Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S.M. 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Ik ben uiterst tevreden over service van Alternate.

Ene keer had ik filters voor een stofzuiger besteld en omdat ze te weinig op voorraad hadden werd ik netjes gebeld dat levering een dagje later plaatsvindt.

En andere keer een setje van FatMax Krachttangen besteld een kwartier voor 22:00 en die werden volgende dag om 8:00 bezorgd.

Kortom, prima winkel en service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veccie 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed service

Ik heb een HTC Vive besteld via de online shop. Deze was binnen een dag al binnen. Met prijsvergelijk is de winkel meestal de goedkoopste in de regio en je word goed en vlot geholpen in de winkel. De winkel in Ridderkerk is goed en snel bereikbaar vanaf de snelweg. Zoiezo tevreden over aankoop, servive en wekelijke updates van aanbiedingen via de nieuwsbrief.. En de HTC Vive.. Rocks 😀

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lars Crooswijk 08-03-2017 Via de website gekocht

Prettige winkel voor alle hardware!

Ik koop al jaren bij Alternate mijn hardware, heb al voor ruim 2000 euro aan apparatuur gehaald o.a 2 game pc's en een DXRacer stoel. Ze hebben hele goede en vriendelijke service! Ze hebben een duidelijke webshop en het ophalen na online bestellen is ideaal. De reden waarom ik een 9/10 geef is omdat het gezien de prijs niet met alles even goedkoop is, maar daar in tegen is alles wel van goede kwaliteit en betrouwbaar met garantie!

Een hele fijne winkel en raad zeker aan hier uw computer/huis/tuin spullen te halen!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tobias Vogel 08-03-2017 Via de website gekocht

Pc builder en levertijd subliem!

Goedendag!

Ik zat altijd al lang te twijfelen of ik een game pc zou gaan maken. Ik had het er over met een goede vriend en die had het over alternate, betreffend de Pc-builder functie. Samen met me maat ging ik ( die veel van game pc's af weet ) een pc "builden". Nadat hij me tips gegeven had over de hardware die nodig was voor mijn wensen. Ging ik heel gemakkelijk door de Pc-Builder heen: het verteld je wat nodig is en waarvoor. Het is een overzichtelijke gids die je alles verteld wat je nodig heb met eerlijke prijzen.

Ik had me wenslijst compleet en besloot dus te bestellen bij Alternate. Een grote bestelling met een groot aantal producten. Ik had niet verwacht dat heel mijn lijst de volgende dag daadwerkelijk al in huis zou zijn!

Simpelweg, een super website met super service. Valt niks over te klagen. Dikke 10!

Peter Groenink 08-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede service.

levering is precies zoals aangegeven, bij voorradige artikelen netjes de volgende dag geleverd.

als je vragen hebt, hoe klein of groot ook, Alternate staat altijd voor je klaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

Johan 08-03-2017 In de winkel gekocht

Prima advies!

Voor het samenstellen van een eigen build NAS was het voor mij belangrijk dat ik voor de euro's te besteden een zo goed mogelijk systeem zou krijgen. Goed wil in dit geval zeggen: een balans tussen snelheid en lage energie en veel opslag. Via tweakers.net kwam ik al snel voor veel componenten bij Alternate uit qua prijs. Voor de andere aspecten heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de PC-builder waarin ik met gemak allerlei mogelijke combinaties kon maken om zoveel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen. Daarmee heeft alternate mij van prima advies voorzien!

Sean 08-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

's Avond om 21:00 een voeding en geheugenkaart voor mij Raspberry Pi besteld en de volgende dag overdag geleverd, zodat ik 's avonds meteen met m'n Pi aan de slag kon!
Super service en een duidelijke website!
Over aftersales kan ik niet oordelen omdat alles goed is gegaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Verburgh 08-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Goed advies, snelle levering. Makkelijk bestellen via het Internet en mooi afhaal systeem. Prijzen zijn concurrerend.

Joey Kamping 08-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Vaak genoeg hier dingen besteld, netjes de volgende dag geleverd en nooit problemen gehad met de bepakking van de items. Goede service en top kwaliteit! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen 08-03-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs en snelle levering

Alternate heeft een uitgebreid aanbod producten en deze zijn goed geprijsd.
De bestelling was snel geleverd, had het een dag later in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mick 08-03-2017 Via de website gekocht

Beste service

Alternate is echt de beste webshop voor computer onderdelen. Is er iets kapot dan bel je even en daarna kan je je onderdeel GRATIS opsturen ze testen hem voor je en is die inderdaad kapot dan krijg je een nieuwe. deze sturen ze ook gratis op. heb je perrongeluk het verkeerde besteld? Simpel je belt ze op verteld dat je het verkeerde hebt en alternate helpt je moet het juiste onderdeel zoeken(ook niet de duurste of zo) en dan kan je de verkeerde omruilen met de goede (mocht het goede onderdeel duurde zijn moet je het verschil wel bij betalen). alles word netjes en op tijd geleverd, heel vriendelijk, helpen je met de goede onderdelen zoeken, is een van de goedkoopste en heeft vaak ook nog leuke acties. ik ben hier al ruim 6 jaar klant (misschien zelfs langer) en raad ook alle familie en vrienden aan om hier hun spullen te kopen. en dat komt vooral door de goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Reinier 08-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Top gozer aan de telefoon. Wel 40 minuten lang waren wij naar een compatible ram geheugen voor mijn samenstelling op zoek. Super aardig geholpen en ben erg tevreden over de geleverde service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeroen 08-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Gevarieerd aanbod aan top producten voor een schappelijke prijs.
Altijd netjes optijd geleverd en goede communicatie

Dominique 08-03-2017 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Goede winkel, geode service, goede website.

Ik kom al bij alternate sinds ik jong was. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de prijzen, het advies en de service.
Inmiddels ook veel gebruik gemaakt van de prima verzorgde website.
Ooit een keer een defecte harde schijf ontvangen, deze kon ik gratis inwisselen voor een nieuwe of een andere van een ander merk kiezen en het verschil ontvangen/bijbetalen.
Al met al nooit klachten gehad over deze winkel, ze helpen je altijd heel goed en zijn niet de allerduurste.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 08-03-2017 Via de website gekocht

Al jaren klant en dat zal ik blijven ook

Altijd al producten hier besteld altijd mooi optijd en goed verpakt.
Vorige week eerste keer een defect product kon dit kosteloos opsturen en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd.
Ook de klanten service heeft me zeer goed geholpen met duidelijke instructies wat bij veel andere winkels nog te wensen overlaat.

Xanadib 08-03-2017 Via de website gekocht

Top kwaliteit en service

Een goede hulp bij de keuze van artikelen, zowel telefonisch als in persoon in de winkel. Prima prijzen en verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob van Dijk 08-03-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Had een moederbord gekocht en bij het installeren van de processor ging er iets mis, waardoor de connectoren beschadigd raakten: Geen reactie op de slots 3 en 4 van het geheugen. Ingestuurd ter reparatie. Krijg het board nu gerepareerd terug, zonder kosten. Prinma Service

Tevreden klant 08-03-2017 Via de website gekocht

Kwaliteitservice bij bestelling van verkeerd product.

Had een verkeerd product besteld, maar dankzij snelle supportcorrespondentie binnen een paar dagen het juiste artikel gevonden en in huis! Eerdere aankopen zijn ook altijd goed verlopen, dus zeker een goede webwinkel!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Niels 08-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en goede wepshop

Goede webshop met goede en snelle leveringen.
De tablet en bleutooth speeker bevallen uitstekend.
Volgende keer als ik spullen nodig heb zal ik ze zeker hier bestellen

Wouter 08-03-2017 Via de website gekocht

Matig product, zeer goede survice

Ik heb twee keer op rij problemen gehad met de door mij bestelde in-ear koptelefoons. De eerste keer is het product gratis vervangen maar hetzelfde defect trad weer op. De klantenservice heeft mij heel goed en snel geholpen in beide gevallen. Geen lange wachttijden aan de telefoon dus makkelijk te bereiken. Uitstekend.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ray 08-03-2017 Via de website gekocht

Alternate beste webwinkel by far

Of je nu online of in de winkel zelf je aankoop doet, altijd super geregeld. Breed assortiment met duidelijke omschrijvingen en uitgebreide specificaties. Geweldige en snelle service!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 08-03-2017 Via de website gekocht

Snele en nette levering

Produkten worden meestal de volgende dag geleverd. Het verzendproces is goed te volgen op de site. Produkten worden goed verpakt. Kortom een zeer betrouwbare leverancier en tegen een uiterst scherpe prijs. Een voorbeeld waar veel concurrenten wat van kunnen leren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 08-03-2017 Via de website gekocht

alles goed

prima webshop, alles wat ik van de site wou kan gemakkelijk. Ik koos voor de winkel omdat hij de goedkoopste prijs had voor o.a. een cpu cooler. Hij werd de volgende dag op tijd geleverd, dus alles zoals beloofd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

david ped 08-03-2017 Via de website gekocht

Veel variatie

Goede service, ze zijn altijd op tijd met leveren. Veel variatie om te kiezen en ze hebben bijna altijd wat je nodig hebt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick van Delft 08-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Er is niks mis met de service van Alternate.
Ze leveren wanneer er wordt gezegd dat ze leveren.
Keuze is reuze!! en iedere week nieuwe en relevante aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 08-03-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Duidelijke website, de onderdelen zijn van goede kwaliteit voor een mooie prijs. De bestelling kwam goed over zonder vertraging.

Daan_Kraai 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en goed contact!

Heb een aantal maanden geleden een toetsenbord besteld bij alternate. Dit toetsenbord zou Kaihl Brown switches, maar bleek dus Blue switches te hebben. Ben naar de winkel gegaan, en ik kon het toetsenbord zonder problemen kosteloos omruilen.

Kortom, echt hele goede service, en een zeer aan te bevelen winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Julian 08-03-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Iets gekocht dat zaterdag in huis zou zijn. Uiteindelijk pas dinsdag binnen. Geen excuses gehad, geen uitleg, niets. Zeker geen aanrader.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Drainity 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De shop staat goed bekend en de spullen die ik nodig had, zijn voor een mooie prijs te koop. De levertijd van de producten was ook erg snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LVR 08-03-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Super service, zoals het hoort.
Snelle verzending, alleen iets prijziger dan andere webshops, maar door de service is het het waard.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JasperWelten 08-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

Op donderdag een staafmixer besteld om deze voor het weekend binnen te hebben. Vervolgens kreeg ik op vrijdag een espresso apparaat binnen welke voor iemand uit Amsterdam voorbestemd was. De halve stad doorgereden om het pakket terug te sturen. Vervolgens 4 dagen niks van Alternate vernomen en uit mezelf maar eens gebeld om te vragen naar de status van mijn bestelde product, blijkt dat deze niet meer op voorraad is en dat ik pech heb. Vreemde gang van zaken om de consument, die je eerder al een verkeerd product hebt gestuurd, niet te informeren over de verdere afhandeling. Al met al ben ik dus zelf achter mijn geld aan moeten gaan. Slechte service dus geen Alternate meer voor mij.

Victor Kienjet 08-03-2017 Via de website gekocht

Top site!

goede prijzen in vergelijking met andere sites, top acties!
de 24/7 levering is echt geweldig, je wilt niet dagen, weken wachten op je product. geen gezeik over spammers etc. Gewoon een TOP SITE!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ORION 07-03-2017 Via de website gekocht

Heel slechte service

3 Medion PC's bij alternate.nl gekocht. Alle 3 waren na eerste gebruik al kapot, eentje zelfs vanuit de doos. Maanden op reparatie moeten wachten. Bijzonder onvriendelijke reacties van klantenservice ("in het contract staat dat een reparatie 8 weken mag duren"; "excuus, maar dingen kunnen kapot gaan"). Het meest vervelende: geen enkel begrip voor onze situatie. Wij kopen er nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

CapnNickSparrow 06-03-2017 Via de website gekocht

Alternate is the NR 1 TechShop

Deze winkel heeft van alles tot de oudere Tech tot het allernieuwste! En ook nog is van bijna alle verkopers z.o: Gigabyte, Asus en nog veel meer!!!\
Buiten dat is er ook nog is een geweldige service.
Als er wat is kun je het bij hun kwijt en vragen wat je kunt doen.
Ze vertellen ook als iets niet samengaat en stellen ze een goede vervanger voor!

Er is ook nog is een PC-Builder en GamePC-Builder. In 2 woorden: Helemaal Geweldig!
Je kan alles samenstellen en soms krijg je er ook nog is een gratis game bij(ligt aan het product)

Buiten de Service en Site, is de Levering snel en ook nog is zonder schade of enig verschijnsel van gebruikte apparaten

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis De Rooij 06-03-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Perfecte service ook de return policy is fijn bij alternate

Ik heb een asus GTX750TI aangeschaft deze bleek een doa te zijn. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Bij het inleveren van de kaart vroeg ik naar de optie om deze in te ruilenvoor een MSI GTX1060 met bijbetaling aangezien deze kaart 1 dag oud was. Dit was absoluut geen probleem en stond binnen 5 min met een geheel nieuwe (nog betere kaart ) buiten.
Dit zijn precies de dingen die ik als klant zeer waardeer.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin Ouwehand 06-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Koop hier al een tijdje mijn computer hardware. Is vaak de goedkoopste en ik vind de website overzichtelijk. Heb 2 x iets gehad met defecte hardware en werd in beide gevallen goed goed opgelost. Goede service!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

avdl72 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Lang uitgekeken naar een LG 27UD88-W monitor en uiteindelijk had Alternate een goede aanbieden met tijdelijk 70 euro korting, en waren daarmee de goedkoopste in de vergelijking sites.
Online besteld en gekozen om hem zelf op te halen.
De reden hiervoor was dat ik 2 artikelen had besteld en 2x verzendkosten moest betalen. Dit is wel jammer, want de meeste webshops hanteren geen verzendkosten meer. Uiteindelijk kon ik voor € 9,50 wel even naar Ridderkerk rijden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

Daniel 05-03-2017 Via de website gekocht

Pracht van een winkel

Koop hier nu al jaren onderdelen voor mijn pc's en ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over Alternate. Geweldige service zowel via de mail als in de winkel, groot assortiment aan producten met waanzin wekkend snelle levering.

Mijn eerste pc's die ik heb gebouwd bestaan uit onderdelen afkomstig van Alternate, en toekomstige pc's zullen dat ook doen.

Geweldige winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Thijs Deelen 05-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vorige week bij Alternate een netwerk kaart gekocht. Prima prijs, snelle levering en een uitstekend product! Ik zou zeker nog eens bij Alternate aankopen doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeremy Daelmans 05-03-2017 Via de website gekocht

snelle levertijd!

Ik vind het persoonlijk geweldig, dat als je vrijdagavond nog iets besteld, dat je het zaterdag zonder enige meer prijs al je producenten in huis kan hebben. Deze geweldige service heb ik afgelopen zaterdag zelf mogen ondervinden, en zover als ik weet zijn er maar weinig concurrenten die dit bieden. Dit geld natuurlijk alleen als de producten op voorraad zijn, maar dat is vanzelfsprekend.

Germaine 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima Service

ik heb hier 5 of 6 keer dingen bestelt De levering was altijd perfect volgende dag voor 12 uur in huis vaak voor 10 uur all. Heb 1 keer problemen gehad met een product heb ze gebelt product trug gestuurt en heb een nieuwe gekregen. de service over de telefoon was goed en duidelijk. min puntje ze zijn niet altijd de goedkoopste mjah als daar in tegen de service prima is, en wordt duidelijk en vriendelijk geholpen vind ik dat niet zo heel erg.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter47 04-03-2017 In de winkel gekocht
ridderkerk

goede service en advies / snelle afhandeling

als jaren klant bij alternate en eigenlijk nog nooit iets mee gemaakt wat niet naar wens ging

ook online bestellen gaat goed en snel bezorgd

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Julian Hana 04-03-2017 Via de website gekocht

Snel en proffesioneel

Alternate heeft een van de beste websites voor electronica onderdelen. Ik bestel hier bijna altijd al mijn onderdelen, helaas is alternate vaak net wat duurder dan andere providers, maar de service maakt het waard. Kwa aanbod is er genoeg en Alternate heeft altijd het nieuwste meteen binnen. Ook heeft alternate als enigste deals met sommige leveranciers zoals Lian Li.

Alternate reageert altijd snel en helpt graag. Laatst hebben ze mij geholpen met een monitor te kopen.

Als je een goede en betrouwbare site wilt voor electronica, dan moet je bij Alternate zijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

duijkerenvanc 04-03-2017 Via de website gekocht

ERG GOEDE SERVICE !!

Ik koop al meer dan 10 jaar inkopen gedaan bij jullie en heb nooit problemen gehad en als ik vragen had of er was iets mis werdt t altijd binnen een week geregeld
ik ben ruim tevreden

perry 03-03-2017 Via de website gekocht

precies 1jaar geleden een pc zelfbouw gekocht.

De installatie is 100% naar tevredenheid gedaan en dat met de (os korting) voor eigenlijk 25 euro. de parts waren nergens goedkoper te krijgen in 1 levering laat staan geassembleerd.

pro's
- de pc bouwer laat alleen passende delen zien.
- de prijs is zeker goed. en niet te duur.
- een bekend bedrijf hierdoor zekerheid voor de levering en kwaliteit van de producten.

con's
-leveren van producten via een postbedrijf. dit betekent geen directe levering maar naar een kantoor en dus een lossing van het product en dan pas naar de klant. (hierdoor heb ik hem zelf op gehaald)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 03-03-2017 In de winkel gekocht

Erg behulpzaam!

Desondanks ik alleen maar langskwam om een UTP kabel te kopen, was de jongeman achter de balie meer dan behulpzaam toen ik om wat PC gerelateerde zaken vroeg. Uiteindelijk heel wat wijzer de winkel uitgelopen.

Justin 03-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service en producten!

Het is een super goed bedrijf! Meerdere producten gekocht, en meteen de volgende dag in huis! Heb heb 1 product problemen gehad, dit product bevatte coil whine, nadat ik de klantenservice gebeld had werd er meteen een nieuwe opgestuurd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RJ89 03-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik vind alternate een van de beste schops van NL.
Het leveren van producten is lekker snel en betrouwbaar. En als je vragen hebt over je bestelling dan krijg je snel een antwoord terug over de status van je bestelling. Ik vind dat alternate best goede prijzen voor hun prodcucten in vergelijking met de concurrentie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ryan 02-03-2017 Via de website gekocht

goede service

vaak online besteld en zowel in de winkel geweest ter reparatie van het systeem,
verder prima afgehandeld zowel als online bestellen als op locatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Discodave1990 01-03-2017 Via de website gekocht

De beste online store

De afgelopen maanden heb ik langzaam aan mijn PC en randapparatuur vernieuwd. Via websites als Tweakers.nl en Hardware.info kwam ik al snel op Alternate.nl terecht. De website is prettig omdat de prijzen goed zijn, het filteren werkt en er al vaak tal van gebruikersreviews te lezen zijn.

De aard of grootte van het product maakt niet uit, tot nu toe is alles binnen de aangegeven levertijd van 1 dag geleverd in keurige verpakkingen met anti-stoot materiaal.

Een super webshop die doet wat hij moet doen dus ik geef een 9. Waarom geen 10? Als je dan toch gebruikersreviews kan plaatsen, zou ik deze íets duidelijker of netter weergeven onder het product, maar dat is dan wel het enige.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -