Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1134 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Geert 03-02-2023

Ruime keuze, makkelijk toegankelijk, overzichtelijk, goede prijs, snelle levering

MrMurphy42 03-02-2023

Ideaal om de juiste passende onderdelen aan de hand van kenteken te kunnen vinden.Dan nog eens de pasgarantie en de prijzen voor de producten.Ik ga niet meer naar een automaterialen zaak.Ik bestel liever thuis onder het genot van een biertje mijn onderdelen!

HJ Driessen 03-02-2023

Correct en volledig geleverde producten!! Kan het iedereen aanraden om er te gaan inkopen!!

Bert Gerlofsma 03-02-2023

Een aantal concurenten zijn gemiddeld 10 % goedkoper.
Krijg niet de indruk dat er iets gebeurd met de feedback. Daar stop ik bij deze mee.
Het lijkt op beoordelingen scoren.

Machiel 02-02-2023

Geleverd wat nodig was en op de afgesproken tijd. Bij een andere site werd er veel beloofd en later bij de betaling erbij gezet.

Hay 02-02-2023

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en ook snel geleverd,met vragen helpen ze uitstekend, kunnen veel andere bedrijven van leren.

Veldhuis 01-02-2023

Winparts levert kwalitatief goede en altijd passende onderdelen. Ik koop a ruim 5 jaar bij Winparts. Gewoon uit Groningen!

Igmar 01-02-2023

Jammer genoeg ben ik het pakket kwijt de bezorger heeft het in een klikobak gezet ,jullie waren goed ik bestel vaker bij winparts als ik iets nodig hebt vindt het wel jammer zomaar geld verspil

Richard den Outer 01-02-2023

Bezorging kan pakketten bij de buren aanbieden, nu ontving ik het pakket na het weekend omdat ik niet thuis was !

Jelle 01-02-2023

Erg te Vreden met het product en vooral de Service van het bedrijf. één van de onderdelen bevatte een productie fout en de volgende dag lag er een nieuwe op de deurmat. top service!

Chris 01-02-2023

Persoonlijk mijn favoriete website. Geweldige service en uitermate goede communicatie vergeleken met andere websites. Alleen soms problemen met de webshop op een mobiel apparaat, maar werkt perfect op PC.

Mul 01-02-2023

Hele goede en duidelijke site. Na onze bestelling kregen we een mail met een vraag over het kenteken van de auto zodat ze het goede produkt konden sturen. Dat is meedenken. Snel geleverd en keurig verpakt.

Mieske41 01-02-2023

Dit was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld, maar ook meteen de laatste keer. Radiator besteld die niet compleet was. Op de foto van het product staat de afsluitstrip boven en onder de radiator ook op de foto zoals bij het origineel. Aangezien deze er niet bij zat heb ik contact opgenomen met winparts. Heb ook nog geprobeerd de strips over te zetten van de oude (originele) radator echter past deze niet op de nieuwe. Dit heb ik ook doorgegeven bij winparts. Na 3 dagen krijg ik het antwoord dat de foto bij het product een indicatie is van het product en dat ik de strips maar over moet zetten of bij de dealer nieuwe moet bestellen. Met mijn reactie op die mail dat ik al had aangegeven dat die strips dus niet passen en nieuwe bestellen dus geen zit heeft is het volgens winparts hiermee afgedaan en krijg je geen enkele reactie meer. Dus voor mij eens en nooit meer!
Mieske41 06-02-2023

Nou Koppiekoppie, je doet je naam wel eer aan. Zo scherp van je. Hopelijk ben je ook zo scherp op je werk. Heb wel degelijk een radiateur besteld hoor i.p.v. mijn fout om het een radiator te noemen in mijn review. Kwam vast door de frustratie door het contact met de klantenservice van Winparts. Maar dat veranderd niets aan mijn mening over Winparts hoor! En daar gaat het volgens mij om.

Koppiekoppie 05-02-2023

Een radiator kan je beter bij een loodgieter bestellen, dan is de kans groter dat hij is zoals verwacht.
Als je een radiateur nodig hebt zo ik die bij Winparts bestellen.

Frank 31-01-2023

Onderdelen besteld op kenteken. Zouden dus moeten passen op mijn auto. helaas niet voor het merk geschikt (zoals ook gewoon op de doos van het product staat vermeld). Retour kan, indien ik foto's aanlever dat het product niet past....

Bart Siebers 31-01-2023

De bestelling is netjes op tijd geleverd, qua prijs net zo duur als AUTODOC, dus dan bestel ik liever in een nl shop!
De materialen waren in goede staat, en konden zonder problemen worden geïnstalleerd. Jep, voor de volgende bestelling kom ik weer terug!

Hans 31-01-2023

Het bestellen en zoeken ging zeer snel
Ook de link of het geschikt was voor mijn auto was top
Ook kon je aangeven waar en vooral wanneer Waveren plus

Klaas 31-01-2023

doet gewoon zijn werk. Werkt goed, komen afspraken na. Prijs-prestatie verhouding is goed. Duidelijke manier van bestellen. Ruime keuze.

HB 31-01-2023

Super, gewoon zoeken op kenteken en altijd het juiste onderdeel in huis.
Weerstand gekocht en gemonteerd en de verwarming doet het weer op alle standen!

Sylvain 31-01-2023

Ik krijg wat ik bestel wanneer ze zeggen wanneer ik het krijg en dat is altijd na 1 of 2 werkdagen als ik me niet vergis. Klantenservice is ook prima in mijn ervaring.

Ben van Esch 31-01-2023

Snel en duidelijke info over het onderdeel. Snel toegestuurd, meteen goed. Daar hou ik van.

Wim 31-01-2023

Onvoldoende. Ik bestelde Febi gasveren en kreeg een goedkoper merk geleverd. In Febi verpakking. Dus betaalt een duurder product dan je ontvangt. Dit werd afgedaan met "waar mensen werken worden fouten gemaakt"....op zich helemaal waar maar het voelt toch een beetje als afvezet worden

j.kessela 31-01-2023

de levering was in orde bestelling de vermelde dag bezorgd. het bestelde artikelmooi verpakt

Van den Nieuwenhof 31-01-2023

Om te beginnen vind ik de site van Winparts zeer duidelijk en tevens heel uitgebreid. Wanneer er toch iets niet helemaal duidelijk mocht zijn, of je hebt een vraag dan zijn er diverse mogelijkheden om in contact te komen met Winparts ( chat, telefoon, app) en word je te woord gestaan door iemand die terzake kundig is. Ik ben een zeer tevreden klant van Winparts en beveel hem dan ook graag aan.

Marc 31-01-2023

Pakketje netjes op tijd geleverd. Verpakking had van mij iets robuuster gemogen, doos was aardig beschadigd, maar de onderdelen waren onbeschadigd.

Peter 31-01-2023

Vriendelijke en correcte behandeling via Whatsapp.
Ook nadat bleek dat artikel terug moest.