Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is berekend op basis van 51 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 08-12-2015 Via de website gekocht

Niet ingewikkeld en weinig moeite.

Bestelling komt altijd binnen in een mooi tijdsframe. Keurig verpakt, duidelijke factuur.

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Gemiddelde van bovenstaande. Goede prijs kwaliteit verhouding, prima service en een goede, tijdige bezorging.

Dylan 08-12-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden

ze zijn op goede tijden te bereiken, ook de producten komen goed aan en het retouren gaat ook goed.

Assortiment
grote assortiment, veel keuzes om als voorbeeld onderdelen te kunnen kopen.

Aanbeveling
ik geef een 10 als cijfer omdat het heel veel goede punten heeft en producten komen netjes aan en de klantvriendelijkheid bij vragen is ook goed.

Sp0nsje 07-12-2015 Via de website gekocht

snel en overzichtelijk menu

meerdere keren iets geruild omdat het product defect was dit is zeer netjes afgehandeld

er is genoeg te vinden.

Aanbeveling
gewoon een top winkel al voor veel geld aan componenten besteld nooit ontevreden geweest.

Extra toelichting
als je selecteerd dat je bestelling op maandag bezorgt kan worden en het wordt pas op maandag avond verstuurd gaat er naar mijn zeggen iets fout. geen enkel probleem dat het later wordt bezorgt alleen net handig om aan te geven dat het eerder kan.

Robin H 07-12-2015 Via de website gekocht

Alternate's webshop heeft een fijne indeling en in de meeste categorieën voor hardware is adequaat te zoeken, dit is echter niet voor alle categorieën. Ik kan me producten makkelijk vinden en de shop wijst zichzelf.

De service is zeker acceptabel, mijn grootste probleem is dat je geen voorraad indicatie hebt en het daardoor kan gebeuren dat je hele order achtergehouden wordt doordat je 2 USB sticks hebt besteld terwijl ze er maar 1 op voorraad hebben (en dit niet aan je mededelen op de site).

Assortiment
Veel producten en veel op eigen voorraad, gewoon gelijk de volgende dag in huis, veel beter dan al de dropshipping die plaatsvindt.

Aanbeveling
Fijne winkel, goede vooraad, paar knelpunten in de dienstverlening waar ik maar voor kan hopen dat ze deze oplossen.

nope

Dyon 07-12-2015 Via de website gekocht

Fijne makkelijke indeling van de site, alles is goed te vinden met duidelijke uitleg

Tot nu toe altijd goede en klantvriendelijke services van Alternate !!

Assortiment
Bijna altijd alles op voorraad en volgende werkdag meteen in huis beter kan niet !!

Super shop

TZwart 07-12-2015 Via de website gekocht

Ziet er goed uit, makkelijk om te bestellen.

Werd direct en meteen geholpen bij problemen en vragen.

Assortiment
Groot assortiment, maar net niet alles.

Overal goed

Allard bax 07-12-2015 Via de website gekocht

website is snel en fexibel

had verkeerd product gekregen en heb toe met koritng mijn bestelling gehad

Assortiment
ik kan altijd vinden wat ik moet hebben

Aanbeveling
prijs mag af en toe wel wat lager maar voor de rest is allemaal prima

Asdrubale 07-12-2015 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Lekker dichtbij en snelle levering .

, goed advies klantenservice .

Assortiment
Goed uitgebreid , zou alleen meer games moeten bevatten

Aanbeveling
Gemak, hulp klantenservice, prijs.

Kpiet 07-12-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk, het vergelijken is superhandig gedaan (in dat aparte scherm) en de het filteren op prijs,merk enz. is minstens net zo makkelijk

Alles wat IK nodig heb.

Aanbeveling
Al vanaf Alternate bestaat bestellen ik en mijn vader daar onze spullen.

Perfecte Hardware shop 07-12-2015 Via de website gekocht

in 3 clicks heb ik de informatie die ik nodig heb

mail contact is snel en efficient

Assortiment
breed en diep assortiment ik bestel hier voornamelijk pc hardware, software randapparatuur ik vindt hier wat ik nodig heb

Aanbeveling
beste winkel offline en online als het gaat om pc hardware

Raymond 07-12-2015 Via de website gekocht

als je iets zoek, vindt je het hier heel snel.
en als wat je zoekt niet beschikbaar is dan laten ze je andere mogelijkheden zien

ik was opzoek naar een computer systeem voor naast mijn tv, maar wilde weten of dat ging werken en hoe het werkt.
binnen een No time had ik iemand aan de lijn en die heeft me precies vertelt in leken taal om wat voor systeem het gaat en wat je er mee kan doen.
Top

Assortiment
ze hebben nog meer spullen en zijn veel goedkoper dan hun concurrent waar ik voorheen mijn pc spullen kocht

Aanbeveling
Beste computer en elektronica winkel met het beste advies, ook voor mensen die nog niet veel van computers weten

Extra toelichting
ik zou willen dat er systemen beschikbaar komen zodat je je eigen moederbord, videokaart o.d. mee kan bouwen en je d.m.v. een boekje leert omgaan zoals nu zo iets bestaat met de Raspberry Pi

Lucas 07-12-2015 Via de website gekocht

het is heel erg makkelijk te gebruiken en rond te navigeren.

het word altijd snel geleverd en is er iets mis krijg je een nieuwe.

Assortiment
ze hebben bijna alles wat te maken heeft met computers van x99 moederborden tot toetsenboorden.

Aanbeveling
het is een heel goede winkel als je iets voor je pc nodig hebt zeker een aanrader dus.

Sido 07-12-2015 Via de website gekocht

Web site kan wat verbeterd worden. Bij PC onderdelen zou ik bijv. wat meer filter/vergelijk opties willen hebben om een goede keuze te kunnen maken.

Snelle verzending!

Extra toelichting
Goed assortiment en snelle verzending.

Justmyway 07-12-2015 Via de website gekocht

Niet bij alle categorieën zijn filters te vinden, videokaarten kun je geen AMD en nvidea in een lijst zien helaas, en mobiele website die is na 3 weken zoeken niet gevonden ;) verder een geweldige site!!! Snel navigeren, duidelijke overzichten en makkelijk alles te vinden wat je nodig kunt hebben bij bestellingen of product informatie en beoordelingen daarvan!

Snel en netjes geleverd! Met duidelijke informatie!
Pakketjes met hardeschijven en ram door de brievenbus is minder om te krijgen

Assortiment
Wow, gewoon wow, alles waar je aan kan denken, en dan alle oude troep weg gelaten! Geweldig aanbod!

Aanbeveling
Nette goeie site met alles er op en aan, pc builder is een geweldige feature

Sjoerd 06-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snel bezorgd

Geem probleem met retouren. PC builder tool op de site erg hamdig

Assortiment
Niet alle vertegenwoordigd, zoals bitfenix. Verder een ruim assortiment

Aanbeveling
Betrouwbare winkel met een groot assortiment en goede service.

Kees van Eijk 05-12-2015 Via de website gekocht

Ik vind het gemakkelijk om bij Alternate te bestellen, omdat ik het pakketje zeker weten de volgende dag krijg!

Je krijgt het pakketje in een doos van kwaliteit en helemaal beschermt van binnen, prima!

Assortiment
Ze hebben hier alles voor de gamer!

Aanbeveling
Een welverdiende 10 door de prima service, gemak en het grote assortiment!

Ga zo door!

Paul 05-12-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk en pc builder is handig

leveringen altijd zoals aangegeven

Assortiment
uitgebreid assortiment, niet altijd de goedkoopste, maar betrouwbaar.

Dennis 04-12-2015 In de winkel gekocht
Ridderkerk

het is makkelijk te bestellen en dan makkelijk ophalen.

je wordt altijd goed geholpen als er je iets verkeerd besteld hebt.

Assortiment
ze hebben echt veel op computer gebied heel mijn computers komen hier vandaan.

Aanbeveling
Ik vind het een favoriete winkel voor computer onderdelen. koop er graag.

Het is een goede zaak

Mika Grootenboer 02-12-2015 Via de website gekocht

prettige winkel waar je voor je plezier rond kan lopen.

je wordt snel geholpen, de mensen die bij Alternate werken weten ook waar ze het over hebben.

Assortiment
online vind ik de winkel een 9 maar als je naar de winkel toegaat vindt ik dat ze wel wat meer mogen weergeven. voorname met computers en game apparatuur

Aanbeveling
Overal een perfecte winkel, alles word goed behandeld en ik heb nog nooit problemen gehad met Alternate!

Wouter 01-12-2015 Via de website gekocht

de site is heel overzichtelijk, je kunt merken dat je bij een goede webshop winkelt

goede service, een keer een product gehad dat niet functioneerde en het werd direct opgelost

Assortiment
veel producten en je veel vinden waar je naar opzoek bent, enig minpuntje is dat de prijzen soms hoger liggen dan andere websites maar daar krijg je wel goede service en snelle levering voor terug

Aanbeveling
goede winkel en koop er zeker nog veel meer

v_che 30-11-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

I got an issue with an expensive wireless headset I purchased from ALTERNATE online. I have decided to go down to Rotterdam from Amsterdam to resolve the issue and btw I need to build a completely new workstation so I wanted to buy everything there on site. I presented a headset and described the problem. They needed to test it. I started purchasing with the consultant in a meanwhile. I ended up with a bill for 3K (3000) euro and with a pre-order for a monitor for yet another 1K. My headset was not tested yet. A tester came back 30 minutes later saying that headset worked for them. It was strange and I decided not to risk and change it anyway. I asked if I could return it and buy even more expensive one (+100 euros) to be sure. The guy disappeared and about 30 minutes later told me that they cannot take it due to hygienic concerns… I asked for a manager, he came yet another 30 minutes late and told me that it was a misunderstanding, they thought it was in-ear headset… He claimed they take it back because it was within 14 days period. 30 minutes later the tester came and told me that he checked the headset and it is not “as new” thus they could not take it: he found 2 scratches on the surface on the earphones… I referred to the manager who told me before they could take it. Then they offered me a little reduction of price – 20%! I asked them to write me the letter to cover this story. They wrote me some paper and still asked to pay 20% if I want to return this headset. I asked them to unload my car (!) because I already had the goods for 3K from them packed in there! They agreed! So the manager of this shop decided to 1) loose a deal for 4K 2) loose customer(s) 3) get this review 3) wasted time of himself, his employees, me in order to get 26 euros from me (sic!). I am happy that I found how they treat customers soon enough – never this shop again!

Aanbeveling
Customer service and customer relationships ridiculous (see Service section for details).

Lis 07-11-2015 Via de website gekocht

telefonisch artikelnummer doorgekregen , in een mum gevonden wat ik nodig had en besteld

zie bovenstaande

ze hebben alles

gewoon goed

Extra toelichting
Zeer aardige lui, leggen alles goed uit

Schietveld 24-10-2015 Via de website gekocht

Handige website met verschillende betalingsmogelijkheden zoals PayPal

voorraad zichtbaar en snelle levering inclusief Track & Trace nummer zodra pakket wordt verzonden.

Assortiment
uitgebreid assortiment en veel op voorraad

Aanbeveling
Koop al sinds jaren bij deze winkel met veel plezier

Betrouwbare webwinkel

iSpea 16-10-2015 Via de website gekocht

Zeer handige PC-builder indien je een gehele computer wilt, en anders kan je ze simpelweg mailen en zoeken ze onderdelen voor je uit als je je pricerange meld!

Het bezorgen is nogal onduidelijk, stond er dat iets dinsdag werd bezorgd terwijl het maandag al bij me in de bus zat. Maarja, dat is juist positief!

Assortiment
Ze hebben eigenlijk gewoon alles wat computers betreft.

Aanbeveling
Hoor dat er toch nog wel veel problemen zijn wat reparaties en garantie betreft, dus als je iemand bent die daar nogal voorzichtig mee is zou ik naar een lokale computer winkel gaan.

Extra toelichting
Heb veel negatieve dingen gehoord over de klantenservice, toch iets gekocht; toen ik onderdelen zocht hebben ze me bijgestaan.

chetbaker1929 15-10-2015 Via de website gekocht

2,7

Ik heb een desktop gekocht waar een usb uitgang kapot is gegaan. Je koopt juist een desktop omdat je gemakkelijke de losse onderdelen kunt vervangen. Nu moet de hele behuizing vervangen worden. Ondertussen duurt het al 7 werkdagen . Ik vind de service ondermaats voor zo'n groot gerenomeerd bedrijf. Valt me echt tegen.

Aanbeveling
Onhandig bij reparaties dat er geen fysieke winkel in de buurt is. Volgende keer maar weer een fysieke winkel om de hoek uitkiezen.

Extra toelichting
Zoals gezegd gaat de aankoop vlot, maar bij reparatie is het een heel ander verhaal. Het duurt lang voordat de pc officieel binnen is en de reparatie verloopt heel stroperig. Ik weet natuurlijk nog niet hoe het verder gaat, maar veel vertrouwen wekt het niet bij me op.

Olivia Penrose 06-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Bestellingen snel en keurig geleverd.

Groot assortiment

Aanbeveling
Goede service, keurige snelle levering.

Extra toelichting
Altijd een goede service. Snelle levering, keurig verpakt, groot assortiment.

Johannes de M. 03-10-2015 Via de website gekocht

Op zich een goede, duidelijke website. Ik miste echter een filter bij hybride schijven om enkel de laptop schijven te bekijken. Daaron geen 9, maar toch nog steeds een 8.

Prima. Tevreden op de wijze waarop een foute bestelling en de annulering daarvan is afgehandeld. Ik heb netjes het volledige bedrag inclusief 2.95 verzendkosten terug ontvangen na weigering foute bestelling aan de deur!

Assortiment
Veel keus. (In ieder geval bij de aankoop van een harde schijf.)

Aanbeveling
Volgens mij heeft Alternate een groot assortiment en zijn de prijzen ook wel OK. Verder ben ik tevreden over de afhandeling van een foute bestelling. (Ook niet onbelangrijk!)

Extra toelichting
Voor mijn laptop wilde ik een hybride harde schijf kopen. Mijn oog viel op een 1TB SSHD van Seagate. Die dus besteld en direct via iDeal betaald. Via de mail kreeg ik netjes een bevestiging. Toen ik die echter las, ontdekte ik dat ik per ongeluk een schijf voor een desktop had gekocht. (Dat kwam denk ik mede doordat de hybride desktop en laptop schijven door elkaar stonden en er geen filter was om alleen laptop schijven te selecteren. Dat vind ik wel een minpuntje aan de website.) Geen probleem verder, dacht ik, want onderaan de mail stond een link om te annuleren. Zo annuleerde ik de aankoop dus. Een uur of anderhalf of twee later had ik echter nog geen mail met bevestiging van de annulering ontvangen. Toen ben ik maar eens even gaan bellen. De bestelling bleek al te zijn uitgeleverd en kon niet meer tegengehouden worden. Balen dus. Ik had toch heel snel geannuleerd en zag me desondanks voor de verzendkosten opdraaien. De vriendelijke medewerkster dacht echter mee en zei dat ik het pakket ook kon weigeren als de bezorger aan de deur kwam. Dat heb ik dus gedaan en daarna heb ik bericht gekregen van Alternate dat het volledige bedrag van de aankoop, inclusief 2.95 verzendkosten zou worden terguggestort op mijn rekening. En dat is dus binnen een week na aankoop ook daadwerkelijk gebeurd. Prima service dus. En de juiste schijf die ik meteen na annulering van de foute bestelling had gekocht was ook binnen een dag in huis en zit inmiddels in de laptop ingebouwd. :-) Al met al zal ik in de toekomst nog best vaker zaken bij Alternate bestellen.

pelmert 29-09-2015 Via de website gekocht

3,7

De webshop werkt goed.

Van mijn bij hun gekochte Toshiba laptop is het scherm na 2 maanden zonder enige aanleiding kapot gegaan. Dit geeft een vervelende discussie waarbij ze mijn vragen soms ontwijkend beantwoorden en waarbij ik regelmatig lang wacht op reactie. Uiteindelijk heb ik geschikt voor 50/50 omdat ik de laptop na 3 maanden gewoon weer nodig had, maar dit is mijns inziens zeer onterecht. Na opdracht tot reparatie heb ik nog eens 3 weken moeten wachten en na nabellen wordt het nu eindelijk verstuurd, helaas naar het factuuradres en niet naar het bezorgadres. In al die tijd geen enkele keer excuses vervangen, ik heb het als zeer onprettig ervaren.

Aanbeveling
Ik ben zo ontevreden over de service dat ik de winkel aan iedereen zou afraden.

Extra toelichting
De service afdeling heeft me hevig teleurgesteld met als gevolg dat ik 3 maanden zonder laptop zat en ook nog reparatiekosten moest betalen. Het aankoopproces ging goed en zonder problemen, alleen een dag te laat geleverd.

hamdard 21-09-2015 Via de website gekocht

Alternate is een zeer betrouwbare shop

Alternate heeft een snelle levering en goede service

Assortiment
Heel erg goedkoop en voorzien van een geode kwaliteit

Binnen een dag geleverd

Extra toelichting
Snelle en goede bestelling Reden om in de toekomst meer te bestellen. want vandaag besteld en de volgende dag thuis in goede verpakking afgeleverd. Webshop voor iedereen nogmaals bedankt.

Thik Hai 17-09-2015 In de winkel gekocht

4,5

Gemakkelijk te bereiken. Ruime parkeerplaats. Bereid je wel goed voor over de aankoop.

Bij klachten hoef je van het personeel weinig empathie te verwachten. Zij verwachten dat de klant zelf de diagnose stelt, die zij dan controleren. Voorbeeld: voor de tweede keer in 2 maanden tijd bood ik mijn nieuwe pc bij hen aan om een storing te verhelpen. Mijn klachtomschrijving wordt letterlijk door de medewerker overgenomen en daarop getest. Als blijkt dat zij de klacht niet kunnen reproduceren, is hun standaard antwoord overeenkomstig en kun je weer gaan. Verder kijken dan hun neus lang is komt in het serviceboek van Alternate niet voor. De onderzoeksperiode die zij hanteren is onbeschaamd lang. Kortom je bent aan de wolven overgeleverd als er onverhoopt iets aan je nieuwe aankoop mankeert.

Assortiment
Tot op heden heb ik nagenoeg alles uit voorraad kunnen kopen.

Aanbeveling
De reden waarom ik ervan afzie deze winkel aan anderen aan te bevelen heeft te maken met de bijzonder slechte ervaringen (meervoud) die ik dit jaar heb ondervonden. Zie het kopje Service voor meer details.

Zie boven.

max 13-09-2015 In de winkel gekocht
in barendrecht/ridderkerk

6,8

je kan ze van alles vragen en ze weten op elke vraag een antwoord (medewerks)

het gaat niet al te snel maar je krijgt alles wel

Assortiment
het gaat wel maar jullie verkopen niet heelveel je hebt weinig keuze

redelijk kleine winkel

Extra toelichting
breidt de winkel uit en zorg dat de klant meerkeuze krijgy

dachouffe 10-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, goeie filters en vlot respons van de webpagina.

Onderdelen waren op voorraad, zijn netjes bij elkaar in een doos verpakt en had ze de volgende morgen op de stoep.

Assortiment
Alle onderdelen die je kan verzinnen zijn wel te vinden. Ook dingen die je niet kan verzinnen staan op de site..

Aanbeveling
Kijk naar de drie punten.
Gemak, Service en Assortiment.

Extra toelichting
Op dit moment kan ik alleen maar alles positief beoordelen. Ik heb nog niet te maken gehad met garantie afhandeling. Als dat zo slecht is als MyCOM Zaandam, zal de beoordeling flink naar benden storten. Maar tot nu toe alleen maar lof voor Alternate.

Melvin 31-08-2015 Via de website gekocht

Het is makkelijk om door te scrollen, plus alles is goed gesorteerd.

Assortiment
De prijzen op deze website vind ik fantastisch. Op veel andere websites kan ik onderdelen voor de desktop duurder vinden dan hier.

Aanbeveling
Het is hierop super simpel om onderdelen voor je computer op te zoeken, bijna ALLE onderdelen die ik zal willen hebben/bekijken staat wel op ALTERNATE.

Extra toelichting
Erg fijn dat er enorm veel dingen hierop te koop zijn. Dit blijf dan ook mijn favoriete webshop.

mark en stijn 31-08-2015 Via de website gekocht

god wa een goeie winkel

toppie

kan niet beter

beste ooit

nop

Stefan 31-08-2015 Via de website gekocht

Bestelling geplaatst, 1 onderdeel langere levertijd, gemaild, zonder problemen verzending gesplitst.
Ook de showroom is goed aangekleed, vriendelijk personeel en gemakkelijk je pakket laten komen

Snelle reactie, vriendelijk personeel

Assortiment
Prijzen dagelijks aangepast, als ze ergens iets hebben wat ik nodig heb is het wel alternate.
Het totaalbedrag van bijv. een computer is bij alternate (uit mijn ervaring) altijd het laagst

Aanbeveling
Het enige minpunt dat ik zo even kan bedenken is dat de enige showroom/afhaalpunt in ridderkerk is, en dat je geen gratis verzending krijgt bij een bestelling van boven bijv 50 euro

Extra toelichting
Wat mij betreft is alternate de beste winkel om je electronica, met namen computer(onderdelen) te halen. Ik heb alle componenten van mijn Game Pc bij alternate gekocht. Mijn oom heeft zijn PC compleet in elkaar gekocht, die was Dead On Arrival, zonder problemen werden alle defecte onderdelen vervangen.

marcel 31-08-2015 Via de website gekocht

alternate is een hele makkelijke site!
en goedkoop

ik had mijn product netjes de volgende dag binnen

Assortiment
je kunt er van alles halen dat is top

Aanbeveling
ik geef een tien omdat je soms ook iets er gratis bij krijgt dat is top

Andy Westhoff 30-08-2015 In de winkel gekocht
Handelsweg 10

snel en aardig geholpen

snel en aardig geholpen

genoeg producten

Aanbeveling
beste alles winkel eer gezien

Nee alles is prima

Jaap D te H 29-08-2015 In de winkel gekocht
na telefonische bestelling opgehaald in ridderkerk/Barendrecht

veel staat niet opgesteld en kun je dus niet betasten :D
het zou voor mij persoonlijk de keus soms makkelijker maken

met een beetje pech lange wachttijd,maar wel altijd oplossings gericht

Assortiment
ruime sortering en een behoorlijk hoog kennisnivo van de verkopers.
Ook schamen zij zich niet in geval van een kennisdipje,collega om hulp/raad te vragen

Aanbeveling
efficient systeem met bestellen/ kopen

Fokke Grijpstra 28-08-2015 Via de website gekocht

Alles staat netjes en overzichterlijk op de site.

Toen ik een vraag had werd die gelijk via Facebook beantwoord.

Assortiment
99% procent van de dingen zie je zoekt zal je hier vinden.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel en altijd leuke winacties!

casper 28-08-2015 Via de website gekocht

heel makkelijk alles te vinden

goede service een minpunt is geen live chat

Assortiment
groot arssortiment waardoor je alles wat je nodig hebt in een keer kan bestellen

goede winkel !!

Extra toelichting
mischien een live chat en meerdere vestingen in andere steden

joop 28-08-2015 Via de website gekocht

Alles is redelijk makkelijk te vinden

De service is prima, in 1 dag de bestelling thuis

Assortiment
Kan altijd wel een juist product vinden en het assortiment is groot.

Aanbeveling
Ik beveel Alternate aan omdat ik daar weet dat alles snel en juist verloopt.

Job IJland 28-08-2015 Via de website gekocht

zeer makkelijk om producten op te zoeken en te filteren naar de dingen die je zoekt

qua service vind ik het een prima webshop. alleen laatst een nieuwe laptop besteld en er bleek iets mis mee te zijn dus had ik hem terug gestuurd voor een check en toen hebben ze per ongeluk een andere laptop naar me terug gestuurd. is gelukkig wel weer opgelost door alternate!

Assortiment
ik dacht eerst dat je hier alleen maar computer relevante dingen kunt halen maar toen ik huishouden of tuin & klussen zag staan was ik wel verbaasd hoeveel dingen ze nou wel niet hebben.

Aanbeveling
problemen goed opgelost en zeer goedkope prijzen!
al vele jaren de perfecte webshop voor al mijn computer spullen!

Thom Eising 27-08-2015 Via de website gekocht

Altijd als ik wat zoek vindt ik het gemakkelijk op Alternate en vaak staat alternate bovenaan op Kieskeurig en Tweakers

Ik had een computer gekocht in 2014 en daar kwam teveel stof in. Hiermee heb ik gebeld en daar deden ze niet moeilijk over al mijn hardware is toen vervangen voor nieuwe en hier was ik erg dankbaar om. :)

Assortiment
Altijd nieuwe producten en de prijzen zijn vaak goed tot gemiddeld.

Aanbeveling
Alternate is een goede winkel en de levertijden zijn zeer kort ook doen ze niet moeilijk over problemen met je producten.

Extra toelichting
Ik zou Alternate aanbevelen aan mijn vrienden/familie als zij producten nodig zijn.

B H 27-08-2015 Via de website gekocht

website ziet er strak uit, producten zijn erg simpel te vinden

had mijn product de volgende dag gelijk in huis

Assortiment
elk mogelijk onderdeel is te vinden

Aanbeveling
snelle bezorging, super prijzen. en regelmatig leuke acties

J R Byrne 27-08-2015 Via de website gekocht

De navigatie balk met filter opties aan de linkerzijde maakt elk component makkelijk vindbaar, ook specifieke zoekopdrachten

In het verleden ben ik naar verwachting geholpen.

Assortiment
Alles wat ik zoek is te vinden op Alternate, vaak voor een competatieve prijs en direct leverbaar

Aanbeveling
Absoluut de beste website als je iets voor de PC zoekt, snelle levering, gemakkelijke website, goede informatie

Extra toelichting
Ja, de Back2School Banner aan de linkerzijde lijdt niet echt tot aankopen. Daar kunnen andere kleine (kassa aankopen) articlen effectiever worden aangeprezen

Intel core i7 4770k 27-08-2015 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Vooral de PC builder is erg makkelijk en de site is erg overzichtelijk.

Ik het hier een keer een toetsenbord omgeruild aangezien hij niet beviel en dit ging zonder enkel probleem.

Assortiment
Zo goed als alles wat je nodig hebt om een goede pc te bouwen is aanwezig alleen GPU water-cooling is nog niet aanwezig in de pc builder maar zolang je geen mega 10000+ euro game pc wilt bouwen is het perfect.

Aanbeveling
Het brede assortiment en de goede service maken Alternate voor mij beste winkel om je pc te kopen / bouwen / upgraden.

Thomas 27-08-2015 Via de website gekocht

fijne layout, prettige lettertypes, des ondanks ik dyslecty heb met add, lukt het uiteindelijk prima om alles te vinden en te begrijpen.

Uitstekend. Niets aan toe te voegen verder!

Assortiment
Veel producten in het assortiment en meestal is dat wat ik zoek aanwezig. Laatst was ik op zoek naar de prijs van de Logitech G27 wheel voor de pc, helaas kon ik die niet vinden. Mogelijk uitverkocht.

Aanbeveling
Overal zeer tevreden. Site is prettig te gebruiken en ziet er ordelijk uit. Veel producten aanwezig in het assortiment en bij vragen word er snel en netjes beantwoord na mijn ervaring.

Extra toelichting
Heel erg bedankt voor alle producten die ik besteld had, het netjes en prettig reageren op mailtjes die ik verstuurd aan de klanten service.

c10 27-08-2015 Via de website gekocht

kan naadloos vinden wat ik nodig heb

de tien komt als mijn eigenlijk niet binnen de voorwaarden vallende service ook nog krijg

Mark 26-08-2015 In de winkel gekocht
ridderkerk

Online bestellen en ophalen werkt geweldig.

Ik heb al meerdere problemen ondervonden met alternate. van verkeerde kabels mee geven tot computers die vanzelf opstarten en niet gemaakt kunnen worden.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Klantenservice is goed. Verkoop mensen lijken niet geintereseerd en willen zo snelmogelijk naar de volgende klant. Voor advies moet je niet in de winkel zijn.

Exolicious 26-08-2015 Via de website gekocht

je vind meteen waar je op zoek bent. Gebruik van filters is makkelijk

Assortiment
Grote assortiment. Heel erg veel keuze

Aanbeveling
vergeleken met andere soortgelijke winkels scoort deze winkel veel hoger vind ik. Alles is veel duidelijker

Extra toelichting
De producten die ik heb besteld vandaag zijn nog onderweg, tot nu toe is de service prima. Vandaar dat mijn cijfer voor service op Nvt staat.