Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1118 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Frans Groenland 15-03-2023

Ik mis een moer op de handrem kanel en heb meerdere malen gebeld en gemaild , krijg ik als antwoord. Ga maar lekker ven naar de bouwmarkt. Die heeft het vast wel ….hoe idioot is dit. Voor auto onderdelen naar de bouwmarkt ?

HJ Houtters 15-03-2023

goede keuze, heb op diverse site/winkel gezocht maar dit is aangeraden door mijn zoon

Jim 15-03-2023

Duidelijke en overzichtelijke site met aantrekkelijke prijzen!
Goed verpakt en wordt netjes op de hoogte gehouden over de verzending.

Steve79 14-03-2023

Winparts is een ontzettend handige website die razendsnel de juiste spullen kan toesturen. Kenteken invoeren en de juiste onderdelen worden getoond,
Een werkdag zit tussen de levering en bestelling. Keurig verpakt en kwaliteit onderdelen. Mij zie je terug

Gerard 14-03-2023

Pakket snel en goed ontvangen. Nog niet gebruikt dus over product zelf kan ik nog niks zeggen. Na ontvangen van pakket nog wel een vraag gesteld via vragen formulier maar daar komt geen reactie op, dat is teleurstellend.

Kim Nas 14-03-2023

Overzichtelijke website. Gemakkelijk onderdelen te vinden dmv kenteken. Snelle levering. Wordt duidelijk dmv track en tracé aangegeven wanneer het pakket wordt bezorgd!

sookie 14-03-2023

Bij Winparts heb ik meerdere keren wat gekocht tot volle tevredenheid, de laatste keer was maar een kleinigheid maar ook daar maken ze veel werk van. Goede verpakking en heel snel in huis. Hun website is duidelijk en overzichtelijk en de prijs valt elke keer weer mee. kortom een bedrijf naar volle tevredenheid.

Toon 14-03-2023

Zeer goede info en service en de producten zijn van goede kwaliteit en een goede prijs.

R. Hoppenbrouwers 14-03-2023

Via kenteken altijd juiste artikel .Ook op de site vaak meerdere merken te koop. Ook Oem onderdelen. Al vaker artikelen besteld klopte altijd

w hanen 14-03-2023

jullie zijn goed klantvriendelijk en hebben snelle leveringen. ik beveel u ten zeerste aan.

Bert 14-03-2023

Winparts heeft veel keuze, en bijna altijd op voorraad. Niet altijd de goedkoopste, maar snelle verzending en bij evt retour goede service.

Leo van der Nat 13-03-2023

Hele prettige website. Aan de hand van je kenteken altijd het juiste artikel. Scherp geprijsd en snel in huis.

Jan 13-03-2023

Wij waren op zoek naar een niet al te grote dakkoffer. Omdat dit voor ons helemaal nieuw is heb ik via de site van Winparts heel veel nieuwe en duidelijke informatie kunnen verzamelen. Dit heeft geleidt tot het bestellen van de G3 Dakkoffer Spark 320 en de G3 Easy System Alu dakdragers. Prima en mooi spul tegen een redelijke prijs. Kortom, top!

F. Peeters 13-03-2023

Duidelijke site.
Snelle levering.
Meerdere bestellingen gedaan en prima afgehandeld.

Alex Swarts 13-03-2023

Altijd goede ervaringen met winparts makkelijk door je kenteken in te vullen en de juiste onderdelen kun je doorzoeken gewoon top👍

richard 13-03-2023

ruitenwissers besteld voor mijn peugeot .ik moest contact opnemen omdat waarschijnlijk mijn keuze van wissers niet op mijn auto zou passen ..gebeld en inderdaad ik heb de verkeerde besteld .de medewerker heeft de order veranderd en heb nu de goede wissers …ik vind dit persoonlijk super aardig dat er meegedacht word met de klant! dus bij deze een 10 plus voor winparts 😘

Hans 13-03-2023

Hallo , ik wist wat ik wilde dus de bestelling was snel geplaatst, ook t bericht dat t in behandeling genomen was . Twee dagen erna lag t smorgens om half zeven met de krant uit de bus halen buiten op de stoep in de nattigheid , is niet erg t waren ruitenwissers maar er was geen melding gemaakt dat ze onderweg , of geleverd waren. N beetje rare gang van zaken .

Jan 13-03-2023

Goede afhandeling. Goede prijs kwaliteit. Snelle levering door Winparts, echter laten de leveranties nogal al eens lang op zich wachten door de leveringsbedrijven. Ik raad TNT Post aan, die zijn in deze toch het betrouwbaarste qua levering.

Jo 13-03-2023

Shop heeft de artikelen die je niet om de hoek kan kopen, relatief lage prijs maar verzendkosten zijn erg duur. Nette verpakking en op tijd geleverd.

Willem 13-03-2023

Ideaal zoeken op kenteken maar de juiste spullen. Netjes geleverd, op tijd, goed verpakt, goede spullen. Top.

N.C 13-03-2023

Veel keuze. Snelle levering. Goede communicatie
via email. Had een verkeerd product besteld. Kon deze kosteloos omruilen. Top service.

Michel 12-03-2023

Winparts is punt 1, snel met leveren, punt 2, sterk in goed verpakken, punt 3, vindt je product razendsnel met het invullen van je kenteken en punt 4, ik vindt Winparts een fijn bedrijf al jaren en ik hoop dat dit nog jaren zo blijft. Dikke 10 voor Winparts.

Willem 12-03-2023

Maandag 6 maart bougies besteld bij Winparts en dinsdag 7 maart werden deze afgeleverd, woensdag in de auto gemonteerd en rijdt weer perfekt. Heb altijd de juiste artikelen van Winparts snel in huis na een bestelling kan het een ieder aanraden.

Jos 12-03-2023

Goede web winkel met vele producten voor de automobiel en andere producten
Ik bestel er al jaren als vaste klant en ben nog steeds zeer tevreden.
Er is ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dus zeker een aanrader als het gaat om onderdelen voor U auto.

Herman 12-03-2023

Makkelijke Website, snelle verzending, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Genoeg betaalmethoden.
Kortom niks aan te merken aan Winparts.
Volgende keer absoluut weer.