Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1106 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Pieter 09-02-2023

De ruitenwissers zijn keurig op tijd geleverd. Het verwisselen ging makkelijk. Helaas nog niet kunnen testen. Het is nog steeds droog.

Classic Ford rijder. 09-02-2023

Wat een fantastische mogelijkheid om onderdelen of bijvoorbeeld motorolie voor je auto te bestellen door het kenteken in te typen, zodat je passende en volgens de fabrieksspecificaties juiste goederen geleverd krijgt. Dat scheelt heel veel zoekwerk!
En dat voor een zeer scherpe prijs bij Winparts.

Evert 09-02-2023

Matten set ontvangen die niet was zoals in de omschrijving. Daarna beginnen de slechte services. Het is niet 1 persoon maar meerdere personen. Je moet foto's sturen en ik wilde het product omruilen voor wel een juiste. Na een maand heen en weer is het bedrag gecrediteerd. De klant (ik dus) heeft vele mailtjes gestuurd en altijd excuses gekregen voor de late reactie of geen reactie. Deze hele afhandeling heeft bijna een maand mogen duren. Nu nog geen matten in mijn auto. Had 2 jaar geleden al een slechte ervaring en dacht probeer het maar weer eens. Niet moeten doen. Winparts kan ik iedereen afraden.

Goedendag Evert,

Dank u wel voor uw review.
Ik zie dat het aankoopbedrag van de matten gecrediteerd is. Mocht u in het vervolg nog productadvies willen horen wij graag van u.

Leo 09-02-2023

Door storing met ing ging de betaling niet goed ,contact via de app gehad en super geholpen volgende dag betaling geregeld en accu alsnog verstuurd .. maar echt die app die ze gebruiken is top , ze kijken met je mee en geven binnen 1 minuut antwoord, mocht ik weer wat nodig hebben gaat dit zeker via hun

Coen 09-02-2023

Prima artikelen, en nette prijs, leveren zou wat sneller mogen. B.v voor 17.00u besteld morgen in huis ipv overmorgen.

Jos 08-02-2023

Website is goed overzichtelijk. Veel informatie per product en duidelijk.
Snelle levering, binnen een dag. Goede verpakking.

J. Van Maurik 08-02-2023

Overzichtelijk website, doormiddel van een kentekencheck snel en eenvoudig het juiste onderdeel kunnen vinden en binnen 2 dagen geleverd!

Laurent 08-02-2023

Snel geleverd, spullen in orde. Wellicht nog een tip: meerdere kentekens kunnen invullen, zodat je voor alle kentekens kan controleren of de spullen in orde zijn.

Accu besteld en ingebouwd 08-02-2023

Ben zeer tevreden over de service en de toegangbaarheid van de website. Het geeft veel vertrouwen dat de onderdelen gecontroleerd worden en snel worden geleverd. Het proces ging snel en efficiënt en kon de accu al op 1 februari inbouwen.

Hans 08-02-2023

Op basis van informatie op de website van Winparts een onderdeel voor mijn Toyota besteld. Dat bleek helaas niet passent, ondanks dat in die informatie wel het automerk, type en bouwjaar stond aangegeven. Telefonisch het probleem gemeld, en binnen één dag een juist, passend type onderdeel ontvangen, een retour label, en het prijsverschil terugbetaald. En uiteraard geen extra verzendkosten. Kom voor zo´n snelle correctie maar eens bij een gemiddelde klantenservice! Chapeau Winparts.

Eeuwe 08-02-2023

Is een verkeerd onderdeel opgestuurd, kan gebeuren, er is goed gereageerd en meteen een nieuw onderdeel opgestuurd. Althans.. een dag later. Daardoor was het onderdeel helaas alsnog te laat geleverd en heb ik bij de plaatselijke onderdelenshop hetzelfde onderdeel moeten halen. Jammer, hiervoor bestelde ik het niet online..

Oonk 08-02-2023

Heb al een paar keer bij dat bedrijf wat besteld en altijd alles netjes en op tijd gekregen

Cees van Beek 07-02-2023

Waarom gekozen voor Winparts? vertrouwd bedrijf, krijg mijn bestellingen op tijd, duidelijke mail met wanneer de zending aankomt en de prijzen zijn netjes.

Jannes 07-02-2023

Snelle levering (wieldoppen) maar 1 bevestiging ring was beschadigd.
Gebeld en keurig te woord gestaan. Gemailde service was echter niet goed verwerkt.
Na een mailtje dat het lang duurde voor er werd gereageerd werd als compensatie een compleet nieuwe set toegestuurd.
Perfect opgelost.

Edwin 07-02-2023

Had een olie voor de stuurbekrachtiging nodig en bij Google opgezocht en kwam bij Winparts uit. Zoals de site vermeld: voor 21:00 besteld morgen in huis. Helaas volgende dag niet kunnen leveren maar kreeg een mail dat het niet lukte voor de volgende werkdag en zodra ze gingen versturen een melding zou krijgen. 2 dagen later de product ontvangen maar helaas zat het fles in een grote doos waar geen opgevulde luchtkussen of foam inzat voor stabiliteit , dus dat de fles door het hele doos kon slingeren. Helaas lekte het fles een beetje. Zou ik een ander de winkel kunnen aanbevelen!? Denk van wel, alleen jammer door dit gebeuren helaas wat voorzichtiger ben om hier weer gaan te bestellen. Mvg

Goedendag Edwin,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket niet op de aangegeven leverdatum bij u is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak.
Het overgrote deel van onze bestellingen wordt op tijd verstuurd, helaas ontstaat hier in sommige gevallen een vertraging. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zullen uw feedback meenemen om ons inpak- en verzendproces te verbeteren.

Henri 07-02-2023

Ik heb het pakketje snel ontvangen maar de inhoud ontbrak. Heb dit in jullie mail gestuurd met een foto erbij

ron 07-02-2023

Bestel hier bijna al mijn auto onderdelen word snel geleverd als je vergelijk met andere aanbieders en no nonsens return.

Xander 07-02-2023

Ik had 2 setten met 4 wieldoppen besteld, 1 van de wieldoppen was beschadigd, binnen 24 uur werd er een nieuwe geleverd! Top service.
De wieldoppen waren makkelijk te monturen en staan heel mooi op de auto's. goede prijs kwaliteit verhouding.

e.verwijmeren 07-02-2023

goede site alles makkelijk te vinden.
niet te duur en goede kwaliteit.
alleen het verzenden had kleiner gemogen denk aan brievenbus voormaat.

pissed off customer 07-02-2023

Men geeft een pas garantie maar dat is een wassen neus. De ruitenwissers werden geleverd en pasten niet. En dan begint de ellende..... terug sturen. Pas wanneer het retourpakket is ontvangen dan pas worden nieuwe ruitenwissers opgestuurd. Ooowwww de nieuwe ruitenwissers zegt de callcentre medewerker (niet de vriendelijkste en kan of wil niet out of the box denken) eerst geld bij betalen dan het retourpakket binnen dan sturen wij pas af.

Heel simpel geef dan geen pas garantie af. Ik moet de halve stad door om het retourpakket bij een pick up point af te leveren..... Nooit weer bij deze klup..... Oja het is slechts een dropshipper. Heeft in iedergeval de ruitenwissers niet zelf op voorraad liggen. Dus websitetje winst eroverheen en hopen dat alles goed gaat. Nee Verliesparts.nl is een betere naam

Goedendag,

Dank u wel voor uw review.

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Mocht een product toch niet passen, dan kan het product kosteloos omgeruild worden voor een ander product.
Wanneer u er voor kiest om het product te retourneren is dit uiteraard ook mogelijk.
Mocht u in het vervolg vragen hebben over een bepaald onderdeel kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

WS 07-02-2023

Levering was compleet en snel geleverd. Echter op het antwoord over een vraag nadat ik de producten had ontvangen wacht ik nog steeds!!
Erg matig dus!

Marc 07-02-2023

Prima product, soepele en snelle afhandeling; goed verpakt; laat niets te wensen over.

Folkert 07-02-2023

Altijd fijn om bij Winparts te bestellen. Snelle levering en op basis van kenteken past het onderdeel bij mij altijd

D. Beest 07-02-2023

Ik ben al jaren klant van Winparts, de prijzen zijn eerlijk, de producten zijn goed en de leveringen zijn snel.
Een bedrijf leer je kennen als er iets niet voldoet aan je verwachting. Het is twee keer gebeurd, maar ook bij mij komt het voor dat een product niet goed past, of er iets verkeerd is gegaan met de bestelling. Dan maak je er melding van en krijg je snel / keurig een alternatief toegestuurd. Alles gaat in goed overleg en er wordt geluisterd naar je als klant (het blijft tenslotte mensenwerk). Kortom, blijf deze koers varen en behoud de goede klantenservice.

Nico 06-02-2023

Zeer snelle levering. Alles compleet. Website is duidelijk en geeft goed aan welke onderdelen de juiste zijn.