De'Longhi Magnifica S ECAM 20.110.B - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Aantal kopjes per keer
Melkreservoir

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Warner 06-11-2017

Heerlijke koffie

Naast het feit dat er een heerlijke, naar eigen wens te bereiden, koffie mee gezet kan worden is het een mooi apparaat dat zeer gebruiksvriendelijk is.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • heerlijke koffie
  • deels zelfreinigend
  • redelijk stil
  • nette prijs

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg

Bax 06-11-2017

Eenvoudige bediening, makkelijk in onderhoud, prima koffie.

Prima koffie tegen een betaalbare prijs, eenvoudige bediening, makkelijk in het onderhoud, twee jaar garantie. Wij zijn meer dan tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Uitsekende prijs/kwalitiets verhouding
  • Watertank word naar voren verwijderd.
  • eenvoudige bediening.

Minpunten

• weinig extra opties

HaWi 17-10-2017

Prima koffiezetter

Na een groot aantal jaren heeft mijn Siemens TK53009 het opgegeven en heb ik sinds een maand deze De Longhi Magnifica S in mijn bezit. Qua geluidsbelasting een verademing vergeleken met de Siemens. De ingebruikname kost wat tijd maar daarna werkt het apparaat flitsend. Hij spoelt met relatief veel water waardoor je regelmatig moet bijvullen maar dat gaat handig omdat je de watertank er niet uittilt maar uittrekt. Zeker handig als hij onder een keukenkastje staat. Maling en kopgrootte zijn goed in te stellen. Ik gebruik de waterfilter. Die moet je ongeveer om de drie maanden vervangen. Ik koop ze voor € 7,99.
Kortom; ik ben zeer tevreden over dit toestel. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen.

Pluspunten

• Aantal decibels
  • waterresevoir uittrekbaar

Peter van den Berg 22-12-2016

De'Longhi ECAM 20.110.B

We zouden wachten totdat we onze nieuwe keuken zouden aanschaffen. Daarna moest er een bonenapparaat komen. De afgelopen maanden al veel op onderzoek geweest (ook al even in de winkel van KoffieDiscounter geweest en top behandeld daar!) Na een laatste advies van een vriend van mij die ook deze de Longhi had toch maar gekozen voor de De'Longhi ECAM 20.110.B

Bij binnenkomst ingesteld en getest. Na het instellen van waterhardheid en het plaatsten van het filter (wat redelijk simpel te doen was) staat deze nu in onze oude keuken.

De komende dagen nog even afstellen en zorgen dat de koffie op z'n lekkerst smaakt.

1 nadeel wat me opviel: er staat in de specificaties dat er een stalen melkschuimpijpje is: dat is niet zo. Deze is van plastic.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Goed nagedacht over de bediening, zeer eenvoudig

Minpunten

• Geen stalen melkschuimpijpje, maar plastic
  • Warmhoudplaatje kost veel tijd om warm te worden

H.Klein 05-12-2016

overzichtelijk bedieningspaneel

mooi en handig apparaat. eenvoudig te bedienen en reinigt zich zelf. water en koffiebonen vullen, fluitje van een cent. wanneer het waterbakje vol is wordt dit aangegeven,evenzo het bakje met koffieprut. ik vind het een geweldig apparaat en zeker niet duur. lekkere koffie.