De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 7C II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

m*******@g******** 16-11-2023

Ongelofelijk goed!

Geschreven voor: Sony 7C II

Echt geweldige autofocus in zo'n compacte full-frame camera. Als je een solide camera met ongelofelijk goede autofocus wilt in een compact full-frame formaat is de A7Cii een hele goede keuze. Het is bizar hoe goed de autofocus is en wat je met deze camera allemaal kan. Ik heb geruime ervaring met veel verschillende camera's en de A7Cii steekt met kop en schouder boven de concurrentie uit. Ongelofelijk hoe goed de autofocus is.

Pluspunten

• Autofocus
  • Licht & compact
  • Full-frame
  • Bouwkwaliteit
  • Gebruiksgemak

m*******@g******** 04-11-2023

Krachtpatser maar lichtgewicht fullframe camera

Geschreven voor: Sony 7C II

De Sony Alpha7CII is een handzame camera die ideaal is voor fotografen die veel op pad zijn. De robuuste body heeft een goede grip en ligt fijn in de hand. De knoppen en tandwielen zijn goed geplaatst. Als brildrager de zoeker prettig ervaren maar het scherm is ook een goede “zoeker”.

De autofocus is erg goed en zeker bij gebruik van de onderwerpherkenning (o.a. ook dieren, vogels of insecten) en tracking blijft je onderwerk scherp als deze beweegt.
De camera is zeer goed qua lichtgevoelig, bij het fotograferen van paddenstoelen in schemer in het bos zijn de foto’s met een wat hogere ISO nog steeds haarscherp.

Ook voor het maken van video is de camera heel prettig. Door het kantelbare touchscreen is ook het opnemen van vlog mogelijk. Door de Active Image Stabilisation krijg je hele stabiele videobeelden.

Voor mij is de Sony Alpha7CII een echte krachtpatser maar lichtgewicht fullframe camera.

Pluspunten

• Robuust
  • Handzaam
  • Batterij
  • Scherpte

Minpunten

• geen