Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1041 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Rob 23-03-2023

Overzichtelijk, vriendelijk chat gehad , snelle levering dus ga zo door !

Gerda k 23-03-2023

Ik bestel al jaren onderdelen voor mijn auto: gaat altijd prima met zoeken online en daarnaast zijn ze goed bereikbaar voor hulp/ uitleg en vragen (chat, telefoon, mail). Bezorging is snel en communicatie hierover prima.

Ruud 23-03-2023

Goede onderdelen voor betaalbare prijs goede pasvorm en snelle levering .
Duidelijke en makkelijke Kataloge

Bart 23-03-2023

Bij levering waren de verkeerde artikelen verstuurd.
Na de melding hiervan en een Whatsapp contact was dit opgelost en de dag erna de goede artikelen geleverd.

Freek 23-03-2023

Voor 21.00 besteld volgende werkdag geleverd was niet van toepassing, duurde 4 werkdagen.

Sander 23-03-2023

Ik krijg een onderdeel dat besteld is op kenteken en zou volgens winparts moeten passen op de auto. Zo is mij bij bestellen verzekerd. Onderdeel komt bij inspectie overeen met het oude. Echter na installatie is dit niet het geval. Nu krijg ik na mailen de volgende reactie: Jij hebt het verkeerde artikel besteld. Het is geïnstalleerd dus retour is niet mogelijk. Het artikel is inderdaad geïnstalleerd maar niet gebruikt. Niet van nieuw te onderscheiden.

J van Dijk 23-03-2023

Winparts heeft heel snel geregeld nadat ik de verkeerde spiegel had besteld en de goede spiegel heeft opgestuurd en het te veel betaalde geld terug gestort.
Heel hartelijk bedankt.

Sab 23-03-2023

Snelle bezorging! Ook fijn dat je 1 deel van de mattenset kunt kopen ipv alle 4!

Bert Gerlofsma 23-03-2023

Geheel volgens verwachting. Je koopt en betaald voor de geselecteerden automaterialen en ze worden bij jouw thuis afgeleverd.
Zoals het hoort, geen zevende wereld wonderen en of Halleluja.

Jaap Hage 23-03-2023

Zeer tevreden met Winparts
Vooral het zoeken op kenteken super handig en makkelijk.
En als je een onderdeel zoekt krijg je een lijst te zien van verschillende merken en prijzen ik heb nog nooit gehad dat het niet paste. En als je er niet uit komt wordt je professionel geholpen.
En als er een product is waar je niet tevreden mee bent wordt er meteen een ander of een nieuwe opgestuurd.

Ronald Maas 23-03-2023

We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!
Eerst zou Winparts mijn bestelling op zaterdag leveren. Maar op de een of andere duistere reden is dat dus niet gelukt. Verschoven naar maandag. Maandagmiddag weer de melding "We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!" Nou zou het dinsdag worden geleverd. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Contact op genomen met Winparts via WhatsApp maar ze moeten nu nog reageren. Dan maar via de chat. Dit levert een reactie op. PostNL gaat een onderzoek instellen. En dit kan enige dagen in beslag nemen moest ik vernemen.
Wat er echt mis is bij Winparts is dat ze niet communiceren met de klant. In 1 week 2x een bestelling laten fout gaan is echt een blunder.
En het ergste van alles is dat ze van hun probleem mijn probleem maken. Ik heb niet gekozen voor PostNL. Jammer Winparts van deze onprofessionele aanpak.
Heb m'n bestelling reeds als geannuleerd aangemeld hetgeen ook niet kon. Geloof mij zodra het pakket boven water is gaat hij retour en bestel ik hier niet meer. Wat een amateurs

Rocco 22-03-2023

Uitgebreid assortiment en met de keuzehulp gauw de juiste onderdelen gevonden. Prijzen van onderdelen liggen op een gemiddeld prijs niveau. Jammer dat de verzending altijd ligt op 3 dagen. Vooral als je onderdelen met spoed nodig hebt. Dus de verzenddagen is een punt van verbetering.

Engin 22-03-2023

Ik heb een verkeerde bestelling gedaan en hier voor contact opgenomen met een super vriendelijke dame van winparts en heft zij voor mij geregeld.

L Drenth 22-03-2023

Snel gevonden wat ik zocht
Bestellen ging heel makkelijk en werd heel snel geleverd wat wil je nog meer TOP

Fred 22-03-2023

Uitstekende service!!!! verkeerde onderdeel besteld,Kreeg de juiste toegestuurd zonder retour van de eerste levering.

Ron 22-03-2023

Alle onderdelen van mijn bestelling zijn correct en snel geleverd voor een marktconforme prijs. Duidelijke website en bestellen gaat eenvoudig.

Chris 22-03-2023

Goede kwaliteit/prijs
Zou alleen binnen 1 dag worden geleverd dit duurde 3 dagen, maar kan ook door dpd komen.

Sander 22-03-2023

De juiste ruitenwissers besteld obv kentekennummer. Dat was handig. De bestelling ontving ik al de volgende dag. Super!

Jasper 22-03-2023

Snelle verzending maar pakket nooit ontvangen. Helaas lukt communicatie niet zo met Winparts, dus weet nog steeds niet wanneer mijn pakket wordt bezorgd. Normaal gesproken verloopt alles erg soepel.

ASTRID 21-03-2023

Er ontbrak een interieurfilter. Via de live chat contact opgenomen. Dezelfde dag is de filter kostelijk nagestuurd. Werd vriendelijk te woord gestaan en zaak was snel opgelost.

Koos van der klok 21-03-2023

Super service klantvriendelijkheid staat daar op een hoog peil ze denken mee in oplossingen kortom aanrader

Pieter 21-03-2023

Koop gedurende meerdere jaren en met veel tevredenheid al mijn auto onderdelen bij Winparts. Waarom? Nou omdat zij vele goede producten in voorraad hebben,
Omdat zij die producten, perfect passend bij uw autokenteken! tegen acceptabele prijzen aanbieden.
en dan ook nog snel en met zorg aan huis afleveren.
Geloof mij niet! maar, overtuig u zelf even
via hun overzichtelijke Website!
Wat wil 'n klant nog meer?

Arjan 21-03-2023

Duidelijke website waar je op kenteken onderdelen voor je auto kan vinden. Ruitenwissers in mijn geval. Snel geleverd.

Piet v T 20-03-2023

helemaal goed ik ben helemaal tevreden ook de prijs was heel aantrekkelijk

Thierry 20-03-2023

Duidelijke site, ruim assortiment, snelle levering van de onderdelen voor een scherpe prijs.