende dag ( Mits op voorraad ) in huis.
Als je vragen hebt of advies omtrent een bestelling wordt je snel een keuring met de juiste persoon verbonden en netjes te woord gestaan.

Top gaat zo door

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Timsl1401 08-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig product! En snelle levering

Geweldige!
Ik kon het product nergens anders goedkoper vinden, en dan ook nog een snelle levering. Ik had de koelpasta binnen 2 dagen in huis en heb er meteen gebruik van gemaakt en het ziet er nog steeds goed uit. Mijnpc is nu ook koeler geworden.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

zikvisjes 08-03-2017 Via de website gekocht

Zeer proffesioneel.

Ik heb bij een bestelling het verkeerde adres ingevuld, Hier kwam ik op de dag voor de levering achter.
Meteen klantenservice gebeld, even in de wacht, werd toen goed geholpen en binnen 3 minuten was het geregeld dat het pakje naar het goede adres zou gaan. Vervolgens was het pakje 2 werkdagen later binnen.
Dat ik zo geholpen werd, ondanks het maar om 2 kabels en 2 computer ventilatoren ging, vind ik zeer proffesioneel.

Tevens heb ik hier een jaar eerder onderdelen bestelt voor het bouwen van mijn eigen computer,
(RAM, hdd's, vents, kabels, enz.).
dit zat zeer compact en stevig verpakt.

Deze mensen weten wat ze doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 08-03-2017 Via de website gekocht

12 jaar uitstekende service

Alternate heeft een goed uiterlijk, producten zijn makkelijk te vinden met uitstekende foto's van de producten in het aanbod, Prima Reparatie en verangende producten service voor wanneer iets kapot is gegaan en altijd een goede service van alternate medewerkers via email. Top winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marlinda 08-03-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Prima webwinkel. De levertijd was mij wat onduidelijk, dus toen heb ik via e-mail gevraagd wat de status was. Hier kreeg ik binnen een uur reactie op en de verzending, het product enz. zijn naar wens. Enige puntje is dat ze de status van de bestelling te snel aanpassen op de website. Er staat daar dan dat de bestelling verwerkt is, terwijl je nog geen verzendinfo hebt ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

job 08-03-2017 Via de website gekocht

goed en snel

goed en snel. ook toen ik zelf het verkeerde artilel had besteld, had ik de volgende dag alweer het juiste artikel binnen :-)

Rene 08-03-2017 Via de website gekocht

Samsung SSD250 GB

Alternate is een geweldige webwinkel. De bestelling gedaan en ja hoor de volgende dag in huis. Super snelle levering. Goeie product omschrijving. Eenvoudig te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Friso Fokker 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede site, goede verzending

De site werkt ontzettend goed, nog nooit problemen mee gehad! Pakketjes vaak de volgende dag al in huis! Prijzen zijn meestal het laagste wat natuurlijk erg fijn is!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jelle514 08-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en goede service

Alternate is misschien niet altijd de goedkoopste site, maar daar staat wel uitstekende service tegenover. Als er staat volgende dag geleverd is het pakket ook daadwerkelijk de volgende dag in huis. Verder is de site erg overzichtelijk en vind je snel wat je zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ledje69 08-03-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Uitstekende hulp bij uitbreiding geheugen

Onlangs heb ik nieuw geheugen gekocht voor mijn laptop (HP8440p). Het geheugen dat zou moeten werken werkte niet. Daarna mbv de verkoper nog 2 typen geheugen getest. De laatste werkte wel. De verkoper heeft de tijd genomen om het juiste geheugen op te zieken via internet/HP.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 08-03-2017 In de winkel gekocht

Wachten

Wachten voor je kan bestellen en daarna lang wachten tot je eindelijk jan betalen en je spullen mee kan nemen. Reken gelijk af bij het bestellen, hebben de logistiek medewerkers langer de tijd om te zoeken en de klant een gevoeld matig kortere wachttijd

Denissen 08-03-2017 Via de website gekocht

Goed bezig

Computer opgestuurd, kreeg hem snel weer retour, gemaakt en wel. Onderdelen vervangen en kreeg details over het probleem.

André 08-03-2017 Via de website gekocht

snelle service

snelle afwerking na de bestelling. Zelfs toen het onderdeel niet op voorraad was, binnen een paar dagen alles ontvangen. Super geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irvan 08-03-2017 Via de website gekocht

Excellent Service

Alternate is one of the shops that I feel good service is their priority. From the user friendly website to their outstanding call center have provided me with a confident to keep returning to them.

Although their price isn't always competitive, but knowing that you will get a best service, paying bit of premium becomes less important.

Keep up the good work!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Emm 08-03-2017 Via de website gekocht

Top levering!

Ik had op een vrijdagavond speakers en een webcam voor mijn pc besteld. Goede en snelle levering ontvangen op zaterdag! De kwaliteit is ook nog eens super! En de prijs niet te vergeten. Vergeleken met verschillende andere sites, maar Alternate was en is de goedkoopste! Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Wagemakers 08-03-2017 Via de website gekocht

Super Service obv garantie en oplossing

Powerbank gekocht half jaar geleden en laadde niet meer op retour gestuurd en (binnen garantie) nieuwe gekregen die nog beter is. Dat is pas Service waar andere een voorbeeld aan kunnen nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K de wilde 08-03-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Product werd goed verstuurd en goede informatie op de website over de producten en kan de helpdesk bellen als er vragen zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Zayin 08-03-2017 Via de website gekocht

Seagate BarraCuda, 2 TB Harde schijf

Goed en een ruime keuze in producten raad deze winkel sterk aan! snelle service een goede site en heel snel je pakketje binnen als je bestelt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit Maassen van den Brink 08-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice, na foutieve bestelde artikel.

Ik heb vorige week een compleet nieuw game pc besteld, éénmaal binnen gekomen was ik er achter gekomen dat ik een verkeerd moederbord besteld had. Onjuiste chipset kwam ik later achter. Ik heb contact met alternate opgenomen en ze hebben mij telefonisch geholpen bij het uitzoeken van een nieuw moederbord. Het oude moederbord mocht retour en het kreeg het geld binnen een paar werkdagen retour gestort. Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van meel Computers 08-03-2017 Via de website gekocht

Super zaak!

In een woord geweldig! Ik zelf heb een ict zaakje en heb geregeld onderdelen nodig. zeer gemakkelijk te bestellen voor de laagste prijzen. Ook de klantservice is super! altijd vriendelijk en je wordt er goed door geholpen.
Alternate is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, aanrader!

Ik heb de webshop via Tweakers.net gevonden.
Ik wasw erg tevreden over de muis en heb hem voor mijn vrouw 's avonds nabesteld.
Product werd direct de volgende ochtend geleverd!

Ze leveren erg snel en de producten zijn prima verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 08-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Ik heb inmiddels een paar keer iets bij Alternate besteld en ben keer op keer tevreden over het proces en product. De prijzen zijn goed, het proces van bestellen eenvoudig en de producten van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lafeber. H 08-03-2017 In de winkel gekocht
Alternate

Geen onnodige problemen, en extra service

Ik heb al een aantal keer producten die gewoon weg defect worden binnen de garantie termijn. Alternate is gelukkig heel klant vriendenlijk met het (ver)helpen van het probleem. Zo had ik een muis die defect was, ze hebben die ingenoomen en na een kort intern onderzoek mij een nieuwe toe gestuurt. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fons Dijkstra 08-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Leuke verkoopdame aan de telefoon gehad.

Alternate heeft een mooi pakket in zijn computer toeleveringen. Ik snap niet waarom ook elektrische tandenborstels en bbq's en ander huishoudelijk spul in een dergelijk bedrijf thuishoort.
Laat dat Blokker doen.
Verder blijf ik graag klant vanwege gemotiveerd en deskundigheid personeel. Succes met alles. grt

Jimmywalles 08-03-2017 Via de website gekocht

Als vaste klant zeer tevreden

Al jaren koop ik pc onderdelen en toebehoren bij Alternate. Altijd een goede en snelle service en het product is van kwaliteit. Zou er toch iets stuk zijn is wederom de service zeer goed. Zelfs op dit moment is Alternate netjes service aan het leveren met een product wat binnen de garantie stuk is gegaan. Zeer tevreden... ga zo door!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johannes van de Velde 08-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goed verpakt

Heldere informatie, een goede prijs en duidelijke voorwaarden, mooie site en een goede prijs kwaliteit verhouding

Tim de bruijn 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede producten Snelle levering

Ik heb hier tot nu toe heel mijn pcbuild aan onderdelen vandaan, de levering is super snel en goed verpakt.
ook heeft alternate een ruim assortiment aan awsome onderdelen !!! 10/10 would recommend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Indy 08-03-2017 Via de website gekocht

Stelt zelden teleur

Alternate heeft veel voorradig en artikelen worden altijd snel geleverd. Goed en degelijk verpakt, bestelproces is eenvoudig. In sommige gevallen zijn er andere aanbieders waar een product misschien iets goedkoper is, maar dan nog bestel ik liever bij Alternate, tenzij het niet voorradig is, wat zelden voor komt.
Minimaal nadeel: als je hetzelfde product meerdere keren bestelt, is er een kans dat het niet voorradig is, want de voorraad weergave geldt voor 1 product. Als er 1 product op voorraad is, en je bestelt er twee, moet je even wachten.

Kevin 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Erg snelle service. Website is goed ingericht en bestellen is makkelijk. Ook de klantenservice is erg behulpzaam geweest met een probleem dat ik had.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -