De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Aantal kopjes per keer
Melkreservoir

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter van den Berg 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

De'Longhi ECAM 20.110.B

We zouden wachten totdat we onze nieuwe keuken zouden aanschaffen. Daarna moest er een bonenapparaat komen. De afgelopen maanden al veel op onderzoek geweest (ook al even in de winkel van KoffieDiscounter geweest en top behandeld daar!) Na een laatste advies van een vriend van mij die ook deze de Longhi had toch maar gekozen voor de De'Longhi ECAM 20.110.B

Bij binnenkomst ingesteld en getest. Na het instellen van waterhardheid en het plaatsten van het filter (wat redelijk simpel te doen was) staat deze nu in onze oude keuken.

De komende dagen nog even afstellen en zorgen dat de koffie op z'n lekkerst smaakt.

1 nadeel wat me opviel: er staat in de specificaties dat er een stalen melkschuimpijpje is: dat is niet zo. Deze is van plastic.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Goed nagedacht over de bediening, zeer eenvoudig

Minpunten

• Geen stalen melkschuimpijpje, maar plastic
  • Warmhoudplaatje kost veel tijd om warm te worden

H.Klein 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

overzichtelijk bedieningspaneel

mooi en handig apparaat. eenvoudig te bedienen en reinigt zich zelf. water en koffiebonen vullen, fluitje van een cent. wanneer het waterbakje vol is wordt dit aangegeven,evenzo het bakje met koffieprut. ik vind het een geweldig apparaat en zeker niet duur. lekkere koffie.