Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Paula van Gend 10-04-2023

Door te googlen ben ik op jullie site gekomen, vervolgens wat besteld en de afhandeling was uitstekend.Na een tijdje weer wat besteld en door onoplettendheid van mij ging het fout, een product was niet de juiste maat, maar na telefonisch contact met jullie op een hele fijne manier opgelost, zeer klantvriendelijk geholpen waarvoor nog mijn dank.

Collenteur 10-04-2023

Bestellen is gemakkelijk, zonder nodeloos gezeur. En dat geldt voor het hele proces van betaling tot en levering / afhalen. Duidelijk dat Winparts beschikt over een groot en betrouwbaar netwerk.

D. B. 10-04-2023

Holts Headlight Restoration Kit, besteld en binnen een dag op opgegeven adres.
Resultaat zo op het oog iets beter, het verschil wordt pas in het donker duidelijker.
De bedoeling was om de koplampen een tweede leven te geven, alvorens deze te vervangen a 499,- Euro de stuk.

Opzet is geslaagd en geld uitgespaard!

Carfreak76 09-04-2023

Snelle levering, nette afhandeling. Prima pasvorm en goede prijs - kwaliteit verhouding.

J.Priele 09-04-2023

Over de service als je opbeld word je goed te woord gestaan en een goed advies gegeven.
Bestelling word goed verzorgd en verstuurd de service is heel goed.
Alleen heb ik een probleem de auto waar ik de onderdelen voor heb besteld komt eind Mei pas terug
en ik heb 30 dagen om het te ruilen als het niet past.
Misschien als het niet past word er een uitzondering gemaakt.

henk 09-04-2023

Ze hebben het produk omgeruild en heel snel weer terug gestuurd bedankt nog

Michel 09-04-2023

On Saturday, April 1st, I ordered a part which was noted as "in stock". Standard definition for "in stock" means that an item is in your immediate possession. Apparently, at WinParts this isn't the case, but only means that it's available from THEIR suppliers.

In any case, delivery was supposed to be for Tuesday, April 4th. I waited. On the Wednesday, delivery changed to that day. I waited. I also waited Thursday, Friday, and now into a holiday weekend on April 9th, I know I'll be waiting until at least April 11th at the earliest. I contacted them on Friday and was told "it's out of our hands". So apparently WinParts has no control over the companies they choose for delivery? They also have no ability to apologize or offer compensation for screwing people over?

I might add that I ordered other parts from China on the Tuesday I was SUPPOSED to get this delivery....which I've since received....yet WinParts has been unable to provide me with a part in 5 business days (one calendar week) to a location 5 hours drive away.

Henk 08-04-2023

Gewoon goed geregeld en voor een scherpe prijs.
Winkel met een goede webshop voorzien een goede database voor onderdelen op voertuig type.

Sebastiaan van Haaren 08-04-2023

Snelle levering van de onderdelen, met pasgarantie op basis van kenteken , we zijn net klaar met klussen en alles volgens plan verlopen en goede kwaliteit van de onderdelen. Dikke pluim

willem retra 07-04-2023

goede en snelle levering voor de rest alles oke als ik nog meer wil hoor je het wel

André 07-04-2023

Ik heb op 29 maart 2023 ruitenwisserbladen besteld en op 31 maart 2023 in ontvangst mogen nemen, maar helaas is het artikel beschadigd. Retour aangevraagd dd 31-03-2023, maar nog niet gelukt. Moest foto's sturen van beschadiging. 02-04-2023
foto's opgestuurd, maar blijft muisstil aan de andere kant.

Chris 07-04-2023

Misleidende "Op Voorraad" vermelding en dagenlang wachten op echte beschikbaarheid van producten.

Erik 07-04-2023

Bosch 3-delig ruitenwisser pakket besteld en ontvangen voor een Mazda 3 bouwjaar 2014. Zeer tevreden echter de achter ruiterwisser past niet, verkeerd produkt geleverd!

P.J. Pieterse 07-04-2023

Ik heb bij Winparts al meerdere keren een bestelling geplaatst en alles werd goed en redelijk snel bezorgd. Ook een paar keer iets geretourneerd en dat werd prima afgewerkt. Ben zeer tevreden over de website en de producten.

Sven 07-04-2023

Wij waren opzoek naar windschermen opmaat. Door makkelijk te kunnen zoeken op kenteken wisten we al gauw wat de opties waren, zo konden we een keuze maken en bestellen. Door de snelle levering konden we ze de volgende dag al monteren! Door de gebruiksvriendelijke montagehandleiding is het makkelijk en snel te monteren!

Kortom een super ervaring!!

Bert Huijberts 07-04-2023

Artikelen die ik bestelde de volgende dag in huis. Netjes en goed verpakt aangekomen. De onderdelen voldeden aan de beschrijving en waren gemakkelijk op kenteken te bekijken en te bestellen.

S. Raatjes 07-04-2023

Koplamp past wel goed! Alleen de aansluiting voor de koplamp was anders. Zelf wel op kunnen lossen. Verder prima koplamp

herman leblanc 07-04-2023

Zoek en ge zult vinden isd een uitspraak die van tgoepassing is op deze shop. Wat een keuze ! Indien je trot bestelling overgaat en datg is wat ik heb gedaan ben je verzaekerd van een spoefdioge levering en datgene wat besteld is wordt keurig en op tijd afgeleverd. CHAPEAU...!!!

BIMMERDAVE 07-04-2023

Snel geholpen en snelle levering juiste onderdelen goede kwaliteit kortingscode gekregen via chat.

RA Hulshof 06-04-2023

Snelle l plus prijs en kwaliteit ver klopt.
Dus voor weinig geld een degelijk product

Sierk 06-04-2023

Betrouwbaar.
Het bestelde was goed verpakt en snel geleverd.
Winparts maakt zeker waar wat ze schrijven.

Gert 06-04-2023

Winparts heeft zijn werk goed gedaan maar over DHL heb ik wel een klacht.
De eerste keer dat ze het pakket afleverde zijn ze zo weer vertrokken ondanks dat er gewoon iemand thuis was de volgende dag ging dat bijna weer mis Je moet dus in de gaten houden of DHL wat probeerd af te leveren.
Dit is erg vervelend als je op het pakket zit te wachten.

Dennis 06-04-2023

Zeer tevreden, pasgarantie voor onderdelen, duidelijke overzichtelijke site, alle onderdelen beschikbaar tegen mooie prijzen. Snelle levering, perfect

Ronald Meijers 05-04-2023

Snelle levering juiste product informatie gewoon top ga zo door ik wil deze winkel aanbevelen

Leo 05-04-2023

Jullie shop is overzichtelijk en je bent snel door de bestel stappen heen. Een snelle levering, de ene dag besteld en de volgende dag was het er al.