Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Wim W. 12-03-2023

Prachtige webshop, makkelijk te bestellen en als je het even niet weet een perfecte hulp via de klantenservice.
Snel besteld en altijd goed van kwaliteit.
Kortom erg blij met alles.

Ruiter 10-03-2023

De bestelling de volgende dag bezorgd. Goed verpakt, goede materialen en prima prijs. Erg tevreden!

Woutski 10-03-2023

Als klant een verkeerd product besteld. Winparts heeft geholpen dit zo snel mogelijk te repareren.
Dank voor het goede meedenken

Monique 10-03-2023

ik vind het echt een super bedrijf. goede prijzen alles makkelijk te vinden, zelfs voor een leek als ik. levering gaat oom supersnel. besteld volgende dag bezorgd, helemaal top.

Fred willems 10-03-2023

De levering was niet in orde .Er was een bougie tekort en hebt contact gezocht met u en beloofde me een bougie te sturen. Op u winpartsite is deze uit de site verwijderd en dus u belofte niet kan nakomen . Ik wacht nog een paar dagen af en stuur het dan helaas terug. Denso w20epbr-s 661156 kenteken 30ffpr

Peter 09-03-2023

Keurig bedrijf, goede prijs, correcte levering en coulant als er wijzigingen zijn.

winparts.nl 09-03-2023

ik ben heel ontevreden, omdat tot nu toe had ik mijn pakket niet geontvangen, van de verzenden. Ik had een bericht geontvangen van de koeriers bedrijf UPC . Dat naam van de bedrijf of ontvanger is fout, dit vertraagt de uitlevering . Dit is mijn ontevreden heid.

H. 09-03-2023

product netjes binnengekomen, echter was dit aan de kwaliteit te zien een 2e hands product dat wel gewoon verkocht werd als nieuw. Doos was al gescheurd en zichtbaar eerder geopend en krassen rondom bevestigingspunten. Niet heel netjes in mijn ogen maar wel het beoogde product. Product zelf niks op aan te merken, past goed en werkt degelijk

repelsteel 09-03-2023

super snel geleverd, kwaliteit goed, heel tevreden. poosje weg geweest en toch weer terug bij Winparts .

Dennis 08-03-2023

Prima webshop, snelle verzending, keurig verpakt.
“Pasgarantie” op basis van kenteken is ideaal.
Zeker een aanrader!

Arthur 08-03-2023

Ik was op zoek naar een vochtvreter. Via Google zag ik de advertentie van Winparts. Even gelezen wat voor product het was en toen maar besteld. Inmiddels liggen er twee in de auto. Nu benieuwd of het werkt.

Boer gerhard 08-03-2023

Lekker dichtbij en het personeel weet wat ik nodig heb als ik een vraag stel over een product. En daarbij meestal binnen 3 dagen in huis.

Roy van de Haar 08-03-2023

De shop zelf vind ik erg handig en makkelijk werken.
De klantenservice werkt ook erg fijn en doen er ook alles aan om jou zou goed mogelijk van dienst te zijn.

De couriers en leveranciers maken het nog wel eens een wat minder goede ervaring.

Zo heb ik de laatste drie bestellingen te maken gehad met vertraging, kwijt , onderdelen door heel de bus , niet passen ondanks pas garantie en/ of slecht of onvolledig laswerk.

De klantenservice hoorde mijn problemen aan en kwamen keer op keer met een passende fijne oplossing .

WP223-131424 08-03-2023

Helaas, mijn pakket nog steeds niet ontvangen. De bezorging ging vorige week vrijdag verkeerd. Via de app contact gehad, maar op een gegeven moment geen reactie meer gekregen. Telefonisch geprobeerd contact te zoeken, maar ik blijf maar in de wacht staan. 2e keer dat ik iets bij jullie heb besteld, een 3e keer komt er uiteraard niet. Hopelijk nemen jullie zsm contact met me op. Slechte gang van zaken dit.

Harry 08-03-2023

Product zoals besteld, prima op tijd , alles naar tevredenheid.
Dikke duim,

Arjan 08-03-2023

Al eerder ruitenwissers besteld en snel ontvangen. Nu bestelde ik een accu met kenteken zoekfunctie. Na bestelling en afrekenen kreeg ik een mail dat op mijn kenteken meerdere modellen beschikbaar waren en dit even moest controleren.
Snel gedaan en bleek de bestelde accu niet te passen. Na een telefoontje is deze omgeruild voor het passende model en de bestel order gewijzigd. Het verschil in prijs is binnen drie dagen terug gestort op mijn rekening.
Zeer tevreden met de service.

Ton de Jong 08-03-2023

Ze zijn van goede wil, maar ondanks dat ,tot 2 keer verkeerde producten ontvangen. Ik heb hun zelf de onderdelen voor mijn auto laten uitzoeken , zodat ik geen verkeerde onderdelen zou bestellen. Nu doe zij het tot 2 keer fout. En krijg ik een mail dat ik de volgende keer de goede producten moet bestellen
! . Met andere woorden ze schuiven de fouten op mij af.

Ruud 08-03-2023

Keurig en snel geleverd zoals verwacht volgens diverse reviews
Ik zal zeer zeker een aanbeveling doen.

Patrick 07-03-2023

Ben zeer tevreden over winparts
Goede producten en prijs en kwaliteit en snelle reactie en levering echt goed

Super 07-03-2023

Bij deze webwinkel is makkelijk onderdelen zoeken voor een auto bij kenteken en een zoekwoord.

Ben Pater 07-03-2023

Shop was goed service functioneert niet goed maar kreeg GEEN retournummer
ben Mijn geld dus kwijt . Ik bestel nooit meer iets bij winparts.

Ucimont 07-03-2023

Fijne website, overzichtelijk en met veel communicatie mogelijkheden.
Na telefonisch overleg, zeer vakbekwaam en vriendelijk geholpen door personeel van Winparts.
Bezorging prima verzorgd en snel geleverd.

Herald van Beek 07-03-2023

Al vaker bij jullie besteld altijd goed en super snel binnen vandaag bestelling morgen binnen jullie verdienen gewoon een dikke pluim !!!

Remi 07-03-2023

Doorloop van de bestelling was keurig volgens het aangegeven schema. Met slechts 1 dag "ertussen" kon ik de onderdelen de avond erna, zelfs tot 21 uur(!), ophalen. Vriendelijk en vlot geholpen door het avondteam.

Hanz 07-03-2023

Gewoon thuis op de bank op de laptop op Winparts ff je kenteken invullen en dan naar hartenlust je onderdelen uitzoeken, (lees de toepassing van de bestelde onderdelen) lees ook de beschrijving er onder en de reviews er onder, en laat de negatieve reacties links liggen, (iedereen kent wel een (*) of een (#)) ik heb nu al een aantal keren besteld bij deze website en het is nog nooit mis gegaan, altijd de goede spullen en binnen luttele dagen zonder gezeur in huis, en zoek een indien nodig een garage in je buurt die de wat moeilijkere onderdelen wil en kan monteren voor je, op de onderdelen kan je dat toch serieus geld schelen.
Kortom ik ben serieus tevreden over de service en het assortiment van Winparts, zelfs voor de wat oudere auto's (die van mij is 16 jaar) slaag ik meestal, nog 1 advies, ga niet/nooit voor het goedkoopste artikel maar kies voor de middenmoot, dat scheelt in kwaliteit en dus levensduur.
Overzicht van de website een dikke 10
Zeldzaam dat ik een onderdeel niet kon vinden op deze website