Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1112 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jerrel 05-04-2023

Zeer matig.
k had een onderdeel besteld die ik de volgende dag zou ontvangen . De volgende dag kreeg ik een mail dat om 11.30 mijn onderdeel was bezorgd en af kon halen. Om 14.30 naar de plus. Geen onderdeel geleverd. Om 17.00 weer naar de plus. Weer geen onderdeel bezorgd terwijl ik dat onderdeel dringend nodig had. Onderdeel werd vervolgens pas om 19.45 geleverd.

De Kruijff 05-04-2023

Alles goed en netjes geleverd, alleen lang op moeten wachten dat het pakket afgeleverd werd .
Zondagmiddag besteld en vrijdagavond pas afgeleverd. , dus verzenden zou vlotter mogen.
Verder super tevreden met Winparts.

Ruud van Egmond 05-04-2023

Goede duidelijke webshop, zodat verkeerd bestellen haast niet mogelijk is. nog nooit iets terug hoeven te sturen en altijd goed en vlot geleverd

Arjen 05-04-2023

Goed advies gekregen van de klantenservice.
Daardoor snel het juiste onderdeel in huis.

Bob 05-04-2023

Ik had het verkeerde product gekregen en kreeg snel het juiste op gestuurd na kort contact.

Jantje 05-04-2023

Goede duidelijke site en super snelle levering, vandaag bestellen en morgen leveren
Ze doen wat ze beloven

Cees 05-04-2023

Prettige website (op kenteken) met kwaliteits onderdelen en snelle levering.

Grasmusen 05-04-2023

Goede ed duidelijke website. Levering was niet helemaal goed gegaan. Met behulp van klanten service en watsapp was dat zo geregeld en hersteld.

Sander 04-04-2023

Ruim assortiment, scherp geprijsd en vlotte verzending. Proces van order is goed te volgen.

Zeker een aanrader.

Ali 04-04-2023

Verzending is zeer slecht,eerst 4 dagen gewacht op bestelling en wat denk je verkeerde artikel,opgebeld en zouden andere opsturen,inmiddels bijna 2 weken verder en nog geen artikel

janp013 04-04-2023

Precies het goede artikel gekregen dat ik besteld had m.b.v. mijn kenteken. Snel bezorgd en dat alles voor een heel redelijke prijs.

Eduwin 04-04-2023

Een zeer mooie site, welke heel duidelijk is. Daarnaast worden de bestelde artikelen heel snel geleverd.

Julian 04-04-2023

Winparts is een overzichtelijke automotive-webshop. Voor alle (auto)merken en modellen zijn de meeste onderdelen plus allerhande accessoires te vinden. Vaak is het mogelijk OE onderdelen te krijgen. Met een ruim aanbod in merken is daarnaast een goede keuze te maken in kwaliteit en kosten tussen onderdelen. Ik heb bij Winparts altijd een goede service gekregen, daarnaast denken zij graag met de klant mee.

Ad Nuijten 04-04-2023

Super snel geregeld en bezorgd! Bestellen gaat gemakkelijk en bezorging kan men zelf invullen.

Theo B 04-04-2023

Goede prijs, snelle levering. Al vaak hier besteld, eigenlijk nooit geen problemen

pedro Alvarez Gonzalvo 03-04-2023

Het product was makkelijk te vinden in jullie shop en de prijs was goed
En vandaag besteld was morgen in huis

Ede Graaf 02-04-2023

Fijn om te bestellen , je kunt er van op aan goede kwaliteit en levering op tijd

Harry 02-04-2023

Snelle en correcte levering .Velgen zijn mooi schoon geworden.voldoet aan mijn verwachtingen

Siebe van den Berg 02-04-2023

Ik heb ruitenwisser besteld van het merk Bosch. Zeer tevreden over de communicatie en de kwaliteit van het product. Super product in vergelijking wat ik had.

Johan 02-04-2023

De shop is ok, en overzichtelijk. En het aanbod is ruim.
De levertijden die belooft worden, worden echter nooit gehaald.
Denk dus niet dat als je morgen wat nodig hebt, je het dus echt morgen in huis hebt, maar een week later.

Niels 02-04-2023

Dramatisch, bestelde onderdelen bleken na bestelling niet voorradig. Dan wordt er voor het ontbrekende artikel een duurder alternatief voorgesteld. Dit terwijl er een ook goedkoper alternatief voorradig is. 1 week later wordt mijn bestelling pas verstuurd. Dan wordt het pakket niet bezorgt, vertraagd bij DHL om onduidelijke reden. Na bellen met Winparts waar mijn bestelling blijft, omtvang ik weer een week later mijn bestelling, helaas niet compleet en geheel besmeurt met koelvloeistof. Blijkbaar is de bestelde koelvloeistof gaan lekken en heeft het pakket beschadigd. Een fout van DHL of Winparts, in ieder geval worden de ontbrekende artikelen opnieuw toegestuurd. Weer een week later ontvang ik de ontbrekende spullen. Helaas zit hier een verkeerd geleverd artikel bij. Ondanks bellen met Winparts wordt dit niet retour genomen of vergoed.

Gerard 01-04-2023

De wind en regen deflectors passen helaas niet.
Hoewel ik had opgegeven voor een citroen C4 picasso
Uit 2009, heb ik deflectors vanaf 2013 gekregen.

Maar proberen om ze terug te sturen.

Alejo espinosa 01-04-2023

Snel levering. 19 uur besteld volgende dag 2 uur ontvangen. Goed prijzen. Top

Marcel 31-03-2023

Door fout in website verkeerde onderdelen ontvangen. Moest zelf nieuwe bestellen had alleen gevraagd om tweede keer verzendkosten te crediteren maar wacht na een maand nog steeds

Cabrioger 31-03-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding ,goede service ook als er eens iets verkeerd is besteld of niet past.Doen dan niet moeilijk.