Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1043 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Edwin 24-02-2023

1 artikel was niet geleverd. Na 1 mailtje is het meteen opgelost. Super service. De geleverde artikelen zijn gunstig geprijsd en snel te leveren

Philip 24-02-2023

False promises on delivery next day
I placed an order yesterday 23/02/23 before 18h00. The website says explicitly delivery next day. This is the main reason i ordered with this company.
I expected the item (battery) today because i need my car for the weekend.
I received a track & trace from the courier company with no delivery date, so i called them on 24/02, they did not yet receive the item, so i won't get my battery on time, as the courier doesn't drive in weekend, it will arrive (hope so) somewhere next week when i have to go to work.
I contacted customer service of winparts, they responded quick, apologized, but this doesn't make right the things and extra costs i have to organize now because i can't use my car.
Officiele reactie van Winparts.nl 02-03-2023

Dear customer,

Thank you for your e-mail.
We apologise for the delay in your order.

The delivery date shown on our website is an indication, we can not give a guarantee on delivery date. We always do our best to ship out your order as soon as possible, and keep you informed of any delays or complications.

If you have any questions about your order or about delivery, please contact our customer service.

Kind regards,
Steven
winparts.nl

Gerald 24-02-2023

Makkelijk te vinden op kenteken. Echter jammer dat ze adverteren met voor bepaalde tijd besteld volgende dag in huis terwijl ze het niet waar kunnen maken. Verder prima webshop en goede producten

Folkert 23-02-2023

Fantastische service. Verkeerde artikel besteld. Heel snel omgeruild. Heel tevreden

Sylvano 23-02-2023

Goede service!
Makkelijke site om onderdelen op te bestellen!
Artikelnummers en specificaties zijn makkelijk te vinden zodat je niet snel het verkeerde onderdeel besteld.
Levering mag soms nog wel iets sneller.

Marcel D 23-02-2023

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Webshop is helder en overzichtelijk

René 23-02-2023

Accu gekocht, Prima levering met pakketdienst, levering zoals afgesproken op datum en tijd

Ella 23-02-2023

Bestelling is keurig op afgesproken tijd verzonden en geleverd. Bestelling voldoet 100% aan de verwachting.

Sebastian 23-02-2023

Nog nooit iets misgegaan. Altijd supersnelle levering. Producten zijn altijd zoals beschreven.
Erg prettig is dat je altijd kunt kiezen tussen de kwaliteit van producten. Soms wil je het beste, soms volstaat goede imitatie.

AvDs 23-02-2023

Dit betreft een retour gezonden levering, is prima afgehandeld en gereciteerd

F van Kemenade 23-02-2023

Duidelijke shop. Makkelijk te vinden autoonderdelen voor de eigen auto (dmv kenteken invoeren). De doos waar mijn onderdelen in zaten was naar mijn inziens veel te groot (milieutechnisch gezien).

Lucas 23-02-2023

Site is goed en overzichtelijk in geregeld en de gevraagde onderdelen zijn snel geleverd. Prima service.

Het Geduld 23-02-2023

Goede site, snel te doorzoeken.
bij de artikelen staat aangegeven dat er een pas-garantie van toepassing is.

Cor 23-02-2023

Snel en makkelijk te bestellen, mag wel iets sneller met leveren omdat je vaak ook met spoed het onderdeel moet hebben.
Dus graag: vandaag besteld morgen in huis.

Albert Jansen 23-02-2023

Goed product en correcte levering.
Levering wel 1 dat later, maar geen probleem voor mij.

Laurens 22-02-2023

Duidelijke website, goedkoper dan andere leveranciers. Zeer snelle bezorging, binnen 24 uur.

Jimi hendrix 22-02-2023

Al jaren maak ik gebruik van winparts.
Bijna nooit problemen gehad met de producten.
En de ene keer dat het niet goed was hebben ze mijn perfect geholpen.

Stijn 22-02-2023

Alles netjes optijd geleverd zoals vermeld.
Onderdelen besteld op kenteken. Alles netjes kloppend.

Aart 22-02-2023

Prima aanbod, ruim gesorteerd. De door Winparts uitgevoerde controle op basis van het kenteken minimaliseert de kans op een verkeerde bestellingen. Levering binnen enkele dagen was voor mij geen probleem omdat er geen haast bij was.

D. 22-02-2023

Duidelijk en makkelijk erg overzichtelijke website. Handig ook dat je met je kenteken kan checken of het in jou geval het juiste product is.

F.J. Zeij. 22-02-2023

De onderdelen die ik bestel zijn altijd de juiste dank zij de hele goede site. Proficiat. Tevens zijn de medewerkers deskundig en helpen ook met h.e.e.a ui te zoeken mocht dat nodig zijn op een vriendelijke manier . Daarom staat winparts voor mij op nr. 1 en verdiend een 10! Tevens is de levering altijd keurig netjes verpakt en op een snelle manier op het huisadres bezorgd. Prima!

Marjolein 22-02-2023

Klacht om levering is direct door medewerker van de leverancier opgepakt. Dhl bleek het pakket niet op de afgesproken plaats te hebben gelegd maar bij een van de buren te hebben afgegeven.

Tim V 21-02-2023

Gewoon goed en overzichtelijke website
Omderdelen waren er binnen 2 dagen
Ben dik tevreden.

F.F 21-02-2023

Wij hebben onlangs een bestelling gedaan en helaas was een onderdeel niet passend. Dit is snel en goed opgelost door de medewerkers zonder enige moeite. Prijs-kwaliteit is ook helemaal goed. Als we nieuwe onderdelen nodig hebben voor de auto's zullen we zeker nog eens hier bestellen.

Luuk Kel 21-02-2023

Ik kende deze site niet via internet kwam ik deze tegen. De site was erg duidelijk over het product waar ik belangstelling voor had. En had vele keuze daar in. De levertijd wordt goed aangegeven. De bezorging was prima en de verpakkink dito. Het product ruitenwissers is van prima kwaliteit en via de video op de site makkelijk te plaatsen. Prima winkel.