Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is gebaseerd op 94 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Ad 08-03-2017

Fantastische service

Een gebruiksvriendelijke site, enorme sortering, snelle verzending en alle onderdelen voor mijn pc heel netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

G. van Overbeek 08-03-2017

Snelle levering, goede service

Al meerdere keren bij Alternate besteld, zowel privé als zakelijk.
Pakketten zijn goed verpakt, en voor 22.00 uur besteld de volgende dag ( Mits op voorraad ) in huis.
Als je vragen hebt of advies omtrent een bestelling wordt je snel een keuring met de juiste persoon verbonden en netjes te woord gestaan.

Top gaat zo door

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Timsl1401 08-03-2017

Geweldig product! En snelle levering

Geweldige!
Ik kon het product nergens anders goedkoper vinden, en dan ook nog een snelle levering. Ik had de koelpasta binnen 2 dagen in huis en heb er meteen gebruik van gemaakt en het ziet er nog steeds goed uit. Mijnpc is nu ook koeler geworden.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

zikvisjes 08-03-2017

Zeer proffesioneel.

Ik heb bij een bestelling het verkeerde adres ingevuld, Hier kwam ik op de dag voor de levering achter.
Meteen klantenservice gebeld, even in de wacht, werd toen goed geholpen en binnen 3 minuten was het geregeld dat het pakje naar het goede adres zou gaan. Vervolgens was het pakje 2 werkdagen later binnen.
Dat ik zo geholpen werd, ondanks het maar om 2 kabels en 2 computer ventilatoren ging, vind ik zeer proffesioneel.

Tevens heb ik hier een jaar eerder onderdelen bestelt voor het bouwen van mijn eigen computer,
(RAM, hdd's, vents, kabels, enz.).
dit zat zeer compact en stevig verpakt.

Deze mensen weten wat ze doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 08-03-2017

12 jaar uitstekende service

Alternate heeft een goed uiterlijk, producten zijn makkelijk te vinden met uitstekende foto's van de producten in het aanbod, Prima Reparatie en verangende producten service voor wanneer iets kapot is gegaan en altijd een goede service van alternate medewerkers via email. Top winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marlinda 08-03-2017

Prima webwinkel

Prima webwinkel. De levertijd was mij wat onduidelijk, dus toen heb ik via e-mail gevraagd wat de status was. Hier kreeg ik binnen een uur reactie op en de verzending, het product enz. zijn naar wens. Enige puntje is dat ze de status van de bestelling te snel aanpassen op de website. Er staat daar dan dat de bestelling verwerkt is, terwijl je nog geen verzendinfo hebt ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

job 08-03-2017

goed en snel

goed en snel. ook toen ik zelf het verkeerde artilel had besteld, had ik de volgende dag alweer het juiste artikel binnen :-)

Rene 08-03-2017

Samsung SSD250 GB

Alternate is een geweldige webwinkel. De bestelling gedaan en ja hoor de volgende dag in huis. Super snelle levering. Goeie product omschrijving. Eenvoudig te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Friso Fokker 08-03-2017

Goede site, goede verzending

De site werkt ontzettend goed, nog nooit problemen mee gehad! Pakketjes vaak de volgende dag al in huis! Prijzen zijn meestal het laagste wat natuurlijk erg fijn is!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jelle514 08-03-2017

Duidelijke site en goede service

Alternate is misschien niet altijd de goedkoopste site, maar daar staat wel uitstekende service tegenover. Als er staat volgende dag geleverd is het pakket ook daadwerkelijk de volgende dag in huis. Verder is de site erg overzichtelijk en vind je snel wat je zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ledje69 08-03-2017

Uitstekende hulp bij uitbreiding geheugen

Onlangs heb ik nieuw geheugen gekocht voor mijn laptop (HP8440p). Het geheugen dat zou moeten werken werkte niet. Daarna mbv de verkoper nog 2 typen geheugen getest. De laatste werkte wel. De verkoper heeft de tijd genomen om het juiste geheugen op te zieken via internet/HP.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 08-03-2017

Wachten

Wachten voor je kan bestellen en daarna lang wachten tot je eindelijk jan betalen en je spullen mee kan nemen. Reken gelijk af bij het bestellen, hebben de logistiek medewerkers langer de tijd om te zoeken en de klant een gevoeld matig kortere wachttijd

Denissen 08-03-2017

Goed bezig

Computer opgestuurd, kreeg hem snel weer retour, gemaakt en wel. Onderdelen vervangen en kreeg details over het probleem.

André 08-03-2017

snelle service

snelle afwerking na de bestelling. Zelfs toen het onderdeel niet op voorraad was, binnen een paar dagen alles ontvangen. Super geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irvan 08-03-2017

Excellent Service

Alternate is one of the shops that I feel good service is their priority. From the user friendly website to their outstanding call center have provided me with a confident to keep returning to them.

Although their price isn't always competitive, but knowing that you will get a best service, paying bit of premium becomes less important.

Keep up the good work!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Emm 08-03-2017

Top levering!

Ik had op een vrijdagavond speakers en een webcam voor mijn pc besteld. Goede en snelle levering ontvangen op zaterdag! De kwaliteit is ook nog eens super! En de prijs niet te vergeten. Vergeleken met verschillende andere sites, maar Alternate was en is de goedkoopste! Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Wagemakers 08-03-2017

Super Service obv garantie en oplossing

Powerbank gekocht half jaar geleden en laadde niet meer op retour gestuurd en (binnen garantie) nieuwe gekregen die nog beter is. Dat is pas Service waar andere een voorbeeld aan kunnen nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K de wilde 08-03-2017

Heel goede service

Product werd goed verstuurd en goede informatie op de website over de producten en kan de helpdesk bellen als er vragen zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Zayin 08-03-2017

Seagate BarraCuda, 2 TB Harde schijf

Goed en een ruime keuze in producten raad deze winkel sterk aan! snelle service een goede site en heel snel je pakketje binnen als je bestelt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit Maassen van den Brink 08-03-2017

Uitstekende klantenservice, na foutieve bestelde artikel.

Ik heb vorige week een compleet nieuw game pc besteld, éénmaal binnen gekomen was ik er achter gekomen dat ik een verkeerd moederbord besteld had. Onjuiste chipset kwam ik later achter. Ik heb contact met alternate opgenomen en ze hebben mij telefonisch geholpen bij het uitzoeken van een nieuw moederbord. Het oude moederbord mocht retour en het kreeg het geld binnen een paar werkdagen retour gestort. Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van meel Computers 08-03-2017

Super zaak!

In een woord geweldig! Ik zelf heb een ict zaakje en heb geregeld onderdelen nodig. zeer gemakkelijk te bestellen voor de laagste prijzen. Ook de klantservice is super! altijd vriendelijk en je wordt er goed door geholpen.
Alternate is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 08-03-2017

Snelle levering, aanrader!

Ik heb de webshop via Tweakers.net gevonden.
Ik wasw erg tevreden over de muis en heb hem voor mijn vrouw 's avonds nabesteld.
Product werd direct de volgende ochtend geleverd!

Ze leveren erg snel en de producten zijn prima verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 08-03-2017

Snel en goed

Ik heb inmiddels een paar keer iets bij Alternate besteld en ben keer op keer tevreden over het proces en product. De prijzen zijn goed, het proces van bestellen eenvoudig en de producten van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lafeber. H 08-03-2017

Geen onnodige problemen, en extra service

Ik heb al een aantal keer producten die gewoon weg defect worden binnen de garantie termijn. Alternate is gelukkig heel klant vriendenlijk met het (ver)helpen van het probleem. Zo had ik een muis die defect was, ze hebben die ingenoomen en na een kort intern onderzoek mij een nieuwe toe gestuurt. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fons Dijkstra 08-03-2017

Leuke verkoopdame aan de telefoon gehad.

Alternate heeft een mooi pakket in zijn computer toeleveringen. Ik snap niet waarom ook elektrische tandenborstels en bbq's en ander huishoudelijk spul in een dergelijk bedrijf thuishoort.
Laat dat Blokker doen.
Verder blijf ik graag klant vanwege gemotiveerd en deskundigheid personeel. Succes met alles. grt