Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1134 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

MS Hansma 16-02-2023

Een goede webshop met goede producten en snel geleverd. Ze verkopen bijna geen nee.

Freddy 16-02-2023

Ik bestel graag onderdelen bij Winparts omdat het kwaliteit producten zijn en de klantenservice altijd klaar staat om inzichten te delen en onderdelen op pasbaarheidsgarantie te bepalen. Winparts is uitmuntend!

Harmen 15-02-2023

Vriendelijk personeel en correct afgehandeld snel geleverd.
De juiste onderdelen.

stephan 15-02-2023

gebruiksvriendelijk, juiste onderdelen snel vindbaar. Snel geleverd conform bestelling

Ollie 15-02-2023

Levering compleet en correct. Met pasgarantie wordt vooraf gecheckt of e.e.a. geschikt is voor jouw model en uitvoering.
Al meerdere bestellingen succesvol ontvangen en gemonteerd naar alle tevredenheid.

Ton Groenewoud. 15-02-2023

Shop is prima. Benodigde artikelen zijn goed te vinden. Assortiment is ook uitstekend. De doos waarin het artikel zat leek al eerder te zijn opengemaakt. Carpoint Jumpstarter 900 AMP toch maar aan het stroom gehangen en 48 uur opgeladen (zoals aangegeven in de instructie). Daarna met de auto met lege accu verbonden. Auto startte vrijwel onmiddellijk. Dus tevreden met de jumpstarter.

Jerry 15-02-2023

Wat een geweldige service! Nooit problemen gehad, vergeet van de week een artikel toe te voegen en om geen onnodige verpakkingsmaterialen te verspillen of extra verzendkosten te betalen ’s avonds even gebeld. (Want ja ook de klantenservice is tot 21.00 te bereiken) Het toevoegen van een ander artikel was na het doorgeven van het bestelnummer en het artikelnummer van het vergeten artikel geen enkel probleem. Wat een topbedrijf. Klasse.

Henny 15-02-2023

Kenteken check wees aan dat ik de verkeerde accu had geselecteerd. dit werd gecorrigeerd en het verschil terug gestort. Bij aankomst bleek ik toch een ander type accu pool te hebben, waardoor de accu niet paste. Nadat ik op eigen initiatief pool adapters bestelde kreeg ik bericht dat ik hiervoor niet hoefde te betalen. Keurige service!! dank jullie wel!

Sifu 15-02-2023

Goed product en helder op de site. Prijstechnisch een goede prijs. Op tijd bezorgd.

Danny F. 14-02-2023

In tegenstelling van een tijdje geleden was het nu weer als vanouds. Alle juiste spullen wat ik bestelde en zeer snel geleverd.
Keep up the good work Winparts!
Service is ook heel goed,telefonisch contact opnemen bij evt. vragen en/of opmerkingen is geen enkel probleem en je wordt super te woord gestaan.
Misschien een tip;
Aankopen boven de €50 bijvoorbeeld,gratis verzenden.

Jan 14-02-2023

Vooral het snel leveren is een groot pluspunt voor Winparts. Bovendien zijn de bezorgkosten niet te hoog. Veel keus in merken van de artikelen. Iets duurder dan de grote concurrenten maar meer dan goedgemaakt door snelle levering

Ton 14-02-2023

Deze shop gevonden op internet.
Goede en snelle service.
Ging om onderlip onder de voorbumper van een vw up, en klikte perfect op zijn plaats.
Kon zelfs aangeven waar ze mijn bestelling konden neerzetten.
Perfecte service dus!

Gert Wolting 13-02-2023

Komen keurig afspraken na en de prijs / kwaliteit verhouding is prima. Makkelijke website

Visser 13-02-2023

Voor onze paardentrailer zocht ik nieuwe maar niet al te dure wieldoppen. Winparts heeft een enorm assortiment, zelfs voor de minder gangbare 13 inch wielen. Ik ben prima tevreden met het resultaat

Gerrit V 13-02-2023

Via kennis getipt. Duidelijke site en het meest handig is het invoeren van het kenteken met daaraan gekoppeld de juiste materialen

Tom 13-02-2023

ik ben bijzonder tevreden over product, service, berichtgeving met betrekking tot de levering. ik had een sigarettenaanstekrr besteld voor mijn Toyota Corolla Verso.

G.Boesveld 13-02-2023

Zeer tevreden: over kwaliteit, prijs, en levertijd.
en bij twijfel over de bestelling wordt er navraag gedaan over de juistheid van het product, ( waar voor bedoelt ).

Wilbert van Rijen 13-02-2023

Betrouwbaar, goede omruil service en snelle levering. Ook mogelijkheid om iemand aan de telefoon te krijgen.

Evert Jan 13-02-2023

Prima levering, goed verpakt en tijdig geïnformeerd. Zo hoort het te gaan.
Groet

A.j. 13-02-2023

Snelle levering echter pasten de universele t-adapters niet op mijn dakdragers. Hier kreeg ik geen pasgarantie voor terwijl ik dit wel had verwacht. Retourkosten waren dus voor mijzelf!
Officiele reactie van Winparts.nl 02-03-2023

Goedendag,

Dank u wel voor uw review.

Het komt af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Mocht een product toch niet passen, dan kan het product kosteloos omgeruild worden voor een ander product.
Wanneer u er voor kiest om het product te retourneren is dit uiteraard ook mogelijk. De verzendkosten voor het terugsturen zijn dan voor uw eigen rekening, de verzendkosten die u heeft betaald bij het plaatsen van de bestelling krijgt u terug bij een volledige retour.

Mocht u in het vervolg vragen hebben over een bepaald onderdeel kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Vriendelijke groeten,
Steven
winparts.nl

geert 12-02-2023

vlug en goede verzending overzichtelijk web site gauw het product gevonden op kenteken

HANS H 12-02-2023

Goede duidelijke Webshop en goede levering kom er zeer zeker weer terug.

ECHTE AANRADER

Erwin 10-02-2023

De afhandeling van de bestelling was 1 dag vertraagd, ik werd hier netjes over ingelicht.
Product is prima en dat geldt ook voor de prijs.

Arjen 10-02-2023

Makkelijk bestellen, duidelijke website, snelle service! Erg goed ingepakt!

HS 09-02-2023

Mijn product kwam beschadigd aan maar ze hebben het heel goed opgelost en een nieuwe opgestuurd. Bedankt!