bij elke bereiding komt er een andere hoeveelheid in het kopje terecht.
regelmatig wordt wel de melk bereid maar komt er geen koffie terwijl er wel gaatjes geprikt worden in in de pad.
al 3 maal machine uit elkaar gehaald en schoon gemaakt echter niets help.
sinds dit weekeinde wordt er alleen nog melk gegeven, dus al minimaal 1 volledige doos verprutst.
smaak valt tegen, de oudere serie machines smaken beter