Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Bianca 31-01-2023

goede duidelijke webwinkel. Product zoals omschreven. 2 kleine feedback punten. Er stond bij het product vandaag besteld morgen in huis, dit was niet het geval, wat op zich geen punt is, maar wel jammer dat het toen net die ene dag bezorgd werd in de week dat ik niet de hele dag thuis ben. Daarnaast stond er bezorgd via post nl waar ik heel blij van werd want dat is de enige pakket dienst die het snapt hier met toevoegingen ed. Kreeg ik een dag later een track en trace code van dhl, die hier regelmatig verkeerd bezorgen. Dus laat dan weg met welke bezorgdienst het bezorgd wordt.

Geert Smid 31-01-2023

Vlotte correcte afhandeling. Heb vaker besteld en zal in het voorjaar weer bestellen. Moet nl remschijven vervangen

Theo 30-01-2023

Deze site is overzichtelijk en met het invullen van je kenteken zijn de juiste onderdelen snel gevonden.
Contact gehad met de klantenservice die mijn netjes verder geholpen heeft met mijn bestelling.
Had mijn bestelling binnen twee dagen thuis.ben zeer te vrede.

Jeroen van der Tuijn 30-01-2023

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen in zijn geheel binnen. We zijn ruim een week verder en een deel was zoekgeraakt bij Winparts cq niet meegegeven aan de vervoerder. Vervolgens beloofd men na zelf contact op te moeten nemen een andere op te sturen maar dat gebeurt niet en men communiceert ook niet. Het is echt bizar.

Roelof81 30-01-2023

Handige website om de passende onderdelen voor je auto te bestellen. Goede en snelle levering!

Dick B. 30-01-2023

De bestelde onderdelen zijn op de aangegeven dag geleverd in een stevige omdoos, keurig!

Paula Geerts 30-01-2023

Winparts was snel in zijn levering, alleen kon ik de levering niet beoordelen omdat DHL niet de moeite nam het artikel af te leveren maar het retourneerde naar Winparts. Ik eindigde dus met niks!

Richard 30-01-2023

Gewoon prima bedrijf, snelle levering.
Als ik iets moet hebben kijk ik eerst bij hun.

SJ 29-01-2023

Snelle levering, bij het bedrijf de volgende dag opgehaald. Erg goede service.

Prima 28-01-2023

Scherpe prijzen en goede service. Ik had zelf domweg het verkeerde artikel besteld, werd keurig netjes zonder verzendkosten omgeruild. Top geregeld!

John 27-01-2023

Al eerder wat besteld bij Winnparts.Gewoon perfekte service,snel en direct geleverd.Gewoon een vertrouwde online winkel zonder problemen.En wanneer er problemen zijn worden die deskundig en direct opgelost.Mijn ervaring een 10 waard.

Michael 27-01-2023

Het was moeilijk om het produkt te vinden bij een garage. En zat op internet en dacht heeee die hebben het wel. Snelle en voordelige winkel, en goedkoop.

Heerlijk, en een aanrader

Bas 27-01-2023

Top service .na een fout aan mijn kant door winparts hersteld VOOR verzending deze 10 is verdiend!!!

Tom 26-01-2023

Veel keuze en goede toelichting.
En een heel snelle levering binnen 24 uur.

M.Splinter 26-01-2023

Zeker niet de eerste keer dat ik onderdelen, filters op oliesoorten bij Winparts.nl heb besteld. De juiste merken, de juiste typen en altijd duidelijk of er voorraad is! Daarnaast is prijs voor mij belangrijk wanneer ik de verzendkosten in de kostprijs verrekend heb. Om deze redenen bestel ik vaak m'n producten bin Winparts.nl omdat mijn criteria vaak tegelijkertijd beantwoord worden.

Wim 26-01-2023

Ondanks toezegging levering volgende dag vrijdag, werd het pakket pas dinsdag geleverd.

Anne Jansen 26-01-2023

Goede website met goede omschrijving van het product. Snelle levering ook. Product voldoet goed.

Rob 26-01-2023

Ik ben zeer tevreden met de auto-onderdelen die ik heb besteld bij deze leverancier. De spullen waren precies zoals omschreven en waren in een goede staat. Bovendien werden ze op tijd geleverd, zodat ik snel aan de slag kon met de reparatie van mijn auto. Ik zou deze leverancier zeker aanbevelen aan andere mensen die op zoek zijn naar kwalitatief goede auto-onderdelen.

Frans 26-01-2023

Heb een accu (Bosch) besteld bij hun voor mijn auto (VW Golf 5 GTI ) was de volgende dag geleverd ,accu was al vol geladen , geplaatst en gaan..Top.

Alle 26-01-2023

Prima producten voor een goede prijs. Werd ook nog eens snel geleverd! Voldoet uitstekend en it reeds op de auto. Volgende keer weer.

Joop van Dam 26-01-2023

De helft geleverd en een deel telaat geleverd. Het niet geleverde deel is niet te trasseren.

F. 26-01-2023

Een verassend ruime en diverse keuze aan artikelen
voor mijn type auto.
En snel bezorgd, simpeler kan het niet...

Mac1983 26-01-2023

Snelle levering. Ruitenwissers zaten keurig netjes in een goede doos verpakt.

Jan 25-01-2023

Goede webshop met veel onderdelen
Had een set bosch ruitenwissers besteld voor mijn Opel Mokka van 2014.
Voorbidders pasten perfect, helaas paste de achterwisser niet.
Helaas 1cm te lang en frame iets te hoog waardoor de afdekkap niet meer past.

Dick Jansen Deventer 25-01-2023

Retourzending zonder problemen uitgevoerd en razendsnel. Waren alle bedrijven maar zo correct.