Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

ms 14-04-2023

Artikelen ontvangen. Zeer slordig verpakt. Bougies lagen overal.
Produkt ontvangen die niet voor mij bedoeld was.

Edwin 14-04-2023

Ik heb al vaker bij Winparts besteld en altijd naar volle tevredenheid.
Ze hebben veel keus uit meerdere merken en prijsklassen.
Levering is oké, spullen worden netjes en goed verpakt en binnen twee dagen geleverd.
Bij eventuele problemen helpt de klantenservice goed
Ik had een onderdeel met pasgarantie.
Bleek toch niet te passen omdat ik een overgangsmodel heb.
Snel en zonder extra kosten opgelost..
Winparts is niet de goedkoopste dus heb ik ook andere webshops geprobeerd.
Onderdelen zijn vaak van hetzelfde merk maar net iets goedkoper.
Dat vind je terug in verpakking, verzenden en klantenservice
Uiteindelijk kom ik steeds weer terug bij Winparts.

Mark 14-04-2023

Winparts heeft een zeer goede service, duidelijke website, overzichtelijke meldingen over bestellingen, en erg klantvriendelijk.(al jaren klant).

M.Pater 14-04-2023

In eerste instantie zou mijn pakket komen op donderdag 6 april. Dat is toen door Winparts zelf (zonder overleg, of uitleg waarom) verschoven naar vrijdag 7 april, waar een mail voor gestuurd is ter medeling.

Helaas was ik echter die dag zelf niet thuis en ik had verwacht zoals normaal dat het dan bij de buren afgeleverd zou worden. Echter, kwam ik er achter dat mijn dakdragers in de regen voor mijn deur zijn gelegd op de grond. Hier was ik natuurlijk al niet blij mee. Ook omdat de doos beschadigd was en open. Ook gezienhet feit dat er voor dit pakket getekend moest worden ter ontvangst. Blijkbaar mag het dan alsnog voor de deur gegooid worden.

Door de paasdagen en het weekend heb ik niet eerder een poging gewaagd om winparts te bellen. Ik wilde de dakdragers monteren, en wat blijkt; deze passen totaal niet op mijn auto. Terwijl ik mijn kenteken ingevoerd had tijdens het zoeken naar de juiste dakdrager. Winparts geeft aan; wanneer je uw kenten invoert garanderen wij dat de producten passend zijn. Niet dus!

Nu wil het ook nog eens zijn dat mijn partner en ik komend weekend al naar de camping gaan. En nu niet onze rooftop tent op de auto kunnen plaatsen.

Wij hebben Winparts op verschillende manieren benaderd, zowel telefonisch (niet bereikbaar tot 16april), via Whatsapp, en via de mail wordt er niks beantwoord. Van klantenservice is dus geen sprake.

Wel wordt er een mail gestuurd of er een review ingevuld kan worden. Bijdeze is dat nu gedaan...

We hopen nogsteeds dat alles netjes wordt opgelost, dat het niet functionele product retour kan en alle gemaakte kosten gedekt worden door Winparts.

Arts 13-04-2023

Na contact gehad vanwege defecte levering meteen opgelost en een nieuwe verzonden gekregen
Prima en snelle service. Top!

Sanders 13-04-2023

Al jaren de favoriete website als het aankomt op bestellen van auto onderdelen. Duidelijke website, groot assortiment, klantenservice via de chat werkt snel en het deskundige personeel helpt je duidelijk bij vragen.
Ook hebben ze bij winparts een grote voorraad waardoor het voor mij persoonlijk nog niet is voorgekomen dat artikelen niet voorradig waren. Hierdoor worden bestellingen snel verwerkt en geleverd. Op de website en via de mail wordt je als consument vervolgens goed op de hoogte gehouden van de status besteld tot wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Winparts heeft mij tot op heden dan ook nog nooit teleurgesteld en om deze reden is dit mijn favoriete website voor carparts

Jan Gossen 13-04-2023

Ik vind winparts een goede winkel , goede service en
En de bestelde artikelen zijn snel in het bezit , ik bestel wanneer ik iets voor mijn auto nodig ben altijd bij winparts

Ilse 13-04-2023

Ik had een spiegel voor mijn oude opel Agilla nodig. Makkelijk besteld via de website. Goede prijs kwaliteit verhouding en heel snel geleverd.

Ewoud 13-04-2023

Top service! Had een verkeerd onderdeel besteld en kreeg dit gewoon gecrediteerd zonder terug te sturen!

Alex 00 13-04-2023

Goede prijzen maar pas op maar grote orders die zware dingen bevatten, alles was in 1 doos gegooid en veel doosjes waren beschadigd, open en bougies en en sensoren lagen los in de doos.
Na melding gemaakt te hebben wel excuses en evt defecte delen zouden ze vervangen.

Tom 13-04-2023

Snelle levering, heldere website

Zou nog wel graag de mogelijkheid hebben gehad om t pakket bij n depot in de buurt af te leveren.

Arie 13-04-2023

Na eerst advies gevraagd te hebben via chat kreeg ik duidelijk antwoord . De koop gedaan en inderdaad de volgende dag in huis . Uitstekende kwaliteit en service . Bedankt .

Gerrit 12-04-2023

Zeker niet duur en een snelle levering.
Tevens goed verpakt ivm verzending per post.

Tinus tussegas 12-04-2023

Onderdelen makkelijk gevonden aangezien je op kenteken kan zoeken, volgende dag in huis, aanrader.

Joost Tuithof 12-04-2023

Voor deze shop gekozen omdat zij al goede aanbevelingen had. Mooie plaatjes bij de producten, zeer snel geleverd. Ene dag besteld, andere dag in huis. Erg blij met de nieuwe wieldoppen.

Michael Lurden 12-04-2023

Ging best snel en kwam netjes op tijd binnen, dus afspraak voor onderhoud kon voortgezet worden , bedankt voor de service

Remco 12-04-2023

Meerdere onderdelen besteld de afgelopen weken. Alles was netjes verpakt en werkte goed. Ook werd alles geleverd op de opgegeven datums. Jammer dat het niet binnen 24 geleverd werd, dan had het een 10 geweest. Maar voor nu een dik verdiende 9

Wilco 12-04-2023

Eenvoudig de juiste dragers kunnen selecteren op Kenteken.
Enig minpuntje is dat de verpakking kapot was bij aankomst. Een extra plakbandje zou handig zijn.
Alles was overigens compleet.

Copernicus 11-04-2023

het was mijn eerste bestelling bij Winparts en ik ben tevreden met de levering. Uitlaat plus alle verdere artikelen die ik bestelt hat waren korrekt verpakt en in goede staat geleverd. Top

Barend H 11-04-2023

Gekozen vanwege de prijs (ruitenwisserset). Correcte en tijdige levering, zoals het hoort.

Ad 11-04-2023

Alles gewoon snel gevonden op de website en super snel verwerkt door het winparts team.

Piet Korten 11-04-2023

Vele malen hier al iets besteld. Duidelijke site en betalings mogelijkheden. Iets niet goed, geen probleem. Retour zenden en je geld word terug gestort.

Ingmar Langerak 10-04-2023

Snelle levering, juiste onderdeel gehad, paste perfect en vooral nog de lage prijs verbaasde me. Prima service. Volgende x zeker hier weer bestellen. Zeker omdat dit op kenteken van de auto mogelijk is.....snel en adequaat. Top!!

Jaap 10-04-2023

Prima shop!
Bestellen ging soepel en het was snel thuis bezorgd!
De mat paste precies achterin de auto (dmv kenteken invoeren op de website konden wij de goede maat van de mat makkelijk bepalen)

Jan van der Velde 10-04-2023

Bestelling geplaats bevestiging gekregen van Winparts.
Maar 2 x vertraagd terwijl product op voorraad was en adverteren dan binnen 24 uur geleverd.
Product is top maar 3 dagen vertraagd is geen optie.
Gr Jan van der Velde