Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1057 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Dick Jansen Deventer 25-01-2023

Retourzending zonder problemen uitgevoerd en razendsnel. Waren alle bedrijven maar zo correct.

Adwin 25-01-2023

Goede communicatie via de email als er een bestelling vertraagd is en uiteindelijk ook netjes en weer snel verstuurd. Ik bestel al jaren bij winparts en ik ben dik tevreden met de service en prijs en kwaliteit.
Ik raad winparts zeker aan.

Michael 25-01-2023

Alles netjes geleverd en gecontroleerd! Even geverifieerd of het de juiste set ruitenwissers was ipv gewoon opsturen. Top!

Kees Jan 25-01-2023

Ruitenwissers bestel, zeer eenvoudig door ingeven kenteken en de juiste lijst met onderdelen worden getoond, geen gepruts met jaartallen en type auto.
Goede prijs en snel geleverd.

Sil 25-01-2023

Snelle levering, goede prijs. Ook fijn dat ik de pas check kon doen op de website om zeker te zijn dat de zijspiegel op mijn auto zou passen. Top! Bedankt!

J.Jansen 25-01-2023

Gemakkelijk bestellen op de site en de volgende dag in huis. Sorry maar ik heb geen verbeterpunten….

Maarten 25-01-2023

Onderdelen gemakkelijk te vinden op de site doordat je het kenteken kunt ingeven en snelle levering.

Marco 25-01-2023

Goede website met veel verschillende componenten. Goede communicatie met klant en correcte verpakking

Freebs 25-01-2023

Snel en goede verpakking. Webshop geeft je alle keus en naar de goede keus.

Ruitenwisser 25-01-2023

Binnen 2 dagen het juiste artikel binnen dus precies zoals je wilt, ik ben heel tevreden.

Volvo rijder 25-01-2023

Top service! Snel gehandeld met het omruilen van een buitenspiegel. Aan de hand van kenteken buitenspiegel besteld. Bleek toch niet te passen. Volgende dag werd een nieuwe juiste gestuurd. Zeer netjes en klantgericht gehandeld.

Y. 24-01-2023

Product is niet geleverd. Zou bezorgd zijn, de vraag is waar.
leveringsdatum is ook nog is 2 keer opgeschoven. dramatisch als je ook nog is een afspraak moet maken met een garage en een auto die niet rijdt.

Daan 24-01-2023

altijd snel en goed! Producten op kenteken zoeken werkt goed en snel levering is altijd snel

Rob 24-01-2023

Alles netjes verpakt en correct en volgens afspraak aan de deur afgeleverd.

Jaap 24-01-2023

Het alternatief in Nederland voor die andere (buitenlandse) webshops waarbij afgewimpeld wordt bij vragen of problemen. Winparts is dè webshop voor al je auto-onderdelen: een duidelijke website, groot assortiment, scherpe prijzen en uitstekende klantenservice. Top!

Ron 24-01-2023

Onderdelen fiat abath 500 besteld perfect geleverd en tegen een goede prijs .goed verpakt en op tijd geleverd.zeer goede ervaringen met Winparts.

Jan g 24-01-2023

Dankzij de duidelijke website onderdeel snel gevonden, besteld en de volgende dag al in huis.
Hier kom ik zeker terug!!

Dick & Volvo 24-01-2023

De lamp geeft goed licht…uitstekend dus! Goed en breed zicht, voel me daardoor veilig onderweg!

Dick 23-01-2023

Snel geleverd, het juiste onderdeel voor een redelijke prijs.
Een goede aankoop.

Leo 23-01-2023

Prima producten, goede prijzen en snelle levering! Derde maal dat ik iets bij deze shop heb besteld!

WpJ 23-01-2023

Mooie en duidelijke site. Onderdelen zijn makkelijk te vinden a.d.h.v. kenteken. Beoordelingen geven goed beeld van de kwaliteit en zijn zeer hulpvol.
Verzending wordt accuraat en snel uitgevoerd.
Een uitnodiging voor een volgende aanschaf.

Peter S 23-01-2023

Duidelijke website, prima prijs. Bezorgtijd niet helemaal duidelijk, bij bestelling stond volgende dag, na bestelling een dag later of zelfs wellicht nog een dag later.

Jimmy Van Esch 23-01-2023

‘Op vrijdag 23-12 ontving ik zeer snel de dakdragers. Deze heb ik op mijn auto geplaatst volgens de handleiding. Het verliep vrij soepel. Aangekomen bij het vast draaien van de vierde steun schoot echter de tweede geplaatste bout (rechtsachter) met een harde klap de lucht in boven op mijn auto. Ik heb toen direct de klantenservice gebeld en wij spraken af dat ik bij de bouwmarkt een nieuwe bout zou kopen. Alles eraf gehaald en naar de bouwmarkt gegaan. De juiste bout gekocht en terug naar huis gegaan. Met een zaag de bout op maat gemaakt en alles volgens handleiding geplaatst. Ik reed weg en na 200 m hoorde ik wederom een harde klap en vervolgens een stuk metaal van de bout 2 x op mijn auto. Linksvoor was los geschoten. Ook deze vervangen voor een op maat gezaagde bout. Vervolgens vertrokken met dakkoffer en veilig aangekomen op onze vakantie bestemming. Inmiddels veilig terug thuis. De schade op de auto is diep en zal gaan roesten. Nog maar niet te spreken over de veiligheid van de dragers op bijvoorbeeld lange afstanden. Bijgaand foto’s.’

Dit was mijn e-mail aan winparts.
Reactie:
‘Ik snap dat dit een vervelende situatie is en had daarom ook vernomen van u wat u wenst te doen met uw aanvraag.
Ik kan u een retour aanbieden ter credit dat u de set retour stuurt. Als u zegt ik wenst de set te houden wil ik kijken naar een compensatie, dat u een deel van het aankoopbedrag terug ontvangt.
Excuses voor het geleden ongemak.’

Winparts verschuilt zich achter ‘gevolgschade’, deze vergoeden zij niet!

Roland 23-01-2023

Top 4xbougies besteld levering was snel en de spullen ook goed Top bedrijf hou het zo

Cornelis 23-01-2023

ik shop hier om grote en goed gesorteerde aanbod , akkelijk zoeken op kenteken ,zeer klant vriendelijk, en zeer gunstige prijzen
al met een aanrader