Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Willem 31-03-2023

Snel en goed, en ze denken met je mee.
Ik bestel al jaren bij hun en nooit een probleem gehad of meer gemaakt.
Gewoon zo door gaan,top jongens en meisjes natuurlijk.

Wim 31-03-2023

Duidelijke webshop met verschillende keuzes.
Heb twee goed werkende gasveren voor mijn auto voor een schappelijke prijs.
Alles ging volgens afspraak, bestellen en bezorgen.

WD Rouw 30-03-2023

Goede communicatie na plaatsing bestelling om het juiste artikel naar mij
Naar mij toe te sturen

Sterre 30-03-2023

Goede ruitenwissers. Vond het monteren goed te doen alleen je moet het even doorhebben. Geluidloos en mooi resultaat.

Typhoon 30-03-2023

Product is prima. Alleen wel jammer dat het niet zoals beschreven is de volgende werkdag geleverd.

Bas 30-03-2023

In de mail staat dat ik inmiddels mijn pakket heb moeten ontvangen. Jullie hebben hem vorige week vrijdag opgestuurd naar PostNL, en postnl weet nog van niks. Klantenservice gechat, zouden een oproep doen bij postnl voor mijn pakketje. Ook nog geen reactie binnen van jullie daarover. Kortom, ik heb inmiddels ergens anders al de sensor besteld en is al gemonteerd op de auto. Ik wil graag mijn geld terug en jullie kunnen het pakketje zelf weer retour krijgen.

JH 30-03-2023

Prima website en zeer duidelijk wat betreft keuze voor de onderdelen. Onderdelen op tijd geleverd zoals beschreven in de order tegen een goede prijs.

Marcel 30-03-2023

Vind het geweldig, Zelf een kleine fout gemaakt en kon zonder veel moeite geruild worden tegen het juiste artikel. Wederom snel geleverd en past super 😃.

Jules 30-03-2023

De gebruiksvriendleijkheid van de site is zeer goed. De aangegeven produktinformatie is eveneens zeer volledig en juist.

Tom edenburg 30-03-2023

Zijwindschermen besteld leek wel papier zo zacht was het plastic vloog er gelijk vanaf ookal was het zo gemonteerd als beschreven

Rob materman 30-03-2023

Bestelling was keurig opgestuurd en communicatie was uitstekend, complimenten! Gr Rob

Niels 30-03-2023

Dramatisch, bestelde onderdelen bleken na bestelling niet voorradig. Dan wordt er voor het ontbrekende artikel een duurder alternatief voorgesteld. Dit terwijl er een ook goedkoper alternatief voorradig is. 1 week later wordt mijn bestelling pas verstuurd. Dan wordt het pakket niet bezorgt, vertraagd bij DHL om onduidelijke reden. Na bellen met Winparts waar mijn bestelling blijft, omtvang ik weer een week later mijn bestelling, helaas niet compleet en geheel besmeurt met koelvloeistof. Blijkbaar is de bestelde koelvloeistof gaan lekken en heeft het pakket beschadigd. Een fout van DHL of Winparts, in ieder geval worden de ontbrekende artikelen opnieuw toegestuurd. Weer een week later ontvang ik de ontbrekende spullen. Helaas zit hier een verkeerd geleverd artikel bij. Ondanks bellen met Winparts wordt dit niet retour genomen of vergoed.

Han 30-03-2023

Goed assortiment met echt alles wat je zoekt .
Met het zoeken op kenteken kan er niets mis gaan bij het bestellen.

Andrea 29-03-2023

Ik zetten men kenteken erin in wou ruiterwissers bestellen voor de voorkant en waren ze niet goed alleen maar eentje

Johan 29-03-2023

Zoals gewoonlijk is het in orde.
Wat je ook besteld, het klopt altijd.
Prijs/kwaliteitverhouding is een dikke prima

Enige nadeel, de levertijd is kwa andere internetaanbieders wat aan de lange kant, hier ook al meermaals over contact gehad.

Snelle levering en zeer goede service! 29-03-2023

Snelle levering en zeer goede service! Helaas had ik een verkeerd onderdeel, maar dit werd snel en accuraat opgelost.

Laura 29-03-2023

Wieldoppenset besteld, helaas was er 1 van de 4 wieldoppen na 4 maanden kapot gegaan. Super opgelost door Winparts!
Erg blij mee, goede service.

Wim 29-03-2023

Klant vriendelijk en eerlijk, alles is op tijd binnen en is overzichtelijk en de prijs is aantrekkelijk en zou zeker aan vrienden positief advies geven over Winparts.

XXX 28-03-2023

Met de shop is niks mis, maar met de verzender DHL wel.
Die vertraagt eerst de levering.
Aanpassen van de leverdatum kan niet.
Het pakket wordt dan maar bij een Tankstation afgeleverd.
Kan ik dus niks mee.

Senna 28-03-2023

Paar onderdelen besteld voor mijn auto zoals bougies en rem onderdelen en een ruitenwisser.

Het is allemaal top geleverd alleen het enige na deel was dat de bougie doosjes en de ruitenwisser doos helemaal krom waren door het schuiven van de riemschijven denk ik.
gelukkig geen schade aan de materialen.

Misschien de volgende x in een oud doosje opbergen.
Voor de rest was alles top! + snelle levering

Yvonne 28-03-2023

Op Internet gezocht. Het product duidelijk omschreven (vloermat auto). Met kentekenherkenning direct de juiste mat ontvangen. Vandaag besteld, volgende dag keurig in huis.

Rav 28-03-2023

Alles is prima en netjes afgeleverd, echter het zou op woensdag geleverd worden maar dat werd later. Het zou fijn zijn als dat gecommuniceerd zou worden.( Verbeterpuntje.)
Maar verder zeker tevreden.

chris1975 28-03-2023

Snelle bezorging!
Goede kwaliteit auto matten.
En de prijs was zeer gunstig.
Top bedrijf

Peter 28-03-2023

Zoals altijd correct spullen geleverd tegen betaalbare prijs top bedankt winparts 👍

Frenk 28-03-2023

Goede web site. Snel en eenvoudig de juiste producten vinden. Snelle en betrouwbare levering, gesteund met duidelijke communicatie waar en wanneer je pakketje kan verwachten. Een voorbeeld voor menige web winkel, die bovenstaande beweren te doen maar dit vaak niet kunnen waarmaken. Voor mij een toppertje onder de webwinkels.