Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 469 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Jurgen 06-02-2023

Snelle levering en goede service. Het eerste artikel was helaas beschadigd ( door andere partij) en dat hebben ze snel opgelost. Het nieuwe artikel was al binnen voordat ik het oude retour had gestuurd! Dank!!

JasperH 06-02-2023

Duidelijke productinformatie en snelle levering. Omdat ik een vraag had heb ik via de webchat met een medewerker gesproken, en had ik direct duidelijkheid over het product en levertijden. Kwaliteit van de producten is goed, er is veel keuze en het bestelproces is gemakkelijk. Ik koop hier volgende keer weer mijn benodigdheden voor de auto.

Guus 06-02-2023

Snelle levering, ondanks dat er een ruitenwisser ontbrak en een die niet paste werd dit snel en zonder extra kosten opgelost. Top.

Jannie 06-02-2023

Ik laat weten zeer teleur gesteld te zijn met mijn aankoop.
Bij de bestelling wordt er gesproken van universele artikelen.
Dit is onjuist. Met heel veel pijn, moeite en gebruik makend van kracht
de wieldoppen kunnen bevestigen. Zelfs bij het bevestigen zijn enkele
aansluitingen stuk gegaan. Moet dit helaas zien als een miskoop.

Goedendag Jannie,

Dank u wel voor uw review.
Universele artikelen zijn niet voor een specifieke auto gemaakt, en moeten naar eigen inzicht worden gemonteerd. Dit wil niet zeggen dat ze op alle auto's passen.

Wanneer u hulp nodig heeft met uw bestelling kunt u gerust contact met ons opnemen.

Vriendelijke groeten,

Leo 06-02-2023

Levering was erg snel en het product past perfect omdat er op kenteken gezocht kan worden.

Jack 05-02-2023

Makkelijk onderdelen/materialen opzoeken via kenteken
Er was voor deze auto nog geen onderhoudspakket verkrijgbaar maar dit was eenvoudig zelf op te zoeken
Spullen snel geleverd

Bliekie 05-02-2023

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie vanuit Winparts.nl. Website is duidelijk, evenals de kosten voor het product en de verzending (was gratis!)

Frank 05-02-2023

Keurig geregeld, snel ontvangen. De enige opmerking is dat de doos die gebruikt is voor het versturen van een paar ruitenwissers en een accudruppelaar wel erg groot was….Dat kan best efficiënter en minder belastend voor het milieu.

Frans v. K. 05-02-2023

Goede service, snelle levering, en de "pasgarantie" is zeker een aanrader!
Winparts is daarbij zeker niet kinderachtig of nalatig bij de oplossing.

Kevin 05-02-2023

Het onderdeel was naar behoren maar de communicatie en informatie op de website klopt niet. Dit is al jaren het geval bij Winparts.

Goedendag Kevin,

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Ik kan daarom ook niet achterhalen wat er mogelijk mis is gegaan.
Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Erwin Hut 04-02-2023

Ik heb besteld bij winparts omdat er veel keuze was, dat het op voorraad was (ook een bevestiging krijgt) en dat als je voor 21:00 besteld. Dat het de volgende dag geleverd werd.

Nu gebeurd het volgende.
Ik bestel om 7:00, artikel is op voorraad.
Er komt een leverbevestiging.
Maar op de dag van leveren krijg ik een mail dat het niet is gelukt.

Dan baal ik wel even!!!!

Doe wat je beloofd, en anders moet je de beloftes van je site halen.

Leer hiervan

Goedendag Erwin,

Bedankt voor uw bericht. Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 20.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is.

Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg. Dit wordt ook aangegeven bij het product, doordat er een afwijkende levertijd staat. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven.

Met vriendelijke groeten,

Stephanie Breukers 04-02-2023

Slechte communicatie, artikelen na 2 weken nog niet ontvangen, moest maar wachten tot het onderzoek van dhl afgerond was! Niets op weer gehoord… als je klanten tevredenen wilt houden hadden jullie nieuwe artikelen moeten toesturen! Als je niet kunt waarmaken voor 21 uur besteld volgende werkdag geleverd moet je daar ook niet mee adverteren! En al helemaal geen mail sturen; hoe hebben wij het gedaan u heeft uw producten ontvangen!

Goedendag Stephanie,

Dank u wel voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze webshop.

Doorgaans worden onze producten binnen 2 dagen geleverd, helaas gaat er in sommige gevallen iets mis en moeten wij een onderzoek van de pakketbezorger afwachten. Ik zie dat uw aankoop inmiddels is gecrediteerd.

Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag.

Vriendelijke groeten,

Jessica 03-02-2023

Heel handig met kenteken onderdelen te zoeken. Ze hebben me na bestelling nog even gemaild met de mededeling nog eens te checken of het onderdeel geschikt was voor onze auto. Het klopt helemaal, maar anders konden we zeer makkelijk via een link in de mail aanvragen dat het het verkeerde onderdeel was. Dus super overzichtelijke site, goede service, fijne prijs en groot assortiment en ook nog eens een goede service. Mocht het nodig zijn, dan ga ik hier zeker weer bestellen!

Geesepees 03-02-2023

Snel verzonden, doosje van de ruitenwisser was wel open en zat in een mega grote doos...dit is wel jammer , een klein doosje was ook goed geweest..maar al met al prima product paste perfect

John 03-02-2023

Overzichtelijke site, en super gebruiksvriendelijk menu! Goed assortiment van kwaliteitsonderdelen tegen aantrekkelijke prijzen. Met behulp van je kenteken krijg je gelijk te zien welk type onderdeel je nodig hebt.
Na de bestelling ook nog eens heel snel geleverd, op de afgesproken datum en tijd.

Trippaers J. 03-02-2023

Snelle afhandeling bestelling en ruiling - vriendelijke en zeer behulpzame klantenservice - goede website

FV 03-02-2023

Automat past prima. Mijn eerdere ervaringen zijn weer bevestigd: vlotte levering.

Ivan 03-02-2023

De webshop is makkelijk toegankelijk en overzichtelijk. De prijzen zijn concurrerend met andere webshop. De artikelen worden goed verpakt en worden snel (volgens gesteld termijn) geleverd.

Jos Baptist 03-02-2023

Winparts heeft een makkelijke site. Het grote assortiment is goed te overzien en door de heldere specificaties en beschrijvingen van de verschillende producten en types kun je een degelijke keuze maken. Petje af.

Geert 03-02-2023

Ruime keuze, makkelijk toegankelijk, overzichtelijk, goede prijs, snelle levering

MrMurphy42 03-02-2023

Ideaal om de juiste passende onderdelen aan de hand van kenteken te kunnen vinden.Dan nog eens de pasgarantie en de prijzen voor de producten.Ik ga niet meer naar een automaterialen zaak.Ik bestel liever thuis onder het genot van een biertje mijn onderdelen!

HJ Driessen 03-02-2023

Correct en volledig geleverde producten!! Kan het iedereen aanraden om er te gaan inkopen!!

Bert Gerlofsma 03-02-2023

Een aantal concurenten zijn gemiddeld 10 % goedkoper.
Krijg niet de indruk dat er iets gebeurd met de feedback. Daar stop ik bij deze mee.
Het lijkt op beoordelingen scoren.

Machiel 02-02-2023

Geleverd wat nodig was en op de afgesproken tijd. Bij een andere site werd er veel beloofd en later bij de betaling erbij gezet.

Hay 02-02-2023

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en ook snel geleverd,met vragen helpen ze uitstekend, kunnen veel andere bedrijven van leren.