Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

B leus 23-04-2023

Ik bestel op 19/04 bougies voor mijn auto. Ik krijg bevestiging dat deze op 22/04 geleverd zullen worden, wat belangrijk is voor mij, daar ik op 24/04 met de auto naar Italië vertrek.
Op 22/04 zie ik in de Track&Trace van Post.NL dat het pakket nog niet ontvangen of verwerkt werd.
Ik neem contact op met de Winparts klantendienst, die me doodleuk meldt dat de levering op 26/04 zal gebeuren ! Ook blijken zij mijn pakket pas op 21/04 aan Post.NL doorgegeven te hebben, 2 dagen na mijn bestelling.

Ik heb verschillende keren mailcontact met de helpdesk die me niet verder kan helpen. Ik krijg zelfs de raad om de bougies maar ergens lokaal te gaan kopen ! Uiteindelijk schrijft een helpdeskmedewerker dat ik maar met een oplossing moet komen, want dat hij niets kan doen.

Niet alleen is de snelle leverdatum van Winparts een grove leugen, maar de helpdesk laat je gewoon zitten.
Hoe ik nu tegen maandag nog aan bougies kan geraken en op tijd op mijn bestemming in Italië zal geraken, is me een raadsel.
Maar het kan Winparts blijkbaar helemaal niets schelen. Ze hebben mijn geld immers ontvangen.

drulazeefdruk0308@gmail.com 21-04-2023

De shop heeft een zeer breed en goed assortiment.
alles is duidelijk aangegeven zodat ook oudere mensen zonder probleem hun gewenst artikel kunnen vinden.
Het kan gewoon niet fout gaan.
de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Ik denk dat de meeste garages bij jullie bestellen en het veelvoudige aan hun klanten rekenen.
Ik vind dus jullie shop perfect om te kopen. Ik kan dus alles zelf wel herstellen voor een gunstig prijsje.
Bedankt voor de snelle levering en service.
Succes met jullie bedrijf.
Vriendelijke groet.
....

Frank 21-04-2023

Fijne shop, makkelijk dat je dmv. kenteken de juiste onderdelen of materialen voor je auto kunt selecteren. Makkelijke site, duidelijk en orderproces gaat vanzelf.
Prijzen zijn redelijk tot goed.
Levering snel en makkelijk te volgen.
Kortom, een goede ervaring

Ferry 21-04-2023

Het is makkelijk bestellen, zoeken op kenteken.
Afreken verloopt soepel en de bezorging is dik in orde!

M.K. 20-04-2023

Jullie bieden duidelijke producten, met een keuze lijst uit verscheidene prijsklassen waaruit de klant kan kiezen.
Daarnaast word er ook pasgarantie belooft .
In 1 woord , klasse webwinkel !.

Willem Butselaar 20-04-2023

Pakket ontvangen??? Ik Dacht het niet!!! Inmiddels heeft u uw pakket ontvangen, stelt Winparts, hoe is de ervaring geweest? vragen ze vervolgens.... Nou, vrij simpel, mijn auto staat op de brug, want geen onderdelen, duurt nu simpelweg te lang, krijg mijn onderdelen waarschijnlijk pas maandag binnen. Mocht dat zo zijn, dan is de levertijd 6 dagen geweest. En dat, mij beste Winparts, is gewoon veel te lang.

Eric van Ooijen 20-04-2023

Ik bezoek meerdere leveranciers voor mijn Hobby, Winparts is er zker één van.

C. de Groot 20-04-2023

Snelle levering!! En behulpzame klantenservice nadat ik een verkeerd artikel besteld had. Gebeld en overlegd en de volgende dag het juiste artikel thuis ontvangen! Super service!!

Jan 20-04-2023

deze schop gekozen omdat ik er eerder wat besteld had en mij dat prima bevallen was .

Auto Beckers V.O.F. 20-04-2023

Mooie duidelijke website. Het bestelde onderdeel was niet op voorraad, maar werd snel naar ons toe gestuurd.
Hier al meerdere artikelen besteld, zijn erg tevreden.

Lambert 19-04-2023

ach ik was opzoek naar een paar nieuwe koplampen,ja completen hoor.
en vond ze hier,en had ze zeer snel in huis ben tevreden !

Wimke 19-04-2023

Keurig afgeleverd

Redelijk verpakt.

Echter was een van de remklauw revisie setjes uit het plastic.
Mogenlijk uit een retourzending gekomen?

Visscher 19-04-2023

Bestelling echt super snel geleverd gekregen. Zaten er ook nog 2 kleine zakjes drop bij de bestelling, echt superleuk van ze 😁👍🏻

Louis 19-04-2023

Had nieuwe ruitenwissers nodig. Ik vond deze snel op de website. Bestelling ging vlot en communicatie via email was goed.

Kanis 19-04-2023

Normaal is het altijd dik in orde. Laatste keer was het minder.
Groote bestelling gedaan zou een maand duren omdat er 1 onder niet voorradig was dus een mail gestuurd en ze zouden de producten die op voorraad zijn wel versturen en het product dat niet op tijd geleverd kon worden na geleverd worden.
Kreeg ik gister een groot pakket binnen alles erin op 1 na prima die zou een maand later komen vervolgens staan ze een dag later aan de deur dat ze hem wel hebben en komen afleveren?
Maar voor de rest is het goed snel geleverd.

Nico 19-04-2023

Goede afhandeling voor retourneren wanneer er een verkeerd product is toegestuurd. Ook retouraanvraag goed en overzichtelijk aan te vragen via de website.

Evert 19-04-2023

Shop is prima, bestel voor diverse auto’s waaronder oldtimers en de spullen zijn goed, alleen de bezorging is altijd een dag later dan beloofd.

Andre van den Brink 19-04-2023

Goede levering volgens afspraak!!
En alles past keurig!
Een aanrader voor iedereen!!!

Nico van Gool 18-04-2023

duidelijk en overzichtelijk. product was snel gevonden. de prijs- kwaliteit is uitstekend en de levering was snel. communicatie over de levering was zeer goed

Hacon 18-04-2023

Aanbevelingswaardig snel accuraat goede prijs/kwaliteit verhouding uitgebreid assortiment

Bob 18-04-2023

Regelmatig koop ik onderdelen voor mijn Peugeot 206 via deze webshop. De site ziet er netjes ingedeeld uit met veel informatie over het product. De producten worden ook snel bezorgd.

Ton Davelaar 16-04-2023

voor deze shop gekozen omdat ik hier al meer bestellingen hebt geplaats en deze naar volle tevredenheid zijn afgehandeld,
inclusief omruiling en of retour zending

Mulder 16-04-2023

Een niet passend artikel ontvangen voor mijn auto ondanks het invullen van mijn kenteken. Op mijn vragen via de website en e-mail geeft Winparts totaal geen reactie. Zeer onbeleefd en klantonvriendelijk. Ga hier nooit meer iets bestellen.

Marcel 14-04-2023

Overzichtelijke en duidelijke website, zeker met kenteken gegevens zoeken is zeer handig.
Onderdeel (distributie spanrol) was met 2 dagen geleverd ... Super!

R. Vonk 14-04-2023

Dakdragers passen zoals dat zou moeten en via het hulpscherm werd aangeraden. We zijn tevreden.