Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1106 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Joop 28-02-2023

Uitgebreid assortiment, goed verpakt en op tijd geleverd. Ook de website is erg gebruiksvriendelijk.

Robert meeuws 28-02-2023

Uitstekend. Super snelle levering van een scherpe aanbieding. Een set Bosch ruitenwissers. Ga zo door

Blueberry 28-02-2023

Winparts is een perfect alternatief voor autorijders die niet uitgekleed willen worden door dealers, waar de prijzen veel hoger liggen dan bij deze website, waar je ook nog 1e klas onderdelen kunt bestellen en tòch nog voordeliger uit bent.
Bestellen is eenvoudig en via je kenteken vind je al snel de juiste onderdelen voor je auto. Ook over de bezorging is niets te klagen, de dag na bestelling kan je al over je onderdelen beschikken.
Ik heb nu al meerdere keren van Winparts gebruik gemaakt en elke keer tot mijn grote voldoening.

Hans Dondorp 28-02-2023

Gewoon altijd o.k. keuze om uitzoeken wat het beste is, goede omschrijvingen, goed assortiment.

Jay 28-02-2023

Ruitenwissers passen niet op de auto, terwijl ze als Odanig verkocht worden. In het interne systeem van Winparts staat dat ze niet passen, begreep ik van de klantenservicemedewerkster. Op de website krijg je alsnog de verkeerde aangeboden. De Klantenservice denkt op geen enkele manieer mee, wat erg jammer is. Winparts wil ze ook niet om laten ruilen. Kortom: ik raad deze site af.
Officiele reactie van Winparts.nl 02-03-2023

Goedendag Jay,

Dank u wel voor uw review.

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Mocht een product toch niet passen, dan kan het product kosteloos omgeruild worden voor een ander product.
Wanneer u er voor kiest om het product te retourneren is dit uiteraard ook mogelijk. De verzendkosten voor het terugsturen zijn dan voor uw eigen rekening, de verzendkosten die u heeft betaald bij het plaatsen van de bestelling krijgt u terug bij een volledige retour.

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Ik kan daarom ook niet achterhalen wat er mogelijk mis is gegaan.
Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Vriendelijke groeten,
Steven
winparts.nl

J.van Ede 28-02-2023

het matriaal die ik doorgaans besteld word duidelijk omschreven en makkelijk te bestellen.
netjes bezorgt op de afgesproken tijd

Henk Kl. Weststellingwerf 28-02-2023

zeer goede uitleg en documentatie over de aanschaf.
ook de aansluitingen bij vervangingen duidelijk op volgorde in beeld gebracht.

Frits Jager 28-02-2023

Een hele partij onderdelen besteld van drie totaal verschillende auto's en bouwjaren van oud tot nieuw. Alle onderdelen paste en de verpakking was zoals het hoort (de remschijven apart en niet bij de filters in 1 doos). De derde werkdag in huis en kon afgehaald worden bij een pickup point van PostNL. Vroeger was ik fan van duitse site's vanwege het grote assortiment en de scherpe prijzen maar dit is nu niet meer aan de orde mede ook de service van deze site's en de lange levertijden laat te wensen over. Ik ben helemaal om en vanaf nu vaste klant. Bedankt Top team Winparts en tot de volgende keer.

Hub Geerlings 28-02-2023

Voor mij een van de beste sites overzichtelijk prijs en kwaliteit klopt altijd en de snelheid van levering is bijna ongeëvenaard ik zou zeggen ga zo door.
Jullie zijn toppie.

woutje 28-02-2023

Duidelijke site,overzichtelijk,goede prijzen .
Snel afgehandeld en verzonden

Bas 27-02-2023

Tot nu toe altijd top! Makkelijk besteld. Makkelijk en goed betaald, goed en snel bezorgd, kortom top!

Erik 27-02-2023

Fijne website, makkelijk te bestellen en zoeken m.b.v. kenteken.
Snelle bezorging.
Kortweg: AANBEVELINGSWAARDIG !!!

M Ansems 27-02-2023

Bestel altijd bij winparts
Onderdelen worden thuis geleverd
Of bij ophaalpunt
Had chassis veren besteld
Werdt via mail op gewaarschuwd dat ze lange levertijd hadden en dat ik andere moest kiezen
Gedaan
En zijn zo snel mogelijk geleverd
Vandaag besteld en in principe
Over 2 a 3 dagen normaal gesproken geleverd
Winparts is ook in de avond uren te bereiken tot 21 uur was voor mij handig omdat ik overdag moet werken

John 27-02-2023

Onderdeel makkelijk op kenteken te vinden, hele nette prijs , snelle levering ( de volgende dag al binnen ) goede kwaliteit.

Ron 27-02-2023

zeer tevreden over Winparts, snelle levering en goede service, altijd de goede onderdelen omdat je je kenteken in moet geven, als ik iets moet bestellen voor mijn auto doe ik dat bij Winparts, altijd goed!!!

G Hadouchi 27-02-2023

Ik koop hier al jaren mijn auto spullen. Heel goed winkel en heel snel levering !

Gerard 26-02-2023

Goede website alles is op voorraad bijna alles
goede prijs kwaliteit en zeer veel keuze zowel origineel als zeer goede imitatie

Herman 26-02-2023

Eenvoudig en overzichtelijk uitzoeken naar onderdelen die passend zijn voor mijn auto met vlotte levering. top

simon 26-02-2023

twee keer kort achterelkaar iets besteld. makkelijk te bestellen, snelle bezorging en de kwaliteit die ik verwachtte. prima! aan te bevelen!

Ed 26-02-2023

Vorige week dakdragers besteld het Pakket keurig op tijd ontvangen meteen de dakdragers gemonteerd op mijn auto. Ook dat was erg simpel. Al met erg blij met mijn aanwinst.

Antoon 25-02-2023

Ik heb al vaker bij Winparts besteld en ben ook tevreden over hun service. Echter het verzendbedrijf heeft altijd een paar dagen vertraging

Edwin 24-02-2023

1 artikel was niet geleverd. Na 1 mailtje is het meteen opgelost. Super service. De geleverde artikelen zijn gunstig geprijsd en snel te leveren

Philip 24-02-2023

False promises on delivery next day
I placed an order yesterday 23/02/23 before 18h00. The website says explicitly delivery next day. This is the main reason i ordered with this company.
I expected the item (battery) today because i need my car for the weekend.
I received a track & trace from the courier company with no delivery date, so i called them on 24/02, they did not yet receive the item, so i won't get my battery on time, as the courier doesn't drive in weekend, it will arrive (hope so) somewhere next week when i have to go to work.
I contacted customer service of winparts, they responded quick, apologized, but this doesn't make right the things and extra costs i have to organize now because i can't use my car.
Officiele reactie van Winparts.nl 02-03-2023

Dear customer,

Thank you for your e-mail.
We apologise for the delay in your order.

The delivery date shown on our website is an indication, we can not give a guarantee on delivery date. We always do our best to ship out your order as soon as possible, and keep you informed of any delays or complications.

If you have any questions about your order or about delivery, please contact our customer service.

Kind regards,
Steven
winparts.nl

Gerald 24-02-2023

Makkelijk te vinden op kenteken. Echter jammer dat ze adverteren met voor bepaalde tijd besteld volgende dag in huis terwijl ze het niet waar kunnen maken. Verder prima webshop en goede producten

Folkert 23-02-2023

Fantastische service. Verkeerde artikel besteld. Heel snel omgeruild. Heel tevreden